محور کندوان به‌روی گردشگران بسته شد

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند سه شنبه، ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۶
محور کندوان به‌روی گردشگران بسته شد

فرماندار شهرستان اسکو از بسته‌ شدن کندوان، عنصرود و روستاهای واقع در این محور گردشگری به روی گردشگران تا پنجم شهریور ماه خبر داد.

بابک رضی‌منش، فرماندار شهرستان اسکو در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت و مقابله با کرونا در این شهرستان با اشاره به روند افزایشی موارد ابتلا به کرونا به ۱۲۰ نفر در روز، از تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های اسکو خبر داد. وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان به زیر ۴۰ درصد رسیده است، سهل‌انگاری در این زمینه را موجب بروز اتفاقات ناگوار و غیرقابل‌تحمل دانست و گفت:

بازارهای هفتگی، پارک‌ها و بوستان‌های شهری، تفرجگاه‌ها، تئاترها و موزه‌ها تا مورخه سی‌ام مرداد ماه امسال تعطیل و شهرداری‌ها به‌همراه نیروی انتظامی شهرستان بر این امر نظارت کامل خواهند کرد.

رضی‌منش با اشاره به تعطیلی تمام اصناف و مشاغل، ادارات دولتی و خصوصی و بانک‌های اسکو تا روز شنبه، تاکید کرد:

با توجه به وضعیت نارنجی کرونایی شهرستان و در راستای طرح تشدید محدودیت، محدودیت تردد در روستاهای محور گردشگری شهرستان اعمال خواهد شد افزود‌؛ در این راستا روستای توریستی و تاریخی کندوان، عنصرود و سایر روستاهای محورهای گردشگری تا تاریخ پنجم شهریور ماه به روی مسافران و گردشگران بسته خواهد بود.

شایان ذکر است که تردد بین‌استانی خودروهای شخصی به شهرهای قرمز و نارنجی از ساعت ۱۲ روز یکشنبه تا ساعت ۲۴ روز جمعه پنجم شهریور ماه ممنوع است. بنا بر اعلام فرماندار اسکو، متخلفان با جریمه یک میلیون تومانی مواجه خواهند شد.

 

مطالب مرتبط:

منبع نصر نیوز

دیدگاه