ارائه خدمات امدادی و گردشگری توسط خودروهای سافاری کانون جهانگردی در نوروز ۱۴۰۰

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند شنبه، ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۵
ارائه خدمات امدادی و گردشگری توسط خودروهای سافاری کانون جهانگردی در نوروز ۱۴۰۰

روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی از ارائه خدمات امدادی و گردشگری توسط خودروهای سافاری و باگی عضو کانون در مناطق ابوزيدآباد و مرنجاب خبر داد.

روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که خودروهای سافاری و باگی عضو کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی برای ارائه خدمات امدادی و گردشگری در مناطق ابوزيدآباد و مرنجاب طی ایام پایانی سال ۱۴۰۰ و تعطیلات نوروزی، ساماندهی شدند. اقدام برای ساماندهی این نوع خودروها در شهرستان آران و بيدگل، كوير ابوزيدآباد و كوير مرنجاب، در راستای فراهم آوردن موجبات آسایش و تسهیل در عبور و مرور مسافران نوروزی و علاقه‌مندان به کویرنوردی، هم‌افزایی با پلیس راهور ناجا در مسیر برقراری نظم و انضباط ترافیکی، ترویج سفرهای ایمن و مسئولانه و توسعه و ارتقای خدمات امداد خودرویی و نظم بخشیدن به انجام فعالیت های آفرودی در کشور انجام شده است.

پس از هماهنگي دادستاني، فرمانداري، نيروي انتظامي و اداره‌كل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي شهرستان ۴۰ دستگاه خودروی سافاري و دو دستگاه خودروی باگي در کاروانسرای شاه‌عباسی بخش کویرات شهر ابوزیدآباد گردهم آمدند. بر همین اساس، مقرر شده است که از این پس ارائه خدمات خودروهای سافاری و باگی در این مناطق صرفا توسط خودروهای دارای مجوز و لوگوی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی انجام شود؛ بنابراین، تنها خودروهای دودیفرانسیل دارای نشان و علائم یادشده مجاز به ارائه خدمات گردشگری و انجام فعالیت های سافاری در این مناطق هستند.

امداد خودروی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی با شماره‌های ۰۹۶۲۹، ۶۴۲۳ و ۱۴۲۳ در سراسر کشور آماده دریافت پیام امدادخواهان و اعزام گروه های امدادی است. ناوگان امداد خودروی کانون با پایگاه‌های امداد جاده‌ای، خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین و خودروهای ارائه‌دهنده خدمات تعمیراتی، آماده تسریع و تسهیل سفرهای گردشگران و مسافران در تمامی راه‌های مواصلاتی در تمام ایام سال خواهد بود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه