بلیط لحظه آخری ارزان قیمت رسپینا

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
بلیط لحظه آخری ارزان قیمت رسپینا

معمولا خرید بلیط لحظه آخری ارزان قیمت به همین سادگی نبوده و باید موارد متعددی را برای خرید این بلیط‌ها در نظر بگیرید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

خرید بلیط لحظه آخری هواپیما هنگامی که برای شما سفری ناگهانی پیش می‌آید که باید به شهری دیگر سفر کنید، می‌تواند سفر شما را لذت‌بخش و ارزان کند. معمولا خرید بلیط لحظه آخری ارزان قیمت به همین سادگی نبوده و باید موارد متعددی را برای خرید این بلیط‌ها در نظر بگیرید. اما روش هایی وجود دارد که بتوانید بلیط لحظه آخری ارزان را در زمانی مناسب تهیه کنید.

بلیط هواپیما لحظه آخری ارزان چیست؟

بلیط‌های لحظه آخری در واقع نوعی از بلیط بوده که در برخی روزها کاهش قیمت دارد. این بلیط‌ها معمولا در مسیرهای پر تردد وجود دارد. یکی از این‌ها، مسیرهای منتهی به مشهد است که می‌توان بلیط لحظه آخری مشهد را تنها در روزهایی از سال که میزان مسافرت به مشهد پایین‌تر است را با قیمتی پایین‌تر رزرو کنید. این بلیط‌ها توسط شرکت‌های واسطه از شرکت‌های هواپیمایی خریداری شده و با قیمتی متفاوت به فروش می‌رسند که زمان نیز در تعیین قیمت آن‌ها موثر است.

اینکه بلیط هواپیما لحظه آخری را در تابستان رزرو کنید یا زمستان قیمت آن متفاوت است که این مورد به مقصد شما نیز بستگی دارد. به‌طور مثال برای جزیره‌ای مانند کیش، با انتخاب زمان صحیح می‌توان بلیط لحظه آخری کیش را با تخفیف بالا خریداری کرد. این زمان معمولا در فصل بهار و تابستان وجود داشته که به‌علت گرمی هوا مسافران کمتری به کیش می‌روند.

چگونه بلیط هواپیما لحظه آخری ارزان از رسپینا بخریم؟

برای خرید بلیط لحظه آخری ارزان باید موارد متعددی را در نظر گرفت زیرا تهیه این بلیط‌ها به همین آسانی نیست. کمیاب بودن و زمان اندک برای خرید این بلیط‌ها باعث شده است که به‌سختی بتوان این بلیط‌ها را رزرو کرد. اما با استفاده از وب‌سایت رسپینا و با رعایت برخی موارد می‌توان این بلیط‌ها را با قیمتی مناسب خریداری کرد. برخی از این روش ها شامل موارد زیر است:

  • انتخاب زمان درست
  • سرویس هشدار قیمت
  • کانال فروش بلیط لحظه آخری
  • سرویس چند بخرم

بهترین زمان برای خرید بلیط لحظه آخری ارزان

انتخاب زمان درست برای خرید بلیط لحظه اخری ارزان، می‌تواند تاثیر زیادی در یافتن بلیط مناسب داشته باشد. انعطاف‌پذیری برای انتخاب زمان درست برای سفر بهترین نوع سفر است. سعی کنید از قبل وسایل خود را برای سفر اماده کرده و برای مقصدی که می‌خواهید بروید، زمان های متفاوتی را در جست‌و‌جوی بلیط باشید. البته با رسپینا نیازی به رصد بلیط هواپیما لحظه آخری در هر ساعت را نخواهید داشت و با چند کلیک می‌توانید بلیط خود را تهیه کنید.

هنگامی که وارد سایت رسپینا می شوید و مبدا و مقصد خود را مشخص می‌کنید، وارد صفحه لیست پروازها خواهید شد. در بالای این صفحه می‌توانید کادر بزرگی را مشاهده کنید که در آن قیمت بلیط هواپیما در روزهای مختلف ماه مشخص شده است. با بررسی روزهای مختلف این کادر، می‌توانید حداقل قیمت را مشاهده کرده و با یک کلیک ارزانترین بلیط همان ماه را بیابید.

سرویس هشدار قیمت برای خرید بلیط لحظه آخری

وب‌سایت رسپینا به‌منظور راحتی مسافران در خرید بلیط هواپیما لحظه آخری ارزان، این امکان را برای آن‌ها فراهم کرده است که بتوانند از کاهش قیمت بلیط هواپیما با خبر شوند. این امکان تحت عنوان سرویس خبرم کن بوده که با انتخاب گزینه آن در سمت راست صفحه پروازها می‌توانید آن را فعال کنید. پس از انتخاب این گزینه، تنها باید در پنجره باز شده میزان کاهش قیمت بلیط و شماره تلفن خود را وارد کنید تا پس از کاهش قیمت بلیط، به شما اطلاع داده شود.

با استفاده از این سرویس دیگر نیازی به رصد بلیط لحظه آخری در روزهای مختلف نخواهید داشت و کافی است مبدا و مقصد و نرخ دلخواه خود را به رسپینا اعلام کنید تا در صورت کاهش قیمت بلیط، بتوانید آن را سریعا خریداری کند.

سرویس خبرم کن رسپینا

شرکت رسپینا در راستای بهبود خدمات به مسافران، امکان رزرو بلیط‌ها به‌صورت خودکار را برای آن‌ها فراهم کرده است. با این روش دیگر علاوه بر رزرو بلیط لحظه آخری می‌توانید آن را با نرخ دلخواه خریداری کنید. این سرویس ممتاز تحت عنوان چند بخرم بوده که در آن بلیط هواییما لحظه آخری با نرخ دلخواه رزرو می‌شود.

رپورتاژ

برای فعال سازی این سرویس کافی است وارد سایت رسپینا شده و بلیط مورد نظر را انتخاب کنید. هنگامی که مشخصات مسافران را وارد کردید می‌توانید در پایین صفحه گزینه چند بخرم را فعال کنید. در این صفحه باید قیمت مورد نظر و زمان لازم برای رزرو بلیط را وارد کنید. پس از تایید نهایی می‌توانید با خیالی آسوده به امور روزمره خود بپردازید و هنگامی که بلیط با نرخ دلخواه رزرو شد، می‌توانید به سفر بروید.

کانال فروش بلیط هواپیما لحظه آخری

یکی دیگر از روش‌های آسان برای خرید بلیط لحظه آخری، عضویت در کانال فروش بلیط لحظه آخری رسپینا یا صفحه اینستاگرام رسپینا است. با عضویت در این صفحه های اجتماعی علاوه بر مشاهده تخفیف‌های مختلف برای بلیط هواپیما، می‌توانید از کاهش قیمت بلیط لحظه آخری مطلع شوید.

قوانین بلیط هواپیما لحظه آخری

شرایط و قوانین بلیط‌ها با یکدیگر متفاوت است. بلیط‌های سیستمی دارای نرخ مصوب بوده و قابل استرداد هستند. اما بلیط‌های لحظه آخری، شرایطی دارد که باعث شده است نحوه عرضه، قوانین و قیمت آن متفاوت باشد.

یکی از تفاوت‌های بلیط هواپیما لحظه آخری و سیستمی در نوع عرضه آن است. بلیط‌های سیستمی توسط شرکت‌های هواپیمایی به فروش رسیده و در حالی که بلیط لحظه آخری را شرکت‌های واسطه عرضه می‌کنند. برخی شرکت‌ها که اصطلاحا چارترکننده نام دارند، این بلیط‌ها را از ایرلاین‌ها خریداری کرده و با قیمت متفاوت آن‌ها را می فروشند. این شرکت‌ها بلیط چارتری را در ساعات نزدیک به پرواز با قیمت پایین‌تر به فروش می‌رسانند. رزرو هرکدام از این بلیط‌ها به شرایط شما بستگی دارد که می‌توانید در وب‌سایت رسپینا و با استفاده از فیلتر نوع بلیط، بلیط چارتری یا سیستمی را برای رزرو انتخاب کنید.

شرایط استرداد بلیط لحظه آخری ارزان

در ادامه تفاوت‌های بلیط هواپیما لحظه آخری با سایر بلیط‌ها می‌توان به شرایط استرداد آن اشاره کرد. بلیط سیستمی دارای قوانین مشخصی در رابطه با استرداد بلیط هواپیما بوده که پس از کنسلی مقداری از وجه بلیط به مسافر عودت داده می‌شود. این قوانین را می‌توان در سایت رسپینا و هنگامی که اطلاعات خود را وارد می‌کنید، مشاهده کنید. اما بلیط لحظه آخری شرایط کنسلی ندارد و پس از استرداد، مبلغی به مسافر عودت داده نمی‌شود.

رپورتاژ

نرخ یکسان برای کودکان در بلیط لحظه آخری

یکی از تفاوت‌های دیگر این بلیط‌ها با بلیط سیستمی در نرخ بلیط برای کودکان و نوزادان است. در بلیط هواپیما سیستمی، نرخ بلیط کودکان و بزرگسالان متفاوت بوده و با توجه به قوانین ایرلاین‌ها، بهای متفاوتی برای هرکدام از آن‌ها دریافت می‌شود. اما در بلیط هواپیما لحظه آخری، بلیط هواپیما برای کودکان و بزرگسالان قیمت یکسانی دارد. اما با این وجود برای نوزادان زیر دو سال بهایی دریافت نمی‌شود.

بلیط هواپیما لحظه آخری رسپینا

اگر بلیط هواپیما لحظه آخری خود را از رسپینا خریداری کنید، خرید ارزان این بلیط‌ها همیشه هم دشوار نیست. وب‌سایت رسپینا با ارائه خدمات ممتاز، گام مهمی در اعلان کاهش قیمت بلیط به مسافر و حتی رزرو خودکار این بلیط‌ها برای مسافران برداشته است. با رزرو بلیط لحظه آخری از رسپینا دغدغه ای برای قیمت و رزرو به موقع این بلیط‌ها نخواهید داشت. آیا شما تجربه خرید بلیط لحظه آخری داشته‌اید؟ از کدام سایت و با چه قیمتی بلیط خود را خریداری کرده‌اید؟

مطالب مرتبط:

دیدگاه