امکان بازدید از موزه ها تنها با تزریق دو دوز واکسن کرونا

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند یکشنبه، ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۶
امکان بازدید از موزه ها تنها با تزریق دو دوز واکسن کرونا

مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت فضای مجازی از صدور بلیط موزه‌ها پس از احراز سلامت و دریافت دو دوز واکسن خبر داد.

علیرضا طالبی، مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت فضای مجازی با اشاره به اتصال سامانه یک‌پارچه بلیط الکترونیکی بناهای فرهنگی‌تاریخی به سامانه هوشمند بیماری‌های فراگیر (امید) و صدور بلیط برای بازدیدکننده‌ها پس از اخد کد ملی و احراز سلامت آن‌ها، اعلام کرد:

 بر اساس بند یک مصوبات هشتادوششمین جلسه ستاد ملی کرونا در راستای اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری‌های همه‌گیر، سامانه امید در اختیار وزارتخانه قرار گرفت.

طالبی به اتصال سامانه یک‌پارچه بلیط الکترونیکی بناهای فرهنگی‌تاریخی به سامانه امید اشاره کرد و افزود:

در تمامی اماکن فرهنگی‌تاریخی پس از اخد کد ملی یکی از اعضای خانواده و در صورت قرنطینه نبودن شخص مذکور و دریافت حداقل دو دوز واکسن برای تمامی اعضای خانواده بلیط صادر می‌شود.

مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت فضای مجازی با اشاره به امکان تهیه بلیط به‌صورت الکترونیکی از دو طریق سامانه متمرکز فروش بلیط الکترونیک و اپلیکشین تاپ، بر خرید الکترونیکی بلیط در شرایط کنونی تاکید کرد و در ارتباط با تاسیسات گردشگری نیز گفت:

هتل‌ها و اماکن اقامتی نیز به سامانه جانا متصل شده‌اند که صحت سلامت پرسنل و گردشگران از طریق ورود کد ملی مشخص و در صورت سلامت پذیرش می‌شوند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه