بهترین هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع) ؛ از اقتصادی تا لوکس

اکرم زمانی نوری
اکرم زمانی نوری شنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۵
بهترین هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع) ؛ از اقتصادی تا لوکس

در نزدیکی حرم امام رضا (ع) هتل‌های لوکس و هتل‌های با قیمت مناسب متعددی وجود دارند که اقامتی به‌یادماندنی را در سفر به مشهد برایتان رقم می‌زنند.

بهترین هتل های نزدیک حرم در مشهد مثل قصر طلایی، بین‌المللی قصر و مدینه الرضا از جمله هتل های لوکس نزدیک حرم امام رضا (ع) هستند. هتل‌های اترک، اطلس و رضویه نیز از هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع) با قیمت مناسب به شمار می‌روند. در سفر به مشهد می‌توانید برای اقامت این هتل‌ها را انتخاب و در کنار آن از جاهای دیدنی مشهد بازدید کنید.

شهر مقدس مشهد به‌دلیل وجود مرقد ملکوتی امام رضا (ع)، یکی از پرطرفداراترین مقاصد سفر در ایام مختلف سال محسوب می‌شود. در این شهر هتل‌های فراوانی وجود دارد که اقامت و آسایش زائران و گردشگران را فراهم می‌کنند و با هر توانایی مالی و بودجه که باشید، می‌توانید هتلی مناسب پیدا کنید.

در این مطلب به معرفی بهترین هتل‌ های اطراف حرم در مشهد می‌پردازیم و فهرستی از هتل های لوکس و هتل های با قیمت مناسب در نزدیکی حرم امام هشتم ارائه می‌دهیم.

بهترین هتل های نزدیک حرم در مشهد:

هتل مدینه الرضا

  • وب‌سایت: www.madinahalreza.com
  • شماره تلفن: ۳۳۱۳۶-۰۵۱
  • آدرس: خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی (مشاهده روی نقشه)
  • هتل های لوکس نزدیک حرم امام رضا (ع)

هتل مدینه الرضا

منبع عکس: اینستاگرام هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های پنج ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) به شمار می‌رود به‌گونه‌ای که با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید به زیارت بروید. این هتل در ۱۷ طبقه و با سبک معماری ایرانی اسلامی ساخته شده است و امکانات بسیار خوبی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

هتل مدینه الرضا ۴۰۰ اتاق مجهز به امکانات روز در ۹ طبقه دارد. این هتل همچنین اتاق‌هایی مخصوص جانبازان و توان‌یابان با امکانات ویژه در نظر گرفته است که در تمامی طبقات موجود هستند. سالن‌های پذیرایی، رستوران‌ و کافی شاپ‌های متعدد از جمله رستوران گردان، سه سالن کنفرانس و همایش، مجموعه آبی شامل استخر آقایان و بانوان، سالن ماساژ و سالن بدن‌سازی از جمله امکانات مدینه الرضا محسوب می‌شوند.

خدمات منشی‌گری، ارسال کارت پستال و سایر امور به زبان‌های مختلف، پارکینگ، تاکسی سرویس و ترانسفر، اتاق بازی کودکان، واحدهای تجاری و بازارچه از دیگر امکانات و خدمات این هتل هستند. علاوه بر این، مدینه الرضا مجهز به کتابخانه نیز است. کتابخانه عطار با قابلیت دانلود کتب قدیمی و مرجع از کتابخانه آستان قدس رضوی در انتهای لابی قرار دارد.

هتل درویشی

  • وب‌سایت: www.darvishiroyal.com
  • شماره تلفن: ۳۸۰۸۰-۰۵۱
  • آدرس: خيابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶ (مشاهده روی نقشه)
  • هتل های لوکس نزدیک حرم امام رضا (ع)

هتل درویشی

منبع عکس: نامشخص

هتل درویشی یکی دیگر از هتل های لوکس نزدیک حرم مطهر رضوی به حساب می‌آید. این هتل پنج ستاره در خیابان امام رضا (ع) قرار دارد که مهم‌ترین خیابان منتهی به حرم است. هتل درویشی با حرم ۱٫۴ کیلومتر (۱۰ دقیقه پیاده) فاصله دارد. 

هتل درویشی تنها هتل آتریوم شرق ایران است

هتل درویشی با ۲۵ طبقه مرتفع‌ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور مشهد محسوب می‌شود. آتلیه عکاسی سنتی و کودک، آرایشگاه بانوان و آقایان، شهربازی و بیلیارد، آژانس هواپیمایی، واحدهای تجاری، سالن‌های پذیرایی، کافی شاپ و رستوران از جمله امکانات رفاهی و تفریحی هتل درویشی به شمار می‌روند.

مجموعه آبی هتل مجهز به سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، حمام ترکی، سالن بدن‌سازی، دوش‌های اختصاصی ماساژ سالن اسپا و ماساژ است. ترانسفر فرودگاه به هتل با مینی‌بوس‌های عمومی هتل انجام می‌شود. برای این منظور باید ساعت و شماره پرواز را اعلام و به دفتر اختصاصی هتل در فرودگاه مراجعه کنید.

هتل بین‌المللی قصر

  • وب‌سایت: www.hotelghasr.com
  • شماره تلفن: ۳۸۰۹۰-۰۵۱
  • آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۶ و ۱۴ (مشاهده روی نقشه)
  • هتل های لوکس نزدیک حرم امام رضا (ع)

هتل قصر مشهد

منبع عکس: نامشخص

هتل بین‌المللی قصر یکی از بزرگترین هتل‌های ایران محسوب می‌شود. این هتل پنج ستاره در خیابان امام رضا (ع) و حوالی حرم مطهر قرار گرفته است و ۸۰۰ متر با آن فاصله دارد.

هتل قصر ۲۱۹ اتاق شیک و مدرن اعم از سوئیت، آپارتمان و کانکت دارد که مجهز به امکانات روز هستند. رستوران‌، کافی‌شاپ، قنادی، سالن همایش، مجموعه آبی شامل سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، حمام ترکی، خدمات اسپا و ماساژ، دفتر خدمات مسافرتی، فروشگاه صرافی و شهربازی امکانات رفاهی و تفریحی این هتل به شمار می‌روند.

هتل بین‌المللی قصر همچنین دارای کافی‌نت، پزشک مقیم، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، پارکینگ سرپوشیده و شبانه‌روزی و صندوق‌های امانات اختصاصی است.

هتل قصر طلایی

  • وب‌سایت: www.ghasrtalaee.com
  • شماره تلفن: ۳۸۰۳۸-۰۵۱
  • آدرس: خیابان امام رضا (ع)، نبش امام رضا (ع) ۳۶ (مشاهده روی نقشه)
  • هتل های لوکس نزدیک حرم امام رضا (ع)

هتل قصر طلایی مشهد

منبع عکس: اینستاگرام هتل قصر طلایی

هتل بین‌المللی قصر طلایی از دیگر هتل های لوکس نزدیک حرم امام رضا (ع) که می‌توان به آن اشاره کرد. این هتل یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود و با ۱۶ طبقه اقامتی و انواع اتاق و سوئیت، پذیرای زائران است.

رستوران و کافی شاپ، سالن مجالس و همایش، مجموعه آبی استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، انواع ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدن‌سازی، محل بازی کودکان، سالن بازی‌های رایانه‌ای، سالن‌های زیبایی بانوان و آقایان از امکانات هتل پنج قصر طلایی هستند.

علاوه بر آن آژانس مسافرتی، خدمات راهنمای میهمان (کانسیرژ) بانک، کتابخانه، بیزینس‌سنتر، تاکسی سرویس، خدمات لاندری، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و راه‌آهن، ترانسفر به حرم رضا (ع) از دیگر خدمات و امکاناتی است که با اقامت در هتل قصر طلایی از آن‌های بهره‌مند خواهید شد.

هتل الماس دو

  • وب‌سایت: www.almas۲.hotelalmas.com
  • شماره تلفن: ۳۱۴۱۴-۰۵۱
  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، نبش امام رضا ۲۰ (مشاهده روی نقشه)
  • هتل های لوکس نزدیک حرم امام رضا (ع)

هتل الماس دو مشهد

منبع عکس: اینستاگرام هتل الماس دو

هتل پنج ستاره الماس دو یکی از بهترین هتل های نزدیک حرم در مشهد به شمار می‌رود. از این هتل تا حرم فقط هفت دقیقه پیاده‌روی فاصله دارید. هتل الماس دو در سال ۱۳۹۶ به بهره‌برداری رسیده و دارای ۲۱۶ باب اتاق و سوئیت شامل ۶ سوئیت پرزیدنت، ۲۴ سوئیت امپریال، ۱۵ سوئیت یک‌خوابه، چهار سوئیت ماه عسل، ۱۵ اتاق کانکت و ۱۳۷ اتاق دبل است.

هتل الماس دو دارای امکانات و خدماتی چون کافی‌شاپ، رستوران، پنج سالن غذاخوری و پذیرایی و بازارچه اختصاصی، سالن کنفرانس، ترانسفر فرودگاه و راه‌آهن و سرویس صبحانه بوفه است.

مجموعه آبی و ورزشی شامل استخر، جکوزی، سونا خشک، بخار و استخر کودکان است. رستوران و تالار پانوراما در بام هتل با چشم‌انداز ۳۶۰ درجه به شهر و حرم مطهر رضوی و کافه رستوران روف گاردن نیز در طبقه ۱۹ قرار دارند.

هتل رز درویشی

  • وب‌سایت: www.darvishirose.com
  • شماره تلفن: ۳۸۰۸۰-۰۵۱
  • آدرس: خیابان امام رضا (ع)، بین امام رضا یک و سه (مشاهده روی نقشه)
  • هتل های لوکس نزدیک حرم امام رضا (ع)

هتل رز درویشی

منبع عکس: اینستاگرام هتل رز دوریشی

هتل رز درویشی از هتل‌های سه ستاره مشهد به شمار می‌رود که از سال ۱۳۹۹ شروع به کار کرده است. این هتل موقعیت مکانی خوبی دارد و در نزدیکی حرم، بیمارستان موسی بن جعفر (ع)، ایستگاه قطار شهری و ایستگاه اتوبوس قرار دارد.

هتل رز درویشی ۱۶ طبقه دارد و با بیش از ۱۰۷ اتاق و سوئیت مجلل اقامتی راحت و خاطره‌انگیز را برای مسافران و زائران فراهم می‌کند. معماری و فضای داخلی رز درویشی زیبا و آرام‌بخش است که از بدو ورود متوجه آن خواهید شد.

از امکانات و خدمات هتل رز درویشی می‌توان به رستوران روف گاردن پانوراما، کافه رستوران رومانو و رستوران پاشا، آژانس هواپیمایی، چایخانه سنتی، سرویس بیدار باش، اتاق چمدان، خدمات تاکسی سرویس و لاندری اشاره کرد. این هتل استخر، سونا، جکوزی و سالن ماساژ ندارد.

هتل الماس یک

  • وب‌سایت: www.almas۱.hotelalmas.com
  • شماره تلفن: ۳۸۰۵۷-۰۵۱
  • آدرس: خیابان امام رضا (ع)، بین امام رضا چهار و ۶ (مشاهده روی نقشه)
  • هتل های لوکس نزدیک حرم امام رضا (ع)

هتل الماس یک

منبع عکس: سایت هتل الماس یک

هتل الماس یک، یکی دیگر از هتل‌های لوکس در جوار بارگاه امام رضا (ع) به شمار می‌رود که می‌توانید برای یک اقامت راحت انتخاب کنید. این هتل چهار ستاره چهار جزو گروه هتل‌های الماس محسوب می‌شود. از هتل الماس یک با ماشین حدود پنج دقیقه و پیاده ۱۵ دقیقه با حرم فاصله دارد.

هتل الماس در سال ۱۳۹۲ راه‌اندازی شد و با ۱۶۳ اتاق شامل یک سوئیت پرزیدنت، سه سوئیت رویال، ۹ سوئیت یک‌خوابه، دو سوئیت ماه عسل، ۲۰ اتاق کانکت و ۱۲۸ اتاق دوتخته و سه تخته پذیرای مهمانان است.

با اقامت در هتل الماس یک می‌توانید از خدماتی چون روم سرویس ۲۴ ساعته، اینترنت وایرلس، لاندری، پارکینگ شبانه‌روزی، تاکسی سرویس، تورهای آبی و خدمات گردشگری و استقبال فرودگاهی بهره‌مند شوید.

کافی شاپ، رستوران و تالار الماس، رستوران و تالار چشم‌انداز، کافه الماس، سالن ماساژ آقایان و بانوان، سرزمین کودکان، و فروشگاه‌های متنوع نیز از امکانات هتل الماس مشهد هستند.

هتل قصرالضیافه

  • وب‌سایت: www.hotel.razavi.ir
  • شماره تلفن: ۳۲۲۳۸۵۵۱-۰۵۱
  • آدرس: حرم مطهر، صحن امام حسن مجتبی (مشاهده روی نقشه)
  • هتل های لوکس نزدیک حرم امام رضا (ع)

اتاق هتل قصر الضیافه

منبع عکس: سایت هتل قصرالضیافه

هتل قصرالضیافه تنها هتل واقع در حرم مطهر رضوی است

قصرالضیافه تنها مجموعه اقامتی واقع در حرم امام رضا (ع) محسوب می‌شود. این هتل در ضلع شرقی بارگاه رضوی و ورودی صحن هدایت قرار دارد و برای تشرف و زیارت تنها پنج دقیقه زمان لازم است. قصرالضیافه در سال ۱۳۸۵ به بهره‌برداری رسید و سه طبقه و ۵۷ باب اتاق و سوئیت دارد.

از امکانات و خدمات هتل قصرالضیافه می‌توان به فضای سبز و آلاچیق، کافی‌ شاپ، رستوران با پذیرایی به‌صورت بوفه، پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری، سالن کنفرانس با ظرفیت حداکثر ۵۰ نفر، اینترنت رایگان در لابی، خودپرداز، روم سرویس، صندوق امانات، آسانسور، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و پارکینگ اشاره کرد.

در صورت اقامت در هتل قصرالضیافه می‌توانید از خدمات ترانسفر هتل برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی مشهد و حومه آن بهره‌مند شوید. علاوه بر آن، این هتل در مواقعی محدود امکان تهیه غذای متبرک را برای مهمانان خود را دارد.

هتل الماس نوین

  • وب‌سایت: www.hotelalmasnovin
  • شماره تلفن: ۳۸۰۳۱-۰۵۱
  • آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۹ (مشاهده روی نقشه)
  • هتل های لوکس نزدیک حرم امام رضا (ع)

هتل الماس نوین

منبع عکس: سایت هتل الماس نوین

هتل الماس نوین یکی از هتل‌های چهار ستاره و خوب مشهد محسوب می‌شود که در خیابان امام رضا قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۹۶ با مالکیت هادی قلمیان مشهدی به بهره‌برداری رسید و دارای ۹,۰۰۰ متر مربع زیربنا و ۱۵ طبقه است.

هتل الماس نوین ۱۲۶ واحد اقامتی به‌همراه رستوران، کافی شاپ، روف گاردن با چشم‌انداز به حرم مطهر رضوی، سالن اجتماعات و مجموعه آبی دارد. روم سرویس ۲۴ ساعته، پارکینگ طبقاتی در سه طبقه، برگزاری گشت‌های نیم‌روزی و تمام روزی برون شهری و درون‌شهری خشک‌شویی و خانه‌داری تاکسی سرویس از دیگر امکانات و خدمات این هتل هستند.

هتل جواد

  • وب‌سایت: www.hoteljavad.com
  • شماره تلفن: ۳۲۲۲ ۴۱۳۵-۰۵۱
  • آدرس: خیابان امام رضا، نبش امام رضا سه (مشاهده روی نقشه)
  • هتل های لوکس نزدیک حرم امام رضا (ع)

هتل جواد

عکاس: علی کاشانی زاده

هتل جواد مشهد از جمله هتل‌های چهار ستاره در اطراف حرم به حساب می‌آید و کمتر از پنج دقیقه پیاده با آن فاصله دارد. این هتل در سال ۱۳۸۹ با هشت طبقه و ۱۰۵ واحد اقامتی افتتاح شد. در سال ۱۳۹۷ در دکوارسیون و فضای داخلی تغییراتی صورت گرفت و اتاق‌های لوکس و شیکی به نام اتاق فرانسوی، ایتالیایی، مراکشی، سنتی و ماه عسل را برای مهمانان فراهم کرد.

هتل جواد هتلی چهار ستاره، اما با خدمات و امکانات هتل پنج ستاره است. سالن کنفرانس چند منظوره، رستوران مرکزی، فست فود، باشگاه بدن‌سازی، جکوزی و اسپا از امکانات این هتل به شمار می‌روند.

هتل اترک

  • شماره تلفن: ۳۳۶۴۷۰۹۳-۸-۰۵۱
  • آدرس: میدان بیت المقدس (مشاهده روی نقشه)
  • هتل های لوکس نزدیک حرم امام رضا (ع)

هتل اترک

منبع عکس: اینستاگرام هتل اترک

اترک، اولین هتل چهار ستاره مشهد است

هتل اترک اولین هتل چهار ستاره مشهد محسوب می‌شود. این هتل در ۳۰۰ متری از حرم مطهر قرار گرفته و از سال ۱۳۵۷ پذیرای زائران است. در سال ۱۳۷۶ سه طبقه به طبقات این هتل افزوده شد. در دهه اخیر مورد بازسازی قرار گرفت و اتاق‌های لوکس و امکانات جدید آن به بهره‌برداری رسید.

روم سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، لاندری و اینترنت رایگان از جمله خدمات و کافی شاپ در بام و لابی و سه رستوران از جمله رستوران بام، مجموعه ورزشی و آبی شامل وسایل بدن‌سازی، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی و اتاق ماساژ از امکانات هتل اترک هستند.

هتل اطلس

  • وب‌سایت: www.atlashotel.ir
  • شماره تلفن: ۳۸۵ ۴۵۰۶۱-۰۵۱
  • آدرس: میدان بیت المقدس (مشاهده روی نقشه)
  • هتل‌های نزدیک حرم امام رضا (ع) با قیمت مناسب

هتل اطلس

منبع عکس: نامشخص

هتل سه ستاره اطلس مشهد در میدان بیت‌ المقدس و در نزدیکی بارگاه منور حضرت ثامن الحجج (ع)، ایستگاه مترو، خطوط بی‌آرتی، تاکسیرانی و مراکز خرید قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۵۵ افتتاح شده است و کمتر از سه دقیقه با حرم فاصله دارد.

هتل اطلس دارای هشت طبقه و ۱۸۸ باب اتاق به‌همراه امکانات رفاهی قابل است. یک کافی شاپ در لابی، یک رستوران مرکزی واقع در طبقه اول با ظرفیت بیش از ۴۰۰ نفر و پارکینگ با گنجایش ۵۰ خودرو از امکانات این مجموعه به شمار می‌روند.

تاکسی سرویس این هتل با انواع خودرو اعم از تاکسی، سواری شخصی و ون حمل‌ونقل مهمانان را بر عهده دارد. لاندری و دسترسی به اینترنت در سراسر هتل از خدمات هتل اطلس هستند.

هتل رضویه

  • وب‌سایت: www.hotelrazavieh.com
  • شماره تلفن: ۳۳۶۵۳۶۱۱-۰۵۱
  • آدرس: میدان بیت المقدس، جنب بازار امام رضا (ع) (مشاهده روی نقشه)
  • هتل‌های نزدیک حرم امام رضا (ع) با قیمت مناسب

هتل رضویه

عکاس: مهدی میری

هتل سه ستاره رضویه با ۹ هزار متر مربع زیربنا و ۱۳ طبقه در کنار درب ورودی بازار رضا مشهد قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۷۵ توسط بنیاد خیریه آیت‌الله یثربی به بهره‌‌برداری رسید. هتل رضویه دارای ۹۲ باب واحد اقامتی شامل دو تخته، سه تخته، سوئیت‌های فلت، سوئیت‌های خواب‌دار، سوئیت‌های رویال رضوی با دید به حرم ثامن الحجج (ع) است.

امکانات هتل رضویه مشهد شامل کافی شاپ، سالن صبحانه‌خوری و ناهارخوری مجزا با انواع غذاهای ایرانی و دریایی به‌صورت بوفه سلف سرویس، آرایشگاه مردانه و زنانه و پارکینگ است. روم سرویس ۲۴ ساعته، تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته میهمانان، اینترنت پرسرعت رایگان، تاکسی سرویس، خدمات لاندری، ترانسفر فرودگاهی و راه‌آهن، خدمات ویلچر، خدمات گشت و ترانسفر داخل شهر از خدمات این هتل هستند.

هتل بشری

  • وب‌سایت: www.boshrahotel.ir
  • شماره تلفن: ۳۲۲۵ ۱۸۰۰-۰۵۱
  • آدرس: خیابان خسروی‌نو، مقابل باب الجواد، ابتدای‌ بازار سرشور (مشاهده روی نقشه)
  • هتل‌های نزدیک حرم امام رضا (ع) با قیمت مناسب

هتل بشری

عکاس: سعید زیرکی

هتل و هتل آپارتمان بشری در کوچه سرشور یا شهید اندرزگو قرار دارد. این هتل از سال ۱۳۸۸ شروع به کار کرده و در سال ۱۳۹۵ بازی شده است. هتل بشری ۱۰ طبقه و ۳۰۰ باب اتاق و سوئیت دارد.

رستوران به‌صورت سلف سرویس و پرسی، نانوایی، تازه‌پزی، شیرینی‌فروشی،‌ سالن همایش، پارکینگ، آرایشگاه اتاق چمدان، روم سرویس، صندوق امانات و لاندری از امکانات و خدمات هتل بشری محسوب می‌شوند.

هتل هاترا

  • آدرس: خیابان امام رضا (ع)، دانش غربی، کوچه سرشور، نبش سرشور۳۷ (مشاهده روی نقشه)
  • هتل‌های نزدیک حرم امام رضا (ع) با قیمت مناسب

هتل هاترا

عکاس: شهریار افلاکی

هتل هاترا یکی از هتل‌های سه ستاره مشهد به شمار می‌رود که در سال ۱۳۹۲ در خیابان سرشور افتتاح و در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد. این هتل دسترسی آسان و خوب به حرم مطهر و مراکز خرید همچون بازار رضا دارد. از هتل هاترا با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی یا پنج دقیقه رانندگی به حرم می‌رسید.

هتل هاترا ۹ طبقه با ۴۵ باب اتاق دارد. از امکانات هتل می‌توان به کافی شاپ ۲۴ ساعته در کنار لابی، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، لاندری و صندوق امانات اشاره کرد.

هتل جواهر شرق

  • آدرس: خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۶ (مشاهده روی نقشه)
  • هتل‌های نزدیک حرم امام رضا (ع) با قیمت مناسب

هتل جواهری شرق

عکاس: علی ثائر

هتل سه ستاره جواهر شرق مشهد در سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری رسید. این هتل با هفت طبقه بنا و ۵۳ باب اتاق در خیابان امام رضا (ع) قرار دارد و به مراکز خرید نظیر بازار رضا و بازار هفده شهریور نزدیک است.

هتل جواهر شرق با حرم ۵۰۰ متر فاصله دارد و با حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به زیارت بروید. رستوران ایرانی، کافی‌شاپ و فست فود از امکانات این هتل به شمار می‌روند.

هتل سهند یک

  • آدرس: خیابان امام رضا(ع)، امام رضا دو، کوچه کربلا (مشاهده روی نقشه)
  • هتل‌های نزدیک حرم امام رضا (ع) با قیمت مناسب

هتل سهند یک مشهد

عکاس: مهدی میری

هتل سهند یک در خیابان امام رضا دو مشهد قرار دارد و با مرقد امام هشتم حدود یک کیلومتر فاصله دارد. این هتل سه ستاره در سال ۱۳۹۲ افتتاح و در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد. هتل سهند هفت طبقه و ۶۰ باب اتاق دارد و به بازار رضا و ۱۷ شهریور نزدیک است.

هتل سهند یک دارای محوطه بازی برای کودکان، رستوران، کافی‌ شاپ و قهوه‌خانه در پشت بام است. سرو غذا به‌صورت بوفه در رستوران هتل کیانا انجام می‌شود.

هتل حیات شرق

  • آدرس: خیابان نواب صفوی، نواب صفوی ۱۰، شوشتری ۱۰(مشاهده روی نقشه)
  • هتل‌های نزدیک حرم امام رضا (ع) با قیمت مناسب

هتل حیات شرق

عکاس: حسام احمدی

حیات شرق، یکی از لوکس‌ترین هتل آپارتمان‌های مشهد است

هتل آپارتمان سه ستاره حیات شرق یا سارای مشهد یکی از لوکس‌ترین هتل آپارتمان‌های مشهد محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است. این هتل هشت طبقه بنا و ۳۳۲ باب اتاق و سوئیت مجهز به بهترین امکانات رفاهی دارد.

واحدهای اقامتی هتل حیات شرق شامل آپارتمان یک‌خوابه دو تخته، آپارتمان یک‌خوابه سه تخته، آپارتمان دو خوابه و چهار تخته و آپارتمان دو خوابه ۶ تخته است. رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، اتاق بازی کودکان، بیلیارد، روزنامه رایگان، بانک، لاندری از امکانات این هتل هستند.

هتل آپارتمان حیات شرق علاوه بر دسترسی آسان به حرم مطهر، به مراکز تجاری و تفریحی مانند مجتمع آرمان نیز نزدیک است.

هتل ادریس

  • آدرس: میدان بیت المقدس، جنب ورودی درب باب الرضا 
  • هتل‌های نزدیک حرم امام رضا (ع) با قیمت مناسب

هتل ادریس از هتل‌های دو ستاره و با کیفیت و خوب مشهد به شمار می‌آید که در سال ۱۳۸۴ افتتاح و در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است. این هتل هفت طبقه و ۷۰ واحد اقامتی اعم از اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، آپارتمان دو خوابه چهار تخته و آپارتمان دو خوابه پنج تخته دارد.

هتل ادریس با حرم فاصله چندانی ندارد و با امکاناتی چون رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، آسانسور، تاکسی سرویس، سیستم سرمایش و گرمایش و اینترنت پذیرای مسافران و زائران است.

هتل ادریس

منبع عکس: نامشخص

اگر در بهترین هتل های نزدیک حرم در مشهد اقامت داشته‌اید، تجربه‌های خود را با ما و سایر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین هتل های نزدیک حرم در مشهد کدامند؟

بهترین هتل های نزدیک حرم در مشهد مثل قصر طلایی، بین‌المللی قصر و مدینه الرضا از جمله هتل های لوکس نزدیک حرم امام رضا (ع) هستند. هتل‌های اترک، اطلس و رضویه نیز از هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع) با قیمت مناسب به شمار می‌روند.

کدام هتل در حرم امام رضا (ع) قرار دارد؟

قصرالضیافه

اولین هتل چهار ستاره مشهد کجاست؟

هتل اترک

کدام هتل آپارتمان مشهد در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار دارد؟

هتل آپارتمان سه ستاره حیات شرق

منبع عکس کاور: سایت هتل مدینه الرضا

مطالب مرتبط:

دیدگاه