شهربازی های استانبول

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
شهربازی های استانبول

در این مطلب به معرفی شهربازی‌های استانبول و ویژگی‌ها یا معیارهای آن‌ها برای بازدید گردشگران خواهیم پرداخت.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

قبل از رزرو بلیط تهران استانبول به نوشتن لیست مکان‌های تفریحی در طی سفر خود فکر کنید. از آن‌جایی که صحبت از تفریح و شادی به میان آماده، شهربازی حرف اول را می‌زند. استانبول شهربازی‌های کوچک و بزرگ بسیاری دارد؛ اما شما چه شهربازی را دوست دارید؟ تابه‌حال به ویژگی‌های آن فکر کردید؟ چه معیارهایی برای شما مهم است؟ آیا شهربازی روباز را می‌پسندید یا سرپوشیده؟ پارک‌های آبی برای شما جذاب است؟ چه شهربازی برای کودکان مناسب است؟

Isfunbul یا Vialand

ویالند نام قدیم اسفانبول است، مجموعه‌ای عظیم  که شامل پارک موضوعی، مراکز خرید، سرگرمی و نمایشگاه است و به خانواده‌ها اجازه می‌دهد که در یک مکان به تمام تفریحات و علایق خود برسند. در پارک موضوعی اسفانبول هیجان را در ۲۴ وسیله سواری‌ مختلف تجربه کنید.

می‌توانید یک روز کامل در این مجموعه باشید بدون اینکه حوصله‌تان سربرود. از پرهیجان‌ترین آن‌ها «نفس‌گیر» است که چهارمین رولرکوستر برتر جهان است که تنها در سه ثانیه به سرعت ۱۱۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. رودخانه‌ دیوانه ( (Cilgin Nehir یک ماجراجویی فراموش‌نشدنی را  در ذهن شما ماندگار می‌کند. برج عدالت (Adalet Kulesi) فرود شدید از فاصله‌ ۵۰ متری به‌سمت زمین که آدرنالین کل وجودتان را در بر می‌گیرد. جاذبه‌هایی مانند وایکینگ که  شما را به ماجراجویی در آب دعوت می‌کند. اگر قصد رفتن به این مکان را دارید، بهتر است از قبل بلیط آنلاین تهیه کنید. یک بلیط ورودی و تا پایان روز در آن با خیال راحت تفریح کنید و لذت ببرید.

Viasea Tema Park

Viasea Tema Park مجموعه‌‌ای ورزشی، سرگرمی، موسیقی، رقابتی و مخصوص نوشیدن و خوردن را در کنار هم تشکیل داده است. سالن‌های اختصاصی برای بولینگ، سینما، آکواریوم جزیره دزد دریایی و مرکز بازی که هرکدام به‌تنهایی جذابیت‌های فراوانی دارند؛ اما در مرکز بازی شما با دنیایی از سرگرمی و لذت طرف هستید.

تنوع  بازی در این مرکز زیاد است ولی یکی از بازی‌های هیجان‌انگیز آن ترن هوایی رد فایر (Red Fire) است که از نظر سرعت، پنجمین ترن هوایی سریع در اروپا محسوب می‌شود؛ به‌طوری که شما در دو ثانیه سرعت صفر تا صد و ده کیلومتر را تجربه می‌کنید. این ترن در کمترین زمان، مسیر ۹۸۰ متری را تا ارتفاع ۵۵ متری بالا می‌رود و بعد از آن سقوط سریع آغاز می‌شود.

شهربازی های استانبول

پارک شهر بایرام پاشا (Bayrampas̹a City Park)

در طبیعت بنشینید و تفریح کنید. از امکانات این پارک به ترن هوایی، زمین‌های ورزشی بسکتبال، فوتبال، والیبال و تنیس، انواع بازی‌های کودکان، برج پرچم، استخر و آبشار، مسیرهای دوچرخه و موتورسواری می‌توان اشاره کرد. در کنار این مکان، آمفی‌تئاتر، سالن روباز سینما، محوطه‌ نمایشگاه و آموزش هنرهای زیبا، رستوران و کافه قرار دارند که علاقه‌مندی تمام افراد را در نظر گرفته است.

شهر بازی لونا پارک بوستانجی (Bostanci Lunaparki)

یکی دیگر از شهربازی‌های استانبول که برای تمام گروه سنی وسیله‌‌ مناسب دارد. در اینجا نیز ترن هوایی طرفداران مخصوص به خود را دارد؛ اما بازی راک ان‌رول یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های لونا پارک است.

موی پارک (Moipark) شهربازی سرپوشیده برای کودکان

بزرگ‌ترین پارک سرپوشیده‌ ترکیه که در داخل مرکز خرید استانبول قرار دارد. طبقه‌ دوم این مکان تفریحی مناسب بچه‌های دو تا چهارده ساله است. خانه‌ سرگرمی، چرخ و فلک، برج سقوط آزاد و یک ترن هوایی که در فضای مرکز خرید حرکت می‌کند. برای استفاده از وسایل کافی است یک بار کارت شارژ تهیه کنید و هر وسیله‌ای را که خواستید، استفاده کنید. در طبقه‌ پایین نوجوانان به‌همراه خانواده می‌توانند از آن استفاده کنند و لذت ببرند.

در بخش کودکان قطاری نقلی مخصوص فسقلی‌هاست که بچه‌های زیر پنج سال سوار آن می‌شوند. بخش پرواز علاالدین برای بچه‌های هشت سال به بالاست که تجربه‌ راه رفتن در یک رودخانه‌ را با دستگاهی که تا ارتفاع دو متر بالا و پایین می‌رود به آن‌ها دست می‌دهد. بخش ورزشی و کارناوال هم طرفداران کوچولوی خود را دارد که بسیار هم برای‌شان لذت‌بخش است. تنوع وسایل در بخش‌های مختلف وجود دارد و متناسب با سن کودک، می‌شود از آن‌ها استفاده کرد.

شهربازی های استانبول

شهر لگو (Legoland) جذاب برای بچه‌ها

اگر در سفر کودک همراهتان است، لگولند را در لیست تفریحات خود قرار دهید. در این مرکز بازی بچه‌ها می‌توانند با استفاده از قطعات لگو کاخ‌، خانه، دیوار یا هر چیز دیگری که دوست دارند را بسازند.

علاوه بر آن یک سینمای لگو، کارخانه‌ لگو، سواری ماجراجویی پادشاه و وسایل دیگری که کودک شما را سرگرم می‌کند. همچنین اگر دوست داشته باشید، می‌توانید از مغازه‌ لگو برای خودتان یادگاری لگویی بخرید و خاطره‌ای به سبک لگویی بسازید.

آکوا مارین (Aqua Marine) در آب بازی کنید

شهربازی آبی که مناسب همه‌ سنین است، از کودک تا بزرگسال. در این مکان فضای بازی کودکان از وسایل مورد استفاده‌ بزرگ‌ترها جدا است؛ پس به‌راحتی فرزند شما می‌تواند از آن بازی کند. انواع استخر با سرسره‌های کوچک و بزرگ که انتخاب با شما است که از کدام‌یک استفاده کنید.

حالا می‌توانید با توجه به روحیه‌ خود و همسفران و همچنین با در نظر گرفتن مدت اقامت در استانبول و زمانی که دارید، لیست شهربازی‌های موردعلاقه‌ خود را بنویسید و با خیالی راحت بلیط تهران استانبول را تهیه کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه