مراکز خرید آنکارا + آدرس 【راهنمای جامع خرید در آنکارا】

زهرا  آذرنیوش
زهرا آذرنیوش چهار شنبه، ۳۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۵
مراکز خرید آنکارا + آدرس 【راهنمای جامع خرید در آنکارا】

آنکارا، مراکز خرید متنوعی دارد که اجناس متنوعی از بهترین برندهای جهان را در خود جای داده‌اند. 

بهترین مراکز خرید آنکارا کدامند؟

از بهترین مراکز خرید آنکارا می‌توان به آنکامال، مرکز خرید آلیش وریش، مرکز خرید کنت‌پارک، مرکز خرید فروم، مرکز خرید گالریا، مرکز خرید تجاری کاروم، مرکز خرید جپا، مرکز خرید تجاری آرمادا و بازار قدیمی آنکارا اشاره کرد.

آنکارا، پایتخت ترکیه، فروشگاه‌ها و بازارهای متنوع و زیبایی دارد که گردشگران را جذب خود می‌کند. آنکارا مانند دیگر شهرهای گردشگری ترکیه مشهور نیست و شاید گردشگران از مراکز خرید آن مطلع نباشند. اگر جزو کسانی هستید که قصد سفر به آنکارا را دارید، بهتر است بدانید مراکز خرید آنکارا متنوع هستند. این شهر هم بازارهای سنتی قدیمی دارد و هم مراکز خرید مدرنی که اجناس لوکس با قیمت‌های متفاوت در آن‌ها به فروش می‌رسد. در مراکز خرید آنکارا سوغاتی‌های متنوعی برای خرید دیده می‌شود.

آنچه باید درباره مراکز خرید آنکارا بدانید:

مشهورترین مراکز خرید آنکارا 

آنکارا مراکز خرید متنوعی دارد که هر یک از آن‌ها ویژگی‌ها و جذابیت خاص خود را دارند. شهرت شهرهای گردشگری استانبول و آنتالیا، سبب شده است بیشتر گردشگران خریدهای خود را در این شهرها انجام دهند؛ این در حالی است که مراکز خرید آنکارا بسیار زیبا هستند و اجناس لوکسی برای عرضه به گردشگران دارند.

مرکز خرید فروم

مرکز خرید فروم آنکارا

منبع عکس: tripAdvisor

مرکز خرید فروم در آنکارا جزو مراکز خرید مدرن شهر است و اغلب گردشگران آن را می‌شناسند. این مرکز خرید که در حدود ۱۵ سال پیش ساخته شده است، دو طبقه دارد. در این دو طبقه، ۱۴۹ مغازه برای خرید وجود دارد. مرکز خرید فروم از امکاناتی مانند رستوران، سینما و کافه‌تریا برای گردشگران، برخوردار است. م

حصول برندهای مشهوری چون دیزل، دولچه، کنزو، بیمن و گوچی در مرکز خرید فروم به فروش می‌رسد. در مرکز خرید فروم، لباس‌های شیک زنانه و مردانه از بهترین برندهای دنیا را می‌توانید خریداری کنید. مغازه‌های اسباب‌بازی فروشی نیز در این مراکز خرید وجود دارد که برای کودکان بسیار جذاب هستند.

  • آدرس: آنکارا، بلوار یوزگات، خیابان کچیورن، مرکز خرید فروم (مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۲
  • وب‌سایت مرکز خرید فروم: www.forum-ankara.com

مرکز خرید گالریا در آنکارا

مرکز خرید گالریا

منبع عکس: ناشناس

مرکز خرید گالریا در آنکارا در حدود ۲۰ سال پیش در این شهر افتتاح شده است. این مرکز خرید، چهار طبقه و ۱۰۳ مغازه دارد. در مرکز خرید گالریا می‌توانید لباس‌های مردانه و زنانه را ببینید و برای هر سنی از بزرگ تا کوچک، لباس‌های مرغوب و باکیفیت خریداری کنید. در این مرکز خرید علاوه بر پوشاک، مغازه‌های کفش و لوازم آرایشی نیز وجود دارد. هر یک از این اجناس، بهترین برندهای ترک هستند که در فروشگاه گالریا به گردشگران ارائه می‌شوند. قیمت‌ اجناس در مرکز خرید گالریا، نسبت به دیگر مراکز خرید، مناسب‌تر است و بیشتر به مرکز خرید ارزان آنکارا شهرت دارد.

  • آدرس: آنکارا، ینی محله، خیابان اومیتکوی، شماره ۵۳، مرکز خرید گالریا (مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: ۱۰ صبح تا ساعت ۲۲

مرکز خرید تجاری کاروم

مرکز خرید کاروم

منبع عکس: koray.com

مرکز خرید کاروم از بهترین مراکز خرید آنکارا در ترکیه محسوب می‌شود. کاروم به معنی بندرگاه است. این مرکز خرید جذاب در خیابان هیلمی آنکارا قرار دارد. خیابان تونلی هیلمی از خیابان‌های زیبای آنکارا است و بیشتر مورد پسند افرادی است که خرید در فضای آزاد را دوست دارند. در مغازه‌های این خیابان می‌توانید سوغاتی‌های موردعلاقه‌تان را خریداری کنید.

مرکز خرید کاروم، بهترین مکان برای خرید سوغاتی است

مرکز خرید کاروم امکانات رفاهی خوبی برای گردشگران تدارک دیده است که حین خرید می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. از ویژگی‌های این مرکز خرید، قیمت بالای برخی اجناس در آن نسبت به دیگر مراکز خرید آنکارا است.

در برخی فروشگاه‌های این مرکز خرید، لباس‌های زنانه و مردانه با قیمت ارزان و مناسب وجود دارد. این لباس‌های ارزان‌قیمت، از برندهای مطرح دنیا هستند. در این مرکز خرید جذاب، مارک‌های مختلف کفش‌های مردانه و زنانه برای عرضه به مشتریان وجود دارد. مرکز خرید کاروم را می‌توان بهترین فروشگاه کفش ترکیه دانست؛ اما قیمت برندهای خوب کفش در این فروشگاه، نسبت به دیگر مراکز خرید آنکارا بالاتر است. مرکز خرید کاروم بهترین فروشگاه برای خرید لباس، کفش، عطر و لوازم آرایشی با برندهای معتبر است.

  • آدرس: آنکارا، خیابان چانکایا، مرکز خرید کاروم(مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: هر روز ۱۰ صبح تا ۲۲ شب

مرکز خرید جپا آنکارا (cepa)

مرکز خرید سپا آنکارا

عکاس: Öncüoğlu Mimarlık

مرکز خرید معروف جپا در آنکارا، یکی از مراکز خرید بزرگ شهر است. این مرکز خرید تجاری بزرگ را اکثر گردشگران آنکارا، می‌شناسند. شاید لوکس بودن مرکز خرید جپا و تنوع اجناس آن و این ویژگی که تقریبا هرچه گردشگران بخواهند به‌راحتی می‌توانند در آن پیدا کنند و بخرند، مهم‌ترین عامل شهرت این مرکز خرید بزرگ تجاری است. فروشگاه‌های فرانسوی بین‌المللی در این مرکز خرید، زیاد هستند. قرار داشتن مرکز خرید جپا در کنار دانشگاه سبب شده که بیشترین مشتری‌های این مرکز خرید دانشجویان باشند.

در مرکز خرید جپا، بهترین برندهای دنیا را می‌توانید بخرید و لذت ببرید

مرکز خرید جپا از ۱۹۵ مغازه تشکیل شده و امکانات تفریحی مجهزی برای گردشگران دارد. در این مرکز خرید اکثر برندهای روز دنیا عرضه می‌شوند. در مرکز خرید جپا می‌توانید پاسپورت خود را نشان بدهید و از تخفیف‌های خرید در برندهای مرغوب برخوردار شوید. بزرگ‌ترین فست فود ترکیه در این مرکز خرید است؛ اگر بعد از خرید، احساس گرسنگی کردید، به طبقه بالای فروشگاه بروید و غذای موردعلاقه‌تان را در رستوران مرکز خرید جپا نوش جان کنید. گردشگران خاطرات بسیار خوبی از صرف غذاهای لذیذ این فروشگاه و تماشای منظره زیبای شهر در حین غذا خوردن دارند. سینما، رستوران و کافه‌تریای این مرکز خرید از امکانات تفریحی و جذاب فروشگاه برای گردشگران است. 

  • آدرس: مرکز جپا، آنکارا، روبروبروی دانشگاه Middle East Technical، مرکز خرید جپا (مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۲۲ شب
  • وب‌سایت مرکز خرید جپا: www.cepaavm.com.tr

مرکز خرید تجاری آرمادا

مرکز خرید آرمادا آنکارا

منبع عکس: atasarim.com.tr

مرکز خرید آرمادا در سال ۲۰۰۲ در شهر آنکارا ساخته شد. این مرکز خرید بین مردم شهر آنکارا محبوبیت زیادی دارد. آرمادا جزو مراکز خرید بزرگ شهر است و مساحتی در حدود ۳۰,۰۰۰ متر مربع را به خود اختصاص داده است. بهترین برندها را می‌توانید در این مرکز خرید ۲۰ طبقه پیدا کنید. در آرمادا، مکانی به‌عنوان مرکز خرید اختصاصی کودک در نظر گرفته شده که در آن اجناس موردنیاز و استفاده کودکان به فروش می‌رسد.

مرکز خرید بزرگ آرمادا، جزو مراکز خرید محبوب مردم شهر آنکارا است 

مرکز خرید آرمادا امکانات رفاهی جذابی دارد. در این مرکز خرید، پارکینگ، رستوران، سالن سینما، سالن ورزشی و کافه‌هایی برای استفاده گردشگران وجود دارد. این مرکز خرید از فروشگاه‌هایی تشکیل شده که بهترین و معروف‌ترین برندها را به مشتری ارائه می‌کنند. پارکینگ با ظرفیت ۲۲۰۰ خودرو،  مرکز خرید اختصاصی کودک، سالن ورزشی و سایر امکانات تفریحی و رفاهی این مرکز خرید در آنکارا سبب شهرت آن شده است.

  • آدرس: آنکارا، خیابان اسکی، ینی محله، منطقه سگوتزو، مرکز خرید آرمادا(مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: هر روز ۱۰ صبح تا ۲۲ شب

بازار قدیمی آنکارا

بازار قدیمی و سنتی در آنکارا، طرفدران خاص خود را دارند. این بازار سنتی برای گردشگرانی که سلیقه سنتی دارند، جذاب هستند و برخی از این گردشگران، زمان قابل‌توجهی برای بازدید از بازار سنتی آنکارا اختصاص می‌دهند.

بازار باکیرجیلار چارشیسی

بازار باچیر جیلار

منبع عکس: ناشناس

 بازار قدیمی باکیرجیلار چارشیسی از بازارهای سنتی و قدیمی شهر آنکارا است. سنگ‌فرش‌های ابتدای ورودی بازار برای گردشگران جذاب هستند و قدم زدن روی آن‌ها به مشتری‌ها انرژی می‌دهد. گردشگران از این بازار برای خرید سوغاتی استفاده می‌کنند و از تماشای اجناس سنتی و زیبای آن لذت می‌برند.

قدم زدن روی سنگ‌فرش‌های زیبای بازار باکیرجیلار چارشیسی، به گردشگران انرژی می‌دهد 

واژه باکیرجیلار به معنی مسگران است. در این بازار اجناسی چون ظروف مسی، عتیقه‌جات، زیورآلات دست‌ساز تزیینی و لباس‌های باکیفیت را می‌توانید بخرید. کافه و رستوران بازار باکیرجیلار چارشیسی از امکانات این بازار است که پس از خرید می‌توانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید. در اطراف این بازار سنتی، رستوران‌هایی با طراحی سنتی ساخته شده است که گردشگران مطابق سلیقه خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. منوی قابل‌استفاده در این رستوران، غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی سنتی را شامل می‌شود.

  • آدرس: آنکارا، ناحیه بویاجی، خیابان اسکیجی چارشیتی، بازار باچیرجیلار(مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: ۶صبح تا ۲۳ شب

بهترین زمان خرید در آنکارا

زمان خرید شما در آنکارا، بستگی به این دارد که چه فصلی به آنکارا سفر می‌کنید. بهترین زمان سفر به آنکارا بر طبق آب و هوا، ۳۰ آوریل تا هشت ژوئیه (اردیبهشت و خرداد) و ۲۰ اوت تا ۲۱ اکتبر (شهریور و مهر) است؛ چراکه در این زمان‌ها آب و هوای آنکارا معتدل می‌شود.

فصل بهار شلوغ‌ترین فصل خرید در آنکارا است. اگرچه خرید در آنکارا زمان خاصی ندارد و حراج‌های آن، اجناس و پوشاک فصل‌های قبل هستند،  بهترین زمان خرید در آنکارا را باید فصل بهار دانست. چون مراکز خرید آنکارا مطلع هستند که هوای بسیار خوب آنکارا گردشگران بسیاری را روانه این شهر می‌کند، تنوع اجناس خود را افزایش می‌دهند. 

بهترین زمان خرید در آنکارا فصل بهار است؛ چون تنوع اجناس در این فصل در آنکارا بیشتر است

قیمت هتل‌ها برای اقامت در آنکارا در فصل‌های بهار بیشتر از فصول سرد سال است. فستیوال‌های حراج آنکارا زمان مشخصی ندارند و در هر فستیوال حراج، محصولات فصل قبل به حراج می‌رسد. هر سال در شهریورماه، جشنواره‌ای در آنکارا برگزار می‌شود که گردشگران آنکارا در آن شرکت می‌کنند و اجناس موردعلاقه خود را با قیمت ارزان و مناسب، خریداری می‌کنند. اگر به‌دنبال خرید پوشاک زمستانی مرغوب با قیمت مناسب هستید باید در حراج‌های بهاره آنکارا، شرکت کنید. بهتر است بدانید حراج‌های پایان فصل در مراکز خرید آنکارا در ماه‌های آذر تا اویل دی، بیشترین تخفیف را به محصولات ارائه می‌دهند.

حراج در آنکارا

منبع عکس: ناشناس

بهترین اوت لت آنکارا

تنوع اوت لت‌ها در آنکارا،  انتخاب بهترین اوت لت در بین آن‌ها را سخت می‌کند؛ اما گردشگران این انتخاب دشوار را آسان‌تر کرده‌اند. گردشگران با گشت‌وگذار در اوت‌لت‌های آنکارا و مقایسه آن‌ها با هم، بهترین اوت‌لت را تشخصی داده‌اند. اگر از گردشگران بپرسید بهترین اوت لت آنکارا کدام است، آن‌ها اوت لتErzincanlilar Giyim  را انتخاب می‌کنند.

اوت لت Erzincanlilar Giyim 

اوت لت Erzincanlilar Giyim

منبع عکس: ناشناس

اوت لت‌های آنکارا، مراکز خریدی هستند که اجناس مورد نیاز مردم را با قیمت مناسب و ارزان به مشتری‌ عرضه می‌کنند. این مراکز خرید چون تولید را به‌طور مستقیم و بدون واسطه به مردم می‌فروشند، اجناس آن‌ها با قیمت پایین‌تری نسبت به دیگر مراکز خرید و فروشگاه‌ها عرضه می‌شود. در آنکارا اوت لت‌های متنوعی وجود دارد که هر یک از دیگری جذاب‌تر و متنوع‌تر هستند. از زاویه دید گردشگران، بین این اوت‌لت‌های متنوع‌، اوت لت Erzincanlilar Giyim از دیگر اوت‌لت‌ها جذاب‌تر است؛ از این‌رو، این اوت لت را می‌توان بهترین اوت لت آنکارا به شمار آورد. در این اوت لت، اجناسی چون پوشاک، کفش و کیف، لوازم آرایش، جواهرات و وسایل تزیینی باکیفیت را می‌توان مشاهده کرد و خرید.

این مرکز خرید دارای یک پارکینگ بزرگ است. گردشگرانی که با ماشین شخصی به آنکارا می‌روند، می‌توانند از امکانات آن برای پارک خودرو استفاده کنند. از دیگر امکانات این اوت لت این است که جلوی آن اتوبوس‌هایی برای استفاده گردشگران و مشتری‌ها پارک می‌شود؛ پس اگر برای خرید به این اوت لت می‌روید نگران رفت و آمد خودتان نباشید.

  • آدرس: آنکارا، چانکایا، عزیزیه، اوت لت Erzincanlilar Giyim( مشاهده نقشه
  • ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۲۲ شب

فصل حراج در آنکارا

اگر قصد دارید برای خرید به آنکارا بروید، باید ابتدا نیازهای خودتان را بدانید. در شهرهای ترکیه فصل خاصی برای خرید وجود ندارد و تنها در آخر هر فصل، اجناس و پوشاک فصل پیش در حراج پایان فصل، به فروش می‌رسد. در این حراج‌ها اجناس فصل قبل با قیمت ارزان و مناسب به مشتری ارائه می‌شود؛ اما بیشترین تخفیف حراجی‌های آنکارا، در ماه‌های آذر تا اوایل دی ماه با تخفیف ویژه به گردشگران ارائه می‌شود. این جشنوراه زمستانه از جاذبه‌های گردشگری شهر آنکارا محسوب می‌شود که گردشگران از خرید در آن لذت می‌برند.

فروشگاه ایرانی در آنکارا

در شهرهایی چون استانبول و آنتالیا فروشگاه‌های محدود ایرانی برای استفاده گردشگران وجود دارد. آنکارا، بیشتر به‌عنوان پایتخت ترکیه شناخته می‌شود؛ اما امکانات آن، چیزی کمتر از دیگر شهرهای توریستی ترکیه نیست. با وجود اینکه ایرانیان زیادی در شهر آنکارا زندگی می‌کنند، فروشگاه‌های ایرانی زیادی در این شهر نیست. فروشگاه‌های ایرانی در آنکارا به چندین فروشگاه محدود خلاصه می‌شوند که فروشگاه مواد غذایی تیمومارکت در چانکایا آنکارا، یکی از آن‌ها است.

مرکز خرید کیزیلای آنکارا

مرکز خرید کیزیلای

منبع عکس: ناشناس

مرکز خرید کیزیلای آنکارا از مراکز اصلی خرید در این شهر است. برخی مرکز خرید کیزیلای آنکارا را قلب مراکز خرید این شهر می‌دانند، چون تقریبا تمامی خیابان‌ها به این مرکز خرید وصل می‌شوند. مرکز خرید کیزیلای آنکارا، در منطقه شلوغ شهر قرار گرفته و اجناس با کیفیتی در آن برای فروش و عرضه به مشتری‌ها وجود دارد.

کیزیلای آنکارا، قلب مراکز خرید این شهر است و در منطقه‌ای شلوغ قرار دارد

خرید در مرکز خرید کیزیلای آنکارا بسیار جذاب و متنوع است. در این مرکز خرید می‌توانید به معنی واقعی خرید کرده و از خرید خود لذت ببرید؛ اما اگر به جاهای شلوغ علاقه ندارید، بهتر است اینجا را برای خرید انتخاب نکنید. مرکز خرید کیزیلای در میدانی به همین نام قرار گرفته و پیدا کردن آن کار سختی نیست؛ چون وسایل نقلیه ترکیه به‌راحتی به این مکان رفت و آمد می‌کنند.

  • آدرس: آنکارا، میدان کیزیلای، مرکز خرید کیزیلای(مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۲۲ شب

مراکز خرید ارزان آنکارا

مراکز خرید در آنکارا بیشتر شامل اوت‌ لت‌های این شهر می‌شوند. این مراکز خرید متنوع و جذاب، اجناس مرغوب را با قیمت ارزان و مناسب به گردشگران ارائه می‌کنند.

مرکز خرید Mudo

مرکز خرید مودو

منبع عکس: ناشناس

مرکز خرید مودو جزو مراکز خرید ارزان در شهر آنکارا است. این فروشگاه دو طبقه بسیار بزرگ دارد که یک طبقه آن، مخصوص کالاهای مورد نیاز آقایان و طبقه‌ای دیگر، بهترین برندهای دنیا را در خود جای داده و به مشتری‌ها و گردشگران ارائه می‌کند. در این مرکز خرید می‌توانید اجناس مرغوب را با قیمت مناسب خریداری کنید.

در این فروشگاه، اجناسی با قیمت بالا عرضه می‌شود که شاید از شنیدن قیمت آن‌ها تعجب کنید. این‌ها اجناسی با مارک‌های مشهور و کیفیت بالا هستند؛ برای مثال، لباس‌هایی که بسیار خوش دوخت و مرغوب هستند. قیمت اجناس مرکز خرید مودو به‌دلیل کیفیت خوب این اجناس، بالا است.

  • آدرس: آنکارا، Tandoğan MUDO Outlet Mebusevleri Mah، مرکز خرید مودو(مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۲۲

مرکز خرید ارزان اوپتیوم در آنکارا

اوت لت اوپتیوم

منبع عکس: tripadvisor 

تنوع اجناس در اوپتیوم، مرکز خرید ارزان و معروف در آنکارا، سبب جذابیت آن برای گردشگران شده است. اکثر گردشگران شهر آنکارا خرید خود را از این فروشگاه، انجام می‌دهند. از کیف و کفش تا لوازم آرایشی در مرکز رید اوپتیوم پیدا می‌شود. برندهای H&M و زارا بیشترین متقاضی را در این مرکز خرید دارند. شهرت مرکز خرید سبب شده است که همیشه، به‌ویژه در پایان هفته شلوغ و پر از مشتری باشد. امتیاز مرکز خرید اوپتیوم این است که محلی برای سرگرمی کودکان دارد که می‌توانید بچه‌ها را در آن مکان بگذارید و با خیال راحت خرید کنید.

  • آدرس: آنکارا، اتیمسگات، مرکز خرید اوپتیوم(مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۲۲ شب

 بهترین مرکز خرید آنکارا

مراکز خرید آنکارا متنوع و جذاب هستند و انتخاب بهترین مرکز خرید آنکارا از میان این همه فروشگاه متنوع، کار راحتی نیست؛ اما از نظر گردشگران بهترین مرکز خرید آنکارا، آنکامال است.

آنکامال

آنکامال

منبع عکس: ناشناس

این مرکز خرید جذاب با نام مرکز خرید میگروس افتتاح شد و مورد استقبال گردشگران قرار گرفت. استقبال زیاد از فروشگاه سبب شد که در مدت بسیار کمی پیشرفت کرده و شهرت زیادی پیدا کند. مرکز خرید میگروس بعد از گذشت هشت سال از افتتاح، با نام مرکز خرید آنکامال  (ANKAmall) وسعت یافت. آنکامال ۱۲۰,۰۰۰ متر مربع مساحت را به خود اختصاص داده است و بیشتر از ۳۳۰ مغازه دارد. از امکانات این فروشگاه، می‌توان به پارکینگ، رستوران، سالن سینما، کافه و زمین بازی بچه‌ها اشاره کرد.

بسیاری از برندهای مختلف جهان از طریق آنکامال وارد ترکیه می‌شوند. بنابراین هر برندی که مورد نظر شما باشد در مغازه‌های این فروشگاه قابل‌مشاهده است. برندهای کوچ‌تاش، H&M،مارکس اند اسپنسر، بینر، مانگو و... را می‌توانید در آنکامال ببینید.

  • آدرس: منطقه آکوپرو، جاده کونیا دولت، بلوار مولانا(مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲

مراکز خرید معروف آنکارا

مراکز خرید آنکارا متنوع هستند. ویژگی تنوع، سبب جذابیت آن‌ها در بین گردشگران می‌شود. شهرت برخی از این مراکز خرید در آنکارا سبب شده است که در بین گردشگران هم معروف شوند. 

مرکز خرید کنت‌پارک (kentpar)

مرکز خرید کنت پارک

منبع عکس:  Öncüoğlu Mimarlık

مرکز خرید کنت‌پارک بسیار متنوع است و تمامی نیازهای شما را رفع می‌کند. این بازار جذاب از مرکز تفریح برای کودکان برخوردار است و امکانات تفریحی برای ورزش و سرگرمی مشتری‌ها در نظر گرفته است. در این مرکز خرید لبا‌س‌های زنانه و مردانه، کفش، زیورآلات و ابزارآلات دیجیتالی را می‌توانید بخرید. مرکز خرید کنت‌پارک ۶ طبقه دارد و جزو مراکز خرید معروف و بزرگ آنکارا به شمار می‌رود. خرید در این فروشگاه، جذابیت بالایی دارد؛ اگر به آنکارا می‌روید، بهتر است تجربه خرید در این مرکز خرید متنوع را از دست ندهید.

  • آدرس: آنکارا، محله مصطفی کمال، چانکایا، مرکز خرید کنت‌پارک(مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۲۲ شب

مرکز خرید آلیش وریش (Alisveris) 

مرکز خرید آلیش وریش از مراکز خرید معروف آنکارا است. در این مرکز خرید اجناس با کیفیت با قیمت مناسب عرضه می‌شود. تنوع جذاب اجناس این مرکز خرید سبب می‌شود که گردشگران یک روز خود را، بدون خستگی یا کسالت، در این فروشگاه‌ها سپری کنند. مرکز خریدآلیش وریش رستوران‌های متنوعی برای استفاده گردشگران و مشتری‌ها دارد. تنوع غذا در این رستوران‌ها بالاست و شما می‌توانید طبق سلیقه‌ای که دارید غذای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید.

  • آدرس: آنکارا، محله آکوپورا، مرکز خرید آلیش وریش (مشاهده نقشه)
  • ساعت کار: همه‌روزه ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲

مرکز خرید آلیزوریز

منبع عکس: tripadvisor

اگر قصد سفر به ترکیه و خرید از مراکز خرید جذاب این شهر را دارید، بهتر است ابتدا تحقیق کنید و فروشگاه‌های پایتخت ترکیه را بشناسید و سپس بر اساس نیاز و هزینه‌ای که برای خرید در نظر می‌گیرید برنامه‌ریزی کنید. مراکز خرید آنکارا اجناس معروف و برندهای جهان را در خود جای داده‌اند و با قیمت مناسب به گردشگران ارائه می‌دهند. شما هم نظر خود را در مورد مراکز خرید آنتالیا با کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

ارزانترین مراکز خرید آنکارا کدامند؟

مرکز خرید Mudo و مرکز خرید ارزان اوپتیوم در آنکارا

بهترین مراکز خرید اوت لت آنکارا کدامند؟

اوت لت Erzincanlilar Giyim

بهترین زمان خرید در آنکارا چه زمانی از سال است؟

از لحاظ آب و هوا، بهترین زمان خرید، بهار است و از لحاظ تخفیف قیمتی، آذر و دی بهترین فصل خرید در آنکارا هستند.

منبع عکس کاور: نامشخص 

مطالب مرتبط:

دیدگاه