بهترین مقصد های سفر برای کسب تجربه های جدید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۱۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
بهترین مقصد های سفر برای کسب تجربه های جدید

در سفر به تهران می‌توانید تمامی هیجانات، از پرش از بلندترین ارتفاع گرفته تا بازارگردی و شکم‌گردی خوشمزه همه و همه را در این سفر تجربه می‌کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اگر به‌دنبال یک سفر لذت‌بخش با تجربه‌های جدید هستید، سفر به تهران می‌تواند تمام نیازهای روحی شما را به‌خوبی برآورده کند. بسیاری از افراد با شنیدن اسم تهران، فقط به یاد ترافیک، آلودگی هوا و شلوغی این شهر می‌افتند. اما جاذبه‌های تفریحی این شهر به‌قدری متنوع هستند که می‌توانند یک سفر متفاوت و هیجان‌انگیز را برای شما به ارمغان بیاورند. در سفر به تهران می‌توانید تمامی هیجانات را در کنار هم تجربه کنید؛ از پرش از بلند ترین ارتفاع گرفته تا بازار گردی و شکم گردی خوشمزه همه و همه را در این سفر تجربه می‌کنید.

برای سفر به پایتخت و گشت‌وگذار در روستاهای اطراف آن و دیدن آبشارهای زیبا و چشم‌نواز آن پیشنهاد می‌کنیم که نسبت به اجاره ویلا در تهران اقدام کنید. چراکه برای دیدن زیبایی‌های پایتخت نیاز دارید تا اقامت چند روزه در این شهر داشته باشید.

تجربه سفر یک روز در روستاهای اطراف تهران

رپورتاژ

اگرچه تهران به‌عنوان پایتخت ایران، مکان‌ها و جاذبه‌های تاریخی و دیدنی بسیار زیادی دارد، اما برخی ترجیح می‌دهند که برای فرار از زندگی پر دغدغه شهری، یک روز را در طبیعت با آرامش سپری کنند. روستاهای اطراف تهران، مقصدهایی رویایی برای تجربه یک سفر یک‌روزه هستند. این روستاها علاوه بر زیبایی و سرسبزی منحصربه‌فرد، فاصله کمی با شهر تهران دارند. در نتیجه برای سفرهای آخر هفته یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب هستند.

در دامنه رشته‌کوه‌های البرز روستای دیدنی افجه با چشمه‌ها و آبشارهای خروشان و باغ‌های پرمحصول هوش و حواس را از سر شما خواهد برد. یکی از جذابیت‌های این روستا، دشت هویج آن است که به‌دلیل رنگ نارنجی آن به دشت آتشین شهرت دارد.

در پیچ‌وخم‌های جاده چالوس، روستای دیدنی به نام ارنگه وجود دارد که حس و حال بهشت را برای شما به ارمغان می‌آورد. قدم زدن در کوچه باغ‌های رویایی این روستا، حس و حال نابی را به شما هدیه می‌دهد.

آهار به‌عنوان یکی از روستاهای دیدنی در اطراف تهران به شمار می‌رود. اگر به‌دنبال محلی برای تنفس هوای آزاد و پاکیزه هستید، دیدن این روستا را از دست ندهید. قدم زدن در میان درختان خوش قد و قامت این روستا و دیدن رودهای خروشان آن قطعا شما را به وجد خواهد آورد.

از دیگر جاذبه‌های دیدنی اطراف تهران می‌توان به روستای مدرن کردان اشاره کرد. بسیاری از پایتخت‌نشینان، این روستا را به ویلاها و تالارهای عروسی مجلل آن می‌شناسند. اگر قصد خوش‌گذرانی و تفریح یک‌روزه به این روستای خوش آب و هوا را دارید، حتما قبل از رفتن نسبت به اجاره ویلا در کردان یا اجاره باغ در کردان اقدام کنید. در این روستا شما می‌توانید انواع تفریحات لاکچری مانند پاراگلایدر را تجربه کنید.

روستاهای خوش آب و هوا در اطراف تهران کم نیستند. از دیگر روستاهای دیدنی اطراف تهران می‌توان به وردیج و واریش، طالقان، فیلبند، کن سولقان، برغان، چناقچی علیا و... اشاره کرد. این روستاها با آب و هوای مطبوع و طبیعت بکر و دست‌نخورده خود، یک آخر هفته لذت‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورند.

تفریح متفاوت و هیجان‌انگیز در آبشار تهران

رپورتاژ

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به طبیعت علاقه دارید، آبشارهای تهران می‌توانند یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب برای یک سفر یک‌روزه هیجان‌انگیز برای شما باشند. آبشار کلوگان به‌عنوان یکی از بزرگترین آبشارهای نزدیک تهران به شمار می‌رود. در مسیر دسترسی به این آبشار دره‌های سرسبز و چشم‌نوازی وجود دارند که هوش را از سر شما خواهند برد.

آبشار شکرآب از دیگر آبشارهای منطقه شمیرانات به شمار می‌رود. زیبای این آبشار به‌اندازه‌ای است که توجه هر گردشگری را به‌سمت خود جلب می‌کند.

آبشار سنگان از دیگر آبشارهای اطراف تهران به شمار می‌رود که در یک منطقه خوش آب و هوا قرار گرفته است. همین ویژگی باعث شده است تا این آبشار یک مقصد مناسب برای آخر هفته‌های تابستان باشد.

آبشار دوقلو که در اثر ذوب شدن برف‌های ارتفاعات دربند به وجود می‌آید، یک مقصد مناسب برای تفریحات خانوادگی است. همچینن شما می‌توانید اوج زیبایی طبیعت را در آبشار سوتک ارتفاعات دربند ببینید.

از دیگر آبشارهای دیدنی اطراف تهران می‌توان به آبشار ناران، آبشار تیزآب، آبشار آینه ورزان، آبشار کمرد، آبشار خور، آبشار برجی کلا، آبشار آبنیک، آبشار ایگل، آبشار شاهان دشت، آبشار ورسک، آبشار ولیلا، آبشار شورآب، آبشار پسنگ، آبشار چال مگس، آبشار کبوترخوان و... اشاره کرد.

البته اگر قصد اتراق در نزدیکی‌های این آبشارها را دارید، شما می‌توانید در فاصله کوتاهی از این آبشار و در نزدیکی جنگل‌ها و روستاهای اطراف آن چادر خود را برپا کنید. همچنین باید حتما وسایل ضروری کمپ در طبیعت همراه خود داشته باشید. البته در نزدیکی برخی از این آبشارها امکانات رفاهی مناسبی وجود دارد. اما به‌همراه داشتن برخی از وسایل به شما کمک می‌کنند تا با اطمینان بیشتری شب را در دامان طبیعت سپری کنید.

در صورت تمایل به سفر به تهران برای بازدید از این آبشارها پیشنهاد می‌کنیم که قبل از سفر نسبت به اجاره سوئیت در تهران یا اجاره روزانه خانه در تهران اقدام کنید تا با خیال آسوده سفری به این کلان‌شهر داشته باشید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه