هایپر استارهای تهران | تاریخچه + آدرس و شماره تلفن شعب

اکرم زمانی نوری
اکرم زمانی نوری سه شنبه، ۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۵
هایپر استارهای تهران | تاریخچه + آدرس و شماره تلفن شعب

هایپر استارهای تهران با عرضه کالا و محصولات متنوع از برندهای مختلف، از جمله مراکز خرید محبوب در پایتخت محسوب می‌شوند.

هایپر استارهای تهران از جمله مراکز خریدی هستند که طیف وسیعی از کالا و اقلام مورد نیاز مصرف‌کنندگان را فراهم کرده‌اند. هایپر استارها با ارائه اجناس ارازن‌قیمت و باکیفیت در مقایسه با سایر فروشگاه‌ها، مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کرده‌اند. از آن‌جایی که معمولا این فروشگاه‌ها در مراکز تجاری بزرگ قرار دارند یا در کنار آن‌ها امکانات رفاهی و سرگرمی نیز وجود دارد؛ بعد از خرید می‌توانید به تفریح نیز بپردازید و یک روز کامل را در کنار خانواده سپری کنید.

نخستین هایپر استار ایران در سال ۱۳۸۸ در غرب تهران توسط دو شرکت اماراتی و فرانسوی افتتاح شد. در حال حاضر، هایپراستار در پایتخت ۲۹ شعبه هایپر مارکت، سوپرمارکت و مینی مارکت دارد که از مراکز خرید تهران به شمار می‌روند و در مراکز تجاری مختلف دایر هستند.

در این مطلب قصد داریم به اتفاق هم به هایپر استارهای تهران سر بزنیم و به معرفی این هایپر مارکت‌ها در نقاط مختلف تهران بپردازیم. با کجارو در این هایپرگردی همراه باشید.

هایپر استارهای تهران:

هایپر استار باکری

  • شماره تلفن: ۴۴۹۶۹۷۰۵-۰۲۱
  • ساعت کاری: از ساعت ۹ تا ۱۲ شب
  • آدرس: اتوبان باکری جنوب (مشاهده روی نقشه)

هایپر مارکت

منبع عکس: اینستاگرام هایپر استار

هایپر استار ارم یا باکری در سال ۱۳۸۸ افتتاح شد. این هایپر در غرب تهران و در کنار اتوبان باکری قرار دارد و ازاین‌رو، از موقعیت مکانی و دسترسی خوبی برخوردار است. هایپر استار ارم ۹,۰۰۰ متر مربع زیربنا دارد که مالکانش آن را به‌مدت ۲۰ سال از شهرداری تهران اجاره کرده‌اند. 

هایپر استار باکری مجموعه‌ای بزرگ است و می‌توانید هرآنچه را که احتیاج دارید، در آن پیدا کنید. حضور فروشگاه‌های متعدد با ارائه انواع محصولات و برندهای متعبر و مختلف در یک مجموعه و در کنار هم کار خرید را برایتان راحت کرده است.

تحویل رایگان محصولات بزرگ همچون یخچال، ماشین لباس‌شویی تجهیزات ورزشی بزرگ، ارائه لیست جدید کالاهای جدید به‌همراه تخفیف هر دو هفته یک‌بار و عودت کالا و محصولات در صورت عدم رضایت مشتری تا دو هفته پس از خرید از جمله خدمات هایپر استار ارم است. از امکانات رفاهی و تفریحی این هایپرمارکت می‌توان به شهربازی سرپوشیده، کافی‌شاپ و فودکورت، پارکینگ دو طبقه و رایگان با ظرفیت ۱,۵۰۰ خودرو اشاره کرد.

هایپر استار ایران مال

  • شماره تلفن: ۴۶۰۲۳۲۹۹-۰۲۱
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲
  • آدرس: انتهای اتوبان شهید همت غرب، اتوبان شهید خرازی، بازار بزرگ ایران (مشاهده روی نقشه)

هایپر استار ایران مال

منبع عکس: سایت ایران مال

هایپر استار ایران مال، بزرگترین هایپر استار کشور است

لذت خرید کردن در بزرگ‌ترین شعبه هایپر استار ایران را می‌توانید در بازار بزرگ ایران تجربه کنید. هایپر استار ایران مال در شمال غربی پایتخت قرار دارد و از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است به‌گونه‌ای که از طریق بزرگراه شهید همت و شهید خرازی می‌توانید به این مکان بروید. علاوه بر این، این هایپر استار در حاشیه پارک چیتگر و در نزدیکی دریاچه خلیج‌فارس قرار گرفته است.

هایپر استار ایران مال ۹,۴۰۰ متر مربع فضای فروش و تنوع کالایی بی‌نظیری دارد. از این هایپر می‌توانید انواع محصولات و کالا همچون مواد مصرفی، خوراکی و بهداشتی، موادغذایی تازه و پوشاک را تهیه کنید.

پیشنهاد می‌دهیم بعد از خرید، گشت‌وگذار در بازار بزرگ ایران را از دست ندهید. این مجتمع دارای امکانات رفاهی و تفریحی متعدد و متنوع چون سینما، شهربازی، رستوران و کافی‌شاپ است.

هایپر استار اُپال

  • شماره تلفن: ۲۲۳۸۳۶۹۰-۰۲۱
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۰ تا ۲۲:۳۰
  • آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، خیابان کوهستان، مرکز تجاری اپال (مشاهده روی نقشه)

هایپر استار اپال

منبع عکس: اینستاگرام مرکز خرید اپال

یکی از سوپرمارکت‌های هایپراستار منطقه سعادت‌آباد در مرکز خرید اپال قرار دارد. دسترسی به این فروشگاه از طریق اتوبان‌های یادگار امام، هاشمی رفسنجانی (نیایش) و میدان صنعت با وسیله حمل و نقل عمومی میسر است.

هایپر استار اپال در طبقات منفی دو تا منفی هشت اپال قرار دارد و ۶ هزار متر مربع فضا به خود اختصاص داده است. در شعبه اپال نیز مانند سایر شعبه‌ها طیف وسیعی از محصولات و کالاهای برندهای مختلف به مشتریان عرضه می‌شود.

در کنار خرید کردن از هایپر استار اپال می‌توانید از سایر امکانات مرکز خرید اپال نیز بهره‌مند شوید و یک روز به‌یادماندنی را سپری کنید. شهربازی، سینما، کافه و رستوران از جمله امکانات این مرکز خرید به شمار می‌روند.

هایپر استار صبا مال

  • شماره تلفن: ۶۵۸۲۹۰۹۶-۰۲۱
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲:۳۰
  • آدرس: خیابان کارگر جنوبی، میدان حر، جنب پست مرکزی، مجتمع صبا (مشاهده روی نقشه)

هایپر استار صبا مال

منبع عکس: اینستاگرام صبا مال

هایپر استار صبا یکی دیگر از هایپر مارکت‌های تهران به شمار می‌رود که در خیابان کارگر جنوبی قرار دارد. این شعبه هایپر مارکت در فروردین‌ماه سال ۱۳۹۵ شروع به فعالیت کرد و با وسعت ۱۱ هزار متر مریع در مرکز خرید صبا مال و در طبقه یک آن واقع است.

هایپر استار صبامال در کنار سایر امکانات این مرکز خرید همچون فروشگاه‌ها، شهربازی سرپوشیده، شهر فرش، باشگاه ورزشی، رستوران و تالارهای پذیرایی مکانی مناسب برای خرید و تفریح به حساب می‌آید.

هایپر استار تیراژه ۲

  • شماره تلفن:۷۷۵۸۷۷۱۴-۰۲۱
  • ساعت کاری: از ساعت ۹ تا ۲۲
  • آدرس: تهران، بزرگراه امام علی، خیابان شهید مدنی جنوبی، مجتمع تیراژه ۲ (مشاهده روی نقشه)

هایپر استار تیراژه دو

منبع عکس: اینستاگرام مرکز خرید تیراژه ۲

هایپر استار شهید مدنی واقع در مرکز خرید تیراژه ۲ یکی از بهترین سوپرمارکت‌های هایپر استار در شرق تهران برای تهیه اقلام روزانه به شمار می‌آید. این هایپر مارکت در کنار اتوبان امام علی (ع)، شهید صیاد شیرازی و مترو شهید مدنی قرار دارد و از دسترسی راحتی برخوردار است.

هایپر استار تیراژه دو از آبان ۱۳۹۳ شروع به کار کرده و در طبقه منفی دو قرار دارد. در این هایپر مارکت میوه‌‌ها و سبزیجات تازه، انواع نان تازه برای مشتریان عرضه می‌شود. بخشی از این محل به کترینگ غذای ایرانی اختصاص دارد و انواع غذاهای خانگی و گرم پخت و سرو می‌شود.

اگر مایل باشید بعد از خرید کردن از سوپرمارکت هایپراستار می‌توانید از امکانات تفریحی تیراژه دو همچون بولینگ، سینما و شهربازی کارخانه شادی بهره‌مند شوید و یک روز شاد را سپری کنید.

هایپر استار کوروش

  • شماره تلفن: ۴۴۹۶۹۷۰۵-۴۴۹۶۹۷۰۱-۰۲۱
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۰ تا ۲۲:۳۰
  • آدرس: بزرگراه شهید ستاری شمال، خیابان پیامبر، مرکز خرید کوروش (مشاهده روی نقشه)

هایپر استار کوروش

منبع عکس: اینستاگرام کوروش مال

هایپر استار کوروش یکی دیگر از سوپرمارکت‌های هایپر استار در تهران به شمار می‌رود که در کنار بزرگترین پردیس سینمایی کشور قرار دارد. این هایپر استار در شهریورماه ۱۳۹۳ افتتاح شد و طبقه منفی دو مجتمع تجاری کوروش را به خود اختصاص داده است.

هایپر استار کوروش مال ارائه‌کننده‌ محصولات سوپر مارکتی است. در این هایپر،‌ محصولات غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی، میوه‌جات و صیفی‌جات و غذا و شیرینی به مشتریان عرضه می‌شود.

کوروش مال علاوه بر هایپر استار، امکانات رفاهی و تفریحی چون شهربازی ژوپیتر، پردیس سینمایی، کتاب‌فروشی، رستوران، فودکورت دارد و مکانی ایدئال برای داشتن یک روز کامل و به‌یادماندنی در کنار خانواده و دوستان به حساب می‌آید.

هایپر استار معین مال

  • شماره تلفن: ۶۶۰۳۴۵۸۷-۰۲۱
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۰ تا ۲۲:۳۰
  • آدرس: خیابان آزادی، خیابان استاد معین، مجتمع معین مال (مشاهده روی نقشه)

هایپر استار معین مال

منبع عکس: سایت معین مال

در هایپر استار معین که به نام‌های هایپر استار معین مال یا شهاب نیز شناخته می‌شود؛ می‌توانید هرآنچه که نیاز دارید را بخرید. این سوپر مارکت در نزدیکی میدان آزادی و مجتمع معین مال قرار دارد و در اسفند سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرد است.

معین مال علاوه بر هایپر استار واحدهای تجاری، فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، فروشگاه صنایع دستی، پارکینگ، آرایشگاه مردانه، اتاق فرار، گیم نت و خانه بازی کودکان را در خود جای داده است. همچنین یکی از فودکورت های تهران در این مجموعه قرار دارد. 

هایپر استار پارک سنتر

  • شماره تلفن: ۲۶۱۰۴۱۳۴۰۹-۰۲۱
  • ساعت کاری: شنبه، سه‌شنبه و جمعه از ساعت ۹ تا ۲۳؛ چهارشنبه و پنجشنبه از ۹ تا ۲۴
  • آدرس: چهارراه فرمانیه، نارنجستان هفتم، پلاک هفت، مجتمع پارک سنتر (مشاهده روی نقشه)

هایپر استار پاسداران

منبع عکس: اینستاگرام پارک سنتر

هایپر استار پاسداران در بزرگترین مجتمع تفریحی و تجاری غرب پایتخت یعنی پارک سنتر جای گرفته است. هایپر مارکت پارک سنتر کار خود را از آذرماه سال ۱۳۹۵ آغاز کرد.

پارک سنتر یکی از مراکز فعال در حوزه مد و پوشاک محسوب می‌شود و قرار گرفتن یک شعبه سوپرمارکت هایپراستار در این مرکز، طیف وسیعی از نیازهای اهالی فرمانیه، نیاوران و پاسداران برطرف می‌شود. فروشگاه‌های متعدد پوشاک، آرایشی و بهداشتی، رستوران، کارواش از دیگر امکانات مجتمع تجاری پارک سنتر است.

هایپر استار جم سنتر

  • شماره تلفن:۲۶۴۵۱۷۳۱-۰۲۱
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۰ تا ۲۲:۳۰
  • آدرس: خیابان جماران، جنب تالار قصر عقیق، مجتمع جم سنتر (مشاهده روی نقشه)

هایپر استار جم سنتر

عکاس: ژیلا مقدم

هایپر استار جماران از جمله هایپر استارهای فعال در شهر تهران محسوب می‌شود که در محله جماران قرار دارد. مرکز خرید جم سنتر کامل‌ترین و لاکچری‌ترین مرکز خرید مادر و کودک در پایتخت به شمار می‌رود که و دارای امکاناتی چون واحدهای تجاری، سینمای کودک، کافه کودک، مهد کودک، خانه کتاب، پارکینگ طبقاتی، رستوران و فودکورت است.

در کنار این امکانات وجود سوپرمارکت هایپر استار در طبقه منفی یک برای رفع نیازهای روزانه اهالی منطقه، جم سنتر را به مرکزی عالی برای حضور خانواده‌ها تبدیل کرده است.

هایپر استار اسکای سنتر

  • شماره تلفن: ۲۶۵۶۵۳۹۰-۰۲۱
  • ساعت کاری: شنبه تا سه‌شنبه و جمعه از ساعت ۹ تا ۲۳:۳۰ و چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۴
  • آدرس: لواسان، بلوار امام خمینی، مجتمع اسکای سنتر (مشاهده روی نقشه)

هایپر استار اسکای سنتر

منبع عکس: اینستاگرام اسکای سنتر

هایپر استار اسکای سنتر یکی از شعبه‌های سوپرمارکت هایپر استار در شمال تهران محسوب می‌شود که در مجتمع اسکای سنتر لواسان قرار دارد. این هایپر استار در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد و در طبقه منفی یک اسکای سنتر واقع است.

مرکز خرید اسکای سنتر یکی از مراکز لوکس این منطقه به شمار می‌رود و نزدیک به سد لتیان نزدیک قرار دارد. وجود هایپر استار، امکانات رفاهی و موقعیت مکانی، این مجموعه را به محلی مناسب برای خرید و تفریح تبدیل کرده است.

هایپر استار سیوان سنتر

  • ساعت کاری: از ساعت ۱۰ تا ۲۲:۳۰
  • شماره تلفن: ۴۰۷۷۴۸۸۰-۰۲۱
  • آدرس: تهرانپارس، بین فلکه دوم و سوم تهرانپارس، نبش ۱۸۰ غربی، مجتمع تجاری سیوان سنتر (مشاهده روی نقشه)

هایپر استار سیوان سنتر

منبع عکس: اینستاگرام سیوان سنتر

سورمارکت هایپر استار سیوان در تهرانپارس و در نزدیکی اتوبان‌های شهید زین‌الدین، رسالت و شهید باقری قرار دارد. واقع شدن بین فلکه دوم و سوم تهرانپارس دسترسی خوبی را از طریق وسایل نقلیه عمومی به این مکان فراهم کرده است.

هایپر استار سیوان یکی از جدیدترین هایپر استارهای تهران به شمار می‌آید که از سال ۱۳۹۸ به بهره‌برداری رسید. این سوپرمارکت با ۱,۰۵۰ متر مربع در طبقه منفی یک مرکز خرید سیوان قرار دارد و محصولات گوناگون از برندهای مختلف را عرضه می‌کند. از دیگر امکانات مرکز خرید سیوان سنتر می‌توان به پارکینگ، فودکورت و روف گاردن، رستوران و کافی‌شاپ و شهربازی اشاره کرد.

هایپر استار هدیش مال

هایپر استار هدیش

عکاس: فرزاد کوکب زاده

از جمله هایپر استارهای تهران می‌توان به هدیش مال در شمال شرق پایتخت اشاره کرد. این سوپر مارکت در حوالی میدان هروی، روبه‌روی خیابان شمشاد و در مرکز خرید هدیش قرار دارد. این مرکز تجاری علاوه بر هاپیر، دارای امکاناتی چون سینما، سالن کنسرت و آمفی‌تئاتر، روف گاردن، فودکورت و پارکینگ است.

این فروشگاه دسترسی خوبی دارد و از طریق پنج اتوبان اصلی تهران یعنی صدر، همت، امام علی، صیاد و بابایی می‌توان به این مجموعه رفت. این هایپر ۱,۵۰۰ متر مربع زیر بنا دارد و در سال ۱۳۹۹ شروع به فعالیت کرد. مارکت هدیش یک طبقه کامل از مرکز خرید هدیش مال را به خود اختصاص داده است و نیازهای ساکنان منطقه هروی را برطرف می‌کند.

هایپر استار دیدار

  • شماره تلفن: ۲۲۱۴۵۲۶۱-۰۲۱
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۰ تا ۲۲:۳۰
  • آدرس: سعادت‌آباد، میدان بهرودی، خیابان عابدی، مرکز خرید دیدار (مشاهده روی نقشه)

هایپر استار دیدار

منبع عکس: اینستاگرام  مرکز خرید دیدار

یکی دیگر از هایپر استارهای منطقه سعادت‌آباد، سوپر مارکت افرا یا دیدار است که در مرکز خرید دیدار واقع است. این هایپر از سال ۱۳۹۶ فعالیت می‌کند و در کنار هاپیر استار اپال مراکزی عالی برای رفع نیازهای مشتریان در این منطقه هستند.

هایپر استار مینی مارکت های تهران

هایپر استار مینی مارکت

منبع عکس: اینستاگرام  هایپر استار

در شهر تهران علاوه بر هایپر استارهای متعدد و مجهز با محصولات متنوع، چندین هایپر استار مینی مارکت در مناطق مختلف وجود دارند که در مقیاس کوچک‌تر از هایپر استارها به ارائه کالاهای مورد نیاز ساکنان محله‌های پایتخت می‌پردازند.

هایپر استارهای تهرانسر، نازی آباد، جیحون، سرو آزاد، کیانهشر، طاهرخانی، علی آباد، هروی، کوهک، خلیج فارس و مشیریه هایپر استارهای مینی مارکت واقع در داخل شهر تهران هستند.

هایپر استار چیست؟

ورودی هایپر استار

منبع عکس: اینستاگرام هایپر استار

هایپر استارها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگی هستند که انواع کالا و محصولات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. البته نوع دیگری از هایپر استارها با نام هایپرمارکت و مینی مارکت‌ در مقیاسی کوچک‌تر وجود دارند که نیاز ضروری ساکنان محله‌ها را فراهم می‌کنند.

شعار هایپر استار، همیشه ارزان‌ترین است

هدف هایپر استار، ارائه محصولات متنوع، با کیفیت و قیمت مناسب است. این فروشگاه‌ها نیازهای روزانه مصرف‌کنندگان را برطرف می‎‌کنند. مواد مصرفی، خوراکی و بهداشتی، مواد غذایی تازه، لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم برقی، خانگی و دیجیتال، پوشاک، لوازم خواب و حمام، دپارتمان‌های هایپر مارکت‌ها را تشکیل می‌دهند.

فروشگاه‌های هایپر استار با شعار همیشه ارزان‌ترین، این اطمینان را به خریداران می‌دهند که اجناس خود را با قیمتی ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌ها عرضه می‌کنند و روی کالاهای خود تخفیف می‌دهند. اگر مشتری در فروشگاه دیگری کالای مشابه را ارزان‌تر بخرد، می‌تواند با مراجعه به هایپر استار تا ۱۰ برابر اختلاف قیمت را دریافت کند.

خرید آنلاین از هایپر استار از جمله خدمات این فروشگاه به شمار می‌رود که بدون نیاز به حضور و صرف وقت می‌توانید از هریک از شعبه‌های هایپر استار در تهران و سایر شهرها کالاهای مورد نیازتان را تهیه کنید. این امکان حاصل همکاری دو شرکت اسنپ و هایپر استار است و از طریق سایت و اپلیکیشن اسنپ مارکت فراهم شده است. اسنپ مارکت از سال ۱۳۹۷ ابتدا در تهران و سپس سایر شهرها شروع به کار کرد.

هایپر استار در کنار زمینه کاری خود در حوزه اجتماعی نیز فعال است. حمایت از بیماران توان‌خواه، جمع‌آوری لباس برای مؤسسات خیریه و اقداماتی در حمایت از محیط‌زیست مانند استفاده از کیف‌های پارچه‌ای و درختکاری در منطقه جازموریان، از جمله این فعالیت‌ها هستند.

تاریخچه هایپر استار

هایپر استار باکری

عکاس: شروین پدرام

هایپر استار باکری اولین هایپر استار ایران است

هایپر استار، نخستین فروشگاه بین‌المللی ایران محسوب می‌شود که تاریخچه شکل‌گیری آن به اوخر دهه ۸۰ برمی‌گردد. در سال ۱۳۸۸ اولین هایپر استار در شهر تهران تحت نام هایپر استار باکری یا ارم راه‌اندازی شد. دومین شعبه هایپر استار در سال ۱۳۹۱ در مجتمع خلیج فارس شیراز و سومین شعبه نیز در همین سال در سیتی سنتر اصفهان آغاز به کار کردند.

در حال حاضر، در استان تهران ۲۹ شعبه هایپرمارکت، سوپر نارکت و مینی مارکت در مناطق و محله‌های مختلف فعال هستند. به غیر از تهران، هایپر استار در سایر استان‌ها و شهرها نیز دارای شعبه است. در کرج دو شعبه، شیراز یک شعبه، اصفهان دو شعبه، ارومیه یک شعبه، مشهد یک شعبه، قزوین یک شعبه، قم یک شعبه فعال است. در شهرستان‌های سیرجان یک شعبه، اهواز دو شعبه و در یزد نیز یک شعبه هایپر استار دایر است. 

مالک فروشگاه‌های هایپر استار کیست؟

گروه ماجد الفطیم و شرکت فرانسوی کارفور مالک هایپر استار در ایران هستند

فروشگاه‌ هایپر استار در ایران متعلق به ماجد الفطیم یا مجید الفطیم، تاجر ثروتمند امارات و خاورمیانه است. وی در در سال ۱۹۹۲ میلادی به کمک برادر خود، عبدالله الفطیم کمپانی Majid Al Futtaim Group با نام اختصاری ماف را تاسیس کرد. این شرکت در زمینه خرده‌فروشی و بیشتر در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس فعالیت می‌کند.

الفطیم همچنین فروشگاه‌ها و هتل‌های معروفی در سراسر دنیا از جمله امارات، لبنان، گرجستان، ارمنستان، عراق، ایران، پاکستان، قطر، مصر، عربستان سعودی، عمان، بحرین و کویت دارد که از این میان مرکز خرید امارات مال و مصر مال معروف‌ترین آن‌ها به شمار می‌روند.

ماجد الفطیم در سال ۱۳۸۸ در سفری که به ایران داشت تصمیم به راه‌اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر استار کرد. وی با همکاری شرکت کارفور اولین شعبه هایپر استار را در غرب تهران احداث کرد. ۷۵ درصد سهام این هایپر استار به شرکت اماراتی الفطیم و ۲۵ درصد به گروه فرانسوی کرفور تعلق دارد. در حال حاضر، «مارک کوربیون» فرانسوی، مدیرعاملی فروشگاه‌های هایپر استار در ایران را بر عهده دارد. وی بیش از ۳,۵۰۰ شعبه در سراسر جهان با نام‌های‌ هایپر بلک تاسیس کرده است.

شرکت کارفور کار خود را در سال ۱۹۵۸ میلادی با را‌ه‌اندازی یک فروشگاه در شهر انسی فرانسه با آغاز کرد. صاحبان این شرکت با بهره‌گیری از سیاست‌های توزیع مدرن توانستند مفهوم جدید هایپرمارکت را برای اولین بار به دنیا ارائه دهند و اولین هایپرمارکت‌های خود را در فرانسه، بلژیک و سپس در برزیل تاسیس کردند.

کمپانی کارفور در آسیا نیز فعالیت دارد و اولین فروشگاه کارفور در تایوان و سپس در سال ۲۰۰۳ اولین شعبه آن در خاورمیانه و در اردن افتتاح شد. شعب کارفور در خاورمیانه تحت نام و برند هایپر استار با مشارکت گروه ماجد الفطیم دایر شده‌اند.

بخش مواد غذایی هاپیر استار

منبع عکس: اینستاگرام هایپر استار

اگر تاکنون از هایپر استارهای تهران خرید کرده‌اید، تجربه خود را از این خرید با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

هایپر استارهای تهران در کدام مراکز خرید قرار دارند؟

هایپر استار باکری، هایپر استار ایران مال، هایپر استار اُپال، هایپر استار صبا مال، هایپر استار تیراژه ۲، هایپر استار کوروش، هایپر استار معین مال، هایپر استار پارک سنتر، هایپر استار جم سنتر، هایپر استار اسکای سنتر، هایپر استار سیوان سنتر، هایپر استار هدیش مال، هایپر استار دیدار.

اولین هایپر استار تهران کجاست؟

اولین هایپر استار تهران در اتوبان باکری قرار دارد.

بزرگترین هایپر استار تهران کجاست؟

ایران مال

مالک فروشگاه‌های هایپر استار کیست؟

گروه ماجدالفطیم و شرکت کارفور

منبع عکس کاور: اینستاگرام سیوان سنتر

مطالب مرتبط:

دیدگاه