افتتاح موزه مادام توسو در دبی ؛ اولین شعبه در خاورمیانه

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی جمعه، ۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۵
افتتاح موزه مادام توسو در دبی ؛ اولین شعبه در خاورمیانه

موزه مادام توسو دبی به‌طور رسمی روز پنجشنبه ۱۴ اکتبر ۲۰۲۱ میلادی افتتاح می‌شود و برخی از مشهورترین چهره‌های جهان را در قالب مجسمه‌های مومی با خود به‌همراه می‌آورد.

موزه مادام توسو که از جاذبه‌های گردشگری مشهور جهان در زمینه مجسمه‌های مومی به حساب می‌آید، اولین موزه خاورمیانه خود را در دبی افتتاح می‌کند! بیست‌وپنجمین موزه مادام توسو به‌عنوان موزه‌ای ثابت و دائمی برای اولین بار در ۱۴ اکتبر ۲۰۲۱ میلادی (۲۲ مهر ۱۴۰۰) در جزیره بلو واترز دبی درهای خود را به روی عموم باز خواهد کرد.

موزه مادام توسو در کنار «عین دبی»، بزرگ‌ترین چرخ‌و‌فلک جهان، قرار دارد که به‌زودی افتتاح می‌شود و انتخابی عالی برای گردشگران است تا با یک تیر دو نشان بزنند و از جذاب‌ترین جاهای دیدنی دبی بازدید کنند.

چند دختر در کنار مجسمه خواننده معروف

منبع عکس: سایت dubaitravelplanner.com

در حال حاضر تعداد محدودی بلیط برای پیش‌نمایش موزه در تاریخ هشت و ۹ اکتبر (۱۶ و ۱۷ مهر) به فروش می‌رسد که قیمت آن برای بزرگسالان معادل ۱۳۵ درهم (۳۷ دلار)، برای کودکان سه تا ۱۱ سال معادل ۱۱۰ درهم (۳۰ دلار) و برای کودکان زیر سه سال رایگان است. همچنین بلیط‌های دیگری برای روز ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر) مصادف با آغاز به کار رسمی این موزه فروخته می‌شود.

این موزه از هفت اتاق متفاوت با مضمون مختلف تشکیل شده است که از چهره‌های مشهور بین‌المللی تا خواننده‌های پاپ و ستاره‌های ورزشی را در بر می‌گیرند. کل مجموعه مادام توسو دبی شامل مجسمه ۶۰ چهره مشهور از جمله ۱۶ شخصیت جدید از خاورمیانه نظیر بلقیس فتحی، محمد عساف، مایا دیاب و نانسی عجرم است که اخیرا مشهور شده‌اند. چهره‌های معروفی که ممکن است در مادام توسو دبی بشناسید، عبارت‌اند از کانر مک گرگور، کایلی جنر، ملکه الیزابت دوم، کریستیانو رونالدو، جاستین بیبر، کارا دلوین، ویکتوریا بکهام، آدری هپبورن، لوئیس همیلتون و بسیاری دیگر که برای بازدیدکنندگان جذابیت زیادی خواهد داشت.

عکس دو دختر جوان با مجسمه کایلی جنر

منبع عکس: سایت dubaitravelplanner.com

بهترین بخش موزه را می‌توان اتاق پارتی دانست که نه‌تنها می‌توان با مجموعه‌ای از ستارگان فیلم‌ها و نوازندگان بین‌المللی عکس سلفی گرفت؛ بلکه امکان پایکوبی با دی‌جی زنده نیز وجود دارد.

این اولین باری است که این جاذبه نمادین پس از افتتاح در شهرهایی مانند هالیوود، نیویورک، لندن، سیدنی، لاس وگاس، آمستردام، توکیو و بسیاری دیگر به خاورمیانه راه می‌یابد. مادام توسو همیشه تفریح سرگرم‌کننده‌ای برای همه سنین بوده است و نسخه دبی مطمئنا از این قاعده مستثنا نخواهد بود. 

مطالب مرتبط:

دیدگاه