سه کشوری که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما تابعیت می‌دهند!

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
سه کشوری که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما تابعیت می‌دهند!

بررسی‌ها نشان داده است که سه کشور ترکیه، بلغارستان و مقدونیه شمالی آسان‌ترین گزینه برای درخواست تابعیت هستند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در سال‌های اخیر بسیاری از ما ایرانی‌ها، به‌ دلیل مسائلی نظیر تحریم‌های بین‌المللی یا رفاه حال فرزندانمان، به فکر اخذ تابعیت کشورهای دیگر افتاده‌ایم؛ اما خیلی پیش آمده که سختی‌های راه یا زمان‌بر بودن پروسه اخذ تابعیت، ما را از این تصمیم منصرف کند و باعث شود که عطایش را به لقایش ببخشیم. این در حالی‌ست که هر مشکلی راه‌حل مناسب خودش را دارد.

ما در این مطلب می‌خواهیم به همین راه‌‌حل‌ بپردازیم و سه کشوری را به شما معرفی کنیم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تابعیت می‌دهند؛ باور نمی‌کنید؟! پس در ادامه همراه ما باشید.

گرفتن تابعیت کدام کشورها آسان‌تر است؟

بررسی‌ها نشان داده است که سه کشور ترکیه، بلغارستان و مقدونیه شمالی آسان‌ترین گزینه برای درخواست تابعیت هستند؛ چراکه شما می‌توانید در مدت زمان کمی تابعیت‌ را بگیرید. در ادامه با نحوه اخذ پاسپورت و مزایای گرفتن تابعیت کشورهای مقدونیه شمالی، ترکیه و بلغارستان بیشتر آشنا خواهیم شد.

کشورهای زیادی وجود دارند که برای اخذ تابعیت می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. هرکدام از این کشورها روش‌های متنوعی را برای دادن تابعیت به متقاضیان‌شان در نظر گرفته‌اند که یکی از این روش‌ها، سرمایه‌گذاری است.

البته توجه داشته باشید که ممکن است بعضی از این کشورها برای سرمایه‌گذاری شرایط خاص‌تری داشته باشند و به‌راحتی به همه تابعیت ندهند و حتی برای ایرانیان با شرایط خاص ارائه شوند؛ به‌عنوان مثال: کشورهای دومینیکا، آنتیگوا و باربودا، وانواتو  و مونته نگرو در همین دسته قرار می‌گیرند.

علاوه بر این، کشورهایی نظیر مالتا، سنت کیتس و نویس، گرنادا و سنت لوسیا نیز در حال حاضر برنامه‌هایشان را به متقاضیان ایرانی در این زمانی که مقاله نوشته شده ارائه نمی‌کنند.

۱. مقدونیه شمالی

مقدونیه شمالی به‌تازگی برنامه اخذ تابعیت از طریق سرمایه‌گذاری را شروع کرده است. خوشبختانه گروه حقوقی بیات به‌عنوان یکی از ۶ نماینده مجاز مقدونیه شمالی، می‌تواند شما را برای گرفتن تابعیت مقدونیه شمالی و تمام برنامه‌های دیگر راهنمایی کند.

مقدونیه شمالی با قرار گرفتن در ناحیه اروپای شرقی، یک انتخاب منحصربه‌فرد برای دریافت تابعیت به حساب می‌آید. این کشور از مارس ۲۰۲۰ به عضویت ناتو درآمده است و متعاقبا به اتحادیه اروپا خواهد پیوست، تا شهروندان این کشور بتوانند زندگی، کار و سرمایه‌گذاری خودشان را در کشورهای اروپایی نیز به‌راحتی ادامه دهند.

داشتن تابعیت مقدونیه شمالی می‌تواند زندگی شما را بیمه کند؛ چراکه زندگی در این کشور مزایای متنوعی خواهد داشت. برخی از این مزایا عبارت‌اند از:

۱. جاذبه‌های گردشگری و محیط ‌زیست شگفت‌انگیز در قارۀ اروپا

۲. افزایش رشد اقتصادی بر پایه حضور در اتحادیۀ اروپا

۳. داشتن حکومتی بر اساس دموکراسی پارلمانی

۴. داشتن مقررات بانکی متناسب با قوانین اروپا

۵. کم بودن هزینۀ زندگی نسبت به امکانات رفاهی، تحصیلی و بهداشتی

۶. امنیت بسیار بالا در بین کشورهای اروپایی 

لازم به ذکر است که دولت مقدونیه شمالی برنامه‌های نوآورانه و جذابی را برای متقضیان در نظر گرفته است که با کمک آن‌ها می‌توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی برای اخذ پاسپورت و تابعیت مقدونیه شمالی اقدام کنید.

دریافت این پاسپورت به آزمون زبان نیازی ندارد و امکان سفر به ۱۲۵ کشور به‌ویژه اتحادیه اروپا بدون ویزا مهیا خواهد شد. از طرفی امکان تابعیت دوگانه نیز منجر به افزایش جذابیت‌های پاسپورت مقدونیه شمالی شده است.

۲. کشور ترکیه

ترکیه با داشتن طبیعت بکر و جاذبه‌های توریستی منحصربه‌فرد به یکی از کشورهای محبوب برای ایرانیان تبدیل شده است. دولت ترکیه نیز در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی را برای جلب نظر متقاضیان جهت سرمایه‌گذاری و اخذ تابعیت و پاسپورت ترکیه نجام داده است.

علاوه ‌برآن، نزدیک بودن آداب ‌و رسوم مردم ترکیه به ما باعث شده است که زندگی در این کشور چندان هم از نظر اجتماعی، دینی، فرهنگی سخت نباشد.

از جمله مزایای اخذ تابعیت ترکیه می‌توان به امکان حفظ تابعیت قبلی، معتبر بودن پاسپورت ترکیه در جهان، امکان سفر به بیش از ۱۱۰ کشور دنیا بدون ویزا و عدم شرط اقامت در این کشور اشاره کرد. همچنین سهولت اخذ ویزا و اقامت در کشور آمریکا و انگلستان به روش سرمایه‌گذاری هم برای شهروندان ترکیه یکی دیگر از مزیت های این سرمایه‌گذاری است.

یکی دیگر از ویژگی‌های اخذ پاسپورت ترکیه از طریق سرمایه ‌گذاری این است که کمتر از چهار ماه می‌توانید پاسپورت خودتان را دریافت کنید. البته مسلما مشورت با یک وکیل مهاجرت معتبر، راه شما را هموارتر خواهد کرد. دولت ترکیه روش‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری در این کشور ارائه داده و تفاوتش با دیگر برنامه‌ها در این است که شما می‌توانید برای مثال ملک یا چندین ملک به ارزش ۲۵۰ هزار دلار خریداری کنید، می‌تواند ملک مسکونی، تجاری یا حتی زمین باشد. می‌توانید آن را اجاره بدهید یا در آن زنگی کنید. دیگر روش سرمایه‌گذاری سپرده گذاری بانکی ست. با مشاوره رایگان با گروه حقوقی بیات می‌توانید بهترین گزینه را نسبت به موقعیت خود و با در نظر گرفتن مزایای شما انتخاب کنید.

۳. کشور بلغارستان

کشور بلغارستان در بخش جنوب شرقی قاره اروپا قرار گرفته است که با داشتن تاریخ و فرهنگ غنی می‌تواند یک گزینه ایدئال برای دریافت تابعیت و پاسپورت دوم باشد. این کشور جمعیت کمی داشته و اوضاع اقتصادی آن نیز در سال‌های اخیر رو به بهبود است.

کشور بلغارستان عضو اتحادیه اروپاست، پس برای اخذ تابعیت و پاسپورت اروپایی می‌توانید روی آن حساب کنید.

امکان مسافرت به ۱۶۹ کشور از جمله اتحادیه اروپا و انگلستان بدون نیاز به ویزا، اخذ تابعیت ظرف مدت پنج سال، و در شرایط خاصی هم با یک سال بدون نیاز به آزمون زبان یا مهارت خاصی و پایین بودن نرخ‌های مالیاتی تنها بخشی از مزایای دریافت تابعیت و پاسپورت دوم بلغارستان است.

اخذ تابعیت و پاسپورت مقدونیه شمالی با گروه حقوقی بیات

تا اینجا با مزایای گرفتن تابعیت مقدونیه شمالی آشنا شدید. حالا سوال اینجا است که چگونه باید برای گرفتن این تابعیت یا دیگر کشورها اقدام کنیم؟

تجربه نشان داده است که عدم آشنایی با قوانین حقوقی و بین‌المللی، مشکلات عدیده‌ای را در مسیر اخذ پاسپورت دوم ایجاد می‌کند. بارها مشاهده شده که کلاهبرداران با سوء‌استفاده از متقاضیان ناآگاه برای سرمایه‌گذاری در کشورهای مختلف، ضررهای هنگفتی را به آنان تحمیل می‌کنند. دلال‌های ملک با وعده گرفتن تابعیت، خانه‌ای را به شما می‌فروشند که مشکلات‌ حقوقی‌اش می‌تواند شما را در آینده از کرده خودتان پشیمان کند!

برای برنامه‌های تابعیت از طریق سرمایه‌گذاری اکثر کشورها نمایندگان مجاز و رسمی را برای انجام این فرآیند معرفی می‌کنند. گروه حقوقی بیات یکی از شش نماینده رسمی و مجاز از کشور مقدونیه شمالی نیز هست. همچنین در ترکیه استانبول دفتر دارند و وکلای پایه یک دادگستری ترکیه در این گروه هدایت گر شما خواهند بود. گروه حقوقی بیات نماینده رسمی این کشورها جهت اخذ تابعیت و پاسپورت است:

رپورتاژ

رپورتاژ

آقای سام بیات

بعد از تصمیم و اقدام برای اخذ تابعیت و پاسپورت دوم با گروه حقوقی بیات تماس بگیرید.

این گروه با تجربۀ درخشان ۳۰ ساله توسط آقای سام بیات (وکیل دادگستری پایه یک کانادا) تاسیس شده است و خدمات حقوقی مهاجرت را به متقاضیان ارائه می‌کند.

گروه حقوقی بیات در طی این سال‌ها نشان داده است که هیچ‌گاه مشتریان خودش را حتی پس از اخذ تابعیت رها نمی‌کند. چراکه بسیاری از چالش‌ها یا مشکلات حقوقی معمولا در ماه‌های اول پس از اخذ تابعیت رخ می‌دهند و حضور یک وکیل باتجربه می‌تواند در این زمان، بسیار برای شما مفید باشد. به‌طور مثال ممکن است هنگام افتتاح حساب بانکی یا انجام کارهای مالیاتی‌تان در کشور جدید به مشکل برخورد کنید یا هر مشکل اجتماعی، مالیاتی و غیره می‌توانید از مشاوره رایگان برای تمام امور حقوقی مهاجرت این گروه برای کسب اطلاعات و راهنمایی بهره‌مند شوید.

در نهایت امیدواریم تا با کمک گرفتن از افراد باتجربه بتوانید این مسیر را با موفقیت طی کنید و تابعیت کشور موردنظرتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست بیاورید.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه