لذت سفر به استانبول را با پته تجربه کنید!

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
لذت سفر به استانبول را با پته تجربه کنید!

یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در بین ایرانیان، شهر زیبای استانبول ترکیه است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

هیچ سفری به ترکیه بدون بازدید از شهر بین‌المللی استانبول کامل نمی‌شود. یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در بین ایرانیان، شهر زیبای استانبول ترکیه است. این شهر با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی خود در میان ۱۰ شهر پربازدید جهان قرار دارد؛ به همین دلیل هرساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. یکی از اقدامات ضروری برای سفر به این شهر شگفت‌انگیز در بین دو قاره آسیا و اروپا، خرید بلیط هواپیما پته است. اما چگونه بلیط هواپیما استانبول را با بهترین قیمت تهیه کنید؟

در ادامه با شهر استانبول و بهترین زمان سفر به آن آشنا میشویم. همچنین با ما همراه باشید تا روش خرید بلیط هواپیما پته، و پیدا کردن ارزانترین بلیط را  برای سفر به استانبول را معرفی کنیم.

با شهر استانبول بیشتر آشنا شوید!

استانبول با بیش از ۱۵ میلیون نفر جمعیت، بزرگ‌ترین شهر ترکیه است که به‌عنوان قطب اقتصادی، فرهنگی و تاریخی این کشور نیز شناخته می‌شود. این شهر در دو طرف تنگه بسفر قرار گرفته و به‌وسیله پل معروف آن، دو قاره آسیا و اروپا را به هم متصل می‌کند. استانبول، نماد زندگی شهری پویا و مدرن بوده و بافتی چندفرهنگی و فضایی پرجنب‌وجوش دارد.

این شهر با تاریخ غنی خود میزبان چندین امپراتوری بزرگ بوده، به همین دلیل مملو از بازار‌های شلوغ، مساجد باشکوه و دیگر بنا‌های تاریخی است. مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، میدان تکسیم، خیابان استقلال، تنگه بسفر، برج دختر، بازار بزرگ استانبول، برج گالاتا، مسجد سلیمانیه، مسجد ایوب سلطان، موزه آتاتورک، آب‌انبار باسیلیکا و مسجد آبی یا سلطان احمد برخی از محبوب‌ترین جا‌های دیدنی استانبول هستند که در سفر خود به این شهر، نباید بازدید از آن‌ها را از دست بدهید.

زمان مناسب برای سفر به استانبول چه موقع است؟

در تمام ماه‌های سال، استانبول جذابیت‌های خاصی برای گردشگران دارد. اما بهترین زمان برای سفر به این شهر، فصل پاییز و اویل بهار است. در این زمان هوای ترکیه، معتدل بوده و رطوبت کمتری نیز دارد. در این دو فصل، جشنواره‌ها و حراجی‌های زیادی هم برگزار شده که می‌توانید یک خرید لذت‌بخش به‌همراه تخفیف‌های شگفت‌انگیز را تجربه کنید.

در فصل تابستان مراکز تفریحی و استراحتگاه‌های ساحلی این شهر، بسیار شلوغ بوده و آب‌وهوای ترکیه نیز گرم و خسته‌کننده است. از طرفی در فصل زمستان، شرایط جوی در استانبول سرد بوده و برای گشت‌وگذار و تفریح در مناطق توریستی، زمان مناسبی نیست. به همین دلیل اگر می‌خواهید سفری ارزان داشته و هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری را برای اقامت پرداخت کنید؛ با خرید بلیط هواپیما پته، سفر به استانبول در فصل پاییز یا بهار را در برنامه خود قرار دهید.

بهترین راه دسترسی به استانبول کدام است؟

راحت‌ترین و سریع‌ترین راه برای سفر به استانبول، استفاده از مسیر هوایی و خرید بلیط هواپیما است. از این طریق اگر مبدا سفر شما شهر تهران باشد، نزدیک دو ساعت در راه خواهید بود. شرکت‌های هواپیمایی مختلفی انجام می‌دهند که هرکدام با توجه ‌به خدمات و نوع بلیط، ممکن است، قیمت متفاوتی داشته باشند. شما می‌توانید بلیط خود را به‌صورت آنلاین از سایت‌های خرید بلیط هواپیما مثل Alibaba ،flytoday ،pateh ،flightio و... خریداری کنید.

ایران‌ایر، قشم ایر، ماهان‌ایر، معراج، قطر ایرویز، پگاسوس ایرلاینز، ترکیش ایرلاینز و الامارات از ایرلاین‌های معروف این ایرلاین هستند که در انواع کلاس‌های پروازی اکونومی، بیزینس و فرست کلاس خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند. پرواز‌های بین‌المللی ورودی و خروجی به استانبول، در فرودگاه جدید این شهر یا فرودگاه صبیحه گوکچن انجام می‌شوند.

پرواز‌های کشور ایران نیز، همگی به‌سمت فرودگاه جدید استانبول هستند. این فرودگاه بزرگ‌ترین و جدیدترین فرودگاه کشور ترکیه است و تا مرکز شهر حدود ۵۰ دقیقه فاصله دارد. برای دسترسی به آن می‌توانید از انواع وسایل نقلیه عمومی مانند مترو، اتوبوس، تاکسی و شاتل‌های فرودگاهی استفاده کنید.

رپورتاژ

روش خرید بلیط هواپیما پته برای سفر به استانبول چیست؟

در این مسیر هوایی نیز انواع بلیط‌های سیستمی، چارتری و لحظه آخری ارائه می‌شوند. اگر به‌دنبال سفر ارزان به ترکیه هستید، خرید بلیط هواپیما پته برای پرواز به استانبول، بهترین گزینه پیش روی شما است. این مجموعه نسبت به دیگر ارائه‌دهنده‌های بلیط هواپیما، سود کمتری را برای خود در نظر گرفته است؛ بنابراین می‌توانید بلیط موردنظر خود را با کمترین قیمت تهیه کنید.

برای این منظور به سایت پته مراجعه کرده و با واردکردن شماره همراه خود، نسبت به تکمیل سایر اطلاعات موردنیاز اقدام کنید. در مرحله بعد با انتخاب مبدا، مقصد، تاریخ پرواز و تعداد مسافران بلیط‌های موجود را مشاهده خواهید کرد. در هنگام انتخاب تاریخ پرواز، نرخ بلیط هواپیما در روزهای مختلف را خواهید دید و می‌توانید ارزانترین آن را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید نتایج جست‌و‌جو را با فیلتر‌هایی مانند شرکت هواپیمایی، نوع پرواز و کلاس پرواز، دقیق‌تر کنید. پس از آن، با انتخاب پرواز موردنظر خود، اطلاعات تکمیلی بلیط را مشاهده کرده و در صورت تأیید، پرداخت را انجام دهید. در نهایت با مراجعه به پنل کاربری، بلیط خود را دریافت کنید، همچنین لینک دریافت بلیط برای شما پیامک خواهد شد.  علاوه بر تمامی موارد، خرید بلیط هواپیما پته ارزانترین بلیط‌ها در لحظه را به مسافران ارائه می‌دهد، در نتیجه می‌توانید تا میزان زیادی در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی کنید.

رپورتاژ

سخن پایانی

همان طور که در متن بالا مطالعه کردید؛ استانبول بزرگ‌ترین شهر ترکیه و از زنده‌ترین شهر‌های جهان است. این شهر با زیبایی‌ها و شگفتی‌های فراوان تاریخی و طبیعی، محبوب‌ترین مقصد گردشگری در بین ایرانیان است. بهترین زمان سفر به استانبول، فصل پاییز و اوایل بهار است. در این زمان علاوه بر آب‌وهوای فوق‌العاده آن، هزینه‌های سفر نیز مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود. اما اگر قصد دارید در ایام خاص و پرگردشگر سال به این شهر سفر کنید؛ از ماه‌های قبل بلیط هواپیما استانبول را رزرو کنید.

شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما پته، با مراجعه به این وب‌سایت، در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت موجود، لیستی از بلیط‌ها برای پرواز استانبول را مشاهده کرده و پس از مقایسه قیمت‌ها، بلیط موردنظر خود را تهیه کنید. امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این مقاله به شما برای رزرو بلیط هواپیما استانبول از پته با بهترین قیمت، کمک کند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه