بهترین هتل های آلانیا در سال ۲۰۲۱

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
بهترین هتل های آلانیا در سال ۲۰۲۱

اگر قصد سفر به آلانیا را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا با پنج مورد از بهترین هتل های آلانیا در سال ۲۰۲۱ آشنا شوید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

آلانیا ترکیه، مقصد محبوب مسافرانی است که از هیاهو و شلوغی فضای شهر خسته شده و با خرید بلیط هواپیما تهران آلانیا در پی اقامت در یک مقصد آرام و زیبا هستند. این شهر ساحلی که فاصله بسیار کمی با آنتالیا دارد، مملو از هتل‌های زیبا و مجهز، جاذبه‌های تاریخی و طبیعی و مراکز تفریحی مختلف است. به همین دلیل است که در طول سال‌های اخیر، آلانیا به مقصد تفریحی معروف و محبوبی در دنیا تبدیل شده است.

اگر قصد سفر به آلانیا را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا با پنج مورد از بهترین هتل های آلانیا در سال ۲۰۲۱ آشنا شوید، زیرا این هتل‌ها با توجه به استانداردهای روز دنیا انتخاب شده‌اند. از این‌رو می‌توانید اقامتی عالی و بی‌نظیر در سفر به آنتالیا را تجربه کنید.

رپورتاژ

هتل کاهیا آنالیا | Kahya Hotel

لیست بهترین هتل های آلانیا را با کاهیا هتل آغاز می‌کنیم. هتل کاهیا، اقامتگاهی چهار ستاره، با بالاترین سطح امتیاز از طرف کاربران سایت بوکینگ و با امکاناتی بسیار مناسب و بالا است. هتل کاهیا برای مسافرانی که به‌صورت خانوادگی سفر می‌کنند، گزینه‌ای بسیار مناسب برای رزرو هتل است. اتاق‌های هتل کاهیا آنالیا از هر نظر کاملا مجهز هستند.

همچنین برای آسایش مهمانان این هتل، فروشگاه، سالن مخصوص بازی کودکان، ساحل اختصاصی، باشگاه بدن‌سازی، استخر، باشگاه بیلیارد نیز در نظر گرفته شده است. از نظر مسافرانی که در این هتل اقامت کرده‌اند، اتاق‌ها و فضاهای مشترک این هتل بسیار تمیز هستند. ضمنا موقعیت جغرافیایی هتل به شکلی است که به‌راحتی می‌توان به نقاط مختلف آنالیا همچون باغ آلانیا، موزه باستان‌شناسی، پارک آتاتورک و سلیمانیه رفت.

هتل سنزا زِن د این ریزورت اند اسپا آنالیا | senza zen the inn resort & spa hotel alanya

هتل سنزا، یکی از هتل­ های پنج ستاره و خوب آنالیا است که هم ساحل اختصاصی دارد و هم از امکانات کاملی بهره می‌برد. اتاق‌های مجهز و راحت، سرسره آبی، استخرهای روباز، مرکز تدرستی و سلامتی، رستوران‌های ترکی و بین‌المللی، خدمات اسپا، زمین تنیس، مرکز آبگرم، باغ، باشگاه کودکان، صرافی و خدمات اجاره اتومبیل، برخی از خدماتی هستند که هتل سنزا در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

راحت‌ترین کار برای مهیا کردن مقدمات سفر به این شهر زیبای ترکیه‌، همچون رزرو هتل آنالیا به‌همراه خرید بلیط هواپیما آنالیا، بهترین کار مراجعه به وب‌سایتی مرجع و مطمئن همچون فلای تودی است. با فلای تودی می‌توانید با خیال راحت، برای هر مقصدی در ایران و جهان، هتل رزرو کنید و بلیط هواپیما بخرید.

هتل آرتمیس پرنسس آنالیا | artemis princess hotel

هتل آرتمیس پرنسس یکی از هتل های ساحلی آنالیا است که نامش را باید به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی در سال ۲۰۲۱ در آنالیا نام ببریم. هتل آرتمیس پرنسس، اقامتگاهی چهار ستاره است که برای مهمانان خود امکاناتی همچون اینترنت رایگان در تمامی فضاهای هتل، رستوران‌های محلی و بین‌المللی، پارکینگ، 2 استخر مجزا، اتاق‌های مخصوص خانواده، فضای باز اختصاصی، تراس آفتاب، کتابخانه و باشگاه تناسب اندام تدارک دیده است.

این هتل در فاصله چهار کیلومتری آلانیا و در نزدیکی کوه‌های توروس قرار گرفته و از آن می‌توان به‌راحتی به مرکز خرید آلانیوم، میدان آتاتورک، بندر آلانیا و ساحل کستل رفت.

هتل آسیا بیچ ریزورت اند اسپا آنالیا | Asia Beach Resort Hotel & Spa

هتل آسیا بیچ ریزورت اند اسپا، یکی از هتل های پنج ستاره آنالیا است که به واسطه امکانات کامل و محوطه زیبایی که دارد، به یکی از هتل‌های محبوب این شهر نزد مسافران تبدیل شده است. همانند بسیاری از هتل های برتر آنالیا در سال ۲۰۲۱، هتل آسیا بیچ دارای ساحل خصوصی است و علاوه بر آن نیز، استخر روباز و حوضچه آب گرم نیز دارد. دکوراسیون هتل بسیار مدرن است و تجهیزات آن، کامل و کاربردیست.

این هتل از لحاظ دسترسی به مناطق مختلف آنالیا نیز، موقعیت خوبی دارد. مرکز خرید آنالیا و قاضی پاشا به این هتل بسیار نزدیک هستند. اگر دوست دارید تا در زمان اقامت در آنالیا، همه چیز را با هم و به‌صورت یک‌جا داشته باشید، رزرو هتل آسیا بیچ ریزورت اند اسپا را در میان گزینه‌های خود بگذارید.

رپورتاژ

هتل گرند کاپیتان آنالیا | Hotel Grand Kaptan

هتل گرند کاپیتان، یکی از هتل‌های All Inclusive و پنج ستاره آنالیا است که با اقامت در آن، همسایه دریای مدیترانه خواهید شد! هتل گرند کاپیتان در کنار ساحل مدیترانه قرار گرفته و با داشتن ساحلی اختصاصی، دو استخر روباز و سرسره‌های آبی، اقامتی فوق‌العاده رویایی را برای شما رقم خواهد زد. هرچند که این هتل، اتاق‌هایی کاملا مجهز و تمیز با دکوراسیونی چوبی ترکیبی دارد.

رستوران‌های بین المللی، مرکز تناسب اندام، اجرای موسیقی زنده، باشگاه مخصوص کودکان، صرافی و خدمات شاتل، تنها بعضی از خدمات هتل گرند کاپیتان هستند.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه