بهترین کافه های تولد تهران | آدرس + منو و امکانات کافی شاپ ها

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی دوشنبه، ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۸
بهترین کافه های تولد تهران | آدرس + منو و امکانات کافی شاپ ها

برخی کافه‌های تهران مناسب برگزاری جشن تولد هستند و خدماتی همچون تزیینات، کیک و عکاسی را در اختیارتان می‌گذارند تا لحظاتی به‌یادماندنی را برای خود ثبت کنید.

کافه‌های متعددی در تهران فعالیت دارند که انتخاب بسیاری از افراد برای قرارهای کاری، عاشقانه، دورهمی‌های خانوادگی و... هستند و به‌نوعی یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران محسوب می‌شوند. در این میان برخی افرادی به‌دنبال کافه های جشن تولد در تهران هستند. امروزه عوامل مختلفی نظیر آپارتمان‌نشینی، فضای محدود خانه‌‌ها، سختی تهیه غذا و وسایل تزیین و… باعث شده‌اند که عده‌ای کافه را برای مراسم خود در نظر بگیرند.

در چنین مراسمی دیگر نیازی نیست که شخصا تدارک برگزاری مراسم را بر عهده بگیرید و فقط باید تعداد مهمانان و زمان تولد را با کافه هماهنگ کنید تا با خیال راحت، لحظاتی به‌یادماندنی و شگفت‌انگیز را در کافه های مخصوص تولد تهران برای عزیزان خود رقم بزنید. برای برگزاری تولد در کافه‌ها باید از قبل جا رزرو کنید و در رابطه با ساعت رزرو میز، ساعت حضور مهمانان، نوع چیدمان و تزیین میز تولد با مسئولان کافه هماهنگ باشید.

از آنجا که برخی کافه‌ها مناسب جشن تولد نیستند یا اجازه این امر را نمی‌دهند؛ در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین کافه‌های مناسب جشن تولد در تهران را به شما معرفی کنیم.

کافه های جشن تولد در تهران:

ورتا کیک لند

  • آدرس: تهران، خیابان انقلاب، نبش وصال شیرازی، جنب بانک کشاورزی، پلاک ۹۷۹ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۶۶۴۷۵۳۰۰

فضای داخلی کافه ای کوچک با ویترین کیک تولد

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: Farhad Hb)

کیک تولد یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر تولدی را به خود اختصاص می‌دهد و بدون آن تقریبا هیچ تولدی سر نمی‌گیرد. ورتا کیک لند یا کیک استودیو ورتا، یک کافه قنادی است و به شما این امکان را می‌دهد تا بهترین کیک تولد را انتخاب کنید. سالن این کافه با محیط گرم و میز و صندلی‌های چوبی نیز گزینه خوبی برای تولد یا دورهمی‌های دوستانه و صمیمی به حساب می‌آید؛ گرچه فضای کافه کوچک است و برای پذیرایی از حدود ۲۰ نفر مناسب به نظر می‌رسد. فضای متفاوت کافه باعث شده است تا در میان کافه‌های متعدد این منطقه بیشتر مورد توجه مشتریان، ‌به‌خصوص جوانان قرار بگیرد.

کاپ کیک، رول دارچین، قهوه فرانسه، دمنوش‌های گیاهی، کیک ردولوت و موکا جزو پرطرفدارترین شیرینی‌ها و نوشیدنی‌های منو هستند. ورتا کیک لند تقریبا جزو اولین کافه‌هایی به حساب می‌آید که با کیک‌های خاص و شیک خود و همچنین کیک‌های یک نفره حسابی جلب توجه کرد. جالب اینکه در برخی مناسبت‌ها، کیک‌های ورتا حتی کیک‌های یک نفره با موضوع آن روز طراحی می‌شوند؛ به‌عنوان مثال اگر روز مهندس باشد، طراحی روی کیک‌ها به‌شکل هندسی است. در اینجا می‌توانید انواع و اقسام شیرینی‌ها و کیک‌ها را با طراحی‌های جذاب سفارش دهید و در کنار دمنوش و قهوه نوش جان کنید.

انواع بستنی و شیک‌ها (شیک نوتلا، بستنی کیف استودیو، فراپه توت‌فرنگی)، شربت‌های خنک (شربت آلبالو، شربت خاکشیر و بهار نارنج)، آب‌میوه طبیعی، انواع نوشیدنی گرم (امریکانو، هات چاکلت) و چای و دمنوش (چای دمی دبش هل و دارچین، چای لاته بهار نارنج) از دیگر انتخاب‌های شما برای پذیرایی از مهمانان است.

کافه رستوران رنسانس

  • آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان غرب، بعد از بیمارستان آتیه، شماره ۴۱ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۸۸۵۶۵۶۰۰
  • ساعت کاری: از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۳:۳۰

کافه ای کوچک با دکوراسیون خردلی رو به خیابان

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: صلاح‌الدین صادقی)

کافه رستوران رنسانس در شهرک غرب قرار دارد و علاوه بر فضای داخلی امکان استفاده از فضای جلوی رستوران در محیط باز وجود دارد. اگر به فکر برگزاری جشن تولد هستید، سالن وی‌آی‌پی رنسانس را رزرو کنید.

کافه رستوران رنسانس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تولد است و فرقی ندارد که جشنی دو نفره دارید یا از ۲۰ نفر برای حضور در مراسم خود دعوت کرده‌اید. با وجود سالن وی‌آی‌پی می‌توانید تم تولدتان را از قبل مشخص کنید و از موسیقی موردعلاقه‌تان لذت ببرید؛ ‌بدون اینکه برای دیگر مشتریان مزاحمتی داشته باشید. طراحی خاص فضاها و میزها، موسیقی زنده و کیک تولد از دیگر امکانات این کافه هستند که قطعا باعث شادی شخصی می‌شود که جشن تولد را برای او تدارک دیده‌اید.

سام کافه

  • آدرس: تهران، خیابان فرشته (شهید فیاضی)، سام سنتر، طبقه اول، ‌سام کافه (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۶۵۳۸۴۲

رستورانی نسبتا بزرگ با دکوراسیونی مدرن

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: ابراهیم معتمد)

سام کافه محیطی آرام، جذاب و دلنشین دارد و انتخاب بسیاری از افراد برای برگزاری جشن‌ تولد و دورهمی‌های دوستانه است. دکوراسیون متفاوت با ترکیب دیوارهای بتنی و تابلوهای خاص و جالب روی دیوار کافه باعث شده‌اند که فضای گرمی برای گذران لحظاتی خوش فراهم شود. منوی کافه نیز دست شما را برای انتخاب انواع نوشیدنی، میان‌وعده و غذا باز گذاشته است تا بهترین‌ها را برای تولدی شگفت‌انگیز و عالی تدارک ببینید. جذاب‌ترین بخش منوی کافه سام به نوشیدنی‌های بر پایه قهوه اختصاص دارد که توسط باریستاهای حرفه‌ای تهیه می‌شود.

در کنار غذای اصلی (ساندویچ رست بیف، ساندویچ چیکن پستو) می‌توانید از سرو میان‌وعده و دسرهای خوش‌طعم (پودینگ میوه‌ای، اوتمیل)، شیرینی‌ها و کیک‌های متنوع (کیک سه شیر، چیزکیک لیمو) و نوشیدنی‌های گوارا (آیس آمریکانو، ماچا) نهایت لذت را ببرید. برای برگزاری تولد در بعدازظهر از قبل با سام کافه هماهنگ کرده و میز رزرو کنید.

این کافه چهار شعبه در تهران دارد که در خیابان منوچهری، شهرک غرب، میدان ونک و خیابان فرشته فعالیت می‌کنند.

کافه آلبالو

  • آدرس: تهران، خیابان ونک، نرسيده به اتوبان كردستان، پاساژ آينه ونک، طبقه اول تجاری (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۸۸۷۸۴۰۶۷
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت هشت تا ۲۲ و جمعه از ساعت ۱۱ تا ۲۰

کافه ای کوچک با دکور ساده

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس:‌ سعید ایزدی)

کافه آلبالو تهران یکی از محبوب‌ترین کافه‌های پایتخت برای برپایی تولدی باشکوه و به‌یادماندنی است. این کافه که در خیابان ونک و حوالی اتوبان کردستان قرار دارد، با محیط دنج و صمیمی خود، پاتوق بسیاری از جوانان است. سرویس تولد در کافه آلبالو هزینه اضافی برای مهمانان ندارد و می‌توانید بنا بر سلیقه خود تزییناتی همچون بادکنک‌آرایی داشته باشید. در صورت تمایل کارکنان آلبالو کار تزیین میز را برای شما انجام می‌دهند.

در منوی این کافه از سیب‌زمینی بیکن مخصوص تا پنینی بیکن گوشت و مرغ با عطروطعمی عالی وجود دارد. نوشیدنی‌هایی همچون چای ماسالا، چای لاته، دمنوش انرژی، موهیتو توت‌فرنگی، لیموناد زنجبیل و خیار سکنجبین نیز برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

کافه رستوران کشتی رویال لانژ

  • آدرس: تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام‌لند (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۹۱۲۱۶۹۳۲۰۹
  • ساعت کاری: از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۳، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۲ تا ۲۴

کشتی رویال لانژ چیتگر

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: Mehrdad A.S.H)

کافه رستوران رویال لانژ، از کافه های لوکس تهران، در حقیقت یک کشتی دو طبقه شیک است که محل دنج و آرامی برای گذران لحظاتی به دور از دغدغه‌های زندگی دارد. بسیاری از افراد برای جشن تولد عزیزان خود این کشتی را انتخاب می‌کنند که شب‌ها از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲ با حرکت به وسط دریاچه چیتگر، تجربه منحصر‌به‌فردی را پیشکش مهمانان می‌کند. گشت روی دریاچه تقریبا ۳۰ دقیقه طول می‌کشد و اگر دوست دارید از این تجربه بهر‌مند شوید، علاوه بر هزینه ورودی باید مبلغ جداگانه‌ای بپردازید.

کشتی رویال لانژ شب‌ها حدود ۳۰ دقیقه روی دریاچه چیتگر گشت می‌زند

کشتی ثابت همراه با موسیقی زنده می‌تواند یکی دیگر از انتخاب‌های شما باشد؛ به‌خصوص در طبقه اول که امکان تماشای فضای بیرون وجود دارد. این طبقه از کشتی گزینه خوبی برای رزرو شام و برپایی جشن تولد و برنامه‌های خانوادگی و دوستانه است. فضای پذیرایی رستوران حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر است. برای رزرو جا برای آخر هفته باید حداقل از یک هفته قبل به‌صورت غیرحضوری از طریق اینستاگرام، واتس‌آپ و تلفنی یا حضوری اقدام کنید. چنانچه تم تولد بخواهید که شامل چند عدد بادکنک، گل رز و شمع می‌شود، هزینه آن را باید مجزا بپردازید یا خودتان این وسایل را برای تزیین ببرید که دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست.

منوی رستوران از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است؛ به‌طوری که می‌توانید سالاد بیف اسپیناچ، سالاد چیکن سزار، پاتاتا اسپشیال و... را برای پیش‌غذا سفارش دهید و حسابی لذت ببرید.

بیف‌ها نظیر استیک شاتو بریان، دایان استیک و میکس گریل استیک جزو پرطرفدارترین‌ غذاهای منو هستند که نباید آن‌ها را از دست بدهید. چیکن (چیکن پارمزان، چیکن اسپیناچ)، پاستا (پاستا پولو آلفردو آلفرنو، پاستا دی وردوره آفردو آلفرنو و...) و غذاهای دریایی نیز مشتریان خاص خود را دارند. علاوه بر غذا و پیش‌غذا امکان انتخاب انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد (اسپرسو، آمریکانو، موکا،‌ آیس کارامل)، دمنوش (چای، چای و باقلوا، به لیمو)، اسموتی، ماکتیل و... مهیا شده است. کافی شاپ رویال لانژ نیز در طبقه بالای کشتی و در فضای باز به مشتریان خدمات‌رسانی می‌کند.

کافه رستوران دوکاتی

  • آدرس: تهران، دریاچه چیتگر، مجموعه بام‌لند (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۱۵۰

کافه دوکاتی

منبع عکس: کجارو (عکاس: علیرضا کیخا)

کافه رستوران دوکاتی یکی از بهترین رستوران های بام لند به شمار می‌رود که از فضای سرپوشیده و روباز تشکیل شده است و به‌واسطه وجود اشیای مرتبط با موتورهای دوکاتی، طرفداران زیادی بین افراد عاشق این موتورها دارد.

قطعا بخش کیک و دسر منوی کافه با پای سیب،‌ دبل چاکلت، ترامیسو و... انتخاب خوبی برای جشن‌ تولد محسوب می‌شود. پیش‌غذا، ساندویچ (پنینی مرغ، ساندویچ بوقلمون)، پاستا، دمنوش، نوشیدنی سرد و گرم نیز از دیگر گزینه‌های پیش روی شما برای یک دورهمی هستند.

مواد خوراکی تازه و تهیه روزانه، فضای دنج در کنار دریاچه چیتگر، کارکنان حرفه‌ای و خوش‌برخورد و... دست به دست هم داده‌اند تا علاقه‌مندان از این مکان برای برگزاری مراسم و جشن تولدهای خود استفاده کنند. برای جشن باید ورودی جداگانه بپردازید.

کافه رستوران نگیما

  • آدرس: تهران، بلوار قیطریه، خیابان محمد حسین خراسانی، پلاک ۱۳/۲ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۲۴۱۹۳۱

رستورانی در روف گاردن با سقف شیروانی

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: Mohammad Reiad)

کافه رستوران نگیما در سال ۱۳۹۷ هجری شمسی آغاز به کار کرد و با ویژگی‌هایی نظیر برخورد مناسب کارکنان، فضایی دوست‌داشتنی، نظافت محیط، سرویس بهداشتی تمیز و جای پارک مناسب توانست رضایت مشتریان را به دست آورد. این همه ماجرا نیست و امکان برگزاری جشن تولد و دورهمی‌های مختلف مثل دیدن مسابقه‌ فوتبال مزید بر علت شده است تا افراد بیشتری نگیما را برای مراسم خود انتخاب کنند.

طبقه اول این محل به رستوران ایرانی اختصاص دارد و علاقه‌مندان به فضای کلاسیک و غذاهای ایرانی را جذب خود می‌کند. روف گاردن طبقه دوم که شامل کافه و رستوران فرنگی می‌شود، طرفداران زیادی دارد. سقف روف گاردن با توجه به وضعیت آب‌وهوایی، باز و بسته می‌شود.

همبرگرهای لذیذ و سالادهایی با سس‌های خاص و ترکیبی حرف اول را در منوی کافه می‌زنند. ضمن اینکه منوی صبحانه از صبحانه‌ ایرانی تا صبحانه‌ فرانسوی و غذای اصلی (پاستا چیکن، لقمه وج، لقمه بیف، سالاد کینوا، بشقاب رست بیف) نیز در منو به چشم می‌خورند. در صورت تمایل می‌توانید اسموتی، فراپه و شیک‌، چای و دمنوش را سفارش دهید و پذیرایی مفصلی از مهمانان خود به عمل آورید.

کافه دانته

  • آدرس: تهران، بلوار مرزداران، جنب شیرینی ماه بانو، پلاک ۱۸۵ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۴۴۲۹۴۲۰۴

اتاقی مبله با تزیینات تولد

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس:‌ Mahdi Luis)

کافه دانته مرزداران نه‌تنها محلی ایدئال برای قرارهای دونفره و عاشقانه به حساب می‌آید؛ بلکه به‌لطف وجود اتاق وی‌آی‌پی انتخاب خوبی برای برگزاری جشن‌ها و مناسبت‌های خاص شما است. این سالن اختصاصی برای پذیرایی از ۲۰ نفر ظرفیت دارد و بر اساس هزینه‌ای که می‌پردازید، تزیینات متفاوتی انجام خواهد شد تا بهترین سوپرایز برای عزیزانتان باشد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که برای جشن تولد خود را به دردسر بیندازید و زحمت تزیینات و تهیه غذا را بکشید. با انتخاب این کافه فقط باید از حضور در کنار دوستان و خویشاوندان لذت ببرید و خاطره‌سازی کنید.

کافه دانته با اتاق وی‌آی‌پی خود انتخاب خوبی برای جشن تولد است

این کافه منوی کاملی از انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را برای مشتریان در نظر گرفته است که قیمت نسبتا مناسبی دارند.

انواع استیک (استیک ولینگتون، استیک ریبز، استیک سالتی بیف)، غذای اصلی (سفره سلطنتی، کته ماهیچه همایونی، کته چیکن، کته فیله گوساله)، برگر (برگر مخصوص دانته و چیکن برگر) و پیتزا (پیتزا سزار، پیتزا سیر و استیک، پیتزا کالزونه) در منوی دانته وجود دارد.

همچنین می‌توانید پاستاهایی نظیر پنه پستو مرغ، پنه آلفردو مرغ و پاستا سیر و استیک سفارش دهید. پیش‌غذا و سالاد (بشقاب سبزیجات، بروسکتا گوجه، سالاد سزار دانته، سیب‌زمینی تنوری دانته) و همین طور باقلوای مخصوص به‌همراه چای به‌عنوان دسر، مکمل خوبی برای غذای شما خواهند بود. وجود پارکینگ خیابانی رایگان مزیت بزرگی است که به شما اجازه می‌دهد با خیال راحت از کافه دانته استفاده کنید.

رستوران ارکیده

  • آدرس: تهران، بزرگراه ارتش، مجتمع شمیران سنتر، طبقه ۱۰ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۴۰۲۲۰۳۹۰

رستورانی با دیوار شیشه ای

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس:‌ Msadegh Sansari)

رستوران ارکیده اقدسیه به‌عنوان یکی از بهترین رستوران‌های پایتخت در زمینه برگزاری تولد است؛ به‌خصوص که تدارکات خاصی برای مهمانان در نظر می‌گیرد. علاوه بر این، رستوران ارکیده در طبقه دهم قرار دارد و می‌توانید هنگام صرف غذا، عکس‌های خوبی بگیرید. اگر مایل باشید، بعد از آوردن کیک از شما عکس می‌گیرند و روی شاسی تحویل می‌دهند. ضمن اینکه می‌توانید از اجرای موسیقی زنده در برنامه خود بهره‌مند شوید تا مهمانان شما هنگام صرف شام از غذا و محیط لذت ببرند.

شب تولد با تم اختصاصی را نیز می‌توانید در ارکیده اقدسیه تجربه کنید و تم‌های مختلف تولد، گل‌های متنوع و شمع‌آرایی را سفارش دهید. خدمات رایگان رستوران شامل تزیین میز تولد، امکان رزرو تمام میزها یا برگزاری تولد در سالن وی‌آی‌پی، پارکینگ رایگان و... می‌شود.

بی‌شک در قبال هزینه‌ای که می‌پردازید، بهترین امکانات را دریافت خواهید کرد که این موضوع درباره نظم و انظباط در محیط رستوران، لباس و برخورد کارکنان، سرو غذاها و چیدمان میزها و... صدق می‌کند. فقط از قبل باید تعداد مهمانان، کیک، نوع غذا و تم‌های خاص با رنگ‌بندی متنوع را مشخص کنید و سبک رستوران سنتی یا مدرن و فرنگی را انتخاب کنید.

پرطرفدارترین غذاهای رستوران عبارت‌اند از جوجه‌کباب بدون استخوان، کباب برگ مخصوص و کباب بختیاری. سالاد و دسرها (زیتون، ماست بورانی اسفناج، سالاد فتوش)، پیش‌غذا، کیک روز، غذای اصلی (باقالی پلو با ماهیچه گوسفندی، ماهی قزل‌آلا کبابی، جوجه‌کباب فسنجانی)، غذای فرنگی (استیک مرغ، پاستا پنه آلفردو، بشقاب سبزیجات)، بستنی و گلاسه، نوشیدنی، اسموتى، قهوه کلاسیک، ماکتل، قهوه دمی، چای و دمنوش و عرقیات گیاهی بخش‌های مختلف منوی رستوران ارکیده را تشکیل می‌دهند.

کافه کاریز

  • آدرس: تهران، خیابان ‏‎شريعتی، خیابان دولت، نبش نعمتی (كيكاووس)، باغ خانه شاعران (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۲۶۶۰۱۳۶۴

کافه ای بزرگ در حیاطی سنتی

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: محمد شبرنگ)

کافه کاریز از کافه‌های مخصوص تولد در پایتخت است که فضای زیبا و رمانتیکی دارد. در اینجا تولدهای زیادی با آهنگ مخصوص تولد برگزار می‌شود. اگر شما نیز علاقه‌مند به برپایی جشن مشابهی در کافه باغ کاریز هستید، حتما قبل از مراسم میز خود را رزرو کنید. در این کافه کیک در اختیارتان قرار نمی‌گیرد؛ پس باید خودتان کیک بگیرید و از قبل به کافه تحویل دهید.

کافه کاریز که از بهترین کافه‌ های روباز غرب تهران به حساب می‌آید، محیط آرام و دنجی دارد که در دو فضای سرپوشیده و روباز پذیرای مشتریان است. بسیاری از افراد فضای باز را ترجیح می‌دهند که به‌لطف چیدمان صندلی‌ها به دور حوض آب، لذت صرف غذا را دوچندان می‌کند.

برای پیش‌غذا می‌توانید از چشیدن طعم حمص با نان لبنانی، سیب‌زمینی با خامه و قارچ، بابا غنوش با نان لبنانی و... لذت ببرید. سالادهای کافه کاریز شامل سالاد سزار، گرین سالاد، سالاد فتوش، سالاد هالومی، سالاد یونانی و غیره می‌شود.

بیف استراگانف، چیکن استراگانف، استیک مرغ، استیک کباب، پیتزا آمریکایی (پیتزا مارگاریتا، پیتزا سبزیجات، پیتزا استیک)، پنینی و ساندویچ این کافه را نیز از دست ندهید. کریسپی شیک (تیرامیسو، بادام زمینی کارامل، دبل چاکلت)، کیک و دسر (ماست گرانول با میوه، چیزکیک، کراسان نوتلا، کیک روز، برانیز)، نوشیدنی سرد و گرم (جینجر لیموناد، فراپاچینو)، چای و دمنوش نیز دیگر بخش‌های خوشمزه منوی کافه هستند.

کافه ژوان

  • آدرس: تهران، سعادت‌آباد، ابتدای بلوار دریا، نرسیده به خیابان صرافها جنوبی، پلاک ۷۵ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۸۶۱۲۸۶۴۰

رستورانی با سقف گنبدی مرتفع

منبع عکس:‌ گوگل مپ (عکاس: مهتاب عصمتی)

کافه ژوان با حیاط دلبازی که دارد، برای برگزاری تولد و دورهمی مناسب به نظر می‌رسد؛ گرچه برای چنین مراسمی باید ورودی بپردازید و از قبل جا رزرو کنید. دکوراسیون مدرن، کارکنان حرفه‌ای، جای پارک خوب و غذاهای متنوع و خوشمزه باعث می‌شوند که در این کافه حس‌وحال خوشی را تجربه کنید.

به گفته مشتریان این کافه صبحانه‌های بسیار لذیذی دارد. پیش‌غذا از سوپ، ژولین اسفناج، فرچیپس مخصوص، سالاد بیستکا، سالاد سبز و... تشکیل شده است. برای بشقاب اصلی می‌توانید استیک با سس قارچ، چیکن پارمزان، شنیتسل مرغ، جوجه چینی و استیک با سس فلفل را سفارش دهید یا به‌سراغ پیتزا، پاستا (چیکن آلفردو)، ساندویچ و برگر (استیک آلفردو، رست بیف با نان مخصوص ژوان، چیکن چیپوتل) بروید. نوشیدنی‌های گرم و سرد، چای و دمنوش‌ها، کوکتل‌ها و شیک‌ها نیز در این کافه سرو می‌شوند.

کافه روبرتو

  • آدرس: تهران، پاسداران، بوستان دوم، پلاک چهار (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۲۶۷۰۱۸۳۰

کافه ای بزرگ با دکوراسیون چوبی

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: امید طوسی)

کافه روبرتو در خیابان پاسداران تهران قرار دارد و با دکوراسیون مدرن، رنگ‌بندی روشن، صندلی‌های راحت، فضای مناسبی برای جشن‌ها و برنامه‌های شاد و دوستانه ایجاد کرده است. از آنجا که کافه روبرتو در اغلب مواقع شلوغ است، برای مراسم خود از قبل با مسئولان کافه هماهنگ باشید تا بتوانید شخصا تزیینات میز را انجام دهید. در این محل می‌توانید حدود ۱٫۵ ساعت میز رزرو کنید.

در اینجا صبحانه و میان‌وعده‌های لذیذی سرو می‌شود. کسادیا با سس سالسا و خوراک مرغ و سس ریحان از جمله غذاهای خوشمزه کافه هستند. نوشیدنی‌های سرد و گرم، بستنی، شیک‌ها، ساندویچ (ساندویچ بیکن و سس خردل، ساندویچ استیک و قارچ)، سالاد، قهوه دمی و قهوه اسپرسو نیز از دیگر گزینه‌های پیش روی شما به حساب می‌آیند. شیرینی‌ و کیک‌هایی مانند کوکی سیب، کیک هویج، کروسان بادام، رول دارچین و غیره از لذت‌بخش‌ترین خوراکی‌های منوی کافه محسوب می‌شوند که برای جشن خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

کافه اوشن

  • آدرس: تهران، گیشا، خیابان علیالی غربی، پاساژ ستاره نصر، طبقه اول پلاک ۲۷ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۸۸۲۳۱۶۸۴

کافه ای کوچک با تم تولد

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس:‌ دانیال تهرانی)

کافه اوشن، کافه‌ای دنج و کوچک در گیشا است که می‌توانید تولد عزیزان خود را در آن جشن بگیرید و به‌هیچ عنوان نگران کیفیت مراسم نباشید. اینجا برای حدود ۱۵ نفر ظرفیت دارد و انتخاب خوبی برای جشن تولدی کوچک و خودمانی است.

دیزاین رایگان کافه به سلیقه شما انجام می‌گیرد که شامل تزیین بادکنک، گل خشک و شمع وارمر می‌شود. دیزاین پلاس با هزینه جداگانه است که به‌معنای استفاده از بادکنک، گل و شمع به تعداد بیشتر خواهد بود. امکان پخش آهنگ‌های موردعلاقه شما در طول جشن وجود دارد. برای رزرو جا حتما از یک هفته قبل اقدام کنید.

اسنک‌های این کافه از چیکن اسلایدر تا اوشن فرایز مخصوص، چیپس و پنیر، پیتزا اوشن، تست مرغ و پنیر، اوشن اوفو، تست ژامبون و پنیر و... تشکیل شده‌اند. در این محل می‌توانید انواع شیک‌ها (کینگ شیک، کیت کت، نوتلا، تیرامیسو، نوستالژی)، نوشیدنی‌های خنک (دتاکس، ترکیب نشاط، خیار سکنجبین، کوکتل مارگاریتا)، دمنوش‌ها (دمنوش به‌لیمو و گل سرخ، چای سبز و بهار نارنج، گرین پیچ، دمنوش مراکش، چای جانگل فلاور)، اسموتی (استراک، موهیتو، گرین هون)، قهوه و چای را نوش جان کنید.

کافه روحی

  • آدرس: تهران، ميدان بهارستان، خيابان دانشسرا، خيابان شريعتمدار رفيع، باغ موزه نگارستان (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۳۳۹۰۰۱۳۸

پیشخوان رستوران با انواع میوه

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس:‌ مریم رمضانی)

کافه روحی، شعبه‌های مختلفی در پایتخت دارد که شعبه باغ موزه نگارستان جزو معروف‌ترین آن‌ها است. چیدمان میز و صندلی‌ها در فضای باغ، منوی متنوع، کیفیت بالای غذاها، قیمت‌های مناسب و کارکنان خوش‌برخورد و حرفه‌ای، اینجا را به محل دنجی برای برگزاری جشن تولد تبدیل کرده‌اند. برای استفاده از این کافه باید مبلغی را به‌عنوان ورودی باغ بپردازید. اگر تعداد مهمانان شما زیاد نیست، بدون رزرو جا می‌توانید در این محل جشن بگیرید. کیک و تزیینات تولد برعهده خودتان است و برای سرویس‌دهی، ۱۵ درصد حق سرویس روی سفارش‌ها اعمال می‌شود.

منوی نسبتا متنوعی در کافه ارائه می‌شود که از صبحانه و نوشیدنی‌های ایرانی (آب هویج بستنی، دوغ، شربت جیگرجلا، شربت کاسنی، شربت درکه، شربت مفرح، شربت خیار سکنجبین) تا قهوه، دمنوش، بستنی و سالاد (سالاد سزار و سالاد اسفناج) را در بر می‌گیرد. چندین نوع کیک نظیر چیز کیک باقلوا، کیک هویج، کیک سیب گردو و براونی و غذاهایی مانند املت، نیمرو، کشک و بادمجان، کوکو سیب‌زمینی، کوکو سبزی و آش جو در کافه روحی سرو می‌شود.

برای دسترسی به کافه می‌توانید سوار مترو شوید و از ایستگاه بهارستان با پنج دقیقه پیاده‌روی خود را به این محل دنج برسانید. اگر با خودروی شخصی هستید، مشکلی برای جای پارک نخواهید داشت و امکان پارک خودرو در پشت مترو وجود دارد.

کافه رستوران فلورانس

  • آدرس: تهران، مرزداران، خیابان ابوالفضل، پلاک هشت (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۴۴۲۳۷۷۸۸

رستورانی با رنگ‌های گرم و گلدان‌های متعدد

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: میثم الهی)

کافه رستوران فلورانس در فضایی دنج و رمانتیک با دکوراسیون مدرن و چوبی به شما این امکان را می‌دهد تا در آن بهترین لحظات تولدتان را رقم بزنید. برای برگزاری مراسم حداقل از دو روز قبل اقدام به رزرو جا کنید و نیازی به پرداخت ورودی نیست. فضای اختصاصی برای مراسم جشن در نظر گرفته نشده است و زمان استفاده از میز رزرو دو ساعت خواهد بود.

در صورت تمایل می‌توانید از عکاسی اختصاصی استفاده کنید که هزینه آن ساعتی محاسبه می‌شود. موسیقی تولد یک بار پخش خواهد شد و با درخواست شما تزیین با گل خشک یا گل طبیعی، بادکنک هلیومی یا استند بادکنک رومیزی صورت می‌گیرد. کافه فلورانس تزیینی روی زمین انجام نمی‌دهد. خودتان نیز می‌توانید تزیینات را برعهده بگیرید و کیک را همراهتان به کافه ببرید؛ اما به تعداد مهمانان باید سفارش کافه یا غذا داشته باشید.

پیش‌غذای این کافه رستوران شامل قارچ سوخاری، بشقاب مزه فلورانس، اسپرینگ رول گوشت، کتف مرغ با سس بوفال و... می‌شود. سایر بخش‌های خوشمزه منوی آن از سالادها (سالاد چیکن سزار، سالاد فراید چیکن سزار)، پیتزا (پیتزا اسپیناچی وگن، پیتزا ژامبون استیک، پیتزا چانو)، پنینی و برگر (مانستو برگر، پنینی رست بیف، چوریتسو برگر) تشکیل شده است.

در صورت تمایل می‌توانید اسموتی و شیک (اسموتی سبز، شیک پینات و موز، شیک شکلات فندق)، چای و دمنوش (چای مراکشی، دمنوش به‌لیمو بهار نارنج، دمنوش گل گاو زبان و سنبل‌الطیب) را سفارش دهید و از حضورتان در کنار افراد عزیز زندگی خود لذت ببرید.

کافه چوبی

  • آدرس: تهران، شهرری، خیابان کریمی شیرازی (استخر)، مجتمع تجاری راگا، پلاک ۱۱۰-۱۱۱ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۵۵۹۶۷۳۹۹
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۰ تا ۲۴

تزیین زمین با گلبرگ برای تولد

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: امیر احمدی)

کافه چوبی که در منطقه شهرری در جنوب تهران فعالیت می‌کند، کافه‌ای دنج و کوچک است که افراد زیادی برای برگزاری جشن تولد خود به سراغ آن می‌روند. این کافه دکوراسیون چوبی و نورپردازی خوبی دارد و برای کسانی که در بخش جنوبی شهر هستند، گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود تا شبی خاطره‌انگیز داشته باشند.

کافه فرنون

جشن تولد در کافه ای با تزیینات بادکنک

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: nodsrv website)

کافه فرنون به‌لطف ارائه سالن‌ اختصاصی با دکوراسیون جذاب و هنری، محلی ایدئال برای قرارهای عاشقانه و جشن‌های تولد به حساب می‌آید. منوی کافه همواره یکی از منوهای کامل در میان کافه‌ های تهران بوده است و از اسپرسو (امریکانو، لاته، کاپوچینو، کارامل ماکیاتو) تا نوشیدنی گرم (شکلات داغ، ماسالا لاته، شیرعسل دارچین)، چای و دمنوش، وافل، کیک و شیرینی، میلک شیک، نوشیدنی سرد، سالاد، میان‌وعده، صبحانه ایرانی و فرنگی را شامل می‌شود.

برای غذای اصلی می‌توانید پاستا آلفردو، پاستا سبزیجات، پیتزا مخصوص، پیتزا چیکن گارلیک، چیکن برگر، هات داگ چیلی، استیک مرغ، پنینی ژامبون و پنینی سبزیجات سفارش دهید.

هزینه برگزاری جشن تولد در کافی شاپ

جشن تولد با تزیین گلبرگ و بادکنک

منبع عکس:‌ گوگل مپ (عکاس: Ned gh GH)

هزینه تولد در کافی‌شاپ‌ها به خدمات آن‌ها ارتباط دارد. برخی کافی‌شاپ‌ها به‌ازای هر مهمان جشن تولد، ورودی می‌گیرند و به این ترتیب پذیرایی و تدارک جشن توسط کافی‌شاپ انجام می‌شود. بنابراین، از قبل درباره هزینه پذیرایی، سفارش نوشیدنی یا غذا، ورودی و… به‌طور دقیق با مسئولان کافه صحبت کنید.

همچنین هرچه تزیینات یا تعداد مهمانان بیشتر باشد، هزینه تولد بالاتر می‌رود. بعضی کافی‌شاپ‌ها پکیج‌های مختلفی برای میزآرایی و تزیین با بادکنک و گل و شمع دارند و قیمت برگزاری مراسم تولد در این کافه‌ها به نوع پکیج انتخابی شما بستگی دارد. قطعا هرچه تزیینات ساده‌تر باشد، هزینه کمتری پرداخت می‌کنید و با اضافه‌شدن تزیینات نظیر تزیین با گل طبیعی یا بادکنک بیشتر، رقم پرداختی افزایش می‌یابد.

برخی دیگر امکانات بهتر و اختصاصی‌تری به مشتریان ارائه می‌دهند که به‌عنوان مثال شامل فضای اختصاصی برای مهمانی می‌شود. به همین دلیل برگزاری مراسم در اتاق وی‌آی‌پی آن‌ها مستلزم صرف هزینه بیشتر خواهد بود.

چطور در کافی شاپ تولد برگزار کنیم؟

برگزاری تولد در کافی شاپ

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: دانیال تهرانی)

کافه‌ها اغلب فضای دنج و آرام‌بخشی دارند و با توجه به اینکه هدف از برگزاری جشن تولدی کوچک و دوستانه، ابراز علاقه و ایجاد حس خوب و ثبت خاطره است، کافه‌ها به انتخاب افراد زیادی برای برگزاری جشن تبدیل شده‌اند.

رزرو میز در کافی شاپ

از آنجا که برگزاری جشن تولد در کافی‌شاپ اخیرا رواج زیادی یافته است، باید در ابتدا کافه‌ای مناسب برای جشن خود پیدا کنید. بعضی کافی‌شاپ‌ها امکان و اجازه برگزاری تولد را ندارند و با اینکه جای مناسبی برای برپایی جشن هستند؛ باید قید استفاده از محیط دنج و زیبای آن‌ها را بزنید.

پس برای اطمینان از امکان برگزاری جشن حتما به‌صورت حضوری یا تلفنی با کافه موردنظرتان تماس بگیرید و خدمات، شرایط و نحوه رزرو را جویا شوید. حداقل از یک هفته قبل برای رزرو میز با کافه مربوطه در ارتباط باشید؛ گرچه یک سری از کافی‌شاپ‌های معروف حتی از یک تا دو ماه قبل رزرو می‌شوند‌. در برخی از روزهای سال، ‌به‌خصوص تعطیلات‌، کافه‌ها شلوغ‌تر هستند‌؛ بنابراین باید در اوایل مراحل برنامه‌ریزی با آن‌ها تماس بگیرید تا از رزرو به‌موقع جا مطمئن شوید.

تزیین کافی شاپ برای تولد

تزیین میز و دیوارهای کافه برای تولد، یکی دیگر از اقداماتی است که بهانه‌ خوبی برای سورپرایز عزیزانتان محسوب می‌شود. برخی کافه‌ها تزیینات تولد و دیزاین میز را انجام می‌دهند که این بار را از دوش شما برمی‌دارند و فقط باید تم تولد را مشخص کنید. در صورت تمایل می‌توانید با سلیقه شخصی خود از شمع، گل و بادکنک برای تزیین استفاده کنید. یک سری از کافه‌ها اجازه روشن‌کردن فشفشه را نمی‌دهند و بهتر است از قبل با آن‌ها هماهنگ کنید. درباره پخش آهنگ تولد نیز با کافه مربوطه صحبت کنید؛ زیرا برخی کافه‌ها اجازه چنین کاری را نمی‌دهند یا به یک بار پخش آهنگ اکتفا می‌کنند.

خرید کیک برای تولد

خرید کیک تولد و تحویل آن به کافه نیز باید در برنامه‌ریزی شما گنجانده شود. در این مورد با هماهنگی کافه می‌توانید کیک را چند ساعت قبل از جشن یا یک روز جلوتر به کافه ببرید. متناسب با طرح و مدل کیک می‌توانید تزیینات را انجام دهید. کیک تولد را با طرحی خاص یا چاپ عکس شخص موردنظر سفارش دهید؛ حتی می‌توانید خودتان کیک موردعلاقه او را تهیه کنید.

عکاسی از تولد در کافی شاپ

جشن تولد اتفاق‌ مهمی در زندگی هر فردی است که تا سال‌ها در یاد و ذهن او ثبت می‌شود؛ پس عکاسی از این مراسم به‌اندازه تهیه کیک و تزیینات اهمیت و ارزش دارد. با دوربین عکاسی یا تلفن همراه می‌توانید به‌راحتی از این خاطره‌های شیرین عکاسی کنید. جالب اینکه برخی کافه‌ها امکان عکاسی از جشن و چاپ آن روی شاسی را برای جشن تولد در نظر گرفته‌اند.

کیک تولد در کافی شاپ

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: دانیال تهرانی)

اگر تابحال در کافه های جشن تولد در تهران، جشن تولد گرفته‌اید، تجربه‌های خود را با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

منبع عکس کاور: گوگل مپ (عکاس: Neda gh Gh)

پرسش‌های متداول

بهترین کافه های جشن تولد در تهران کدامند؟

ورتا کیک لند ، کافه رستوران رنسانس ، سام کافه ، کافه آلبالو ، کافه رستوران کشتی رویال لانژ ، کافه رستوران دوکاتی ، کافه رستوران نگیما ، کافه دانته و...

هزینه برگزاری جشن تولد در کافی شاپ به چه عواملی بستگی دارد؟

خدمات ، تعداد مهمان‌ها، تزیینات و نوع پذیرایی یا سفارش.

چطور در کافی شاپ تولد برگزار کنیم؟

رزرو میز در کافی شاپ، تزیین کافی شاپ برای تولد، خرید کیک برای تولد و عکاسی از تولد در کافی شاپ

علت برگزاری تولد در کافی شاپ چیست؟

 امروزه عوامل مختلفی نظیر آپارتمان‌نشینی، کوچکی خانه‌‌ها، سختی تهیه غذا و وسایل تزیین و… باعث شده‌اند که عده‌ای کافه را برای مراسم خود در نظر بگیرند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه