همکاری کانون جهانگردی و‌ پلیس راهور در راستای کاهش تصادفات

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند دوشنبه، ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۴
همکاری کانون جهانگردی و‌ پلیس راهور در راستای کاهش تصادفات

روابط عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی از امضای تفاهم‌نامه بین این کانون و پلیس راهور به‌منظور توسعه همکاری‌های آموزشی و فرهنگی خبر داد.

روابط عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی اعلام کرد که در راستای کاهش آمار تصادفات رانندگی از طریق توسعه فرهنگ رانندگی ایمن، ترویج رانندگی صحیح و ارتقای دانش و مهارت نیروها و کارکنان پلیس و رانندگان با جلب مشارکت عمومی و با موضوع توسعه آموزش های تخصصی نیروی ویژه پلیس، تولید و انتشار محتوای مشترک آموزشی ترافیک، برگزاری رالی های خانوادگی، تاریخی، دودیفرانسیل و... ، برپایی همایش های خودرویی و ایجاد نمایشگاه‌های دائمی و موقت، تشکیل باشگاه سفیران ایمنی شهری، طبیعت گردی و گردشگری ایمن، تفاهم‌نامه همکاری با پلیس راهور ناجا به امضا رسیده است.

بر همین اساس و در به‌منظور اجرای مفاد تفاهم‌نامه، کارگروه مشترکی تشکیل و طرح ها و پیشنهادها با حضور نمایندگان کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی و پلیس راهور تهران بزرگ بررسی خواهد شد. در راستای اجرای این تفاهم‌نامه، کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی به‌زودی دوره‌های مختلفی را با موضوع آموزشی تخصصی رانندگی تدافعی و مهارتی برای رانندگان سازمانی و نیروهای تخصصی پلیس، رالی‌هایی با موضوعات مختلف ویژه کارکنان پلیس و دوره‌های افزایش مهارت ویژه رانندگان پرخطر و آسیب‌زا برگزار خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه