رالی تور گردشگری خانوادگی «از رمضان تا فطر» آغاز شد

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند سه شنبه، ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۷
رالی تور گردشگری خانوادگی «از رمضان تا فطر» آغاز شد

روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی از آغاز «رالی تور گردشگری خانوادگی از رمضان تا فطر» با شرکت خودروهای کمپر از سوی این کانون خبر داد.

روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد که «رالی تور گردشگری خانوادگی از رمضان تا فطر» امروز سه‌شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ هم‌زمان با دهمین روز ماه مبارک رمضان با حضور ۲۰ دستگاه خودرو کمپر و کاروان و ۷۰ نفر شرکت‌کننده با همکاری و همیاری پلیس راهور ناجا از محل پارک جنگلی یاس فاطمی در تهران آغاز شد.

این رالی در مسیر استان‌های تهران، مازندران، گلستان، سمنان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و فارس در حرکت خواهد بود و به‌مدت سه هفته به طول می‌انجامد. کمپرهای شرکت‌کننده با هدف توسعه فعالیت‌های اتومبیل‌رانی و ترویج سفرهای مسئولانه از مناطق گردشگری، تاریخی و طبیعی مسیر از جمله پیست آبعلی، پارک جنگلی بهشهر، جنگل نکا، بندر ترکمن، روستای آشوراده، شهر کردکوی، جنگل جهان‌نما، منطقه تاریخی خالد نبی، جنگل ابر شاهرود، شهر اصفهان، شهرضا، کهگیلویه و بویراحمد و آباده عبور و از این جاذبه‌ها دیدن می‌کنند.

رالی تور خودروهای کمپر

عکس‌ از کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران

در روز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، «رالی تور گردشگری خانوادگی از رمضان تا فطر» با رسیدن به منطقه تاریخی پاسارگاد به کار خود پایان خواهد داد. پس از پایان این رالی تور، همایش کشوری کمپرها و کاروان‌ها نیز با حضور شرکت‌کنندگان و دیگر کمپرداران و علاقه‌مندان در روزهای سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌ماه در این منطقه برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه