بلیط هواپیما گران نمی‌شود

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند سه شنبه، ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۲
بلیط هواپیما گران نمی‌شود

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که هیچ‌گونه افزایش قیمتی در بلیط هواپیما رخ نداده است و برنامه‌ای نیز برای آن وجود ندارد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به برخی اظهارات صورت‌ گرفته در خصوص افزایش قیمت بلیط هواپیما، از عدم هرگونه افزایش قیمت در نرخ پروازهای داخلی خبر داد و بر رعایت سقف‌های تعیین‌شده سابق تاکید کرد. وی در این رابطه افزود:

تخلف در نرخ فروش بلیط هواپیما از سوی هر شرکت هواپیمایی یا دیگر ارائه کنندگان بلیط هواپیما تخلف محرز و بسیار بزرگی به شمار رفته و با عوامل آن برخورد قضایی خواهد شد.

ذیبخش با بیان اینکه بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده تاکنون هیچ شرکتی مرتکب تخلف نشده است، بر برخورد با گران‌فروشی‌ احتمالی بلیط‌ هواپیما در مسیرهای داخلی تاکید کرد و گفت:

مردم می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی سازمان هواپیمایی ما را در جریان تخلفات احتمالی در این زمینه قرار دهند تا با مسببان آن برخورد شود.

شایان‌ ذکر است که بلیط هواپیما در آبان‌ماه سال ۱۳۹۹ با افزایش ۱۰ درصدی مواجه شد و محدودیت حداقل قیمت نیز از این نرخ‌نامه کنار رفت.

انجمن شرکت‌های هواپیمایی در سه روز گذشته نرخ‌نامه‌ای جدید برای پروازهای داخلی منتشر کرد که بر اساس آن، حداکثر قیمت برای پروازهای داخلی در ۲۲۷ مسیر پروازی مختلف مشخص شد. مطابق این نرخ‌نامه، ۴۸۱,۹۰۰ تومان پایین‌ترین نرخ منتشر شده برای قیمت بلیط پروازهای داخلی در مسیرهای کوتاه و ۱,۵۱۸,۵۰۰ تومان بالاترین آن است که به مسیر پروازی تبریز-بندرعباس اختصاص دارد.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با کمک موتور جست‌وجوی پرواز کجارو می‌توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنید.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه