سفر به دبی با ماشین شخصی

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
سفر به دبی با ماشین شخصی

سفر به دبی با ماشین شخصی مزایایی دارد؛ برای آگاهی از این موضوع در ادامه با علی بابا همراه باشید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دبی یکی از محبوب‌ترین شهرهای گردشگری دنیا است که نزدیکی ایران قرار دارد. در دهه اخیر با توجه به رشد چشم‌گیر دبی این شهر به یکی از برترین شهرهای مدرن جهان تبدیل شده و سالانه مسافران بسیاری از سراسر دنیا با تور دبی به این شهر سفر می‌کنند. همچنین گردشگران ایرانی هرساله به دبی سفر کرده و در این شهر بسیار زیبا به تفریح می‌پردازند. دبی مهم‌ترین و مدرن‌ترین شهر امارات متحده عربی به شمار می‌رود و با برخورداربودن از آسمان‌خراش‌های خارق‌العاده، جاذبه‌های مصنوعی، هتل‌های باشکوه با معماری‌های منحصربه‌فرد، مراکز خرید مجلل، مجموعه تفریحی‌های هیجان‌انگیز و کویرنوردی به نگین خاورمیانه مشهور است. برای سفر به دبی، دو راه پیش‌روی شما قرار دارد؛ مسافرت هوایی با تور دبی از تهران و سفر دریایی. همچنین از هر دو روش جابه‌جایی، حمل خودروی شخصی با کشتی یا هواپیما امکان‌پذیر است. سفر به دبی با ماشین شخصی مزایایی دارد؛ برای آگاهی از این موضوع در ادامه با علی بابا همراه باشید.

سفر به دبی با ماشین شخصی

برخی از افراد مایل هستند برای راحتی بیشتر و رهایی از هزینه‌های گزاف تاکسی، با ماشین شخصی به دبی سفر کنند؛ لازم به‌ذکر است اگر هیچ آشنایی قبلی از این شهر را نداشته باشید، رفتن به نقاط موردنظرتان، کار را سخت می‌کند. البته امروزه با استفاده از جی‌پی‌اس گوشی همراه این کار برای مسافران بسیار آسان شده است.

برای سفر به دبی با ماشین شخصی، باید مدارک شخصی مانند گذرنامه با تاریخ اعتبار کافی و مدارک کامل ماشین را همراه داشته باشید. همچنین ضروری است برای رانندگی در امارات گواهینامه بین‌المللی بگیرید. برای دریافت گواهینامه بین‌المللی به کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی مراجعه کنید.

رپورتاژ

در صورتی‌که از همراه‌بردن ماشین شخصی منصرف شدید، می‌توانید با اجاره ماشین در دبی در هزینه‌های جابه‌جایی صرفه‌جویی کرده و با خیال آسوده به تفریح از نقاط دیدنی دبی بپردازید.

سفر هوایی با تور دبی از تهران

همان طور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم، برای رفتن به دبی از دو روش هوایی و دریایی می‌توانید به امارات سفر کنید. مسافرت با هواپیما سریع‌ترین و راحت‌ترین روش برای سفر در تور دبی است. با مراجعه با سایت یا اپلیکیشن علی بابا می‌توانید از قیمت تور دبی مطلع شوید و انتخاب‌تان را رزرو کنید. مسافران باید قبل از ساعت پروازشان سه تا چهار ساعت قبل از ساعت پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند؛ پس با یک برنامه هماهنگ‌شده، سفرتان را برنامه‌ریزی کنید. درصورتی‌که محل زندگی شما تهران نیست، لازم است از چند ساعت قبل در فرودگاه بین‌المللی تهران حضور داشته و با پرواز تهران به امارات سفر کنید.

حمل خودرو با هواپیما

حمل ماشین شخصی با هواپیما نیز امکان‌پذیر است؛ ولی هزینه ارسال خودرو با هواپیما نسبت به حمل ماشین با کشتی گران‌تر و مراحل دریافت مجوز برای حمل ماشین شخصی پیچیده‌تر خواهد بود. اگر مشکلی با هزینه حمل ندارید، با مطمئن‌ترین روش در کمترین زمان همراه ماشین‌تان به دبی سفر کنید.

سفر دریایی با تور دبی

مسافرت با کشتی یکی از وسیله‌های خاص و محبوب برای سفرهای دریایی است و کشورهای محدودی قابلیت سفر دریایی را دارند. در سال‌های اخیر مسافران به سفر دریایی تمایل بیشتری نشان داده‌اند. پس این فرصت طلایی را ازدست ندهید و با رزرو تور دبی به‌وسیله‌ کشتی سفری لذت‌بخش و به‌یادماندنی را تجربه کنید. سفر دریایی این امکان را به شما می‌دهد که از مناظر فوق‌العاده زیبای دریای خلیج‌فارس و تماشای موجودات دریایی سفری فراموش‌نشدنی را بسازید.

یکی از مزیت‌های مهم سفر دریایی به دبی، هزینه کمتر نسبت به هواپیما است. برای مسافرت دریایی با کشتی، باید به بندر لنگه (حاشیه خلیج‌فارس) واقع در استان هرمزگان بروید. برای حرکت سفرهای دریایی نمی‌توان ساعت مشخصی را در نظر گرفت؛ در بعضی روزها ممکن است به‌دلیل مساعدنبودن شرایط آب‌وهوایی، زمان حرکت به‌تاخیر بیفتد. پس بهتر است با درنظرگرفتن این موضوع با به عقب افتادن تور دبی با کشتی، تا مساعدشدن هوا در هتل اقامت کنید.

حمل ماشین شخصی با کشتی

در بندر لنگه چندین شرکت‌های کشتی‌رانی وجود دارد و می‌توانید ماشین‌تان را به کمک کشتی به دبی ببرید؛ هزینه حمل خودرو بسته به‌اندازه و وزن ماشین متفاوت است. البته عوامل مختلف دیگری نظیر وقایع مهم سیاسی و اقتصادی نیز روی این قیمت تاثیر دارند.

در آخر انتخاب از میان سفر هوایی و دریایی به دبی بستگی به میزان بودجه و سلیقه مسافران دارد. شما می‌توانید برای مطلع‌شدن از تور دبی، قیمت تور دبی و زمان حرکت به علی بابا مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه