۸ اتاق فراری که نباید از دست بدهید!!

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
۸ اتاق فراری که نباید از دست بدهید!!

اگر شما هم جزو طرفدارهای اتاق فرار هستید و تجربه این سرگرمی هیجان‌انگیز را دارید، به شما این ۱۰ اتاق فرار برتر تهران را پیشنهاد می‌کنیم.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اگر شما هم جزو طرفدارهای اتاق فرار هستید و تجربه این سرگرمی هیجان‌انگیز را دارید به شما این ۱۰ اتاق فرار برتر تهران را پیشنهاد می‌کنیم. این اتاق های فرار مناسب تیم هایی هست که تجربه بازی بالایی دارند و به‌دنبال بهترین اتاق فرار های تهران برای تجربه هستند.

۱. اتاق فرار آرماگدون از مجموعه اسکیپ روم دات ای ار

آرماگدون، در سبک SURVIVAL و در ژانر آخرالزمانی - ترسناک، پیچیده‌ترین، شگفت‌انگیز‌ترین و بزرگ‌ترین محصول مجموعه اسکیپ روم دات ای ار است! شما در این اتاق فرار یک بازی کامپیوتری را در واقعیت تجربه خواهید کرد! این بازی ۷۵ دقیقه و در گروه‌های چهار تا هشت نفره در منطقه میرداماد تهران اجرا می‌شود.

سناریو اتاق فرار آرماگدون:

اینک، آخرالزمان! شما وحشت‌زده و سرگردان در ویرانه‌های اطراف شهر و در گریز از زامبی‌ها، به‌سمت یک «کارخانه» در حرکتید. عده‌ای توانسته‌اند با پناه گرفتن در بخشی از این کارخانه، برای مدتی از گزند حمله زامبی‌ها در امان باشند. اما زندگی در این اجتماع کوچک انسانی چندان ساده نیست: خطر حمله زامبی‌ها، سمی بودن هوا و کمبود منابع آب و غذا هر لحظه ممکن است جریان زندگی در این پناه‌گاه را به نابودی بکشاند. بلاخره به کارخانه رسیدید! اما اوضاع از آنچه انتظارش را داشتید وخیم‌تر است.

۲. اتاق فرار نفوذ از مجموعه اسکیپ رومیست

رپورتاژ

این بازی که در ژانر هیجانی و سیسی و ترسناک دسته‌بندی می‌شود در حال حاضر بهترین بازی مجموعه اسکیپ رومیست است که در حال اجرا است. مدت زمان بازی ۷۵ دقیقه و در گروه‌های چهار تا ۱۰ نفره در منطقه تهرانپارس اجرا می‌شود. برای تجربه این بازی پیشنهاد می‌شود که حداقل اعضای تیم بیش از پنج تجربه اتاق فرار داشته باشند.

سناریو اتاق فرار نفوذ:

ایران، تهران، سال ۱۳۹۹

‌ساختمان مرکزی و فوق سری انجمن «فراموشخانه» شناسایی می‌شود! انجمنی که زیر نظر یکی از مخوف‌ترین سازمان‌های جهانی است و فعالیت آن از زمان ناصرالدین شاه قاجار در ایران ممنوع اعلام شده است.

این انجمن به واسطه‌ی فعالیت‌های ماورائی و ارتباط با شیاطین، سعی دارد تا سیاست‌های ایران را تحت کنترل خود درآورد و حوادث ناگواری را برای کشور رقم بزند.

سازمان اطلاعات ایران موفق می‌شود یکی از نیروهای خود را به‌عنوان جاسوس وارد این گروه کند. از همین طریق اطلاعات و جزئیات زیادی از «فراموشخانه» و ساختمان آن به دست می‌آید.

بعد از مدتی کوتاه دیگر خبری از جاسوس سازمان اطلاعات به گوش نمی‌رسد! احتمال می‌رود شناسایی و دستگیر شده باشد.

۳. اتاق فرار هاست از مجموعه اسکیپ اسکیری

اگر علاقه‌مند به ژانراتاق فرار ترسناک باشید بدون شک با مجموعه اسکیپ اسکیری آشنا هستید. مجموعه‌ای که در کارنامه خود اتاق فرارهای ترسناک رهایی، شی، بختک، هتل جهنمی و گالری را دارد و جدیدترین ساخته این مجموعه در ژانر ترسناک با اسم اتاق فرار هاست از چند ماه پیش اجرا شده است. این بازی در مدت زمان ۸۰ دقیقه و در گروه‌های چهار تا هشت نفره و در غرب تهران اجرا می‌شود.

سناریو اتاق فرار هاست:

روانشناس معروفی که شایعه شده هرکس با هر مشکل روانی فقط چهار روز با شخص بیلدر تحت درمان قرار بگیرد کاملا به بهبودی میرسد. به گفته دکتر این درمان محرمانه است و فقط خود بیمار باید از شرایط درمان مطلع باشد. این بهترین فرصت برای درمان دوست قدیمی شما است که به افسردگی دچار شده است.

۴. اتاق فرار اتاق جنگ از مجموعه انیگما

اتاق فرار اتاق جنگ یکی از بازی های سخت و حرفه ای مجموعه انیگما است که در ژانر سیاسی و جنگی در برج میلاد تهران اجرا می‌شود. این بازی مناسب تیم هایی است که بیشتر علاقه‌مند بازی های غیر ترسناک و معمایی هستند. مدت زمان این بازی ۶۰ دقیقه و تعداد افراد مجاز برای شرکت چهار تا هفت نفر است.

سناریو اتاق فرار اتاق جنک:

سال ١٩٦٢ - پايگاه رمديوس - كوبا

تمام جهان منتظر وقوع جنگ جهانى سوم است.

بعد از عمليات ناموفق خليج خوكها در كوبا توسط آمريكا، اين فرصت به مقامات شوروى داده شد تا به بهانه محافظت از كوبا، با فيدل كاسترو ملاقات كرده و پيشنهاد استقرار محرمانه موشكهاى اتمى در خاک كوبا را به آن‌ها بدهد كه با موافقت دولت كوبا همراه مى شود.

پس از مدتى آمريكا به كمک پرواز هواپيماهاى جاسوسى خود بر فراز خاك كوبا موفق به شناسايى اين موشك‌ها مى شود. حال تمام موشكهاى اتمى هر دو كشور به‌سمت يكديگر نشانه رفته اند و منتظر فشردن «دكمه قرمز» در اتاق امن هستند. شما و گروه‌تان در كوبا بعد از نفوذ به اتاق جنگ درب را بسته‌ايد، سربازها پشت درب در تلاش جهت ورود هستند. در هر صورت كشته مى شويد. ولى شما براى هدفى مهم‌تر از جانتان اينجا هستيد. براى تحقق آرمان‌ها، براى نجات دوباره زمين از شر، براى فشردن دكمه قرمز! اتاق جنگ جایی است که قراراست تا آخرین نفس بجنگید،برای یک هدف خیلی بزرگ.

۵. اتاق فرار سیانور از مجموعه بارکد اسکیپ

اتاق فرار سیانور، ششمین اتاق فرار در ژانر دلهره آور - سیاسی از مجموعه بارکد اسکیپ که در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است، است. این بازی در منطقه شهران واقع شده است و مدت زمان بازی ۸۰ دقیقه و در گروه‌های چهار تا هشت نفره اجرا می‌شود.

سناریو اتاق فرار سیانور:

باید زجر بکشی...

شکنجه بشی...

بمیری...

به‌دست آوردن آزادی آسون نیست...

برای اینکه میله ها رو کنار بزنی باید خون بهاش کنی...

من حمید اشرفم، برای آزادی کمکت میکنم

حالا نوبت توه...

۶. اتاق فرار مستاجر از مجموعه الف اسکیپ

اتاق فرار مستاجر اولین بازی طبقاتی اتاق فرار است که در منطقه پیروزی توسط مجموعه الف اسکیپ ساخته شده است. اگر علاقه‌مند به بازیهای ترسناک هستید این اتاق فرار را از دست ندهید. این بازی در مدت زمان ۹۰ دقیقه و در گروه‌های چهار تا ۶ نفر اجرا می‌شود.

سناریو اتاق فرار مستاجر: 

حمید یه مرد درشت هیکل بود که تو خونه پدری زندگی میکرد...

حمید رسولی خیلی گرم و صمیمی بود

تو محل زیاد میومد و با همه گرم می گرفت تا زمانی که تو خونه ای که بهش ارث رسیده بود یه مستأجر تو طبقه پایینی اومد...

بعد از اون دیگه ما حمید رو تو محل نمیدیدیم ...

نصف شبا با مستاجرشون که ظاهرا اسمش غلامرضا بود میرفت بیرون...

بعضی وقتا از پشت بوم خونه یه صداهایی میومد...

متوجه شدیم مأمورا غلامرضا رو‌ به جرم قتل های زنجیره ای دستگیر کردن ...

غلامرضا خوش‌رو (ملقب به خفاش شب) رو چند سال پیش به جرم جاسوسی روسیه گرفتنش و چون مدرک نداشتن آزادش کردن ...

اخبار میگفت اون همیشه توی قتل هاش همدست داشته و مسافر ها رو میبرده خونه و می سوزوندشون ...

باور نمی‌کردیم ولی فهمیدیم حتما حمید همدستشه...

ما تمام تلاشمون رو کردیم که حمید رو از خونه فراریش بدیم تا دیگه به این قتل‌ها ادامه نده...

ولی نشد...

۷. اتاق فرار پنهان شده در سایه از مجموعه اسکیپ اسپیرال

رپورتاژ

این بازی که در ژانر دلهره آور و هیجانی اجرا می‌شود توانسته در جشنواره های نختلف اتاق فرار جوایز متعددی دریافت کند. اگه علاقه‌مند به بازی های دلهره آور ومعمایی هستید ایت بازی را نباد از دست بدهید. این بازی در مدت زمان ۹۰ دقیقه و در گروه‌های چهار تا هفت نفره در منطقه تجریش تهران اجرا می‌شود.

سناریو اتاق فرار پنهان شده در سایه:

پروژه ۱۳۴۲ قرار بود یک پروژه علمی باشد ولی نتایج ناخواسته‌ای از آن به‌دست آمد و سرنوشت شومی برای منفرد و همیلتون به‌همراه داشت. بنا به‌دلایل ناشناخته‌ای پروژه توسط طراحانش متوقف شد و مدت‌ها کسی از آن‌ها خبری نداشت تا اینکه به‌یک‌باره مرگ خانواده همیلتون که علت آن هم مشخص نشد همه را شوکه کرد و تنها سرنخ این ماجرا، دکتر منفرد نیز ناپدید شده بود. البته طبق گزارش همسایه‌ها بعضی شب‌ها صداهای عجیبی از دفتر قدیمی دکتر منفرد شنیده می‌شد، اما پلیس در این رابطه چیزی کشف نکرد. سرنوشت این داستان به انتخاب شما بستگی دارد.

۸. اتاق فرار عتیقه از مجموعه امگا اسکیپ

اتاق فرار شوم اولین تجربه همکاری دو مجموعه اسکیپ مستر و اسکیپ ویژن است که تحت یک برند مشترک با اسم امگا اسکیپ ساخته می‌شود در منطقه شرق تهران - نارمک و در ژانر ترسناک و در مدت زمان ۹۰ دقیه اجرا می‌شود.

سناریو اتاق فرار عتیقه:

امروز سوم فروردین، عباس قلی خان (ارباب) به روال همیشه در بوستان خود، به اسب‌سواری مشغول بود. عباس قلی سوارکار ماهری بود، اما اون روز اسب یجور دیگه بود به‌یک‌باره اسب نا آرام شد و ارباب را به زمین زد تا اومدیم ارباب رو از زیر دست و پای حیون بیرون بکشیم دیر شده بود. ارباب دیگه نای حرف زدن نداشت و بسختی از یک کار نیمه تمام در خانه شخصی خودش حرف می زد و ناتوان از چند و چون اون کار از دنیا رفت…

برای انجام وصیت مرحوم بد نیست سری به خونش بزنیم تا شاید بتونیم آخرین خواستش رو بفهمیم.

مجله اتاق فرار منبع معرفی اتاق فرارهای برتر

 در این مقاله به معرفی هشت بازی پرطرف‌دار تهران پرداختیم. اگر علاقه‌مند به اتاق فرار یا اسکیپ روم هستید می‌توانید برای آشنایی بیشتر با اتاق های فرار و همچنین خواندن نقد و بررسی بازی ها و اطلاع از قیمت و شرایط رزرو آن‌ها به مجله اتاق فرار یا اسکیپ مگ اولین مجله اتاق فرار ایران مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه