خرید بلیط هواپیما سریع از رسپینا

تیم  کجارو
تیم کجارو یکشنبه، ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
خرید بلیط هواپیما سریع از رسپینا

شرکت رسپینا یکی از معتبرترین و باتجربه‌ترین فروشندگان بلیط هواپیما در ایران محسوب می‌شود.

شرکت رسپینا به‌عنوان اولین شرکت فروش آنلاین بلیط هواپیمای سیستمی در کشور شناخته است شده که به همین دلیل، با تجربه‌ترین شرکت در زمینه فروش آنلاین بلیط هواپیما محسوب می‌شود. شرکت رسپینا در طول فعالیت ۱۲ ساله خود، سعی داشته است که به‌روزترین خدمات را با پشتیبانی ۲۴ ساعته کارشناسان با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مسافران قرار دهد تا بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن، خدمات خود را رزرو کنند.

خرید آنلاین بلیط هواپیما داخلی از رسپینا

به‌منظور خرید بلیط هواپیما آنلاین برای شهرهای داخلی، می‌توانید تنها با چند کلیک، لیست پروازهای موردنظر خود را مشاهده کنید؛ بدین منظور، ابتدا باید وارد صفحه اصلی شوید و پس از آن با انتخاب گزینه بلیط هواپیما، وارد صفحه خرید بلیط هواپیما خواهید شد. در این صفحه با انتخاب مبدا و مقصد و تاریخ مورد نظر، لیست آخرین پروازها که ظرفیت خالی دارند برای شما نمایش داده می‌شود.

اما این روند به همین جا ختم نمی‌شود. در صفحه پرواز گزینه‌های دیگری وجود دارد که می‌تواند روند خرید آنلاین خدمات مسافرتی را برای شما سریع‌تر کند. در این صفحه، گزینه‌ای تحت عنوان رزرو هتل به‌همراه پرواز وجود دارد که با انتخاب آن می‌توانید برای شهر انتخابی، هتل را نیز رزرو کنید. همچنین با انتخاب بلیط رفت و برگشت، می‌توانید تاریخ برگشت خود را نیز مشخص کنید تا از پروازهای آینده جا نمانید.

گاهی اوقات برخی مسافران تمایل دارند که بلیط خود را برای کلاس پروازی خاص یا ایرلاین مورد نظر خود رزرو کنند که لازم است جست‌و‌جوی بیشتر انجام دهند؛ اما هنگام خرید بلیط هواپیما از رسپینا، می‌توانید از فیلترهای متنوع برای کلاس پروازی، زمان پرواز، قیمت بلیط‌ها، نوع بلیط و نوع ایرلاین استفاده کرده تا بلیط ویژه خود را مشاهده کنید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی از رسپینا

علاوه بر بلیط داخلی می‌توانید برای خرید سریع‌تر بلیط هواپیما خارجی نیز از وب‌سایت رسپینا اقدام کنید. برای خرید بلیط هواپیما خارجی، باید در صفحه پرواز، گزینه پرواز خارجی را انتخاب کنید تا صفحه مورد نظر برای شما باز شود. در این صفحه با انتخاب مبدا و مقصد و تاریخ رفت، می‌توانید لیست بلیط پرواز خارجی را مشاهده کنید. در این صفحه اطلاعات مختلف بلیط خارجی اعم از زمان حرکت، فرودگاه مبدا و مقصد، زمان فرود، بار مجاز و نوع بلیط را مشاهده کنید.

برای خرید سریع بلیط هواپیما خارجی نیز همانند بلیط داخلی، امکانات مختلفی مانند فیلترهای متنوع و تقویم پروازی ایجاد شده است. با استفاده از این فیلترها می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بلیط هواپیما خارجی را با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید.

رسپینا

امکانات سایت رسپینا برای خرید سریع بلیط هواپیما

رزرو سریع و بدون دغدغه و با قیمتی مناسب به‌ویژه در زمان‌های نزدیک پرواز، برای مسافران مهم است. وب‌سایت رسپینا، از امکانات مختلف مانند فیلترهای پرواز و سرویس‌های رزرو بلیط برای خرید سریع بلیط هواپیما استفاده می‌کند.

تقویم پروازی جست‌و‌جوی بلیط هواپیما

هنگامی که وارد صفحه پرواز می شوید، لیست پروازها به‌همراه قیمت برای مسافران نشان داده می‌شود. شما می‌توانید در قسمت بالای این صفحه، کمترین قیمت بلیط هواپیما را برای روزهای قبل یا بعد (به‌مدت ۳۰ روز) مشاهده کنید. تنها با یک کلیک می‌توانید با انتخاب هرکدام از روزها، بلیط هواپیمای ارزان‌تر را انتخاب کنید. با استفاده از این تقویم نیازی به جست‌و‌جوی بلیط هواپیما در روزهای مختلف ندارید و در کمترین زمان ممکن بلیط را رزرو خواهید کرد.

سیستم اطلاع‌رسانی قیمت بلیط هواپیما

یکی از خدمات ممتاز خرید بلیط هواپیما در سایت رسپینا، امکان اطلاع از قیمت بلیط هواپیما برای هفت روز آینده، برای خرید بلیط هواپیما در سریع‌ترین زمان ممکن و خرید با قیمت کمتر است. این سرویس تحت عنوان «خبرم کن» است. هنگامی که به صفحه لیست پروازها در سایت رسپینا وارد می‌شوید، می‌توانید در سمت راست صفحه، آیکون زنگوله را مشاهده کنید. با کلیک روی این زنگوله صفحه‌ای باز می‌گردد که باید در آن میزان کاهش قیمت بلیط به‌همراه شماره تلفن را وارد کنید تا در زمان کاهش نرخ بلیط هواپیما، از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی شود.

سیستم رزرو سریع و خودکار بلیط هواپیما رسپینا

علاوه بر سرویس خبرم کن، وب‌سایت رسپینا دارای سرویس دیگری نیز است که بلیط هواپیما را با نرخی دلخواه برای شما رزرو می‌کند. این سرویس تحت عنوان «چند بخرم» است که لازم است از قبل نسبت به ایجاد حساب کاربری و شارژ موجودی خود، اقدام کنید.

هنگامی که بلیط هواپیما برای مقصد مورد نظر خود را انتخاب کردید، پس از تکمیل اطلاعات مسافران در قسمت پایین صفحه گزینه چند بخرم قابل‌مشاهده است. پس از انتخاب این گزینه، باید قیمت دلخواه خود را وارد کنید تا در صورت کاهش قیمت بلیط هواپیما، آن بلیط برای شما در سریع‌ترین زمان ممکن رزرو شود.

رسپینا

از فیلترها برای خرید بلیط هواپیما سریع استفاده کنید

علاوه بر موارد بالا برای خرید بلیط هواپیما سریع می‌توانید از فیلترها برای مشاهده پروازی خاص استفاده کنید. این فیلترها در سایت رسپینا طوری طراحی شده‌اند که بتوانید در کوتاه‌ترین زمان، بلیط مورد نظر را خریداری کنید. این فیلترها در سمت راست یا قسمت بالای صفحه قرار دارد.

از فیلترهای سمت راست می‌توان به فیلتر زمان پرواز اشاره کرد که به ۶ تایم مختلف تقسیم شده است تا بتوانید پرواز مورد نظر خود را در زمان دلخواه در کوتاه‌ترین زمان پیدا کنید. همچنین در قسمت نوع ایرلاین می‌توانید لیست ایرلاین هایی که در آن روز پرواز دارند را مشاهده کنید. با انتخاب هرکدام از آن‌ها تنها پروازهای مربوط به آن ایرلاین قابل‌مشاهده است. اگر ایرلاین مورد نظر را در لیست مشاهده نکردید باید روز دیگری را برای پرواز انتخاب کنید.

همچنین فیلترهای دیگری برای انتخاب نوع پرواز (چارتر و سیستمی) و نوع کلاس پروازی (اکونومی و بیزینس) وجود دارد که با انتخاب هرکدام، پروازهای همان گزینه نشان داده خواهد شد. علاوه بر این از فیلترهای قسمت بالایی برای مرتب کردن پروازها بر اساس قیمت، زمان پرواز و ظرفیت استفاده می‌شود.

پشتیبانی ۲۴ ساعته خرید بلیط هواپیما رسپینا

یکی از نقاط قوت هر سایت فروش بلیط هواپیما، خدمات پشتیبانی آن است. شرکت رسپینا با داشتن بیش از ۱۰۰ کارشناس ماهر، در هر ساعت از شبانه‌روز پاسخ‌گوی سوالات مسافرانی است که خدمات مسافرتی را از این سایت خریداری کرده‌اند. در صورتی که هر مشکل یا سوالی قبل از پرواز برای شما ایجاد شد کافی است با شماره تلفن درج شده در قسمت پایینی سایت تماس برقرار کنید تا به سوال شما پاسخ داده شود.

علاوه بر این، پس از خرید بلیط هواپیما در صورتی که پرواز شما با تاخیر روبه رو شود کارشناسان ما این تاخیر را به‌صورت تلفنی به شما اطلاع خواهند داد. با خرید بلیط هواپیما از رسپینا در فرودگاه معطل نخواهید شد؛ زیرا این اطلاع‌رسانی برای حتی یک دقیقه نیز انجام می‌شود.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه