کجا صبحانه بخوریم؟ ۵ کافه در تهران برای خوردن وعده صبحانه

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
کجا صبحانه بخوریم؟ ۵ کافه در تهران برای خوردن وعده صبحانه

اگر هوس صبحانه آمریکایی به سرتان زده یا یک املت مشتی می‌خواهید، در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین بوفه صبحانه‌های تهران را به شما معرفی کنیم.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اگر قرار باشد یک روز صبح فقط برای خودتان وقت بگذارید چه نوع تفریح یا برنامه‌ای موردعلاقه شما است؟ نظرتان در مورد یک وعده صبحانه هوس برانگیز در کافه‌های تهران چیست؟ آیا منو جذاب و رنگارنگ صبحانه در یک کافه می‌تواند نظرتان را به خود جلب کند؟ پاسخ ما که مثبت است! چه کسی می‌تواند از خیر خوردن یک صبحانه کامل و خوشمزه در کافه‌های تهران بگذرد؟ هرچه که باشد ما خیابان‌های این شهر را با کافه‌های کوچک و بزرگش می‌شناسیم. چند وقتی است علاقه فراوان مردم به خوردن صبحانه در کافه‌های پایتخت باعث شده تا روز به روز به بوفه صبحانه‌های تهران اضافه شود. حالا دیگر اکثر کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های شهر بخش صبحانه را به منو خود اضافه کرده‌اند تا هر سلیقه‌ای را برای کافه گردی در تهران راضی نگه دارند. در این میان یک سوال همیشگی ذهن مردم علاقه‌مند را به خود مشغول کرده است؛ بهترین کافه صبحانه تهران کجاست؟ یا کجا صبحانه بخوریم؟

اگر هوس صبحانه آمریکایی به سرتان زده یا یک املت مشتی می‌خواهید اما نمی‌دانید که در میان تمام کافه رستوران‌های این شهر باید کدام را انتخاب کنید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بهترین بوفه صبحانه‌های تهران را به شما معرفی کنیم.

۱. کافه صبحانه کاخ نیاوران

اگر دوست دارید صبحانه را در فضای باز نوش جان کنید و میهمان یکی از مجلل ترین عمارتهای پایتخت باشید پیشنهاد ما کافه کارزین در محوطه کاخ نیاوران تهران است. این کافه یا بهتر است بگوییم این بوفه صبحانه هرروز از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ ظهر تنها با منویی کامل از انواع صبحانه آماده پذیرایی از شما است. هرچه دلتان بخواهد در منو کافه کارزین پیدا می‌شود. از بهترین صبحانه برای بلغمی‌ها گرفته تا صبحانه‌های سنگین و ورزشکاری، انتخاب با شما است، فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که در اکثر مواقع باید از قبل برای صرف صبحانه در این کافه میز رزرو کنید.

اینجا با توجه به موقعیت مکانی‌اش از بهترین و البته گران‌ترین بوفه‌های صبحانه در تهران است که از نقاط قوت آن می‌توان به کیفیت و تازگی مواد اولیه، برخورد حرفه‌ای پرسنل کافه و رفتار مشتری مدارانه مدیریت کافه کارزین و سرو غذا در فضای باز اشاره کرد.

۲. رستوران کوبابا

اگر دوست دارید به یکی از رستوران‌های خوب تهران بروید که علاوه بر منو ناهار و شام بخشی را هم به صبحانه اختصاص داده است، باید راهی بوفه صبحانه رستوران کوبابا شوید. اینجا هم یکی از متنوع‌ترین بوفه‌های صبحانه تهران انتظارتان را می‌کشد. همه رستوران کوبابا را با غذاهای معروف و لذیذ لبنانی می‌شناسند؛ اما حساب منو صبحانه از غذاهای لبنانی جداست. در بوفه صبحانه کوبابا علاوه بر اینکه می‌توانید انواع صبحانه‌های ایرانی را سفارش دهید، امکان انتخاب غذا از میان صبحانه‌های فرنگی هم برایتان فراهم شده است. رستوران کوبابا در منطقه جردن واقع شده و طبیعتا جز رستوران‌های گران تهران دسته‌بندی می‌شود.

فضای بزرگ، طراحی داخلی خاص، کیفیت بالای غذاها و برخورد حرفه‌ای پرسنل از مهم‌ترین ویژگی‌های رستوران کوبابا در جردن است. اگر برای خوردن صبحانه به رستوران کوبابا رفتید پیشنهاد می‌کنیم سفارش سالاد میوه این رستوران را از قلم نیندازید.

۳. کافه ریبار

یکی دیگر از خاص‌ترین کافه صبحانه‌های تهران را می‌توان در حیاط زیبا و سرسبز موزه زمان پیدا کرد. کافه ریبار یک بوفه صبحانه خاص با سرو غذا در فضای باز توانسته نظر دوستداران کافه گردی را به خود جلب کند و به همین واسطه برای صرف صبحانه در کافه ریبار باید همیشه از قبل به فکر رزرو میز باشید. یکی از مزایای کافه ریبار به نسبت دیگر بوفه‌های صبحانه در تهران ساعت کار آن است. زمانی که اکثر کافه صبحانه‌ها نهایتا تا ساعت ۱۱ سفارش صبحانه قبول می‌کنند پرسنل ریبار تا ساعت یک ظهر برای سرو صبحانه به شما خدمات ارائه می‌دهند، همین هم باعث شده تا در میان بوفه‌های صبحانه به یک گزینه محبوب تبدیل شود.

ریبار نه‌تنها برای کسانی که روی ساعت خوابشان حساس هستند، بلکه برای راضی کردن ذائقه‌های متفاوت و سخت پسند هم انتخاب بسیار خوبی است. دایره انتخاب شما در بوفه صبحانه موزه زمان از صبحانه آمریکایی تا املت ایرانی گسترده است تا سخت‌گیرترین مشتریان را هم راضی نگه دارد.

۴. رستوران برادران

رستوران برادران یکی از رستوران‌های خوب تهران با منو صبحانه است که می‌توانید آن را در خیابان شیخ بهایی پیدا کنید. این رستوران جز اولین رستوران‌هایی است که باید از آن در لیست بهترین کافه صبحانه‌های تهران نام برد. مردم این محدوده رستوران برادران را با آب‌میوه‌های طبیعی و خوشمزه‌اش می‌شناسند؛ اما علاوه بر آب آب‌میوه‌های طبیعی که می‌توانید برای وعده صبحانه یا به‌عنوان نوشیدنی در وعده ناهار سفارش دهید. باقی موارد در منو صبحانه این رستوران هم همگی از کیفیت و طعم عالی برخوردارند. اگر برای سفارش صبحانه حسابی سخت‌گیر هستید و دل‌تان میزی چیده شده از انواع صبحانه‌های ایرانی و فرنگی را می‌خواهد قطعا رستوران برادران انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

محیطی دنج و آرام با طراحی و دکوراسیونی ساده، سرعت عمل بالا در آماده کردن سفارشات، تنوع بالا در منو صبحانه، کیفیت بی‌نظیر غذاها و برخورد مؤدبانه و صمیمی پرسنل از مهم‌ترین دلایل مردم برای انتخاب رستوران برادران برای صرف وعده صبحانه هستند. علاوه بر این انتخاب موزیک‌هایی جذاب و شنیدنی هم به نقطه قوتی برای رستوران برادران تبدیل شده است، پرسنل این رستوران سعی دارند در انتخاب آهنگ هر سلیقه‌ای را مدنظر قرار دهند. راستی پیشنهاد می‌کنیم اگر برای سرو صبحانه به رستوران برادران رفتید از سفارش نوشیدنی‌های طبیعی و دم‌نوش‌های خوش طعم این رستوران غافل نشوید.

رپورتاژ

۵. بوفه صبحانه رستوران ملل

یکی دیگر از رستوران‌های بسیار عالی تهران برای صرف صبحانه رستوران ملل روی پل طبیعت تهران است. اگر به صرف غذا در رستوران فضای باز علاقه‌مند باشید قطعا از انتخاب رستوران ملل پشیمان نخواهید شد. از آنجایی که مردم تهران علاقه زیادی به پیاده‌روی سرصبح روی پل طبیعت دارند بوفه صبحانه رستوران ملل معمولا شلوغ و پر رفت‌وآمد است. کار سختی است که کنار این رستوران بگذرید، اما توجهی به آن همه غذای متنوع و رنگارنگی که برای صبحانه در نظر گرفته‌اند نداشته باشید. به همین دلیل است که معمولا پیاده‌روی روی پل طبیعت با رسیدن به رستوران ملل قطع شده و بعد از صرف صبحانه دوباره از سر گرفته می‌شود.

رپورتاژ

اگر قصد خوردن صبحانه در رستوران ملل پل طبیعت را دارید باید بین ساعت ۸ تا ۱۱ خودتان را به روی پل برسانید، در غیر این صورت می‌توانید برای سفارش غذا از منو ناهار و شام تا ساعت ۱۱ شب به رستوران ملل بیایید. اینجا چون پر رفت‌وآمد است، نمی‌توان از آن توقع یک فضای دنج و آرام داشت؛ اما در عوض می‌توانید با خیال راحت به کیفیت غذاها اطمینان کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه