با تور مجازی از جشنواره بالن‌ ها در میانمار دیدن کنید

علی گودرزی
علی گودرزی دوشنبه، ۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۱
با تور مجازی از جشنواره بالن‌ ها در میانمار دیدن کنید

بالن سواری یکی از بزرگ‌ترین فعالیت‌های تفریحی در شهر باگان میانمار محسوب می‌شود. 

نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۴۰۲/۴/۵ منتشر شده و در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲ به‌روزرسانی شده است.

شهر باگان یا پاگان منطقه‌ای باستانی در ناحیه ماندالی کشور میانمار است. این شهر از قرن نهم تا سیزدهم میلادی، پایتخت حکومت پاگان بود؛ حکومتی که بعدها میانمار مدرن را شکل داد. طی سال‌هایی که این حکومت در اوج قدرت و شکوه قرار داشت، مواردی همچون معابد بودایی، بتکده‌ها و صومعه‌ها در دشت‌های پاگان به‌وجود آمدند. این سرزمین باستانی، در حال حاضر یکی از جاذبه‌های توریستی بسیار مهم کشور میانمار به شمار می‌رود.

بالن‌سواری در مناطق باگان یکی از محبوب‌ترین تفریحات گردشگران در این شهر به‌حساب می‌آید؛ به‌نوعی که از بالن‌ها به‌عنوان یکی از نمادهای باگان یاد می‌شود. همراه کجارو باشید تا در تازه‌ترین قسمت از تورهای مجازی، از جشنواره بالن‌سواری در پاگان دیدن کنیم.

فصل بالن‌سواری در باگان از ابتدای ماه اکتبر آغاز شده و تا اواسط ماه آوریل ادامه پیدا می‌کند. منطقه پاگان آن‌قدر زیبا است که بالن‌سواری در ساعات آغازین روز بر فراز جنگل‌ها و معبدهای این شهر به آفرینش تجربه‌ای فراموش‌نشدنی منجر می‌شود. بالن‌سواری در باگان حالا به یک تفریح واقعا پرمخاطب تبدیل شده است؛ تفریحی که در ابتدا شاید حدود ۲۰ نفر را به خود جذب می‌کرد، حالا یکی از مهم‌ترین، پرمخاطب‌ترین و پول‌سازترین جاذبه‌های گردشگری میانمار است.

شرکت‌هایی بسیار بزرگ در میانمار رویدادهای مختلف بالن‌سواری را در شهر باگان برگزار می‌کنند و انصافا پرواز بر فراز دیدنی‌های سرسبز به‌سمت پرتو طلایی خورشید در بالن‌های منطقه باگان حال‌وهوای خاص خود را دارد. در این مطلب و از دریچه تور مجازی می‌توانید به‌یکی از جشنواره‌های بالن‌ در شهر باگان سفر کنید.

کجارو روزانه مطالب مختلفی را با محوریت تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می‌کند. اگر به این دست از مطالب علاقه‌مند هستید، بازدید روزانه را از کجارو فراموش نکنید.

مطالب مرتبط:

منبع airpano

دیدگاه