فروشگاه اکشن فیگور دالاران

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰
فروشگاه اکشن فیگور دالاران

اکشن فیگورها دسته‌ای از اسباب‌بازی‌های فیگوردار هستند و در قالب شخصیت‌های کارتونی، ورزشی، هنرمندان و… وجود دارند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تاکنون یک شهر جادویی را از نزدیک دیده‌اید؟ مطمئناً ندیده‌اید!

اشرفی هستم، مدیریت فروشگاه دالاران و امروز قرار است به شما عزیزان جادویی‌ترین فروشگاه اکشن فیگور را معرفی کنم، پس همراه ما باشید.

فروشگاه اکشن فیگور و فیگور دالاران

مدت زیادی از زندگی‌ام را صرف بازی کردن  World of Warcraft  کردم، آن بازی صحنه‌های هنری شاهکار زیادی داشت؛ ولی یکی از بهترین‌هایش شهری بود به نام  دالاران که در پچ Wotlk شهر اصلی همه پلیرها بود که آن‌قدر زیبا و عالی بود حتی تا پچ‌ها بعد هم آن شهر پاتوق پلیرها بود، همیشه در ذهن خودم می‌گفتم اگر روزی فروشگاهی راه‌اندازی کنم دوست دارم مثل دالاران جادویی باشد! که وقتی وارد فروشگاه شوید نفستان بند بیاید، پس فروشگاه اکشن فیگور در ایران را به اسم دالاران راه‌اندازی کردم.

خرید اکشن فیگور

فکر می‌کنم تمام افرادی که این مقاله را می‌خوانند یک آشنایی کوچکی با اکشن فیگور و فیگور دارند، ولی اگر هم این‌طور نیست، فیگور به پز (Pose) خاصی از یک کاراکتر گفته می‌شود که به دو صورت غیر مفصلی (مجسمه) و مفصلی (اکشن فیگور) دسته‌بندی می‌شود. البته که همین‌ها خودشان دسته‌بندی‌های بسیار مختلفی دارند، ولی برای این مقاله همین‌قدر کفایت می‌کند. مقاله مفصل انواع اکشن فیگور را می‌توانید در داخل بلاگ ما بخوانید.

روند کاری فروشگاه اکشن فیگور و فیگور دالاران

بعد از دو سال فروش آنلاین، تصمیم گرفتیم که مغازه را هم افتتاح کنیم و واقعا شهر جادویی دالاران را به واقعیت تبدیل کنیم. اپلیکیشن را هم راه‌اندازی کردیم و همچنین سایت تخصصی فروش اکشن فیگور را که بتوانید با خیال راحت، بین آیتم‌های بی‌نظیر فروشگاه جست‌وجو کنید، تصاویر را ببینید، توضیحات را مطالعه کنید و در نهایت محصول مورد نظرتان را از فروشگاه اکشن فیگور دالاران سفارش بدهید.

سیستم دابل باکس (Double Boxed)

محصولاتی که ما برای فروش داریم اسباب‌بازی نیست و کار هنری است و ساعت‌ها برای تهیه هرکدام زحمت کشیده شده است. از آنجایی که اکثر مشتری‌های ما اینترنتی خرید می‌کنند و به تمام ایران ارسال پستی داریم، ریسک از بین رفتن اثر هنری در واحد شرکت‌های ارسال‌کننده پستی و... وجود دارد؛ بنابراین تصمیم گرفتیم اولین فروشگاه اکشن فیگور در ایران باشیم که سیستم دابل باکس را خدمت مشتری‌های گرامی ارائه بدهیم.

خارج از سیستم دابل باکس، همه محصولات فروشگاه در زمان ارسال حباب بندی (ضربه‌گیر) می‌شوند، ولی با سیستم دابل باکس تمامی محصولات بالای سه میلیون تومان به‌رایگان ابتدا حباب بندی می‌شوند، سپس داخل یک باکس دیگر قرار می‌گیرد و در نهایت آن باکس هم داخل یک باکس دیگر قرار می‌گیرد که بسته و اثر هنری خریداری‌شده توسط شما سالم یا به‌اصطلاح Mint به مقصد برسد.

رپورتاژ

تنوع محصولات فروشگاه اکشن فیگور و فیگور دالاران

دنیای محصولات کالکتیبل انتها ندارد؛ ولی ما سعی کرده‌ایم از همه فرنچایزها فیگور و اکشن فیگور داشته باشیم و خرید اکشن فیگور را برای کالکتورها و نِردها آسان کرده‌ایم، البته همین جا تمام نمی‌شود، اوتاکوها می‌توانند اکشن فیگور انیمه‌ای بخرند، افرادی که مجسمه دوست دارند و اهل اکشن فیگور نیستند می‌توانند فیگور بخرند، انواع مدل اکسسوری‌های جذاب مثل جاکلیدی، کیف پول و... .

باز هم هست! همه محصولات فروشگاه در رنج‌های قیمتی مختلف برای فروش موجود است، اکشن فیگور از برندهای ارزان‌تر مثل Neca  Good Smile Company   Bandai، Mezco Toys و... تا اکشن فیگور برندهای دست‌ساز و به‌اصطلاح High End  مثل  Hot Toys , Enterbay, Asmus Toys, Medicom Toy و ... در بخش مجسمه‌ها هم همین‌قدر رنج قیمتی متفاوت است؛ از Banpresto تا حتی شاهکاری مثل Prime1.

خرید فیگور

خیلی‌ها در ایران تفاوت بین فیگور و اکشن فیگور را مطلع نیستند که بالاتر راجع به آن توضیح داده‌ایم؛ اگر تمایل داشتید می‌توانید مقاله تخصصی اکشن فیگور یا فیگور را داخل وبلاگ ما مطالعه کنید.

دلیل اینکه خیلی از افراد فیگور (مجسمه) را به اکشن فیگور ترجیح می‌دهند، این است که معمولا کیفیت ساخت فیگورها (مجسمه) بهتر از اکشن فیگورها است. البته این راجع به همه برندها صدق نمی‌کند؛ ولی حتی اگر بهترین برندهای مجسمه مثل Prime 1،Xm Studios  & Sideshow و... را با بهترین برندهای اکشن فیگور مثل Hot Toys ،Enterbay، Asmus Toys و... مقایسه کنید، متوجه اختلاف قیمت و کیفیت آن‌ها خواهید شد.

به‌عنوان فروشگاه تخصصی اکشن فیگور و فیگور وظیفه داریم که بهترین و متنوع‌ترین فیگورها و اکشن فیگورها را در فروشگاه داشته باشیم، از جاکلیدی‌های فانکو پاپ ۲۲۰ هزار تومانی تا مجسمه Prime 1 چندین میلیون تومانی که می‌توانید تشریف بیاورید فروشگاه و این شاهکار را از نزدیک مشاهده کنید.

رپورتاژ

سرویس‌دهی و خدمات پس از فروش

اکشن فیگورها به‌صورت کلی آثار هنری شکننده و ظریفی هستند که اکثرا برای کودکان ساخته نشدند و بعضا دیده شده است که توسط کودکان شکسته می‌شود؛ ولی فروشگاه دالاران خدمات پس از فروش ویژه‌ای را به شما ارائه می‌دهد.

شما بعد از خرید اگر به هر دلیلی از محصولی که خریداری کردید خوشتان نیامد، اگر بسته‌بندی را باز نکنید می‌توانید محصول را بیاورید و به همان اندازه اعتبار فروشگاه دریافت کنید (با یک آیتم دیگر به همان اندازه تعویض کنید) در ضمن ۹۵% اکشن فیگورهای هات تویز و برندهای تاپ فروشگاه Sealed هستند و با Brown Box و به همان شکلی که از کمپانی Sideshow دریافت می‌شود برای مشتریان عزیز ارسال خواهد شد؛ پس خیالتان بابت تمیزی و آکبند بودن آیتم‌ها راحت باشد.

ولی باز می‌توانید در ساعات کاری با شماره مدیریت فروشگاه دالاران تماس بگیرید و سؤالاتتان را از قبیل Sealed بودن، یا تمیزی جعبه و... در میان بگذارید؛ چون بنده خودم کلکسیونر هستم و کاملا حساسیت شما کلکسیونرهای عزیز را درک می‌کنم و به تک‌تکشان احترام می‌گذارم.

آدرس فروشگاه اکشن فیگور و فیگور دالاران

آدرس فروشگاه ما خیابان مدنی، نبش مترو فدک، پاساژ پالمیرا ،طبقه اول، تجاری واحد ۱۱۱ است، می‌توانید در گوگل مپ یا اپلیکیشن‌های مسیریاب هم اسم دالاران استور را سرچ کنید و تشریف بیاورید؛ ولی به خاطر ویروس کرونا پیشنهاد می‌شود از منزل و از خرید اینترنتی در وب‌سایت یا اپلیکیشن ما لذت ببرید.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه