دریافت آنلاین گواهینامه رانندگی بین المللی در کمتر از ۲۴ ساعت

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند دوشنبه، ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۶
دریافت آنلاین گواهینامه رانندگی بین المللی در کمتر از ۲۴ ساعت

کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی از امکان دریافت گواهینامه رانندگی بین‌المللی و دریافت آن در کمتر از ۲۴ ساعت درب منزل شهروندان تهرانی خبر داد.

روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای با اشاره به فرارسیدن تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۱ و افزایش تقاضای هموطنان به انجام سفرهای زمینی به خارج از کشور و نیاز آنان به دریافت گواهینامه رانندگی بین‌المللی و پلاک بین‌المللی خودرو، از صدور گواهینامه‌های رانندگی بین‌المللی آنلاین به‌منظور تسریع در ارائه خدمات خبر داد.

بر همین اساس، کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی به‌عنوان نماینده رسمی فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی (FIA) و تنها مرجع صدور گواهینامه رانندگی بین‌المللی در ایران، با همکاری یک شرکت پستی خصوصی زمان ارسال گواهینامه‌هایی که از طریق درگاه اینترنتی «idp.taci.ir» ثبت می‌شود را از هفت روز کاری به حداکثر ۲۴ ساعت برای مناطق بیست‌ودوگانه تهران رسانده است.

در این اطلاعیه با اشاره به فعالیت سامانه صدور گواهینامه رانندگی بین‌الملی تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۰، اعلام شده است افرادی که درخواست خود را از طریق مذکور ثبت کنند، پس از صدور گواهینامه توسط کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی، در کمتر از یک روز مدرک خود را دریافت خواهند کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه