هتل قصر طلایی مشهد انتخابی نیک برای مشکل‌پسندها

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
هتل قصر طلایی مشهد انتخابی نیک برای مشکل‌پسندها

هتل قصر طلایی مشهد با بهره‌مندی از تکنیک‌های منحصربه‌فرد طراحی و ساخته شده و کارکنان کارآزموده آن نیز خدمات خود را به بهترین شکل به مهمانان ارائه می‌کنند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد همان طور که از عنوانش پیدا است فضایی بسیار آرامش‌بخش و راحتی دارد تا شما شب و روزهایی طلایی و به‌یادماندنی را در آن سپری کنید. یکی از بارزترین ویژگی‌های قابل‌توجه این هتل پنج ستاره، دسترسی سریع شما به حرم امام رضا است. علاوه بر این، هتل قصر طلایی امتیازهای زیاد دیگری هم دارد تا شما با اطمینان نسبت به رزرو اقدام کنید؛ تنوع زیاد در اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعدد با ارائه غذاهایی لذیذ و نوشیدنی‌هایی گوارا، مجموعه آبی، آتلیه عکاسی، اتاق‌های بازی، سالن بیلیارد و ترانسفر رایگان فرودگاهی فقط چند نمونه از امکانات هتل قصر طلایی مشهد است که مرجع رسمی رزرو انواع اقامتگاه سفربازی قصد دارد در این متن درباره این هتل اطلاعات بیشتری را در اختیار شما بگذارد.

هتل قصر طلایی مشهد با بهره‌مندی از تکنیک‌های منحصربه‌فرد طراحی و ساخته شده و کارکنان کارآزموده آن نیز خدمات خود را به بهترین شکل به مهمانان ارائه می‌کنند. از همین‌روست که با اقامت در این مجموعه به‌طور حتم شما در امنیت و آسایش اقامتی متفاوت را در این شهر تجربه خواهید کرد.

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی در ۲۰ طبقه و گنجاندن ۳۵۸ اتاق و سوئیت در دل خود، یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های مشهد است که دست شما را برای بهترین انتخاب مطابق با سلیقه و نیازتان باز گذاشته است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل زیاد و همگی دارای یکسری امکانات رایگان و خدمات عمومی است.

اتاق دبل لندسکیپ

دبل لندسکیپ یکی از اتاق‌های هتل قصر طلایی مشهد با ظرفیت دو نفر در طبقه شانزدهم با دید به‌سمت شهر است. این اتاق دارای تخت کینگ سایز است.

اتاق دبل لاکچری کانکت

اتاق‌های دبل لاکچری کانکت در طبقات دو تا ۱۶ هتل قصر طلایی مشهد ظرفیت پذیرش چهار نفر را دارد و شامل دو تخت دبل و دو تخت سینگل، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به وان است.

اتاق دبل لاکچری تراس‌دار

اتاق دبل لاکچری تراس‌دار هتل قصر طلایی با ظرفیت دو نفر دارای امکاناتی از جمله یک تخت دبل و یک تخت سینگل و حمام مجهز به جکوزی است.

اتاق دبل آتریوم

این اتاق هتل قصر طلایی مشهد نیز با ظرفیت دو نفر شامل یک تخت دبل، در برخی اتاق‌ها به‌همراه یک تخت سینگل و حمام مجهز به وان است.

اتاق دبل پانوراما

اتاق دبل پانوراما هتل قصر طلایی مشهد با چشم‌انداز حرم مطهر امام رضا (ع) ویژه دو نفره است. این واحدها دارای یک تخت دبل و یک تخت سینگل و حمام مجهز به جکوزی است.

دبل پانوراما تراس دار

اتاق‌های دبل پانوراما تراس‌دار هتل قصر طلایی مشهد دارای تراس با نمای رو به حرم امام رضا (ع) است. دو نفر در این واحدها می‌توانند اقامت کنند و نمای اتاق نیز بارگاه امام رضاست.

اتاق دبل لاکچری

این دسته از اتاق‌های هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد با گنجایش حضور دو نفر دارای یک تخت سینگل یا یک تخت دبل است.

اتاق سینگل

اتاق سینگل هتل پنج ستاره قصر طلایی مشهد نیز شامل دو تخت سینگل یا یک تخت دبل مناسب برای یک نفر است.

آپارتمان رویال

آپارتمان رویال نخستین سوئیتی است که سایت سفربازی قصد دارد تا اطلاعاتی درباره آن را در اختیار شما بگذارد. این واحدها ظرفیت پذیرش چهار نفر را دارد. اگر در انتخاب اتاق هتل، مشکل‌پسند هستید آپارتمان رویال را انتخاب کنید و از رزرو هتل قصر طلایی مشهد مطمئن باشید.

پرنسس رویال

زوج‌های جوان و عروس و دامادها هم نگران نباشند؛ پیشنهاد هتل قصر طلایی مشهد به این افراد سوئیت پرنسس رویال است. این واحدها با دید به‌سمت حرم امام رضا شامل امکاناتی از جمله یک تخت دبل و فضایی جهت نشیمن و حمام مجهز به جکوزی است.

امپریال سوییت

در این واحدها چهار نفر می‌توانند اقامت داشته باشند. بعضی از اتاق‌های این سوئیت‌ها دو تخت دبل و سه تخت سینگل و بعضی از اتاق‌ها ۲ تخت دبل و یک تخت سینگل و کاناپه تخت‌شو دارد.

پرزیدنت سوییت

پرزیدنت سوییت هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد نیز گنجایش چهار مهمان را دارد. اگر دل‌تان می‌خواهد به سبک یک رئیس‌جمهوری در هتل اقامت کنید این اتاق را با موقعیت مکانی و امکانات خاصی که دارد در مشهد ایران تجربه کنید.

پرنسس سوییت

پیشنهاد دیگر هتل قصر طلایی مشهد به زوج‌های جوان رزرو پرنسس سوییت است. پرنسس سوییت شامل یک تخت دبل کینگ سایز و فضایی جهت نشیمن و حمام مجهز به جکوزی است.

وسترن سوییت

هتل قصر طلایی برای آن‌هایی که مجذوب طراحی آمریکایی هستند هم پیشنهاد هیجان‌انگیزی دارد. این دسته از واحدها ویژه این افراد است. این سوییت‌ها ویژه دو نفر با طراحی کاملا متفاوت شامل یک تخت دبل و حمام مجهز به جکوزی است.

سوییت وسترن هتل قصر طلایی مشهد

قاجاری سوییت

اگر هم از تماشای طرح‌های قاجاری لذت می‌برید سایت سفربازی واحدهای قاجاری سوییت را توصیه می‌کند که با رزرو هتل قصر طلایی مشهد به بهترین شکل قرار گرفتن در چنین فضایی، برای شما فراهم شده است. این واحدها برای چهار نفر دارای دو اتاق، دو تخت دبل و یک تخت سینگل و حمام مجهز به جکوزی است.

سنیور سوییت

سنیور سوییت‌های هتل قصر طلایی مشهد با ظرفیت پذیرش دو نفر شامل یک اتاق اصلی، یک اتاق خواب، یک عدد تخت دبل و دو عدد تخت سینگل یا کاناپه تخت‌شو است.

جونیور سوییت

جونیور سوییت هتل قصر طلایی مشهد نیز برای اقامت دو نفر شامل دو بخش خواب و نشیمن است که به‌وسیله پارتیشنی از هم جدا شده‌اند.

کیدز سوییت

کیدز سوییت‌ها در هتل قصر طلایی مشهد برای اقامت چهار نفر طراحی شده است. این واحدها یک اتاق خواب، یک عدد تخت دبل و دو عدد تخت سینگل و تراس دارد.

امکانات عمومی هتل قصر طلایی مشهد

با رزرو هتل قصر طلایی مشهد علاوه بر امکاناتی که به‌صورت رایگان در اتاق‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد خدمات متنوع و زیادی نیز به شما ارائه می‌شود؛ به‌عنوان مثال باید به موارد قبلی امکاناتی مانند بانک، واحدهای تجاری، تشریفات، آژانس مسافرتی، سالن همایش و سمینار، سالن آمفی تئاتر، بیزینس سنتر، نمازخانه و دستگاه ATM را هم اضافه کرد.

برای آن‌هایی هم که جایگاه ویژ‌ه‌ای برای تست غذاهای مختلف در سفر قائلند سفربازی خبر خوشی دارد. هتل قصر طلایی مشهد دارای رستوران‌های متعددی است که حتی شما را از رستوران‌های خارج از این هتل بی‌نیاز می‌کند. رستوران ضیافت، ترنم، ترمه، پنج قاره زوشا، تابستانی بارگاه و فرانسیسکو و همچنین کافی‌شاپ لانژ، آتریوم مینوتا، لابی و کافه مجموعه تفریحی و اسپا در هتل قصر طلایی مشهد همگی منوهای مختلفی از انواع وعده‌های غذایی لذیذ و نوشیدنی‌هایی دلچسب را برای شما آماده می‌کنند تا لذت اقامت شما را در این هتل دوچندان کنند.

اگر هم جزو افرادی هستید که برای برگزاری همایش یا جلسه نیاز به سالن دارید هتل قصر طلایی مشهد باز هم گزینه‌هایی را پیش‌روی شما می‌گذارد. سالن کنفرانس الیزه، سالن آمفی تئاتر آذین، میتینگ روم، سالن مجلل پرستیژ، سالن اشراف و سالن هیوا فضاهایی بسیار مناسب با امکانات فوق‌العاده برای مراسم‌های شما هستند.

امکانات تفریحی در هتل قصر طلایی مشهد

در کنار سایر خدمات هتلی قصر طلایی مشهد، این مجموعه برای اوقات فراغت شما هم برنامه‌ریزی کرده است. از اماکن تفریحی هتل بین‌المللی قصر طلایی می‌توان به مواردی همچون استخر، ماساژ، اتاق نمک، حمام ترکی، بازی‌های یارانه‌ای، سالن بدن‌سازی، اتاق کودک، سالن بیلیارد، سونا و جکوزی اشاره کرد.

سالن بیلیارد هتل قصر طلایی مشهد

شما کافی است پس از پیاده‌روی یا گشت‌وگذار شهری در بازگشت به هتل به یکی از این مجموعه‌ها مراجعه کنید و شادی و هیجان را در مکان‌هایی مطابق با خواسته‌تان تجربه کنید یا تنی به آب زنید و رفع خستگی کنید. با وجود این همه امکانات و خدمات سفربازی شکی ندارد شما با رزرو هتل قصر طلایی در مشهد ایران روز و شب‌هایی خاطره‌انگیز را همراه با عزیزان‌تان در این هتل سپری خواهید کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه