معرفی ۱۰۰ جاذبه گردشگری شهر تهران در چالش «تهران با تو»

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند پنجشنبه، ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۲
معرفی ۱۰۰ جاذبه گردشگری شهر تهران در چالش «تهران با تو»

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ از برگزاری چالش «تهران با تو» همراه با معرفی ۱۰۰ جاذبه گردشگری تهران در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱، به معرفی ۱۰۰ جاذبه مهم گردشگری شهر تهران در برنامه چالش «تهران با تو» به شهروندان خواهد پرداخت. در این راستا احمد زارعی، مدیر چالش تهران با تو اعلام کرد که ۱۰۰ جاذبه گردشگری پایتخت از طریق وب‌سایت فرهنگسرای تهران همراه با مسیریابی مناسب به شهروندان معرفی خواهد شد.

در گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی‌هنری منطقه ۲۲ تهران آمده است:

در این چالش شهروندان با حضور در هرکدام از این ۱۰۰ نقطه از جاهای دیدنی تهران، با گرفتن عکس سلفی از خود و خانواده، به دایرکت اینستاگرام ارسال می‌کنند. هر چقدر تعداد بازدیدها بیشتر باشد، شانس برنده شدن برای شرکت‌کنندگان بیشتر است. در این برنامه ۴۰ میلیون جایزه برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است. همچنین مسابقه ویژه‌ای هم برگزار می‌شود که در آن باید از اتفاقات محیط زیستی مرکز گردشگری عکس گرفته شود و جایزه سه میلیون تومانی این مسابقه ویژه به بهترین اتفاقات تعلق خواهد گرفت.

علاقه‌مندان می‌توانند از اول تا ۲۵ فروردین عکس‌های خود را ارسال کنند. اختتامیه چالش «تهران با تو» ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در فرهنگسرای تهران برگزار خواهد شد. این برنامه با مشارکت معاونت گردشگری اداره کل گردشگری و صنایع دستی استان تهران، مجله گردشگری کجارو و خانه عکاسان جوان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این چالش می‌توانند عکس‌های ارسالی خود را به واتس‌اپ فرهنگسرای تهران به شماره ۰۹۳۵۲۵۰۲۷۸۵ یا به دایرکت اینستاگرام «تهران با تو» به نشانی tehran_ba_ to_1401 ارسال کنند.

  • نشانی فرهنگسرای تهران: میدان المپیک، خیابان ساحل، بوستان باغ نو 
  • تلفن جهت اطلاع از اهم برنامه‌ها: ۴۴۱۴۳۷۷۷

مطالب مرتبط:

دیدگاه