سفر به ۵ کشور جذاب در جهان

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
سفر به ۵ کشور جذاب در جهان

در این گفتار سفرمارکت شما را با پنج مقصد جذاب جهان برای سفر، آشنا می‌کنیم.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

زیباترین و جذاب‌ترین کشورهای جهان، در پنج قاره جهان واقع شده و این تصور که جذاب‌ترین کشورهای جهان، صرفا کشورهای پرتوریست هستند، نادرست است. اگرچه انگلیس، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، آمریکا و تایلند، در فهرست مقصدهای اصلی گردشگری جهان قرار دارند و سالانه ده‌ها میلیون گردشگر دارند، اما هستند مقصدهای دیدنی و فوق‌العاده جذاب توریستی که به‌اندازه این ۶ کشور، توریست ندارند؛ اما برای سفر مشکل‌پسندها، مقصدهای ممتاز هستند.

در این گفتار سفرمارکت شما را با پنج مقصد جذاب جهان برای سفر، آشنا می‌کنیم. یادتان باشد که ارزان‌ترین و رقابتی ترین قیمت رزرواسیون بلیط هواپیما و هتل و تور را می‌توانید در سفرمارکت پیدا کنید.

سفر به اندونزی: مقصدی شگفت‌انگیز

اندونزی، به‌عنوان پرجمعیت‌ترین کشور جهان اسلام، یکی از مقصدهای فوق‌العاده جذاب برای گردشگران در سلایق و علایق گوناگون است. طبیعتی شگفت‌انگیز و تماشایی، سبب شده تا گردشگران با خرید بلیط آنلاین، به این مقصد رویایی سفر کنند.

اگر به‌دنبال یک مقصد بسیار جذاب برای سفر هستید و از اروپاگردی هم خسته شدید، اندونزی را در نظر داشته باشید. کشوری بزرگ با مردم خون‌گرم و محیطی امن که طبیعتش، دوست‌داشتنی و صنعت توریست آن حرفه‌ای است.

برای هموطنان، جزیره بالی اندونزی، هم‌چون پاتایا، یک مکان دیدنی و جذاب برای سفرهای یک تا چند هفته است. بهشت تماشایی اندونزی‌ها، سالانه گردشگران بسیاری از سراسر جهان جذب می‌کند. بزرگ‌ترین مجمع‌الجزایر جهان، شما را به سفری باونکردنی با چشم‌اندازهای خیره‌کننده دعوت می‌کند.

در بالی اندونزی، به‌خصوص در هتل‌های پنج ستاره لوکس که وسط اقیانوس واقع شده، چشم‌اندازهای کارت‌پستالی، فضایی بانشاط را برای گردشگرانی که به عشق ریلکس و اسپا و شنا، عازم طبیعت سرسبز بالی شدند، به ارمغان می آورد.

اگر عاشق شالیزارهای پلکانی و میوه‌های خوشمزه استوایی و رفتینگ و بالن بر فراز جزیره هستید، بالی را در نظر داشته باشید که احتمالا برای همیشه، عاشق طبیعت بکر رنگارنگش خواهید شد. رمانتیک‌ترین هتل دنیا در بالی اوبود هنگینگ گاردنز در دسترس گردشگران مشکل پسند خواهد بود.

سفر به کنیا: سرزمین حیات‌وحش آفریقا

اگر از سفر به مقاصد تکراری خسته شده‌اید و به‌دنبال مقصدی خیلی خاص هستید، انتخاب شما، نه در آمریکا و آسیا و اروپا، بلکه در قاره آفریقا است. آفریقا، قاره هزاره سوم است. خبرهای زیادی از این قاره تحت استعمار و استثمار هزاره دوم میلادی خواهیم شنید و بسیاری از تصورات و باورهای شما را به چالش خواهد کشید.

سرزمین حیات وحش آفریقا، جایی فوق‌العاده جذاب و تماشایی است برای دیدن حیات وحش از فاصله چند متری. تماشای پلنگ و شیر که روی سقف شیشه‌ای خودرو حرکت می‌کنند و شما داخل خودرو، مشغول تماشای آن‌ها از نزدیک هستید، یک فرصت بسیار ویژه است.

انتخاب نخست عاشقان حیات وحش، جایی دیدنی برای گردشی چند هفته‌ای با کلکسیونی از سوغات خوب و خوشمزه و عکس‌های باورنکردنی. مومباسا، کیسومو و ناکورو، سه شهر مهم کنیا هستند. سرزمین شگفتی‌های آفریقا، یکی از بی‌نظیرترین و خیره‌کننده‌ترین مناظر طبیعی و حیات وحش را دارد که متاسفانه در کانون توجه آژانس‌های گردشگری و توریست‌های ایرانی، آنطور که باید، قرار نگرفته است.

هتل مانوز کنیا، یکی از خاص‌ترین اقامت‌گاه‌های جهان برای رزرو هتل است. جایی که زرافه‌های بازیگوش، هم‌سفره صبحانه و ناهار و شام شما شده و هر روز چند زرافه به دیدن شما می‌آیند تا مهمان سفره شما شوند! چون هتل مانور در کوهپیایه کلیمانجارو قرار گرفته، چشم‌اندازهای سبز منطقه، رویایی‌ترین صبحانه زندگی‌تان را در این شرایط رقم خواهد زد.

زرافه‌ها در مساحت ده‌ها هکتاری اطراف هتل، آزادانه قدم می‌زنند و هر از گاهی سر خود را، داخل پنجره اتاق شما می‌کنند تا روزی به‌یادماندنی را برای شما رقم بزنند. این هتل فقط ۱۰ اتاق دارد.

اگر کنیا رفتید، از پارک‌های ملی مثل ماسای مارا دیدن کنید تا یکی از بهترین خاطرات سافاری شما به سرزمین شگفتی‌های قاره سیاه، رقم بخورد!

رپورتاژ

سوئدگردی در سرما

سوئد، کشور خوش‌نام برای ایرانیان و یکی از مقصدهای اصلی تحصیل رایگان ایرانیان تا سال ۲۰۱۲ میلادی و پاتوق مهاجرتی و فرهنگی ایرانیان در شمال قاره سبز، از نظر همه گردشگران، کشوری سرد محسوب می‌شود. با این حال، تابستان‌های بسیار گرم هم دارد که زمان خوبی برای سفر است.

سوئد در فهرست کشورهای منطقه شنگن بوده و با ویزای این کشور می‌توان آزادانه به بیش از ۲۰ کشور اروپا سفر کرد. سوئد، در منطقه اسکاندیناوی واقع شده و آب و هوای قطبی دارد. اینکه در زمستان، ماه‌ها شب باشد، برای ما خاورمیانه‌ای ها، غیرقابل‌تصور و درک است.

معروف‌ترین هتل‌های یخی در جهان، در سوئد قرا ردارد. یکی از معروف‌ترین‌ها که فرصت تجربه زندگی مثل یک اسکیمو واقعی را به شما می‌دهد، هتل یخی است در فاصله بیش از یک هزار کیلومتری پایتخت سوئد و در ۲۰۰ کیلومتری شمال دایره قطب شمال واقع شده است.

زمستان‌گردی در سوئد حتما جذاب است. اما احتمالا خیلی‌ها به‌دنبال این زمان برای گردشگری نباشند. اما به هر حال، مناطق جذاب جهان را باید در فصول مختلف تماشا کرد. این هتل در JUKKASJARVII واقع شده و تخت‌هایش، مثل مجسمه یخی پوشیده با برف است و کیسه خواب حرارتی به مهمانانش می‌دهد.

تجربه‌ای بی‌نظیر را برای شما رقم خواهد زد. مهمانان را با سگ‌های سورتمه، به هتل می‌آورند تا شبی رویایی برای شما رقم بخورد.

سفر به هلند: کشور گل اروپا

هلند، حتما یکی از بهترین کشورهای اروپا برای جهانگردی است. طبیعت و ظرفیت‌های توریستی کم‌نظیر داشته و در چند دهه اخیر یکی از مقصدهای گردشگری و تحصیلی ایرانیان نیز محسوب شده و به نظر می‌رسد، از هلند‌ی‌ها در عرصه صنعت به‌خصوص کشاورزی، باید چیزهای زیادی آموخت.

سرزمین گل لاله و آسیاب بادی و پینر و دوچرخه و نقاشی، مکانی با مناظر بدیع، چشم‌اندازهای کارت‌پستالی و طبیعتی منحصربه‌فرد در قاره سبز بوده که حتما سفری رویایی را برای عاشقان اروپاگردی رقم خواهد زد. هلند، سرزمین گل های هلندی و کافی‌شاپ‌های بی‌نظیر، جایی خاطره‌انگیز برای گردشگری به‌یادماندنی است. هلند حتما یکی از جذاب‌ترین کشورهای دنیا برای گردشگران بوده و با داشتن ویزای شنگن، قادر هستید که در مدت اعتبار ویزا، در این کشور نیز تردد کنید.

دقت کنید که اگر قصد سفر به این سرزمین دیدنی را دارید، برخلاف سوئد، آب ‌وهوای معتدلی دارد. تابستان‌های ملایم و زمستان‌های نسبتا سرد داشته و هزینه سفر شما به این کشور در نیمه دوم سال، کمتر خواهد شد. اگر قصد تماشای باغ‌های لاله را دارید، بهترین زمان برای سفر به این کشور از اواسط فروردین تا اواسط تابستان است. درمجموع، هرچه به ‌سمت جنوب این کشور بروید، آب‌وهوا گرم‌تر می‌شود.

برای کسب ویزای گردشگری هلند، سعی کنید مدرک معتبر دال بر تضمین برگشت شما به کشور تسلیم سفارت این کشور در تهران کنید تا شانس دریافت ویزای تیپ سی شنگن شما افزایش یابد.

رپورتاژ

سفر به شیلی: سرزمین ترین‌های آمریکای جنوبی

از دیگر مکان‌های جذاب جهان که در این گفتار، سفرمارکت به عاشقان گردش در مقصدهای توریستی خاص جهان توصیه می‌کند، سفر به شیلی است. طبیعتی چشم‌نواز، مناظری کارت پستالی و جاذبه‌های توریستی فراوان دارد. جایی ارزان با کلکسیونی از فرهنگ‌ها و سنت‌ها و چیزهایی که نه دیده‌ایم و نه شنیده‌ایم.

از سانتیاگو تا پاتاگونیا، سفر شما به سرزمین ترین‌های آمریکای جنوبی، یک سفر به‌یادماندنی خواهد بود. دریاچه‌های فیروزه‌ای و جنگل‌های سرسبز و قله‌های سفیدپوش و شالیزارهای پلکانی، فضایی رویایی را برای سفر خاطره‌انگیز شما رقم می‌زند. شهرهایش، معماری دوست‌داشتنی و خاص دارد که یک مورد را در عکس زیر مشاهده می‌کنید.

علت اینکه کشور کمتر شناخته شده و معروف شیلی برای گردشگران و لاکچری‌گردها را در این گفتار گنجاندیم آن است که کشور شیلی، یکی از متنوع‌ترین کشورهای جهان از نظر اکوسیستم بوده و طبیعتی شگفت‌انگیز دارد. بیابان وسیع، بخچال‌های غول‌پیکر در جنوب و کوهستان‌های آتشفشانی، یکی از بی‌نظیرین لوکیشن‌های طبیعی جهان را برای توریست‌ها به‌خصوص عاشقان عکاسی در طبیعت رقم‌ می‌زند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه