ایرلاین‌های ارزان خارجی برای سفر به ترکیه

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
ایرلاین‌های ارزان خارجی برای سفر به ترکیه

در حال حاضر ایرلاین‌های ترکی متعددی در خطوط هوایی ایران مشغول به فعالیت بوده و مسافران را از ایران به ترکیه و برعکس جابه‌جا می‌کنند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اگر به‌دنبال تهیه بلیط ارزان هواپیما با کیفیت مناسب و خوب هستید، می‌توانید در کنار ایرلاین‌های ایرانی یک ایرلاین ارزان خارجی را نیز انتخاب کنید. در حال حاضر ایرلاین‌های ترکی متعددی در خطوط هوایی ایران مشغول به فعالیت بوده و مسافران را از ایران به ترکیه و برعکس جابه‌جا می‌کنند. خرید بلیط چارتر علی بابا یا هر بلیط دیگر از این ایرلاین‌ها به‌سادگی ایرلاین‌های ایرانی است و شما می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را به‌صورت آنلاین تهیه کنید.

معرفی تعدادی از ایرلاین‌های ترکی در ایران

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، برخی از ایرلاین‌های ترکی در ایران مشغول به فعالیت هستند که در ادامه کمی بیشتر با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

ترکیش ایرلاینز

ترکیش ایرلاینز، ایرلاین رسمی و ملی ترکیه بوده و در حال حاضر یکی از بهترین ایرلاین‎های جهان به شمار می‌رود. این ایرلاین در سال ۱۹۳۳ در راستای مدرن سازی ترکیه و به دستور آتاتورک ساخته شد. با توجه به کیفیت بالای خدمات و پروازها، این ایرلاین در سال ۲۰۱۵ توانست عنوان بهترین ایرلاین اروپایی و چهارمین ایرلاین برتر جهان را کسب کند.

این ایرلاین در حال حاضر پروازهای خود را در بالاترین سطح کیفی انجام می‌دهد و هزینه تهیه بلیط آن‌ها نسبت به ایرلاین‌های دیگر بیشتر است. بنابراین اگر دوست دارید ارزانترین بلیط هواپیما را با این ایرلاین معتبر اروپایی تجربه کنید، می‌توانید نسبت به خرید بلیط چارتر علی بابا اقدام کنید. یکی از بارزترین ویژگی این شرکت هواپیمایی، غذاهای خوشمزه و با کیفیتی است به سبک امپراتوری‌های عثمانی به مسافران ارائه می‌شود.

ترکیش ایرلاین در حال حاضر پروازهای خود را در دو کلاس بیزنسی و اکونومی برگزار می‌کند که هزینه تهیه بلیط اکونومی در مقایسه با بیزنسی بسیار مناسب‌تر است. با توجه به تعدد مسافران ایرانی به ترکیه، در حال حاضر ایرانیان می‌توانند به‌راحتی از طریق کارت‌های شتاب بانکی خود نسبت به خرید این بلیط‌ها اقدام کنند.

رپورتاژ

آنادولوجت ترکیه

یکی دیگر از ایرلاین‌های معروف ترکی که در چند سال اخیر مسافران زیادی را بین ایران و ترکیه جابه‌جا کرده، آنادولوجت این کشور است. این ایرلاین در سال ۲۰۰۸ به‌عنوان زیر مجموعه‌ای برای پروازهای کم قیمت در ترکیه تاسیس شد. آنادولوجت در حال حاضر به ۶۷ کشور جهان پرواز داشته که ایران نیز یکی از آن‌ها به شمار می‌رود. این ایرلاین طی هشت سال فعالیت خود توانسته بیش از ۵۰ میلیون مسافر را در سراسر جهان جابه‌جا کند.

آنادولوجت با وجود امکان تهیه بلیط ارزان هواپیما، خدمات قابل‌قبول و مناسبی مانند سالن‌های استراحت خصوصی، ارائه غذای رایگان، خدمات بار و چمدان رایگان و رزور هتل به‌دنبال آن است که خدمات خوبی نیز به مسافران خود ارائه کند. با توجه به قیمت مناسب پروازهای آنادولوجت، تهیه بلیط چارتر علی بابا از این شرکت هواپیمایی به مقصد ترکیه می‌تواند یک انتخاب اقتصادی و البته با کیفیت برای شما باشد.

این مطلب را هم بخوانید: هتل میراژ و پارسیان کیش را میشناسید؟

این ایرلاین یکی از زیر مجموعه‌های ترکیش ایرلاین بوده و همان طور که در بالا اشاره شد، ترکیش ایرلاین به کیترینگ و پذیرایی با کیفیت و عالی خود معروف است. بنابراین در این پرواز به‌خوبی و در نهایت کیفیت از شما پذیرایی می‌شود.

رپورتاژ

ایرلاین پگاسوس

یکی از محبوب‌ترین و البته ارزان‌ترین ایرلاین‌های ترکی ایرلاین پگاسوس است. این ایرلاین در سال ۱۹۸۹ توسط دو شرکت سیلک ایر و نت ایر تاسیس شد. این ایرلاین در سال ۲۰۰۵ با تغییر مدیریت به علی سابانجی سیاست کاری خود را به ارائه پروازهای ارزان قیمت تغییر داد و توانست در زمان کوتاهی محبوبیت قابل‌توجهی در میان مردم ترکیه کسب کند. این ایرلاین در تنها چند سال فعالیت خود پس از سال ۲۰۰۵ توانست عنوان دوم محبوب‌ترین ایرلاین ترکی را به خود اختصاص دهد.

این شرکت هواپیمایی برای کاهش قیمت بلیط هواپیما تا حد ممکن، سیستم پذیرایی را از خدمات خود حذف کرده و بلیط‌های ارزان‌تری در مقایسه با شرکت‌های هواپیمایی دیگر به مسافران خود ارائه می‌کند. امکان خرید بلیط ارزان هواپیما از این ایرلاین برای مسافران ایرانی به مقصد ترکیه نیز فراهم شده و شما می‌توانید به‌راحتی بلیط مورد نظرتان برای سفر به ترکیه را تهیه کنید.

این ایرلاین در حال حاضر با داشتن بیش از ۶۰ فروند هواپیما یکی از بزرگ‌ترین ایرلاین‌های ترکیه به شمار رفته و به بیش از ۹۷ مقصد اروپایی و خاورمیانه پرواز دارد.

نکاتی که بهتر است قبل از تهیه بلیط چارتر علی بابا بدانید

در صورتی که هرکدام از ایرلاین‌های بالا را برای تهیه بلیط ارزان هواپیما انتخاب کرده‌اید، بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید که در حین سفر مشکلی برای شما پیش نیاید.

  • پرواز چارتر را به‌هیچ‌وجه نمی‌توانید کنسل کرده یا هزینه پرداختی خود را پس بگیرید.
  • ایرلاین‌های ترکی مانند هر ایرلاین دیگری دارای محدودیت‌هایی در بار و وزن هستند که بهتر است قبل از بستن بار سفر به آن‌ها توجه کنید.
  • بهتر است حداقل یک ساعت و نیم قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید.
  • بهتر است برای تهیه بلیط ارزان هواپیما، ایرلاین‌های مختلف و شرکت‌های هواپیمایی را با یکدیگر به‌صورت آنلاین مقایسه کرده تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه