خدمات تحصیلی خارج از کشور با موسسه حقوقی نوباوران عدل

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰
خدمات تحصیلی خارج از کشور با موسسه حقوقی نوباوران عدل

کانادا با بهره‌مندی از امتیازاتی مانند امکان تحصیل در دانشگاه‌های معتبر، شرایط اقتصادی مناسب و رفاه بالای زندگی، پیدا کردن شغل‌ و… مقصدی مناسب برای مهاجران است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به مهاجرت فکر کرده باشید. کاملا طبیعی است که انسان برای پیشرفت تصمیم به ترک محل زندگی و اقدام به اقامت در جایی بهتر باشد. گاهی این پیشرفت با مهاجرت به شهری بزرگ‌تر با امکانات بیشتر می‌تواند باشد و گاهی به کشوری دیگر ...

موسسه حقوقی نوباوران عدل با سال‌ها تجربه، موفق در زمینه مشاوره کار، زندگی و اقامت کشورهای مختلف با اطلاعات کافی، آماده راهنمایی و مشاوره و پاسخگویی به سوالات متقاضیان محترم خواهد بود.

اما بهترین کشور برای مهاجرت کجاست؟

ما به شما کشور کانادا را پیشنهاد می‌کنیم و اطلاعاتی در این زمینه ?????? ?? ?????? ارائه می‌دهیم. با ما همراه باشید.

امروزه مهاجرت به کانادا نقش مهمی در تاریخ کانادا ایفا کرده است. کانادا با بهره‌مندی از امتیازاتی مانند امکان تحصیل در دانشگاه‌های معتبر و مطرح بودن در سطح جهانی، شرایط اقتصادی مناسب و رفاه بالای زندگی، پیدا کردن شغل‌ و… مقصدی مناسب برای مهاجران است.

کانادا واقع در شمال قاره آمریکای شمالی، با مساحت ۹ کیلومتر مربع دومین کشور پهناور جهان بوده اما جمعیت این کشور کمتر از ۴۰ میلیون نفر است. از رایج‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مهاجرت به کانادا از طریق خانواده
  • مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل
  • داشتن مهارت و تخصص در کار برای مهاجرت به کانادا
  • مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری
  • مهاجرت به کانادا از طریق کاندید ایالتی

 

یکی از پرطرفدارترین راه‌های مهاجرت به کانادا برای قشر جوان، اقدام به ????? ?? ?????? است.

رپورتاژ

تحصیل در کانادا به‌دلیل کیفیت بالای نظام آموزشی، اعتبار بین المللی مدارک تحصیلی و مناسب بودن هزینه‌ها، فرهنگ بالای مردم و راحت بودن مهاجران در این کشور به‌شدت مورد توجه دانشجویان در سراسر دنیا مخصوصا ایران قرار گرفته است. به طوری‌که در هر سال بیشتر از ۲۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های این کشور به تحصیل مشغول می‌شوند.

دلایل تحصیل در کانادا

  • کیفیت آموزشی بالا

قرار داشتن دائمی سه دانشگاه برجسته کانادا در بین ۵۰ دانشگاه برتر جهان نشان‌دهنده کیفیت بالای نظام آموزشی این کشور است.(دانشگاه مک گیل ، دانشگاه تورنتو ، دانشگاه برتیش کلمبیا)

  • مدرک تحصیلی معتبر در سراسر دنیا

یکی از دلایل تحصیل در این کشور، استانداردهای بالای دانشگاه‌های کانادا است که موجب شده مدارکی ارائه شده از آن‌ها در کلیه کشورها دارای اعتبار باشند و فارغ التحصیلان این دانشگاه‌ها دارای فرصتهای شغلی مناسبی شوند.

اخذ پذیرش تحصیلی کانادا

برای اخذ پذیرش تحصیلی در این کشور به عوامل مختلفی منوط است که چند تا از بااهمیت ترین موارد در قسمت زیر اشاره شده است:

  • رشته تحصیلی
  • دانشگاه مورد نظر برای ادامه تحصیل
  • دانشگاهی که فارغ التحصیل شده‌اید
  • معدل
  • سابقه کار برای برخی از رشته‌ها
  • فاصله تحصیلی

در کالج‌ها رشته‌های کاربردی و فنی و حرفه‌ای تدریس می‌شود و زبان تحصیل آنان انگلیسی نیز است در واقع تحصیل در این مقطع به زبان انگلیسی است و در پایان به دانشجویان مدرک فارغ التحصیلی کالج داده می‌شود.

در این دانشگاه‌ها مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری گذرانده می‌شود و مدرک علمی دانشگاه به دانشجویان اعطا می‌شود. از شرایط تحصیل برای دانشجویان در دانشگاه‌های کانادا معدل و نمرات سال آخر دبیرستان دانش‌آموزان است. علاوه براین، زبان تدریس در اغلب دانشگاه‌های کانادا انگلیسی و ازاین‌رو دانشجویان باید برای تحصیل در کانادا مدرک زبان آیلتس حداقل ۶ را داشته باشند.

  • برای تحصیل در کانادا با کمترین هزینه حداقل مدرک دیپلم و زبان آیلتس ۶ الزامی است.

اما دیگر کشور پرطرفدار و کم هزینه برای تحصیل را می‌توان کشور روسیه نام برد. روسیه پهناورترین کشور جهان است که جزء کم تراکم ترین کشورها است.

????? ?? ????? یک تجربه عالی برای متقاضیان تحصیل در این کشور است، به‌خصوص علاقه‌مندان به تحصیل پزشکی و دندان پزشکی؛ زیرا اغلب دانشگاه‌های شهرهای مختلف روسیه دارای رنکینگ بسیار بالا بوده و مدارک آن‌ها نیز قابل تایید از طرف وزارت بهداشت ایران است.

رپورتاژ

روسیه کشوری است با جاذبه‌های توریستی بالا، که تابه‌حال ۱۷ اثر فرهنگی و تاریخی در یونسکو ثبت کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به کاخ پترگوف، میدان سرخ، کلیسای جامع سنت باسیل، میدان سرخ، موزه ارمیتاژ و کرملین و مرکز تاریخی شهر سنت پترزبورگ اشاره کرد.

هوای روسیه را می‌توان جزو آب و هوای قاره ای و مرطوب دسته‌بندی کرد.

روسیه از نظر علمی دارای جایگاه بالایی در جهان بوده و در دهه اخیر، تحصیل در روسیه در مقاطع عالی دستخوش تغییرات فراوان شده است.

کشور روسیه بعد از جنگ جهانی دوم به تمام ضعف‌های علمی و صنعتی خود پی برد و در جهت بهبود آن‌ها قدم برداشت.

تلاش بی‌وقفه آن‌ها در این جهت باعث شد تا تعداد دانشگاه‌ها و مراکز علمی خود را چند برابر کنند و پیشرفتی خیره‌کننده‌ای در زمینه رشته‌های علوم پایه، ریاضی، فیزیک، شیمی، هوافضا، فنی و مهندسی، نانو تکنولوژی، هنر و موسیقی کنند.

روسیه در بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ حدود ۸ میلیارد دلار را برای به روز شدن امکانات علمی و فنی خود در دانشگاه های کشورش تخصیص داد.

تحصیل در روسیه با توجه به دارا بودن این کشور از باکیفیت‌ترین سیستم آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌های معتبر مورد تقاضای بسیاری از کسانی است که به‌دنبال پیشرفت هستند.

روسیه، با بالاترین نرخ تعداد باسوادان در جهان (٪۹۹.۶)، یکی از بهترین سیستم‌های آموزش‌وپرورش را در سطح جهانی دارد.

مدت زمان تحصیل در روسیه

یکی از موارد بسیار مهمی که لازم است قبل از اخذ پذیرش برای تحصیل در هر نقطه از دنیا مطلع باشید، مدت زمان گذراندن هر مقطع است. مدت زمان تحصیل در هر یک از مقاطع کارشناسی به بالا شباهت زیادی با دانشگاه‌های ایران دارد. به طوری‌که برای کارشناسی چهار سال، کارشناسی ارشد دو و دکتری سه تا چهار سال زمان لازم است. همچنین لازم به ذکر است که علاقه‌مندان به اخذ مجوز تحصیل پزشکی در روسیه حدود ۶ سال و برای دوره های داروسازی پنج سال زمان نیاز دارند.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه