تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شد

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند یکشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۵
تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شد

روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی از ورود موتورسواران «تور گردشگری بین‌المللی پاریس تا پرسپولیس» به ایران خبر داد.

روابط‌عمومی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که موتورسواران تور گردشگری بین‌المللی پاریس تا پرسپولیس به خاک ایران وارد شدند. اعضای این تور از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری کشور بازدید ‌خواهند کرد. گردشگران شرکت‌کننده در این تور ٢٠ نفر از كشورهای فرانسه، سوئیس و هلند هستند که با ۱۶ دستگاه موتورسیکلت سنگين و سه دستگاه خودرو دو ديفرانسيل از شهر پاریس در فرانسه سفر خود را آغاز کرده‌اند و روز جمعه، دوم اردیبهشت ۱۴۰۱ از طریق مرز ماکو وارد استان آذربایجان غربی شدند.

این تور گردشگری با هماهنگی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی و  با هدف مقابله با ایران هراسی و در راستای معرفی فرهنگ، تمدن، آثار و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری کشور، ایران را به‌عنوان یکی از مقاصد امن و زیبای گردشگری خود انتخاب کرده‌اند تا سفیر امنیت، فرهنگ و تمدن این مرز و بوم باشند.

عضو تور پاریس تا پرسپولیس

عکس‌ از وب‌سایت کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی

موتورسواران تور گردشگری بین‌المللی پاریس تا پرسپولیس طی ٢١ روز حضور در ایران از شهرهای كندوان، تبريز، سقز، كرمانشاه، گلپايگان، اصفهان و ياسوج عبور خواهند کرد و به بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهرها خواهند پرداخت.

در ادامه سفر، اعضای این تور به‌مدت چهار روز در شهر شیراز اقامت خواهند داشت و پس از بازدید از جاهای دیدنی شیراز، در مسیر بازگشت با عبور از شهرهای اصفهان، اراک، قزوين و گیلان، ایران را از طریق مرز آستارا به مقصد فرانسه ترک خواهند کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه