اجاره ویلا کردان | ییلاق نزدیک تهران

تیم  کجارو
تیم کجارو پنجشنبه، ۱۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
اجاره ویلا کردان | ییلاق نزدیک تهران

کردان یکی از ییلاقات خوش‌آب‌وهوا در اطراف تهران است که بسیاری از خانواده‌ها آن را برای اجاره ویلا و گذران تعطیلات انتخاب می‌کنند.

کردان منطقه‌ای در نزدیکی تهران است که در کمترین زمان، اهالی پایتخت را به آب و هوای ییلاقی می‌رساند. اجاره ویلا کردان برای اهالی تهران انتخابی جذاب و نزدیک برای دوری از شلوغی، ترافیک و استرس‌های پایتخت‌نشینی است.

بسیاری از تهرانی‌ها که از زمین و آسمان خاکستری شهر دلگیر می‌شوند، به گنجی بادآورده و خریدن ویلا اطراف تهران  فکر می‌کنند که آخر هفته‌ها همراه با خانواده به ویلای ییلاقی در کردان و  لواسان و… بروند و نفسی تازه کنند.

شاید داشتن ویلای شخصی رویایی دوری باشد؛ اما برای داشتن آخر هفته ییلاقی می‌توان مسیری واقعی را در ۶۸ کیلومتری تهران طی کرد. با اینکه سند ویلا به اسم شما نمی‌خورد، برای چند روزی می‌توانید لذت اقامت در ویلای شخصی را ببرید و واقعا در رویای‌تان زندگی کنید. برای واقعی شدن این رویای زیبا با اجاره ویلا در کردان برای چند روز در اقامتگاه محبو‌ب‌تان زندگی کنید و لذت ببرید.

کردان یکی از مناطق ییلاقی خوش‌آب‌وهوا با طبیعتی زیبا، درختان سرسبز، کوه و رودخانه پرآب و باغ‌های سیب، گیلاس، آلو، آلبالو، توت، گردو و... است که دل دوستداران طبیعت را با خود می‌برد. در این نوشتار به این مقصد گردشگری محبوب نزد تهرانی‌ها و امکانات اقامتی ویلای کردان خواهیم پرداخت.

اجاره ویلا کردان

کردان کجاست؟

اگر برنامه‌ریزی مناسبی انجام دهید و در بن‌بست ترافیک بزرگراه تهران-کرج گرفتار نشوید، روستای ۱۰۴ هکتاری کردان فقط یک ساعت با تهران فاصله دارد. از مسیر بزرگراه تهران-کرج و بعد، بزرگراه کرج-قزوین، ۲۰ کیلومتر بعد از کرج تابلوی روستای کردان نمایان می‌شود.

وارد جاده کردان که می‌شوید، نشانه‌های طبیعت زیبای این منطقه در مسیر جاده کم‌کم به‌چشم می‌خورد؛ درختان قدیمی و پرشاخ و برگ، کوه و تپه‌ها در مسیر ۱۰ کیلومتری تا رسیدن به روستا شما را همراهی می‌کنند. رودخانه پرآب «کهار» که از دل کوهستان کهار سرچشمه می‌گیرد و از میان روستا عبور می‌کند، با جریان خود سرسبزی و هوای خوش را به وجود می‌آورد.

«پل بانو صحرا کردان» که روی این رودخانه کشیده شده است و قدمت آن به دوره صفویه بازمی‌گردد، نشان از قدمت این روستای ییلاقی دارد. «برج مقبره کردان» که در احاطه درختان کهنسال توت و چنار و در مسیر عبور جویی زلال و در ۸۰۰ متری روستا قرار دارد، یکی از آثار تاریخی به‌جای‌مانده در این روستا محسوب می‌شود که به آرامگاه امامزاده حسین معروف شده است. برج مقبره شکل هرمی دارد که  هیچ زاویه‌ای در بنای آن  به چشم نمی‌خورد و روی سکویی به قطر هشت متر ساخته شده است. سقف برج مقبره به‌شکل کلاه‌خود است و روی دیوار آن حفره‌هایی وجود دارد که احتمالا برای چرخش هوا و دفع رطوبت به‌کار می‌رفته است. قدمت این برج به عصر سلجوقی می‌رسد.

اقامت در کردان

این روستا از گذشته‌های دور به خاطر آب و هوای خوب و رود پرآب، مملو از باغ‌های میوه بوده است وشاخه‌های لبریز و پربار گیلاس، آلو، سیب و توت آن، به‌سمت رهگذران کوچه باغ‌های کردان کشیده می‌شده  و کام آن‌ها را شیرین می‌کرده است.

به‌دلیل اشتیاق افراد برای داشتن ویلای شخصی در این منطقه، حالا انواع ویلاهای بسیار لوکس و قصرهای آنچنایی را در این منطقه می‌بینیم که در کنار خانه‌باغ‌های قدیمی قد علم کرده‌اند. همین تجمع ویلا کردان باعث شده است که بسیاری از افراد، ویلا، سوئیت و خانه‌باغ‌هایشان را برای اقامت مسافران و گردشگران این منطقه پرطرف‌دار اجاره بدهند و امکان سفر و گردش برای همگی علاقه‌مندان فراهم شود.

اجاره ویلا کردان برای مهمانی و برگزاری دورهمی در فضای باز، کنار استخر و در محیط طبیعی، تجربه‌ای دلچسب است که با وجود ویلا اجاره‌ای کردان و رزرو اینترنتی به‌سادگی ممکن می‌شود. برای اجاره ویلا در کردان فقط کافی است به سایت جاجیگا مراجعه کنید و دنبال رویای‌ خود بگردید.

اجاره ویلا کردان

تفریحات کردان

شواهد نشان داده که اولین گزینه تفریح در کردان، رفتن به سفر و دورهمی دست‌جمعی و لذت بردن از محیط با صفا و خوش‌آب‌و‌هوا است. این سفر می‌تواند در حد گشت‌و‌گذاری خانوادگی باشد یا حتی برگزاری جشن مفصل عروسی با اجاره ویلا و در فضایی باز و زیبا و طبیعی که این روزها طرفداران زیادی دارد.

طبیعت‌گردی و لذت بردن از مناظر زیبای روستا، رودخانه کهار، باغ‌ها و درختان میوه و قدم زدن در مسیر کوچه باغ‌های کردان، جذاب‌ترین بخش سفر به این منطقه ییلاقی است که برای طبیعت دوست‌ها لذت بیشتری دارد.

کوهنوردی در کردان و مسیر رود

وجود کوه‌های مناسب برای کوهنوری که از شرق به منطقه طالقان و از غرب به شمال کرج می‌رسد، کوهنوردی در این منطقه را برای دوستداران آن فراهم می‌کند. کوهنوردی در مسیر رودخانه و به‌سمت قله کهار، مسیر جذاب کوهنوردی این منطقه است.

پرواز در آسمان کردان

اگر اهل ماجراجویی هستید، تجربه‌ای خاص در کردان انتظار شما را می کشد. این تجربه، پرواز با پاراگلایدر درآسمان آبی کردان و بر فراز طبیعت زیبای آن است. سایت پرواز با پاراگلایدر در کردان این امکان را به شما می‌دهد که اگر برای اولین بار هم به فکر پرواز با پاراگلایدر افتاده‌اید، ابتدا آموزش ببینید و سپس پرواز را تجربه کنید.

سخن آخر

اجاره ویلا کردان یک انتخاب جذاب و در دسترس برای اهالی تهران و دور شدن از فضای شهری شلوغ و پر ترافیک و استرس پایتخت است. همچنین اگر به‌دنبال آخرهفته‌ای در طبیعت اطراف تهران هستید، می‌توانید با اجاره ویلا اطراف تهران در کمترین زمان ممکن به فضای طبیعی و آب و هوای خنک در یک منطقه ییلاقی برسید و بیشترین استفاده را از تعطیلات ببرید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه