برگزاری حضوری و مجازی پانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند چهار شنبه، ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۴
برگزاری حضوری و مجازی پانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد که پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در دو بخش حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نشست ویدئوکنفرانسی با مدیران کل، معاونان گردشگری و معاونان صنایع دستی تعدادی از استان‌های کشور، به تشریح مهم‌ترین برنامه‌ها و رویدادهای پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و جدیدترین دستاوردهای استان‌ها و پاسخگویی به سوالات پرداخت. وی در این نشست اذعان داشت:

هماهنگی‌های لازم با مدیران کل استانی برای حضور هرچه شایسته‌تر در این دوره از نمایشگاه انجام شده است. نامه‌ای را به ۳۱ استان ارسال کردیم و موارد مهم به آن‌ها در این نامه یادآوری شده که این موارد مهم منشور برگزاری این دوره از نمایشگاه است.

شالبافیان با اشاره به تولید محتوای بسیار خوبی از سوی روابط‌عمومی‌های استان‌ها، این تولید محتوا را محدود به زمان برگزاری نمایشگاه ندانست و از امکان استفاده از آن در طول سال خبر داد. وی با بیان اینکه در حوزه گردشگری سلامت قائل به تفکیک وظایف و ماموریت‌ها بین وزارت‌خانه میراث فرهنگی و وزارت بهداشت نیستیم، بر حضور بیمارستان‌هایی که در این حوزه فعال هستند در این نمایشگاه تاکید کرد و گفت:

نمایشگاه دو بخش حضوری و مجازی دارد. امکان حضور مجازی هنرمندان صنایع‌دستی نیز در این دوره از نمایشگاه فراهم‌ شده است. این حضور مجازی باید نمایان باشد و بازدیدکنندگان از نمایشگاه امکان آشنایی با شرکت‌کنندگان مجازی را داشته باشند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای حضور دانشجویان رشته‌های مرتبط در این دانشگاه با ارائه خدمات رایگان، تصریح کرد:

ساعت فعلی نمایشگاه ۸ تا ۱۵ تعیین شده است؛ اما احتمال اینکه ساعت نمایشگاه افزایش یابد وجود دارد، مکاتبه‌های لازم دراین‌باره انجام شده است.

مطالب مرتبط:

منبع ایرنا

دیدگاه