بهترین هتل های استانبول از دیدگاه کاربران

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
بهترین هتل های استانبول از دیدگاه کاربران

برخی از هتل‌های استانبول با توجه به سطح خدمات و قیمت میان گردشگران از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اقامت در یک هتل خوب، راهی برای رقم زدن سفری خاطره‌انگیز به استانبول است. استانبول، شهر عجایب است! جاییست بین فرهنگ اصیل و گرم آسیایی و مدرنتیه اروپایی. به طوری‌که در هر کجای این شهر همیشه زنده پای بگذارید، تلفیق این دو عامل، منظره‌ای دیدنی و زیبا برای لذت بردن شما به وجود آورده‌اند. جالب اینجا است که امروزه، اقامت در بهترین هتل‌های استانبول خود راهی برای لذت بردن از سفر به این شهر شده است.

برخی از هتل‌های استانبول با توجه به سطح خدمات و قیمت میان گردشگران از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و تجربه اقامت و میزان رضایتمندی آن‌ها می‌تواند به گردشگران دیگر برای انتخاب و رزرو هتل استانبول کمک شایان توجهی کند. در این مقاله فلای تودی لیست تعدادی از پرفروش‌ترین و بهترین هتل‌های استانبول را از دید کاربران منتشر کرده است که در ادامه به معرفی هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت. قیمت رزرو این هتل‌ها مقرون به‌صرفه و حتی در برخی موارد ارزان است و امکانات اقامتی و دسترسی آن‌ها به جاذبه‌ها و مراکز مهم شهر، مناسب است. در ادامه به معرفی بهترین هتل‌های شهر استانبول از دیدگاه کاربران می‌پردازیم.

هتل هیلتون استانبول بومونتی، یکی از بهترین هتل‌های استانبول

هتل هیلتون استانبول بومونتی (Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center)، اقامتگاهی پنج ستاره در بزرگ‌ترین شهر ترکیه است که با توجه به نظرات و امتیاز کاربران، یکی از بهترین هتل‌های استانبول برای رزرو و اقامت نیز لقب گرفته است. از جمله ویژگی‌های مثبت هتل هیلتون استانبول بومونتی که مسافران استانبول را مجاب به رزرو هتل می‌کند، دسترسی مناسب به میدان تقسیم و ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی شهر، اتاق‌های بزرگ با چشم‌اندازی زیبا رو به شهر و باغ اختصاصی که با مدرن‌ترین وسایل تجهیز شده‌اند، وجود مراکز ورزشی و اسپا، رستوران‌های شبانه روزی با انواع غذاهای آسیایی، مدیترانه‌ای و اروپایی است. اگر مسافر استانبول هستید و به‌دنبال اقامتگاهی با چنین خصوصیاتی هستید، رزرو هتل هیلتون استانبول بومونتی را به شما توصیه می‌نماییم.

  • آدرس هتل هیلتون استانبول بومونتی: Silahsor Cad. No: 42 Bomonti-Sisli, Sisli, 34381 Istanbul, Turkey

رپورتاژ

هتل استانبول سیدنی

هتل استانبول سیدنی (Istanbul Sydney Hotel)، اقامتگاه دیگری از لیست بهترین هتل‌های استانبول از دید مسافران است. این هتل چهار ستاره در بخش تاریخی و قدیمی استانبول قرار گرفته و دسترسی بسیار عالی به جاذبه‌های معروف شهر همچون توپکاپی، مسجد آبی و بازار بزرگ استانبول دارد. فضای هتل استانبول سیدنی، بزرگ و دکوراسیون آن، دلنشین است. همچنین برخی از اتاق‌های هتل، دید ویژه رو به دریا دارند. صبحانه در سالن هتل و طبق منویی ترکی و بین‌المللی ارائه می‌شود.

در حالت کلی مهم ترین دلایلی که باعث انتخاب و رزرو هتل استانبول سیدنی از طرف کاربران می‌شوند، دسترسی بسیار عالی، قیمت مناسب و خدمات مناسب هتل است.

  • آدرس هتل استانبول سیدنی: uhsine Hatun Mah., Tavası Çeşme Sk. No:4پنج, 34130 Kumkapı / Fatih/Fatih/İstanbul, Turkey

رپورتاژ

پوینت هتل تقسیم

یکی از خوش مسیرترین اقامتگاه‌های استانبول از نظر کاربران، پوینت هتل تقسیم (Point Hotel Taksim) است که در منطقه بی اوغلو، در نزدیکی میدام تقسیم معروف قرار گرفته است. هتل پوینت تقسیم در فضای عمومی، دکوراسیونی بسیار زیبا دارد و اتاق‌های آن مدرن و دارای تجهیزاتی کامل هستند. رستوران هتل پوینت تقسیم، دید ویژه به تنگه بسفر دارد و برای هر سه وعده غذایی، منویی کامل با غذاهای گوناگون در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

  • آدرس پوینت هتل تقسیم: Topcu Cad. No:2 Talimhane Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

فاروس هتل تقسیم

اگر دوست دارید تا در محیطی با طراحی مینیمال اما کاربردی اقامت کنید، فاروس هتل تقسیم ،(Faros Hotel Taksim) هتل مورد نظر شما است. تمامی اتاق های فاروس هتل نه‌تنها با بهترین وسایل اقامتی مجهز شده‌اند، بلکه مبلمان و میزکار نیز در آن‌ها قرار داده شده است. البته علاوه بر طراحی کاربردی، هتل فاروس تنها ۳۰۰ متر با میدان تقسیم فاصله دارد و این یعنی دسترسی سریع و آسان به مراکز مهم شهر، ایستگاه‌ها، مراکز خرید و جاذبه‌های شهر استانبول.

  • آدرس فاروس هتل تقسیم: Taksim Cad. No:پنجپنج Beyoglu/İstanbul , Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey 

ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا هتل

هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا (Wyndham Grand Istanbul Kalamis Marina Hotel)، در بخش آسیایی استانبول قرار گرفته و دسترسی بسیار نزدیکی به استادیوم فنر باغچه، خیابان بغداد و جاذبه های تاریخی این بخش از استانبول دارد. هرچند که از ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا هتل تا بخش اروپایی استانبول، امکان دسترسی خوب و سریعی با مترو وجود دارد.

البته هتل ویندهام گرند استانبول علاوه بر دسترسی خوب، طراحی زیبا و تجهیزات خوبی هم در محیط‌های عمومی و هم در اتاق‌های خود دارد. هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا، هشت کافه و رستوران با منویی بین‌المللی دارد.

  • آدرس ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا هتل: Fenerbahçe, Fener Kalamış Cd. No 38, 34726 Kadıköy/İstanbul, Turkey

در این مطلب، پنج مورد از بهترین هتل‌های استانبول را به شما معرفی کردیم هر چند که نام هتل‌هایی همچون، Star Hotel Taksim، Le Premier House، Vespia Hotel و Golden Park Hotel در این لیست خالی است. به هر حال برای رزرو هرکدام از این هتل‌ها، می‌توانید به وب‌سایت فلای تودی مراجعه کرده و در صفحه رزرو هتل‌های استانبول هرکدام از آن‌ها را انتخاب کنید.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه