مجوز فروش دفتر خدمات مسافرت هوایی الی گشت تعلیق شد

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند شنبه، ۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۳
مجوز فروش دفتر خدمات مسافرت هوایی الی گشت تعلیق شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق مجوز فروش دفتر خدمات مسافرت هوایی ا‌‌‌‌لی گشت به‌دلیل گران‌فروشی و عدم رضایت مسافران خبر داد.

به‌گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، میراکبر رضوی، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری امروز یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ اعلام کرد که مجوز دفتر خدمات مسافرت هوایی ا‌‌‌لی گشت به‌دلیل گران‌فروشی و عدم رضایت مسافران تعلیق شد. وی در این رابطه اذعان داشت:

با توجه به بررسی‌های به‌عمل آمده درباره فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی ا‌‌‌‌لی گشت و تصمیم کمیته نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، پروانه فعالیت این شرکت به‌دلیل گران‌فروشی به‌مدت سه ماه تعلیق شد.

رضوی با اشاره به انعکاس پرونده این شرکت برای برخورد قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی، شروع به‌کار مجدد آن را پس از گذشت سه ماه منوط به رعایت مفاد آیین‌نامه‌های اجرایی مربوطه و صدور گواهی این سازمان دانست و گفت:

رفاه حال و امنیت مسافران مهم‌‌ترین اولویت این سازمان در طول سال به‌ویژه در ایام نوروز است. ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی، تکریم مسافران، کاهش تأخیرات و ایجاد همدلی، همکاری و همگرایی بیشتر در بین مسئولان و دست‌اندرکاران صنعت هوایی است و خانواده بزرگ صنعت هوایی کشور با همدلی، همیاری و همکاری، شرایط مناسب برای انجام سفرهای ایمن و همراه با آرامش و آسودگی خیال را برای مسافران گرامی فراهم خواهند آورد.

بنا بر گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری هموطنان می‌توانند شکایات، انتقادات و پیشنهادها خود را از طریق درج در پرتال این سازمان به آدرس caa.gov.ir پیگیری فرمایند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه