برنامه‌ریزی پرواز فوق ‌العاده از تهران به لندن

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند دوشنبه، ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۲
برنامه‌ریزی پرواز فوق ‌العاده از تهران به لندن

شرکت هواپیمایی هما از برنامه‌ریزی پرواز فوق‌العاده از تهران به لندن در تاریخ ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

حسین جهانی، مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی ملی ایران (هما)، با اشاره به اخذ مجوز از ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و سازمان هواپیمایی کشوری، از برنامه‌ریزی پرواز فوق‌العاده این ایرلاین از تهران به مقصد لندن در روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ خبر داد. وی در این رابطه اذعان داشت:

پرواز رفت با شماره ۷۱۱ در ساعت ۹:۲۰ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه فرودگاه امام خمینی را به مقصد لندن ترک کرده و در ساعت ۱۲:۱۰ به وقت محلی در فرودگاه هیتروی لندن به زمین می‌نشیند. پرواز بازگشت نیز ساعت ۱۴:۱۰ از فرودگاه لندن به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) پرواز و در ساعت ۲۳:۴۰ وارد این فرودگاه می‌شود.

جهانی درخصوص پروتکل‌های بهداشتی لازم برای انجام این پرواز نیز تصریح کرد:

همه مسافران با سن بالای هشت سال باید قبل از سوار شدن به هواپیما تست PCR با پاسخ منفی داشته باشند و در ایران هم از آن‌ها تست گرفته می‌شود.

شایان ذکر است که طی ماه‌های گذشته و با شیوع ویروس جهش یافته کرونا موسوم به کرونای انگلیسی، پروازهای ایران به/از انگلیس و برخی دیگر از کشورها به حالت تعلیق درآمده بود. 

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با کمک موتور جست‌وجوی پرواز کجارو می‌توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه