اجاره ون با راننده جهت سفرهای گروهی داخل کشور

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
اجاره ون با راننده جهت سفرهای گروهی داخل کشور

یکی از بهترین کارها جهت صرفه‌جویی در سفرهای گروهی داخل کشور اجاره ون مسافرتی است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

سفرهای گروهی همیشه لذت بیشتری برای همه به‌همراه دارد، چون می‌توانید اوقات و خاطرات خوشی را در کنار یکدیگر داشته باشید. اگر شما هم قصد سفر به‌همراه دوستان و خانواده خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای سفر از خودروهای گروهی استفاده کنید.

یکی از بهترین کارها جهت صرفه‌جویی در سفرهای گروهی داخل کشور اجاره ون مسافرتی است. این موضوع که به کجای ایران سفر می‌کنید، اصلا مهم نیست. شما می‌توانید با کرایه یک ون با خانواده یا دوستان خود و بدون دغدغه اوقات خوشی را در مسیر و تا رسیدن به مقصد داشته باشید.

اجاره ون مسافرتی با راننده

سفرهای خانوادگی در ایام تعطیل بسیار طرفدار دارد، افرادی که مایل به کمپینگ با دوستان و خانواده خود هستند. برای آرامش و تسکین اعصاب به‌جای بردن خودروی شخصی، می‌توانند با اجاره یک ون، اوقات دلنشینی را در کنار یکدیگر بگذرانند و نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا، افراد زیادی مایل به اجاره ون برای گشت و گذارهای خود هستند.

از جمله مزایای مسافرت گروهی با ون به‌همراه راننده، کنار یکدیگر بودن تمام افراد در طول سفر و لذت بردن از مسیر خواهد بود. همچنین کاهش هزینه جابه جایی در مقایسه با سفر با خودروی شخصی و استراحت در مسیر و لذت بردن از تماشای مناظر اطراف بدون خستگی رانندگی طولانی مدت از دیگر خوبی‌های این نوع مسافرت است.

در حال حاضر شرکت‌های زیادی در زمینه اجاره انواع مدل ون مسافرتی در کشور مشغول به فعالیت هستند. که انواع ون هایس، ون بنز ویتو، ون هیوندای h350، ون مکسوس و... را به درخواست‌کنندگان اجاره می‌دهند.

اجاره ون مسافرتی با راننده بدین صورت است که به‌همراه خودرو، راننده نیز در طول مسیر در کنار شما است. و شما بدون نیاز به ارائه هیچ نوع مدرکی می‌توانید ون مورد نظر خود را اجاره کنید. با اجاره ون می‌توان از خدمات سفرهای داخل شهر یا بین شهری کوتاه مدت، سفرهای گروهی داخل کشور و... بهره‌مند شد.

دلایل اجاره ون

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا وقتی خودروهای شخصی در هر خانه ای وجود دارد، باید ون اجاره کرد. از جمله امتیازات مهم اجاره ون با راننده می‌توان به چند مورد زیر اشاره کرد.

  • امنیت بالا : در سفرها و گردش‌هایی که از سرویس‌های اجاره ون استفاده می‌شود، تمام صندلی‌ها و سرنشینان خودرو تحت پوشش بیمه هستند. همچنین راننده‌های این خودرو نیز تجربه بالایی دارند. بنابراین با خیال راحت و بدون نگرانی برای افراد می‌توان سفر خوشی را تجربه کرد. در این بین ون  تویوتا هایس و هیوندای h350 از نظر استحکام بدنه و امنیت، رتبه بالایی دارند. به‌طوری که در حال حاضر در کشورهای اروپایی هم از این خودروها جهت انتقال مسافر و گردش استفاده می‌کنند.
  • مقرون به‌صرفه بودن : تصور کنید که قصد مسافرت به کویر یا شمال به‌صورت گروهی را دارید. برای جمع شدن این افراد لازم است چند خودرو با هم راهی جاده شوند. اما با کرایه ون می‌توانید تا تعداد ۱۴ یا ۱۷ نفر را یک‌جا در کنار هم داشته باشید. این موضوع در هزینه بنزین نیز صرفه‌جویی می‌کند.
  • کنار هم بودن افراد گروه : مورد دیگری که جزو مزیت‌های کرایه ون است، در کنار یکدیگر بودن اعضای گروه در طول مسیر سفر است. در یک ون می‌توان تعداد زیادی از افراد را در کنار همدیگر با امکانات رفاهی خوب و صندلی‌های راحت جمع کرد.
  • وجود یک راهنما در کل سفر : سفر گروهی با ون باعث می‌شود تا در طول مسیر یک راهنما برای امور گردشگری وجود داشته باشد. و افراد اطلاعات لازم در مورد تمام جاذبه‌های گردشگری داخل کشور را بشناسند.

کرایه ون برای سفرهای گروهی در سراسر ایران

آژانس‌های گردشگری زیادی در حال حاضر با کرایه ون جهت برپایی تورهای داخل کشور و جابه‌جایی مسافران استفاده می‌کنند. اجاره ون توریستی به‌صورت روزانه و ساعتی محاسبه می‌شود که قیمت پایانی آن کمتر از هزینه اتوبوس دربست است. شما می‌توانید برای سفرهای گروهی خانوادگی و دوستانه خود برای هر مقصدی در داخل کشور، از خدمات به‌صرفه شرکت‌های اجاره ون استفاده کنید.

بنابراین اگر مدیر آژانس مسافرتی هستید، برای برگزاری تورهای گردشگری، ایرانگردی و بوم گردی می‌توانید ون کرایه کنید. همچنین برای برنامه‌های گروهی دوستانه نیز می‌توانید از این خدمات استفاده کنید.

مشخصات ون توریستی

معمولا ون‌های توریستی مجهز به امکانات رفاهی کاملی بوده و برای سفرهای گروهی بهترین انتخاب هستند. مثلا ون تویوتا که از جمله پر درخواست‌ترین ون است، دارای سیستم پخش LCD است و افراد می‌توانند آهنگ مورد دلخواه خود را پخش کنند. با اجاره ون به‌همراه راننده حرفه‌ای می‌توانید از خدمات زیادی که در ادامه ذکر شده، بهره‌مند شوید.

  • در حال حاضر بیشتر ون‌های توریستی دارای ظرفیت ۱۰ و ۱۴ صندلی هستند.
  • صندلی‌ها به گونه ای طراحی شده‌اند که قابلیت خواباندن به عقب برای آسایش مسافران در طول مسیر را دارا هستند.
  • خودروهای تویوتا و هیوندای از امکانات سرمایشی و گرمایشی، صوتی و تصویری مثل مانیتور و پخش موزیک برخوردارند.
  • سیستم تهویه ون نیز بسیار قدرتمند بوده و باعث ایجاد آسایش و راحتی مسافران علی الخصوص در فصول گرم و مناطق با رطوبت بالا، خواهد شد.
  • خودرو ون دارای بدنه، قطعات کاملا سالمی است که خیال مسافران را برای داشتن سفری بدون دغدغه راحت می‌کند.
  • با این خودرو دیگر نیازی برای نگرانی برای شرایط آب و هوایی و شرایط بد جاده نخواهید بود. چون راننده تسلط کامل به مسیر داشته و دارای تجهیزاتی برای کنترل موارد ناخواسته است.
  • با اجاره ون با راننده، می‌تواند خیالتان راحت باشد که راننده خودرو فردی باتجربه و کاربلد است و می‌تواند به‌خوبی ماشین را کنترل کنند.
  • با وجود راننده حرفه‌ای دیگر احتمال ایجاد مشکل در طول سفر بسیار کم خواهد بود.

کلام آخر

شرکت عالیا گشت خدمات اجاره ون برای سفرهای داخل یا خارج از شهر را در تهران و کلیه نقاط کشور انجام می‌دهد. این مجموعه در زمینه اجاره ون دربست برای کارهای توریستی، درون شهری، تشریفاتی و... فعالیت می‌کند. شما می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۲۲۳۸۵۹۹۷ و ۰۹۳۵۲۲۵۱۸۱۹ جهت استفاده از خدمات کرایه ون با مجرب‌ترین رانندگان تشریفات و با خودروهای باکیفیت بهره ببرید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه