سفر رایگان به پارک آبی آتلانتیس دبی با اوج آرام

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
سفر رایگان به پارک آبی آتلانتیس دبی با اوج آرام

پارک آبی آتلانتیس می‌تواند جاذبه‌های مصنوعی و طبیعی ایدئال برای تفریحات آبی را در اختیار گردشگران قرار دهد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

پارک آبی آتلانتیس می‌تواند جاذبه‌های مصنوعی و طبیعی ایدئال برای تفریحات آبی را در اختیار گردشگران قرار دهد.

تجربه تفریحات متنوع در  پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس یکی از جاذبه‌های فوق‌العاده گردشگری برای تمام مردم جهان است. این پارک در کشور امارات متحده عربی و شهر بندری دبی قرار گرفته و به‌عنوان بزرگ ترین پارک آبی منطقه اروپا و خاورمیانه شناخته می‌شود. چنین توصیفی هر فردی را تشویق می‌کند که حداقل یک بار هم که شده این پارک آبی جذاب را ببیند و از امکانات تفریحی آن بهره‌مند شود. ممکن است با شنیدن نام پارک آبی آتلانتیس تصور کنید که این پارک نیز مانند سایر پارک‌های آبی است. واقعیت امر این است که شما تنها زمانی متوجه این تفاوت می شوید که ویژگی‌های متفاوت این پارک را بدانید.

با پارک آتلانتیس دبی آشنا شوید

اول اینکه پارک آبی آتلانتیس در دبی قرار گرفته و موقعیت بسیاری مناسبی برای تجربه یک تفریح ایدئال دارد. نزدیکی مسافت با دبی و امکان رفت و آمد راحت به این منطقه یک امتیاز عالی برای استفاده از سرگرمی های پارک آبی دبی به حساب می‌آید. دوم اینکه در این پارک می‌توانید یک تفریح مهیج را تجربه کنید. کسانی که به‌دنبال تفریحات آبی و مهیج هستند، احتمالاً این پیشنهاد را نادیده نمی‌گیرند. در حال حاضر تور دبی توسط سایت‌های بزرگ ایران همچون اوج آرام، لست سکند، علی بابا، لحظه آخر با قیمت عالی به فروش می‌رسد. شما عزیزان می‌توانید با خرید تور دبی پنج ستاره این شهر، به این پارک آبی رایگان سفر کنید.

امکانات خاص پارک آبی

فضای در نظر گرفته شده برای تفریح در پارک آتلانتیس, ۲۲ هکتار است. همین مساحت نشان می‌دهد که جاذبه‌های زیادی در این محدوده وجود دارند. از طرفی فضای این پارک به گونه ای طراحی و دیزاین شده که حداکثر بازدهی را داشته باشد. ضمن اینکه در این مجموعه برای تمامی سنین تفریح و امکانات مناسب در نظر گرفته شده است. بنابراین کودک شما نیز در این مکان به‌اندازه شما لذت خواهد برد.

برای شروع تفریح در پارک آبی آتلانتیس با ترن آبی شروع کنید. بعد از آن سرسره ۹ طبقه را امتحان کنید. انتهای این سرسره  تقریبا عمودی مستقیماً به داخل تالاب پر از کوسه ختم می‌شود. در امتداد یک رودخانه می‌توانید به‌شکل مناسب آفتاب بگیرید. ساحل خصوصی پارک نیز امکان استراحت، کتاب خوانی و... را برای شما مهیا می‌کند.  

محدوده سه گانه پارک آبی آتلانتیس را از دست ندهید

راه‌اندازی برج Trident ،Splashers Lagoon و Splashers Cove توانسته محیط این پارک را از سایر پارک‌های آبی جهان متفاوت کند. این اجزای سه گانه امکان پرت شدن از برج را به داخل تالاب به کمک سرسره های طویل و مرتفع فراهم می‌کنند.

  • آدرس پارک آبی: کرسنت، جزیره پالم، دبی، امارات متحده عربی
  • ساعات کاری: روزانه از ساعت ۱۰ صبح تا غروب آفتاب (ساعت تعطیلی بسته به زمان سال تغییر می‌کند)

این موارد را قبل از رفتن به پارک آبی آتلانتیس بدانید

  • ورود کودکان دو سال و زیر دو سال رایگان است.
  • برخی از جاذبه‌ها ممکن است محدودیت ارتفاع داشته باشند. بعد از خرید بلیط پارک آبی آتلانتیس، امکان تغییر تاریخ آن وجود ندارد.
  • اگر قد شما سه فوت و ۱۱ اینچ (۱۲۰ سانتی متر) یا بیشتر است، بلیط بزرگسالان را انتخاب کنید. در غیر این صورت، بلیط کودک را انتخاب کنید.
  • بزرگسالان باید کودکان سه تا ۱۲ ساله را در آب برای هر یک از فعالیت های آبی همراهی کنند.
  • بازدیدکنندگان مجاز به آوردن غذا، نوشیدنی یا ظروف شیشه‌ای به پارک آبی نیستند. این پارک برای کنترل این موضوع بازرسی انجام می‌دهد.
  • هنگام استفاده از امکانات داخل پارک آتلانتیس، لباس شنای مناسب مورد نیاز است. بنابراین استفاده از لباس‌هایی نظیر، جین، شلوار ساحلی و... مجاز نیست.

رپورتاژ

در پارک آبی چه تفریحاتی را تجربه می‌کنیم؟

پارک آبی آتلانتیس دبی هیجان‌ انگیزترین سواری ها، سرسره ‌های آبی و ترن‌‌های آبی انفجاری را دارد که ذهن شما را بیش از اندازه مهیج خواهد کرد. با یک بلیط می‌توانید تمام روز از بودن در این پارک لذت ببرید. بخشی از استراحتگاه آتلانتیس پالم آکواونچر دبی دارای سفرهای آبی چشمگیر و ماجراجویی مناسب برای همه سنین است. همان طور که می ‌خواهید از جاذبه‌های دیدنی این پارک لذت ببرید: در تونل‌‌های کوسه سوار شوید، در منطقه جدید Splasher's Island به تماشای بچه‌های کوچک بنشینید و در رودخانه تنبل استراحت کنید.

پارک آبی Aquaventure دنیایی از هیجان را به شما می‌دهد تا در آب به روش‌های مختلف احساس متفاوتی داشته باشید. نبض خود را در ۳۰ سرسره و جاذبه بالا ببرید، در طول طولانی‌ترین رودخانه تنبل دبی بخندید و در ۵۰۰ متر ساحل خصوصی استراحت کنید. هتل آتلانتیس نیز در مجاورت این پارک آبی قرار دارد. بنابراین می‌تواند شرایط تفریحی شما را به‌خوبی تکمیل کند و لذت سفر شما را دوچندان کند.

قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس

در حال حاضر قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس بین ۸۰ تا ۱۲۰ دلار است. این قیمت با توجه به امکانات بی‌نظیر و تفریحات آبی بی‌بدیلی که در اختیار شما قرار می‌دهد، بسیار ایدئال و اقتصادی است. شرکت اوج آرام از جمله شرکت‌هایی است که تور پارک آبی آتلانتیس را برای گردشگران فراهم می‌کند. با مراجعه به وب‌سایت این شرکت می‌توانید از تور مقرون به‌صرفه با امکانات عالی بهره‌مند شوید و از سفر لذت ببرید. شما عزیزان می‌توانید با شماره‌گیری ۰۲۱۴۵۴۱۹ نیز با کارشناسان مجرب شرکت ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه