۰ تا ۱۰۰ اخذ ویزای شینگن

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
۰ تا ۱۰۰ اخذ ویزای شینگن

با داشتن ویزای شینگن می‌توانید در شرایط و زمان مشخصی به یکی از کشورهای عضو پیمان اروپا سفر کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اگر ویزای شینگن داشته باشید، می‌توانید به تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر کنید. منطقه شینگن شامل کشورهای فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، دانمارک، سوئد، فنلاند، لوکزامبورگ، یونان و هلند است. با داشتن ویزای شینگن می‌توانید در شرایط و زمان مشخصی به یکی از کشورهای عضو پیمان اروپا سفر کنید.

در این مقاله شما را با نحوه اخذ ویزای شینگن 3 کشور فرانسه، المان و هلند آشنا می‌کنیم.

شرایط اخذ ویزای کشور فرانسه

فرانسه یکی از سخت‌ترین کشورها برای دادن ویزای شینگن به مسافران ایرانی است. ویزای فرانسه در 4 نوع توریستی، کاری، تحصیلی و ترانزیت صادر می‌شود. اگر قصد شرکت در تور فرانسه دارید، دقت کنید که نیازی با مصاحبه با افسر ویزا نداشته و فقط برای تحویل مدارک و انگشت نگاری باید حضورا به سفارت مراجعه کنید.

۱. اگر برای بار اول است که برای گرفتن شینگن می‌خواهید اقدام کنید بهتر است احتیاط کنید! زیرا  معمولا سفارت فرانسه درخواست ویزای شینگن اولی‌ها را ریجکت می‌کنید مگر اینکه از طریق یک آژانس معتبر اقدام کنید. سعی کنید برای بار اول از طریق یک آژانس که ریجستر و مورد اعتماد کشور فرانسه است اقدام کنید تا شانس اخذ ویزای شما افزایش پیدا کند.

۲. اگر می‌خواهید خانوادگی برای اخذ ویزا اقدام کنید، بهتر است بدانید که همه اعضای آن خانواده باید حداقل یک ویزای شینگن در پاسپورت خود داشته باشند.

۳. اگر می‌خواهید برای گرفتن ویزای مولتی فرانسه اقدام کنید، در نظر داشته باشید که از تاریخ گرفتن آخرین ویزای شینگن شما باید حداکثر یک سال گذشته شده باشد.

۴. برای اخذ ویزای شینگن حتما باید حداقل تمکن مالی ۲۰۰ میلیون تومان داشته باشید و ضمانتنامه بازگشت سفر حداقل ۷۰۰ میلیون تومان به سفارت ارائه کنید.

اگر قصد سفر به فرانسه و اخذ ویزای توریستی را دارید، بهتر از یک تا ۶ ماه قبل از سفر خود اقدام به گرفتن ویزا کنید زیرا جواب ویزای توریستی شما، ۲۱ روز کاری بعد به شما اعلا می‌شود.

 

رپورتاژ

شرایط اخذ ویزای کشور آلمان

اگر می‌خواهید در تور آلمان شرکت کنید بهتر است بدانید اخذ ویزای شینگن آلمان، سخت‌تر از سایرین است.

در صورتیکه شرایط زیر را برای اخذ ویزای آلمان نداشته باشید، ویزای این کشور به شما تعلق نمی‌گیرد.گشرایط عبارت‌اند از:

۱. تمکن مالی برای هر نفر باید حداقل ۳۰۰ میلیون تومان باشد. در صورتیکه مبلغ تمکن شما کمتر از این مبلغ باشد درخواست ویزای شما رد می‌شود. دقت کنید که تمکن مالی حتما باید به یورو صادر شود و به مهر و امضا شعبه صادر کننده برسد.

۲. باید دارای گردش حساب بالا باشید. منظور از گردش حساب بالا، تعداد تراکنشات بالای متقاضی در سه ماه اخیر است. گردش حساب حتما باید با نامه تمکن مالی هم‌خوانی داشته باشد در غیر این صورت آلمان به شما ویزا نخواهد داد.

۳. باید یک دعوتنامه قوی داز طرف یکی از اعضای خانواده، شک شرکت یا یک نمایشگاه داشته باشید. در متن دعوتنامه حتما باید اطلاعات شخصی شما و مدت زمان و محل اقامت شما به‌طور کامل و دقیق ذکر شوذ.

۴. اگر تاریخچه سفری خوب و ویزای شینگن در پاسپورت خود دارید، شانس شما برای گرفتن ویزای آلمان بیشتر می‌شود.

رپورتاژ

شرایط اخذ ویزای کشور هلند

بهتر از قبل از شرکت در تور هلند بدانید که کشور هلند به‌علت داشتن شرایط پناهندگی، جز سخت‌ترین ویزاهای کشور شینگن است. شرایط گرفتن ویزای شینگن کشور هلند به شرح زیر است:

۱. برای اخذ ویزای هلند حتما باید حداقل دو ویزای شینگن در تاریخچه سفری خود داشته باشید. همچنین از آخرین ویزای شینگن شما نباید بیشتر از یکسال گذشته باشد.

۲. داشتن دعوتنامه معتبر از سوی اعضای خانواده، یک دوست یا یک شرکت و نمایشگاه شانس اخذ ویزای شما را افزایش می‌دهد. توجه کنید که شخص دعوت کننده حتما باید شهروند هلند باشد و این دعوتنامه باید در دفاتر شهرداری به تائید برسد. اگر تاریخچه سفری قوی داشته باشید دیگر نیازی به ارائه دعوتنامه نیست.

۳. تمکن مالی برای هر نفر برای اخذ ویزای هلند باید بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان باشد. گردش حساب نیز باید برای 3 ماه اخیر باشد. مانند دو کشور قبلی تعداد تراکنشات مهم است نه مبالغ ورودی و خروجی.

برای گرفتن ویزای توریستی هلند داشتن شرایط بالا لازم است. شما با گرفتن ویزای توریستی هلند می‌توانید هر 6 ماه تا 90 روز اقامت داشته باشید. اگر دعوتنامه دارید شانس شما برای اخذ ویزای هلند بیشتر می‌شود.

سخن آخر

بدون شک تور فرانسه بهترین انتخاب برای مسافران خواهد بود، فرانسه در تابستان از مطبوعیت و زیبایی زیادی برخوردار است و جذابیت‌های آن تمامی ندارد.

آژانس ژیوار یکی از اژانس‌های ریجستر سفارت فرانسه است که می‌توانید برای اخذ ۱۰۰ درصدی ویزای خود از طریق آژانس ژیوار اقدام کنید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت ژیوار مراجعه یا با شماره تلفن ۵۴۷۹۵۰۰۰ ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه