اقامت در هتل های جنگلی ایران

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
اقامت در هتل های جنگلی ایران

با توجه به گسترش و توسعه صنعت گردشگری ایران، خوشبختانه هتل‌های جنگلی بسیاری در شهرهای مختلف کشورمان وجود دارند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اگر بخواهید ایران را به‌صورت کامل تجربه کنید، قطعا به سفرهای خارجی نیاز نخواهید داشت. همان تصاویری که از کلبه‌های جنگلی سوئیس یا جنگل‌های استوایی می‌بینید را عیناً می‌توانید در ایران نیز تجربه کنید. با توجه به گسترش و توسعه صنعت گردشگری ایران، خوشبختانه هتل‌های جنگلی بسیاری در شهرهای مختلف کشورمان وجود دارند.

این هتل‌های جنگلی در دل مناطق بکر قرار گرفته‌اند و در عین حال امنیت کامل را برای شما تأمین می‌کنند. خوشبختانه امکان رزرو هتل از اینجا و سایر سایت‌های گردشگری نیز به‌صورت اینترنتی وجود دارد. پس لازم نیست که برای پیدا کردن این هتل‌های جذاب و دوست‌داشتنی، کل ایران را زیر پا بگذارید. در این مقاله با ما همراه باشید تا چند مورد از بهترین هتل‌های جنگلی ایران را به شما معرفی کنیم.

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر از جمله بهترین هتل‌های جنگلی ایران به حساب می‌آید. وقتی که به رامسر می‌روید، اگر به‌سمت جنوب نگاه کنید، شاهد مناطق جنگلی و کوهستانی بسیار زیبایی خواهید بود. این مناطق جنگلی را جنگل‌های دالخانی اکثراً تشکیل می‌دهد.

همین مناطق کوهستانی، مرتفع‌ترین بخش رامسر نیز به حساب می‌آیند. به همین خاطر وقتی که در این ارتفاعات حضور داشته باشید، می‌توانید از دیدن مناظر تماشایی رامسر لذت ببرید. لازم به ذکر است برای دسترسی به بام سبز رامسر، باید از تله کابین معروف رامسر استفاده کنید. حال باید بدانید که درست در بام رامسر و در ایستگاه تله کابین، هتلی با نام هتل بام سبز رامسر قرار دارد. جالب است بدانید که برای دسترسی به این هتل، فقط باید از تله کابین استفاده کنید!

هتل بام سبز رامسر دارای دو نوع مختلف واحدهای اقامتی است. برخی واحدهای اقامتی به‌صورت اتاق‌های معمولی در یک ساختمان قرار دارند و برخی دیگر به‌صورت کلبه‌های جنگلی طراحی شده‌اند. واحدهایی که به‌صورت کلبه‌های جنگلی هستند، در متراژهای ۲۷ تا ۵۷ متر هستند و تعداد نفرات مختلفی دارند.

رپورتاژ

در این کلبه‌های جنگلی می‌توانید از تمامی امکانات رفاهی و خدماتی از قبیل سرویس تختخواب، یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه، سیستم سرمایشی و گرمایشی، دستشویی و حمام اختصاصی و... بهره‌مند شوید. کلبه‌ها در فاصله پنج دقیقه‌ای از ساختمان اصلی هتل قرار دارند. خوشبختانه می‌توانید با کمک سیستم رزرو هتل از علی بابا، یک کلبه جنگی در هتل بام سبز رزرو کنید.

هتل سالاردره

هتل سالارده از جمله هتل‌های لوکس و دنج شمال کشور است. این هتل را معمولا جوانان برای ماه عسل انتخاب می‌کنند. سالاردره دارای واحدهای اقامتی به‌صورت سوئیت، آپارتمانی و ویلا است. واحدهای ویلایی در مناطق جنگلی قرار دارند و به‌صورت کاملا دربست در اختیار مسافران قرار می‌گیرند.

در این واحدهای اقامتی می‌توانید از امکانات رفاهی و خدماتی کامل، از قبیل سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، سرویس تختخواب، سشوار، تلویزیون، یخچال، تلفن، آب، برق، سیستم سرمایشی و گرمایشی و... بهره‌مند شوید. این هتل قیمت مناسبی دارد و برای سفری کوتاه و آرامش‌بخش جان می‌دهد. خوشبختانه در این مجموعه یک کافی شاپ و یک رستوران نیز فعالیت می‌کنند. پس لازم نیست نگران وعده‌های اصلی غذایی خودتان نیز باشید.

هتل چالدره تنکابن

هتل چالدره از دیگر هتل‌های جنگلی ایران به حساب می‌آید. این هتل در کیلومتر ۱۸ جاده دوهزار و در دل جنگل‌های این منطقه واقع شده است. لازم به ذکر است که هتل چالدره جزو هتل‌های معتبر در سیستم گردشگری ایران به حساب می‌آید. پس می‌توانید از بابت امنیت داخل هتل آسوده خاطر باشید.

این هتل نیز همانند هتل بام سبز رامسر، کلبه‌های جنگلی را با ابعاد مختلف در اختیار مسافران قرار می‌دهد. کلبه‌های دارای متراژهای ۳۰ متری و ۶۶ متری هستند. واحدهای ۶۶ متری را می‌تواند در حقیقت یک واحد مسکونی مبله با تمام امکانات رفاهی و خدماتی دانست. واحدها بسیار لوکس و شیک هستند. در هتل نیز می‌توانید از امکاناتی همانند باشگاه ماهیگیری، فضای سبز، کافی شاپ، پارکینگ، رستوران، باشگاه دوچرخه‌سواری و... لذت ببرید.

هتل جنگلی تنکا پارسه

هتل آپارتمان تنکا پارسه در ارتفاعات تنکابن و در دل جنگل‌های سه‌هزار استان مازندران قرار دارد. این هتل شاید همانند هتل چالدره تنکابن یا هتل بام سبز رامسر، کلبه‌های چوبی را در دل جنگل به مسافران ارائه ندهد؛ اما ساختمان اصلی آن بسیار دنج و دوست‌داشتنی است و فقط ۱۲ واحد اقامتی دارد. به همین خاطر می‌توانید با اقامت در هتل جنگلی تنکا، از نهایت آرامش و سکوت لذت ببرید.

رپورتاژ

در این ساختمان، واحدهای اقامتی با متراژ و امکانات مختلف در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. برخی اتاق‌ها ۲۰ متر و برخی دیگر ۲۵ متر مربع هستند. در هر اتاق می‌توانید از امکانات کامل رفاهی و خدماتی از جمله حمام و دستشویی اختصاصی، چای ساز، اسپیلت، تلویزیون، یخچال، میز آرایش، برق و... بهره‌مند شوید. خود هتل نیز داری کافی شاپ و رستوران اختصاصی است. پس لازم نیست نگران وعدهای اصلی غذایی باشید. بهار بهترین زمان اقامت در این هتل محسوب می‌شود.

خب دوستان وقتی که می‌خواهید هم از طبیعت لذت ببرید و هم از بابت ایمنی و شرایط مختلف آسوده خاطر باشید، بهتر است اقدام به رزرو هتل از علی بابا کنید. هتل‌هایی که در علی بابا حضور دارند، همگی مورد تأیید قرار گرفته‌اند. با رزرو اینترنتی آن‌ها هم تخفیف شامل حالتان می‌شود و هم می‌توانید از بابت رزرو قطعی اقامتگاه خود آسوده‌خاطر باشید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه