بهترین هتل های شمال | هتل های جنگلی و ساحلی + رده قیمت

زهرا مهری نیاری
زهرا مهری نیاری چهار شنبه، ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۵
بهترین هتل های شمال | هتل های جنگلی و ساحلی + رده قیمت

استان‌های شمال ایران به‌دلیل طبیعت زیبایی که دارند همواره میزبان گردشگران بسیاری هستند؛ به‌همین منظور، هتل‌های متنوع و باکیفیتی در این منطقه احداث شده‌اند.

شمال ایران با جاذبه‌های طبیعی فراوان، یک مقصد گردشگری منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. جنگل‌ های زیبای هیرکانی، دریای خزر و آب و هوای بی‌نظیر آن، گردشگران بی‌شماری را از سراسر ایران به‌سمت خود می‌کشد. جاهای دیدنی گیلان، جاهای دیدنی مازندران و جاهای دیدنی گلستان هرکدام به نوبه خود وصف‌نشدنی و بی‌نظیرند و هر بیننده‌ای با تماشای آن‌ها سرزنده می‌شود.

بهترین هتل های شمال متناسب با سلیقه‌های گوناگون پذیرای مسافران شمال ایران هستند؛ از هتل‌های رو به دریا گرفته تا هتل‌هایی که در دل جنگل یا شالیزار قرار دارند. در این مقاله از کجارو شما را با هتل‌های محبوب استان‌های گیلان، مازندران و گلستان آشنا می‌کنیم تا در سفر به شمال ایران انتخاب مناسبی برای اقامت داشته باشید.

بهترین هتل های شمال:

هتل بزرگ کادوس رشت

  • رده قیمت: خیلی گران
  • شماره تماس: ۳۳۳۶۵۰۷۰-۰۱۳
  • آدرس: گیلان، رشت، منطقه دو، بلوار آزادی، خيابان منظریه، پلاک ۸۸ (مشاهده روی نقشه)

هتل کادوس رشت

منبع عکس: tourgardan.com

هتل پنج ستاره کادوس در استان گیلان از بهترین و زیباترین هتل‌های رشت محسوب می‌شود. این هتل مجلل در سال ۱۳۶۲ افتتاح و در سال ۱۳۹۱ بازسازی شد. موقعیت قرارگیری هتل کادوس در مرکز شهر باعث شده است تا دسترسی به مکان‌های تفریحی، تاریخی و خدماتی از آن آسان باشد. این هتل چهار طبقه با ۹۶ اتاق، شامل اتاق‌های دو تخته، سه‌ تخته، سوییت کوچک و بزرگ و آپارتمان دو‌ خوابه آماده پذیرایی از مهمانان است. در این اتاق‌ها خدماتی از جمله تلویزیون، صندوق امانات، صبحانه، یخچال، روم سرویس، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، مینی‌بار، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و... در نظر گرفته شده است.

از مزایای هتل بزرگ کادوس رشت نزدیکی به فضای سبز و امکان پیاده‌روی در آن است. امکاناتی از جمله اینترنت رایگان، سالن همایش، تالار پذیرایی، اتاق عقد، پارکینگ، رستوران، استخر، نمازخانه، زمین تنیس، کافی‌نت، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، آرایشگاه، فروشگاه، آژانس مسافرتی، آرایشگاه مردانه، پارک کودک، سیستم اعلام حریق، خشکشویی و... در این هتل ارائه می‌شود. 

هتل رسپینا لاهیجان

  • رده قیمت: گران
  • شماره تماس: ۴۲۳۶۸۰۰۱-۰۱۳
  • آدرس: گیلان، رشت، لاهیجان، کیلومتر ۳ جاده لاهیجان به لنگرود (مشاهده روی نقشه)

هتل رسپینا لاهیجان

منبع عکس: hotelrespina.com

هتل رسپینا لاهیجان از دیگر هتل‌های پنج ستاره استان گیلان است که از محبوبیت بالا میان مسافران برخوردار است. این هتل در ۱۳۹۷ و در منطقه لیالستان با چشم‌انداز زیبا فعالیت خود را آغاز کرد. فاصله آن تا دریای خزر تنها ۲۰ کیلومتر است و فاصله اندکی تا تله کابین لاهیجان دارد. هتل پنج طبقه رسپینا ۲۰ اتاق متنوع و زیبا را برای اقامت مسافران در خود جای داده است. تلویزیون، یخچال، تلفن، پاور سوئیچ، صبحانه، صندوق امانات، روم سرویس، چای ساز، کمد لباس، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، لوازم بهداشتی، مینی‌بار، اینترنت و... از مهم‌ترین امکاناتی است که در این واحدهای اقامتی در نظر گرفته شده است. 

از امکانات هتل رسپینا می‌توان به تالار عروسی، سالن تشریفات، رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، سالن بدن‌سازی، نمازخانه، تاکسی سرویس، سالن بیلیارد، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، آسانسور، سیستم اعلام حریق، اتاق چمدان، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و... اشاره کرد.

هتل اسپیناس آستارا

  • رده قیمت: نسبتا گران
  • شماره تماس: ۴۴۸۵۶۸۰۱-۰۱۳
  • آدرس: گیلان، آستارا، جاده تالش به آستارا، هفت کیلومتری آستارا، جنب پلیس راه آستارا- تالش (مشاهده روی نقشه)

هتل اسپیناس آستارا

منبع عکس: espinashotels.com

هتل اسپیناس آستارا هتلی چهار ستاره است که در سال ۱۳۷۸ در کنار دریاچه زیبای استیل افتتاح شد. این هتل در غرب استان گیلان و در نزدیکی شهر آستارا واقع شده است. چشم‌انداز منحصربه‌فرد و زیبای هتل اسپیناس از نقاط مثبت آن محسوب می‌شود؛ از دیگر نقاط مثبت آن می‌توان به نزدیکی به دریا و گردنه حیران اشاره کرد. این هتل در چهار طبقه، ۱۱۶ اتاق و سوییت را در خود جای داده است که برخی از آن‌ها چشم‌انداز به دریاچه دارند. قدم زدن در فضای باز، در نزدیکی دریاچه استیل خاطره خوشی را از اقامت در این هتل برای هر مسافری رقم خواهد زد. 

امکاناتی که در هتل اسپیناس آستارا ارائه می‌شوند شامل رستوران، کافی شاپ، فست فود، فروشگاه، کتابخانه، مرکز سلامتی، زمین تنیس، اتاق بازی، سالن بیلیارد، سالن تشریفات، تالار پذیرایی، تاکسی سرویس، قایق‌سواری، استخر، سونا، جکوزی، خشکشویی، آسانسور، کافی نت، اتاق چمدان، نمازخانه، اتاق عقد، پارکینگ و... است. تلویزیون، یخچال، تلفن، روم سرویس، اینترنت، صبحانه، حمام، صندوق امانات، کمد لباس، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی و... از جمله امکانات اتاق‌های این هتل به شمار می‌آیند.

هتل معین فومن

  • رده قیمت: نسبتا گران
  • شماره تماس: ۳۱۷۳۴۴۵۸-۰۱۳
  • آدرس: گیلان، فومن، کیلومتر سه جاده ماسوله، روبه‌روی مدرسه امام رضا (مشاهده روی نقشه)

هتل معین فومن

منبع عکس: hotelmoein.ir

هتل مزرعه معین فومن از جمله هتل‌های پنج ستاره مجلل استان گیلان است که در شهر زیبای فومن قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۹۳ در میان مزارع زیبا و سرسبز چای فعالیت خود را آغاز کرد و به همین دلیل لقب هتل مزرعه دارد. از مزیت‌های اقامت در این هتل نزدیکی به روستای ماسوله و قلعه رودخان است. این هتل چهار طبقه با ۶۲ واحد اقامتی آماده پذیرایی از مسافران است. اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون، اینترنت، صبحانه، یخچال، کمد لباس، پاورسوئیچ، چای ساز، صبحانه، روم سرویس، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع، مینی‌بار و... هستند.

هتل معین فومن از امکانات رفاهی و خدماتی کامل و متنوعی برخوردار است. از امکانات اصلی هتل می‌توان به رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، مجموعه ورزشی، تالار پذیرایی، سالن همایش، اتاق بازی، سالن بیلیارد، نمازخانه، پارکینگ رایگان، آسانسور، خودپرداز، تاکسی سرویس، استخر، جکوزی، خشکشویی، سیستم اعلام حریق، دستگاه واکس کفش، پذیرش ۲۴ ساعته و... را نام برد.

هتل آهوان چابکسر

  • رده قیمت: نسبتا گران
  • شماره تماس: ۴۲۶۵۷۰۱۳-۰‍۱۳
  • آدرس: گیلان، چابکسر، کیلومتر هفت جاده چابکسر به رودسر (مشاهده روی نقشه)

هتل آهوان چابکسر

منبع عکس: delgarm.com

هتل چهار ستاره آهوان چابکسر در سال ۱۳۴۸ در مجاورت کوه‌های سرسبز و زیبای چابکسر شروع به فعالیت کرد و در سال ۱۳۹۵ بازسازی شد. این هتل و مجتمع گردشگری از سه مجموعه تشکیل شده است و درمجموع ۲۱۲ واحد ویلایی و آپارتمانی با ظرفیت دو تا ۶ نفر دارد. این واحدهای اقامتی امکاناتی از جمله یخچال، تلویزیون، اینترنت، تلفن، صبحانه، سیستم گرمایش و سرمایش، روم سرویس، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و... را شامل می‌شوند. نزدیکی به تله کابین رامسر، ساحل خلیج فارس و جنگل از مزایای این هتل است.

مجموعه هتل آهوان در زمینی به مساحت ۱۸ هکتار توانسته است امکانات خاص و ویژه‌ای را در اختیار مسافران قرار دهد و سفری به‌یادماندنی برای آن‌ها رقم بزند. از این امکانات می‌توان به زمین فوتبال، رستوران، فست فود، کافی شاپ، سینما روباز، سالن بیلیارد، استخر، دستگاه بازی، تفریحات آبی، دوچرخه سواری، پیست اسکیت، فروشگاه، خشکشویی، کافی نت، خدمات اتو، پارکینگ، آسانسور، سالن جلسات و همایش، خودپرداز و... اشاره کرد.

هتل سفید کنار بندر انزلی

  • رده قیمت: متوسط رو به بالا
  • شماره تماس: ۴۴۵۰۲۰۰۱-۰‍۱۳
  • آدرس: گیلان، بندر انزلی، کیلومتر ۵ جاده آستارا (مشاهده روی نقشه)

هتل سفیدکنار انزلی

منبع عکس: homsa.net

هتل چهار ستاره سفید کنار انزلی در سال ۱۳۵۲ در نزدیکی ساحل دریای خزر افتتاح شد و تاکنون چند بار بازسازی شده است. چشم‌انداز زیبای این هتل به دریا و جنگل از جذابیت‌های آن محسوب می‌شود و اقامتی به‌یادماندنی را برای مهمانان رقم می‌زند. نزدیکی به مکان‌های دیدنی و تفریحی مانند تالاب انزلی، اسکله تفریحی، پل‌های تاریخی غازیان و آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی از مزایای اقامت در این هتل است.

هتل سفید کنار انزلی سه طبقه و ۱۲۲ اتاق دارد که در آن‌ها تلویزیون، یخچال، اینترنت، پاورسوئیچ، چای ساز، صبحانه، حمام، کمد، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی و... قرار دارد. این هتل چهار ستاره امکانات رفاهی متنوعی را شامل می‌شود که باعث شده است تا میهمانان از آن استقبال کنند. رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، سالن کنفرانس، زمین بازی، زمین بازی کودکان، فروشگاه، کافی نت، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، گیم نت، دستگاه واکس کفش، نمازخانه، آسانسور، خشکشویی، سیستم اطفای حریق، پارکینگ و... از امکانات این هتل محسوب می‌شوند.

هتل پارسیان خزر چالوس

  • رده قیمت: خیلی گران
  • شماره تماس: ۵۲۱۸۸۸۱۳-۰‍۱۱
  • آدرس: مازندران، چالوس، نمک‌آبرود (مشاهده روی نقشه)

هتل پارسیان خزر چالوس

منبع عکس: aitotravel.ir

هتل پارسیان خزر چالوس هتلی پنج ستاره در مجاورت دریای خزر و جنگل‌های سرسبز مازندران است که در سال ۱۳۵۴ به بهره‌برداری رسید. این هتل توسط گروه هتل‌های هایت ساخته شده است؛ ولی اکنون از مجموعه هتل‌های پارسیان محسوب می‌شود. از مزیت‌های منحصربه‌فرد آن می‌توان به طراحی مجلل، امکانات پیشرفته و نزدیکی به دریای خزر و جنگل‌های نمک‌آبرود اشاره کرد. تماشای طلوع و غروب خورشید از اتاق‌های این هتل برای هر مسافری هیجان‌انگیز خواهد بود. هتل پنج طبقه پارسیان خزر از دو بخش شرقی و غربی تشکیل شده است و شامل ۱۶۳ واحد اقامتی می‌شود. بال غربی که اتاق‌های VIP در آن قرار دارد به‌تازگی بازسازی شده و بال شرقی در حال بازسازی است.

امکانات این اتاق‌ها شامل تلویزیون، یخچال، تلفن، اینترنت، پاورسوئیچ، صندوق امانات، چای ساز، روم سرویس، کمد لباس، سیستم پیشرفته تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، سشوار، لوازم بهداشتی، تراس و... می‌شود. این هتل امکانات عمومی گسترده‌ای از جمله رستوران، کافی شاپ ساحلی، فست فود، کافی نت، خودپرداز، فروشگاه، خدمات پزشکی، پارکینگ، خشکشویی، سالن کنفرانس، سالن تشریفات، نمازخانه، سالن بیلیارد، زمین فوتبال، تفریحات آبی، سونا، جکوزی، دستگاه بازی، دستگاه واکس کفش، سیستم اطفای حریق، آسانسور، تاکسی سرویس، اتاق چمدان و... را نیز برای میهمانان در نظر گرفته است.

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

  • رده قیمت: گران
  • شماره تماس: ۳۵۵۵۷۰۰۰-۰‍۱۱
  • آدرس: مازندران، بابلسر، کیلومتر سه کمربندی بابلسر (مشاهده روی نقشه)

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

منبع عکس: earlynews.ir

هتل پنج ستاره میزبان در سال ۱۳۹۹ در کنار هتل چهار ستاره میزبان فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل تازه تاسیس نرسیده به بابلسر و در نزدیکی دریا قرار دارد. در این هتل علاوه بر دسترسی آسان به دریا و جنگل، متنوع‌ترین امکانات تجاری، تفریحی، اقامتی و ورزشی برای رفاه مسافران در نظر گرفته شده است. چشم‌انداز زیبا و فوق‌العاده اتاق‌ها به شالیزارها، دریا و جنگل، اقامت در این هتل را برای هر مسافری به‌یادماندنی می‌کند. هتل پنج ستاره میزبان در ۱۳ طبقه طراحی شده است که بیش از ۱۶۶ واحد اقامتی متنوع و زیبا در آن قرار دارد. اتاق‌های آن امکانات کاملی از جمله یخچال، تلویزیون، تلفن، اینترنت، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، چای ساز، امکانات پخت و پز (در سوییت‌ها)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفای حریق، کمد لباس، مبلمان، روم سرویس، صندوق امانات و... را دارا هستند.

این هتل پنج ستاره لوکس امکانات و خدماتی مانند رستوران بام، کافی شاپ، فروشگاه، آرایشگاه، اتاق عقد، سالن بدن‌سازی، استخر، حمام ترکی، ماساژ، سونا، جکوزی، باشگاه بدن‌سازی، سالن بیلیارد، دستگاه بازی، قنادی، درمانگاه، سالن چندمنظوره، مسیر دوچرخه سواری و پیاده‌روی، ، آتلیه، تاکسی سرویس، خشکشویی، نمازخانه، پارکینگ، دستگاه خودپرداز، آسانسور و... را ارائه می‌دهد. رستوران بام هتل با انواع غذا‌های ایرانی، فرنگی و محلی با چشم‌انداز ۳۶۰ درجه به شالیزار آماده پذیرایی از میهمانان است.

هتل ونوس پلاس چالوس

  • رده قیمت: گران
  • شماره تماس: ۵۲۱۸۵۰۰۰-۰‍۱۱
  • آدرس: مازندران، چالوس، شهرک توریستی نمک آبرود، روبه‌روی رستوران آبشار (مشاهده روی نقشه)

هتل ونوس پالاس چالوس

منبع عکس: shmi.ir

از دیگر هتل‌های مازندران هتل پنج ستاره ونوس پلاس است که در شهرک توریستی نمک‌ آبرود قرار دارد. این هتل زیبا در سال ۱۳۹۶ در میان جنگل‌های سرسبز مازندران فعالیت خود را آغاز کرد. ساختمان مرتفع هتل ونوس پالاس ۱۳ طبقه و ۱۳۶ واحد اقامتی متنوع با چشم‌اندازهای زیبا و منحصربه‌فرد دارد. بنای مدرن این هتل نوساز توسط مهندسان مجرب در حوزه ساخت‌وساز به زیبایی هرچه تمام‌تر ساخته شده است. از مهم‌ترین مزیت‌های این هتل موقعیت قرارگیری آن در شهرک توریستی نمک آبرود و نزدیکی به تله کابین، سورتمه و تفریحات مجموعه است. 

اتاق‌های هتل ونوس پلاس امکانات رفاهی کاملی از جمله تلویزیون، یخچال، تلفن، اینترنت پر سرعت، روم سرویس، چای ساز، روم سرویس، پاور سوئیچ، حمام، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، کمد لباس و... را شامل می‌شود. همچنین امکانات عمومی هتل نیز بسیار متنوع است که شامل رستوران سنتی، رستوران فرنگی، کافی شاپ، چایخانه، باشگاه بدن‌سازی، سالن بیلیارد، اتاق بازی، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن همایش، تالار پذیرایی، صبحانه، خشکشویی، پارکینگ، خدمات اتو، دستگاه خودپرداز، تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش، کارواش و... می‌شود.

هتل مروارید خزر محمودآباد

  • رده قیمت: متوسط رو به بالا
  • شماره تماس: ۴۴۵۳۸۱۲۱-۰‍۱۱
  • آدرس: مازندران، محمود آباد، کیلومتر ۱۴ جاده محمودآباد به نور (مشاهده روی نقشه)

هتل مروارید خزر محمودآباد

منبع عکس: safaraneh.com

هتل مروارید خزر هتلی پنج ستاره در شهرستان نور مازندران است که در سال ۱۳۸۵ به بهره‌برداری رسید. اگر به‌دنبال هتلی نزدیک به خط ساحلی مازندران هستید هتل مروارید خزر از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. محوطه سرسبز و نزدیکی به جاده‌های چالوس و هراز از مزیت‌های این هتل محسوب می‌شوند. این هتل پنج طبقه در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است و ۵۲ واحد اقامتی از جمله سوییت‌های یک‌ خوابه و دو‌ خوابه و ویلای دوبلکس و ۶ نفره را شامل می‌شود. تمامی ‌واحدها بسیار زیبا چیدمان شده‌اند و دارای امکاناتی چون تلویزیون، یخچال، تلفن، اینترنت، صندوق‌ امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، مبلمان، چای ساز، یخچال‌، مینی‌بار،حمام، سشوار، لوازم بهداشتی و... هستند.

اسکله تفریحی، پارک ساحلی، فضای بازی، زمین تنیس و باشگاه بیلیارد، استخر کودک، فروشگاه، رستوران، فست فود و کافی شاپ از جمله امکاناتی است که برای اوقت فراغت مسافران در نظر گرفته شده است. از دیگر خدمات هتل مروارید خزر می‌توان پارکینگ، تاکسی سرویس، سالن همایش، دستگاه خودپرداز، آرایشگاه، خشکشویی، نمازخانه، اتاق چمدان، سیستم اعلام حریق و... را نام برد. کافی‌شاپ ساحلی هتل مروارید خزر با انواع نوشیدنی‌ها، خوراکی‌ها و دسرهای خوشمزه در فضایی دلنشین از میهمانان پذیرایی می‌کند.

هتل سالار دره ساری

  • رده قیمت: متوسط رو به بالا
  • شماره تماس: ۳۳۴۵۵۱۰۱-۰‍۱۱
  • آدرس: مازندران، ساری، کیلومتر ۱۲ جاده ساری به سمنان، رو‌به‌روی شركت چوب و كاغد مازندران (مشاهده روی نقشه)

هتل سالاردره ساری

منبع عکس: reservinghotel.com

هتل چهار ستاره سالار دره، هتلی جنگلی در نزدیکی شهر ساری است که در سال ۱۳۵۲ در زمینی به مساحت ۵,۶۰۰ متر مربع افتتاح و در سال ۱۳۸۸ بازسازی شد. این هتل از زیباترین هتل‌های ساری است که فضای سبز وسیع، چشم‌انداز طبیعی بسیار زیبا و امکانات پیشرفته از ویژگی‌های این هتل محسوب می‌شود، همچنین مکانی بسیار مناسب و آرامش‌بخش را جهت گذراندن اوقات خوش برای میهمانان فراهم کرده است. هتل سالار دره در دو طبقه طراحی شده است و درمجموع ۵۶ واحد اقامتی متنوع با ظرفیت‌های یک و دو تخته و سوییت‌های چهار و ۶ تخته را شامل می‌شود. بسیاری از این واحدها با توجه به موقعیت قرارگیری هتل نمای رو به جنگل دارند. امکانات اتاق‌های این هتل شامل یخچال، تلویزیون، تلفن، چای ساز، صبحانه، کمد لباس، مینی‌بار، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی و... می‌شود.

هتل چهار ستاره سالار دره امکانات رفاهی، خدماتی و ورزشی بسیاری را برای میهمانان در نظر گرفته است. از این امکانات می‌توان به رستوران، کافی شاپ، سفره‌خانه سنتی، استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس، سالن بیلیارد، سالن همایش، تالار عروسی، فروشگاه، فضای سبز، سالن بدن‌سازی، اینترنت، دستگاه خودپرداز، آسانسور، فضای بازی کودک، اتاق چمدان، خشکشویی، تاکسی سرویس و... اشاره کرد.

هتل بام سبز رامسر

  • رده قیمت: گران
  • شماره تماس: ۵۵۲۶۶۵۱۹-۰‍۱۱
  • آدرس: مازندران، رامسر، کیلومتر ۵ غرب رامسر، مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز، تله کابین رامسر (مشاهده روی نقشه)

هتل بام سبز رامسر

منبع عکس: megatheme.net

هتل چهار ستاره بام سبز رامسر یکی از هتل‌های منحصربه‌فرد استان مازندران است که در ارتفاع ۷۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد. این هتل مدرن در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در ارتفاعات رامسر آغاز کرد. ایستگاه دوم تله کابین رامسر در طبقه پنجم این هتل ۶ طبقه قرار دارد. در مدت اقامت، هزینه بلیط تله‌کابین برای مهمانان هتل بام سبز رامسر رایگان است. چشم‌انداز وسیع هتل به جنگل‌های اطراف و دریای خزر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل محسوب می‌شود. واحدهای اقامتی هتل بام سبز از دو بخش دهکده جنگلی و سوییت‌های VIP تشکیل شده است و درمجموع ۴۳ واحد اقامتی را در خود جای داده است. اقامت در فضای آرامش بخش این هتل به دور از هیاهوی شهر به‌همراه امکانات و خدمات کامل، سفری به یادمانی را برای مسافران رقم می‌زند.

هتل بام سبز رامسر امکاناتی از قبیل رستوران بین‌المللی، کافی‌شاپ فضای باز، سالن کنفرانس، کافی نت، فروشگاه، تاکسی سرویس، خشکشویی، دستگاه خودپرداز، نمازخانه، آسانسور، اتاق چمدان، کتابخانه، اتاق ماساژ، امکانات ورزش‌های آبی، سالن بیلیارد، آتلیه، آژانس مسافرتی، پارک بازی کودک، فضای سبز و بسیاری از خدمات دیگر را برای مسافران در نظر گرفته است. همچنین از امکانات واحدهای اقامتی آن می‌توان به تلویزیون، یخچال، تلفن، اینترنت، چای ساز، تراس، روم سرویس، صندوق امانات، مینی‌بار، صبحانه، سیستم سرمایش و گرمایش، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و... اشاره کرد.

هتل قصر بوتانیک گرگان

  • رده قیمت: متوسط رو به بالا
  • شماره تماس: ۳۲۴۴۳۲۱۱-۰‍۱۷
  • آدرس: گلستان، گرگان، کیلومتر ۱۰ جاده گرگان- ساری، رو‌به‌روی روستای نودیجه (مشاهده روی نقشه)

هتل قصر بوتانیک گرگان

منبع عکس: toptourist.ir

هتل قصر بوتانیک هتلی پنج ستاره است که در سال۱۳۹۳ در زمینی به مساحت چهار هکتار افتتاح شد. این هتل مجلل و تازه ساخت که در دشت‌های سرسبز گرگان قرار دارد در هفت طبقه ساخته شده است. هتل قصر بوتانیک ۷۰ واحد اتاق و سوییت یک تا سه تخته دارد که با توجه به موقعیت مکانی هتل همه آن‌ها چشم‌انداز بسیار زیبایی به طبیعت اطراف دارند. این واحدهای اقامتی از امکانات کامل و منحصر‌به‌فردی مانند یخچال، تلویزیون، اینترنت، چای ساز، حمام، سشوار، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی، روم سرویس، تلفن، صبحانه، مبلمان و... برخوردارند.

هتل پنج ستاره قصر بوتانیک گرگان با برخورداری از امکانات پیشرفته و مطابق با اصول هتلداری خاطرات به‌یادماندنی برای میهمانان رقم می‌زند. این هتل دارای رستوران، کافی شاپ، استخر، جکوزی، سونا، ماساژ، زمین تنیس، جاده دوچرخه سواری و پیاده‌روی، فروشگاه، سالن ورزش، سالن بیلیارد، سالن همایش، سالن بازی کودکان، آرایشگاه، خشکشویی، آسانسور و... برای رفاه حال مسافران است. 

هتل شهاب ناهارخوران

  • رده قیمت: متوسط 
  • شماره تماس: ۳۲۵۴۴۴۱۹-۰‍۱۷
  • آدرس: گلستان، گرگان، بلوار ناهارخوران، ۳۰۰ متر مانده به کلانتری (مشاهده روی نقشه)

هتل شهاب ناهار خوران

منبع عکس: jainjas.com

از دیگر هتل‌های استان گلستان می‌توان به هتل چهار ستاره شهاب ناهارخوران اشاره کرد که در سال ۱۳۹۳ در بلوار زیبای ناهارخوران گرگان فعالیت خود را آغاز کرد. موقعیت مکانی بی‌نظیر این هتل در نزدیکی جنگل زیبای ناهارخوران مهم‌ترین مزیت آن به شمار می‌آید و در زمان اقامت در آن می‌توان از هوای پاک و آرامش منطقه لذت برد. همچنین معماری و طراحی داخلی زیبای آن نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این هتل چهار طبقه، ۴۳ واحد اقامتی را در خود جای داده است که از جمله امکانات آن‌ها می‌توان به تلویزیون، یخچال، تلفن، اینترنت، روم سرویس، چای ساز، پاورسوئیچ، حمام، صبحانه، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی، تراس و... اشاره کرد.

هتل شهاب ناهارخوران امکانات و خدمات عمومی مطلوب و استانداردی مانند رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، فست فود، سالن آمفی‌تئاتر، سالن جلسات، تالار پذیرایی، پارکینگ، دستگاه خودپرداز، خشکشویی، اتاق چمدان، آسانسور، خدمات اتو، خدمات عروس، خدمات تهیه بلیط، دستگاه واکس کفش و... را به‌منظور رضایت خاطر مسافران عزیز ارائه می‌دهد.

هتل آذین گرگان

  • رده قیمت: متوسط
  • شماره تماس: ۳۲۴۴۲۳۰۰۴-۰‍۱۷
  • آدرس: گلستان، گرگان، جاده تهران- گرگان، ورودی شهر گرگان (مشاهده روی نقشه)

هتل آذین گرگان

منبع عکس: jainjas.com

هتل چهار ستاره آذین از سال ۱۳۸۰ در ورودی شهر گرگان میزبان مسافران است. این هتل ۶ طبقه، ۳۲ واحد اقامتی دارد که بیشتر آن‌ها چشم‌اندازی منحصر‌به‌فرد به دشت زیبای ترکمن و جنگل سرسبز گلستان دارند. موقعیت مکانی مناسب این هتل دسترسی به مکان‌های تاریخی و طبیعی گرگان را آسان کرده است.

هتل آذین گرگان امکانات رفاهی مناسبی را در خود جای داده است مانند رستوران، کافی شاپ، تالار عروسی، سالن همایش، کافی نت، پارکینگ، خشکشویی، نمازخانه، سیستم اعلام و اطفای حریق دستگاه خودپرداز، آسانسور، دستگاه واکس کفش، فروشگاه، تاکسی سرویس و... . همچنین اتاق‌های آن امکاناتی از جمله تلویزیون، یخچال، تلفن، تراس، چای ساز، پاور سوئیچ، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، کمد لباس، صندوق امانات، روم سرویس، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت، لوازم بهداشتی و... را ارائه می‌دهند.

هتل جهانگردی ناهارخوران 

  • رده قیمت: متوسط 
  • شماره تماس: ۳۲۵۴۰۰۳۴-۰‍۱۷
  • آدرس: گلستان، گرگان، بلوار ناهارخوران، پارک جنگلی ناهار خوران گرگان (مشاهده روی نقشه)

هتل جهانگردی ناهارخوران

منبع عکس: safaraneh.com

هتل جهانگردی ناهارخوران از هتل‌های سه ستاره استان گلستان است که در سال ۱۳۵۴ افتتاح و در سال ۱۳۸۹ بازسازی شد. این هتل به‌دلیل قرار گرفتن در پارک جنگلی ناهارخوران و نزدیکی به مرکز شهر از محبوبیت بالایی در میان مسافران برخوردار است. چشم‌انداز جنگل‌های انبوه و سرسبز از واحدهای هتل جهانگردی ناهارخوران خاطره‌ای وصف‌نشدنی را از خطه سرسبز شمال ایران در ذهن‌ها ثبت می‌کند. 

۶۷ واحد اقامتی این هتل با امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، صندوق امانات، یخچال، مینی‌بار، حمام، سشوار، میز آرایش، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت، کمد لباس، روم سرویس، تلفن، صبحانه، لوازم بهداشتی و... در خدمت مسافران است. همچنین از امکانات و خدمات عمومی آن می‌توان به رستوران، کافی شاپ، فروشگاه، فضای سبز، پارکینگ، نمازخانه، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، کتابخانه، سیستم اعلام حریق و... اشاره کرد. رستوران هتل ناهارخوران در فضایی خوش‌آب‌و‌هوا، آرام و دیدنی غذاهای متنوع و باکیفیتی را ارائه می‌دهد.

هتل کانیار علی آباد کتول

  • رده قیمت: متوسط رو به پایین
  • شماره تماس: ۳۴۲۳۰۰۰۱-۰‍۱۷
  • آدرس: گلستان، علی آباد کتول، بلوار امام رضا (مشاهده روی نقشه)

هتل کانیار اولین سه ستاره در شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان است که در سال ۱۳۸۵ شروع به فعالیت کرد. این هتل ۴,۰۰۰ متر مربع زیر بنا و پنج طبقه دارد که در آن ۲۷ واحد اقامتی با امکانات مناسب مانند تلویزیون، یخچال، تلفن، اینترنت، پاور سوئیچ، تراس، سرویس بهداشتی فرنگی، کمد لباس، روم سرویس، صبحانه، چای ساز، صندوق امانات، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفای حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، وسایل بهداشتی و... آماده پذیرایی از میهمانان هستند. قرارگیری این هتل در منطقه زیبا و خوش‌آب‌و‌هوای علی‌آباد کتول، دسترسی آن را به سد خاکی و دریاچه «زرین گل» آسان کرده است. 

هتل کانیار با هدف ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب، امکاناتی از قبیل کافی شاپ، رستوران، اسلو فود، تلار پذیرایی، سالن همایش، سالن اجتماعات، فضای سبز، نمازخانه، کتابخانه، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، آسانسور، سیستم اعلام حریق، برق اضطراری، ماهواره، پارکینگ اختصاصی، پارک بازی و استخر روباز کودکان، اتاق سیگار، جکوزی، خشکشویی و... را جهت رفاه بیشتر مراجعه‌کنندگان در نظر گرفته است.

هتل کانیار علی آباد کتول

منبع عکس: hotelkaniyar.com

در این مقاله از کجارو تعدادی از بهترین هتل‌های شمال ایران را به شما معرفی کردیم تا بتوانید با انتخاب بهتر، سفری به یادمانی را در کنار دوستان و خانواده خود رقم بزنید. اگر تجربه اقامت در این هتل‌ها را دارید، نظر خود را با کاربران ما در میان بگذارید.

منبع عکس کاور: jabama.com

پرسش‌های متداول

بهترین هتل های شمال کدامند؟

هتل بزرگ کادوس رشت، هتل رسپینا لاهیجان، هتل اسپیناس آستارا، هتل معین فومن، هتل آهوان چابکسر و هتل آهوان چابکسر، هتل پارسیان خزر چالوس، هتل پنج ستاره میزبان بابلسر، هتل ونوس پلاس چالوس، هتل مروارید خزر محمودآباد، هتل سالار دره ساری و هتل بام سبز رامسر، هتل قصر بوتانیک گرگان، هتل شهاب ناهارخوران، هتل آذین گرگان، هتل جهانگردی ناهارخوران و هتل کانیار علی آباد کتول

بهترین هتل‌های مازندران کدامند؟

هتل پارسیان خزر چالوس، هتل پنج ستاره میزبان بابلسر، هتل ونوس پلاس چالوس، هتل مروارید خزر محمودآباد، هتل سالار دره ساری و هتل بام سبز رامسر.

بهترین هتل‌های گلستان کدامند؟

هتل قصر بوتانیک گرگان، هتل شهاب ناهارخوران، هتل آذین گرگان، هتل جهانگردی ناهارخوران و هتل کانیار علی آباد کتول.

گران‌ترین هتل‌های شمال کشور کدامند؟

هتل بزرگ کادوس رشت و هتل پارسیان خزر چالوس

مطالب مرتبط:

دیدگاه