معرفی ۷ هتل عجیب ایران

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
معرفی ۷ هتل عجیب ایران

اگر دوست دارید در سفر بعدی خود یکی از هتل‌های عجیب ایران را رزرو کنید، حتما این‌مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ایران سرزمینی پر از شگفتی و دیدنی‌های فراوان است. هر‌ساله مسافران زیادی از سراسر جهان برای تماشای جاذبه‌های ایران به این‌کشور سفر می‌کنند. هتل‌های زیبا و لوکسی هم در نقاط و شهر‌های مختلف ساخته شده‌اند تا از میهمانان به‌خوبی پذیرایی کنند. ایرانی‌ها به مهمان‌‎نوازی و مهمان‌دوستی معروف هستند.

پذیرایی آن‌ها از میهمانان در هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلف مانند هتل عباسی اصفهان نیز نشان‌دهنده این‌فرهنگ است. در این‌مقاله قصد داریم درباره هفت مورد از عجیب‌ترین هتل‌های ایران صحبت کنیم. شاید برای شما جالب باشد که این‌هتل‌ها را بشناسید و درباره آن‌ها بدانید. هر‌یک از هتل‌ها ویژگی‌های خاصی دارند که شاید در دنیا منحصر‌به‌فرد باشند. شما بسیاری از این‌هتل‌ها را به‌راحتی می‌توانید از سایت‌های معتبر رزرو اینترنتی مانند علی بابا دیده و رزرو کنید. اگر دوست داشته باشید سفری خاص و هیجان‌انگیز را تجربه کنید، بررسی و انتخاب این‌هتل‌ها گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

اگر دوست دارید در سفر بعدی خود یکی از هتل‌های عجیب ایران را رزرو کنید، حتما این‌مقاله را تا پایان مطالعه کنید. اگر به‌صورت جمعی سفر می‌کنید مقاله را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

هتل صخره‌ای لاله کندوان

هتل صخره‌ای لاله کندوان اقامتگاهی با قدمتی بیش از ۷۰۰ سال است. این‌هتل، سومین هتل صخره‌ای دنیا و اولین آن‌ها در ایران است. شاید جالب باشد بدانید این‌هتل عجیب ایرانی هرساله میزبان بیش از ۳۰۰ هزار مسافر خارجی است. خانه‌‎های هتل که در کندوان ساخته شده‌اند، شکل کله‌قند دارند.

اقامت در این‌خانه‌ها برای مسافران تجربه عجیب و هیجان‌انگیزی است که برای مدت‌ها در خاطر آن‌ها ثبت می‌شود. اتاق‌ها یا خانه‌های هتل صخره‌ای لاله کندوان را کرانه می‌نامند. این‌هتل حدود ۴۰ کرانه دارد که از جنس سنگ هستند و صحنه جالبی را از داخل به میهمانان خود نمایش می‌دهند. خانه‌ها از هم فاصله کمی دارند که با چند پله از هم جدا شده‌اند و بین آن‌ها راهی وجود دارد. هتل صخره‌ای لاله کندوان در دل کوه است و این‌موضوع هتل را برای مسافران جالب‌تر کرده است.

رپورتاژ

هتل کاروان‌سرای زین‌الدین یزد

هتل کاروان‌سرای زین‌الدین یزد یکی از کاروان‌سراهای قدیمی ایران است که امروزه به هتلی عجیب در این‌منطقه تبدیل شده است. پلان دایره‌ای و شکل مدور هتل کاروان‌سرای زین‌الدین یزد آن را به هتل منحصر‌به‌فردی تبدیل کرده که نظر بسیاری از مسافران ایرانی و خارجی را به خود جلب می‌کند. این‌کاروان‌سرا در قرن دهم هجری به مناسبت دیدار شاه‌عباس اول صفوی و زین‌الدین گنجعلی خان در این‌منطقه بنا شده بود.

هتل بارین شمشک

یکی از هتل‌های عجیب ایران هتل بارین شمشک است که نزدیک پایتخت ایران قرار دارد. معماری هتل بسیار زیبا و چشم‌نواز است و اگر ندانید که هتلی در آن‌محل وجود دارد، بعید است در اولین مرتبه آن را ساختمان یک هتل بدانید. اتاق‌های با گچ‌بری‌های هندسی مواج در منطقه‌ای کوهستان و ظاهر هتل از بیرون آن را به یکی از عجیب‌ترین هتل‌های ایران تبدیل کرده است.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های ایران است. این‌بنای با‌ارزش هنوز میهمان مسافران زیادی است که از کشور‌های مختلف برای تماشای زیبایی‌های ایران به شهر اصفهان سفر می‌کنند. اگر به معماری سنتی علاقه دارید، هتل عباسی را رزرو کنید و از معماری و زیبایی هتل لذت ببرید. بیش از ۳۰۰ سال از عمر هتل عباسی می‌گذرد و بنای خود هتل شاهکاری هنری است که از دوره شاه سلطان حسین صفوی باقی مانده است.

هتل در موقعیتی عالی از اصفهان قرار دارد و مسافران به‌راحتی به نقاط مختلف شهر دسترسی دارند. اگر تصاویری از هتل عباسی را دیده باشید به‌آسانی متوجه می‌شوید که یکی از بهترین و زیبا‌ترین هتل‌های ایران را تماشا می‌کنید. علاوه بر زیبایی‌های غیر‌قابل‌وصف، هتل امکانات بی‌نظیری را برای مسافران فراهم کرده تا آن‌ها آرامش و رفاه واقعی را تجربه کنند.

اقامتگاه ماجرا جزیره هرمز

یکی از عجیب‌ترین هتل‌های ایران، اقامتگاه ماجرا جزیره هرمز است که در هشت کیلومتری بندرعباس قرار دارد. هتلی رنگارنگ که نشان‌دهنده رنگ‌های زیبای خاک جزیره هرمز است. این‌هتل در سال ۲۰۲۰ جایزه مسابقه تیدای تایوان را در بخش فضا‌های عمومی برده است. اطلاعات جالبی درباره گردشگری و محیط‌زیست در این مجموعه قرار دارد.

اقامتگاه بوم‌گردی دستکند میمند شهر بابک

اگر به اقامتگاه‌های بوم‌گردی علاقه داشته باشید، اقامتی هیجان‌انگیز و پر از تجربه‌های جدید به‌راحتی سر راه شما قرار دارد. اقامتگاه بوم‌گردی دستکند میمند شهر بابک یکی از قدیمی‌ترین اقامتگاه‌های سنتی ایران است که در حال حاضر مسافران امکان استفاده از آن را دارند.

اگر قرار باشد لیستی از عجیب‌ترین و جالب‌ترین هتل‌های ایران داشته باشیم حتما باید به نام این‌اقامتگاه در لیست خود اشاره کنیم. اقامت در این اقامتگاه شما را از امکانات لوکس هتل‌های چند‌ستاره دور می‌کند، اما شما را میهمان تجربه‌ای فوق‌العاده خواهد کرد که پر از فرصت‌های یادگیری است.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از عجیب‌ترین هتل‌های ایران است. همین‌که شما باید شب را روی آب بخوابید و هروقت که به پایین پا‌های خود نگاه کنید، آب دریا خلیج‌فارس را خواهید دید، آن را به یکی از هتل‌های عجیب و شگفت‌انگیز ایران تبدیل کرده است.

رپورتاژ

جالب است بدانید، نحوه چیدمان سوئیت‌ها و واحد‌های اقامتی هتل ترنج کیش، از دید هوایی شبیه طرح ترنج است. اتاق‌های لوکس و مدرنی در این‌هتل برای مسافران آماده شده است. هر‌ساله مسافران خارجی و داخلی بسیاری در این‌هتل منحصر‌به‌فرد در ایران اقامت دارند. اگر دوست دارید یکی از بهترین هتل‌های کیش را برای سفر بعدی خود رزرو کنید، حتما درباره هتل ترنج کیش در سایت علی بابا مطالعه کنید و شرایط رزرو آن را ببینید.

سخن آخر

در بالا درباره هفت مورد از هتل‌های عجیب ایران از‌جمله هتل عباسی اصفهان صحبت کردیم. اگر دوست دارید سفر خود را با اقامت در هتلی خاص، ماندگار کنید بد نیست نگاهی دقیق به لیست بالا داشته باشید. البته فقط هتل‌های لیست بالا هتل‌‎های عجیب ایران نیستند.

برخی هتل‌های دیگر مانند هتل لاله بیستون كرمانشاه، هتل، کپری قلعه گنج کرمان، هتل بام سبز رامسر، گرند هتل داریوش جزیره کیش، هتل درسا بوشهر، اقامتگاه اکو کمپ عشایری دورنا مشگین شهر و سرای عامری‌های کاشان نیز از هتل‌هایی هستند که ارزش بررسی و رزرو را برای اقامت دارند. شما چه هتل‌های دیگری را می‌شناسید که از لیست هفت هتل عجیب ایران جا افتاده‌اند و بهتر است آن‌ها را به لیست اضافه کنیم؟

مطالب مرتبط:

دیدگاه