تماشای برف در شب، سفید زیبا و جادویی

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی پنجشنبه، ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۲
تماشای برف در شب، سفید زیبا و جادویی

برف به‌خودی‌خود زیبا است؛ اما برف در شب و زیر نور چراغ‌ها جذابیتی دوچندان می‌کند و فرصتی عالی برای تجربه لحظاتی مملو از آرامش و سکوت را در اختیارتان می‌گذارد.

بارش برف در فصل زمستان مناظر دیدنی زیادی را به ارمغان می‌آورد؛ به‌خصوص در شهرهایی که کمتر برف می‌بارد. این دانه‌های کریستالی روی سنگ‌فرش پیاده‌روها می‌نشیند و هنگام قدم‌زدن روی آن‌ها، صدای خردشدن کریستال‌ها شما را شیفته خود می‌کند. در اطرافتان نیز روی شاخ‌وبرگ درختان، لبه دیوارها و... پوشیده از برف است و این همه سفیدی چشم را نوازش می‌دهد. با تاریکی هوا و روشن‌شدن چراغ‌ خانه‌ها و خیابان‌ها و پاشیدن نور زرد روی رنگ سفید برف، چنان منظره خارق‌العاده‌ای خلق می‌شود که می‌توانید تا ساعت‌ها به آن خیره شوید و لذت ببرید. پهنه سفید برف در کنار سکوت شب، ‌آرامشی وصف‌ناپذیر را نصیبتان می‌کند؛ به‌طوری که دوست دارید در میان انبوهی از سفیدی بنشینید و فارغ از گذر زمان، از لحظه‌لحظه این زیبایی طبیعی استفاده کنید. در ادامه نمی‌توانید مشتی از برف برندارید و دانه‌های آن را در دستتان احساس نکنید. اگر سرما اجازه دهد، میل به درست‌کردن آدم‌برفی در زیر آسمان شب شما را وسوسه خواهد کرد. در نهایت نیز نوبت به گرفتن سلفی در کنار آدم‌برفی می‌رسد؛ هرچند برف در زیر نور چراغ‌ها چنان جذاب است که نمی‌توان مناظر چشم‌نواز آن را در قاب دوربین ثبت نکرد. پایان‌بخش این شب رویایی قطعا نوشیدن یک فنجان چای در سرمای استخوان‌سوز است که وجودتان را حسابی گرم می‌کند.

درختان مملو از برف

خودرویی زیر برف

عکس برف در شب در یک پارک

برف روی شاخه های درخت

نیمکت های پارک زیر برف

خانواده ای در کنار آتش در شبی برفی

درختان و زمین پوشیده از برف

دانه های برف روی شاخه های درخت

پیاده روی چند نفر در زیر برف

بارش برف در اطراف یک چراغ

بارش برف روی درختان در شب

فضای سبز بزرگی زیر برف

بارش برف در شب

سازه ای گنبددار زیر برف

دانه های برف در نور چراغ برق

پیاده روی روی برف شبانه

آدم برفی در تاریکی شب

درختان بلند در زیر برف

منطقه ای مملو از برف زیر آسمان پرستاره

اگر شما نیز تاکنون پیاده‌روی روی برف یا برف‌بازی در دل شب را تجربه کرده‌اید، می‌توانید خاطرات و تجربیان جالب خود را با کاربران کجارو سهیم شوید و آن‌ها را برای لحظاتی از زندگی روزمره دور کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه