از چهلستون تا تخت‌ جمشید؛ خرید آنلاین بلیت اماکن گردشگری فقط با اپلیکیشن تاپ

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰
از چهلستون تا تخت‌ جمشید؛ خرید آنلاین بلیت اماکن گردشگری فقط با اپلیکیشن تاپ

امکان خرید بلیط مراکز گردشگری در همه شهرهای و استان‌های کشور، به خدمات اپلیکیشن تاپ اضافه شد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

امکان خرید بلیط مراکز گردشگری در همه شهرهای و استان‌های کشور، به خدمات اپلیکیشن تاپ اضافه شد. این ویژگی امکان خرید آنلاین بلیط اماکن گردشگری مانند موزه‌ها، مکان‌های دیدنی، باغ‌ها و مراکز تاریخی را برای کاربران این اپلیکیشن فراهم می‌کند.

خرید بلیط اماکن گردشگری فقط گوشه‌ای از خدمات وسیع تاپ است. تاپ با فراهم کردن خدمات آنلاین متنوع و ضروری کاربران در بستر تنها یک اپلیکیشن، امکانات کاربردی زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • با نصب اپلیکیشن تاپ می‌توانید تمام نقل و انتقالات مالی روزانه خود را با کارت به کارت تاپ انجام دهید.
  • در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ تلفن همراه و بسته‌های اینترنتی تمام اپراتورهای همراه را تهیه کنید.
  • طرح ترافیک خود را به‌صورت روزانه از تاپ بخرید.
  • عوارض آزادراهی سفر را پرداخت کنید.
  • در سریع‌ترین زمان ممکن چک صادر کنید و تمام امور مربوط به استعلام چک را انجام دهید.
  • بدون مراجعه به بانک‌ها یا شعب خودپرداز قبوض خود را پرداخت کنید.
  • و بسیاری ویژگی‌های کاربردی دیگر را تنها با یک اپلیکیشن دریافت کنید.

خرید بلیط اماکن گردشگری با تاپ

با شیوع کرونا خیلی از ما از هر سفر و تفریحی بریده‌ایم. خیلی وقت است رستوران، کافه یا رفتن به مراکز خرید را به‌کلی از لیست کارهای روزانه‌مان حذف کرده‌ایم. اما شاید یک مسافرت کوتاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پیشنهاد جذابی به نظر برسد.

از آن گذشته چند نفر از ما تا حالا سری به اماکن گردشگری شهر خودمان زده‌ایم؟ همیشه فکر می‌کنیم این مکان‌ها که همیشه سر جای خود هستند و می‌توان از آن‌ها دیدن کرد و جاهای دورتری را برای سفر و وقت گذرانی انتخاب می‌کنیم. اما سفر کردن به خیلی از شهرهای کشور ممنوع و مهم‌تر از آن پر ریسک است؛ شاید بهترین فرصت برای دیدن مراکر گردشگری و فرهنگی شهر خودمان باشد.

تاپ، خرید بلیط مراکز گردشگری را در حد لمس کردن چند دکمه روی گوشی تلفن همراهمان آسان و البته بی‌خطر کرده است. ایستادن در صف‌های طولانی مراکز گردشگری، به‌خصوص با وجود شیوع گسترده کرونا کار عاقلانه‌ای به نظر نمی‌رسد. اما با تاپ دیگر نیازی نیست در صف بایستیم. می‌توانیم به‌راحتی بلیط خود را از قبل بخریم و فقط به گیت برای ارائه بلیط و ورود مراجعه کنیم.

خرید آنلاین بلیط مراکز گردشگری چه مزایای دیگری دارد؟

همان طور که پیش‌تر گفتیم، مهم‌ترین مزیت خرید آنلاین بلیط در حال حاضر، عدم نیاز به ایستادن در صف‌های طولانی تهیه بلیط و در نتیجه دوری از ازدحام و حفظ سلامتی ما و عزیزانمان است.

اما جدا از این مسئله، شیوه زندگی جدید شهروند امروز، با کمبود وقت و حوصله عجین شده و خیلی از شهروندان ترجیح می‌دهند از هر معطلی و اتلاف وقت اجتناب کنند. تاپ، با این ویژگی جدید خود، یعنی امکان خرید آنلاین بلیط مراکز گردشگری، مزیت‌های زیادی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. برخی از این مزایا عبارت‌اند از:

  • امکان خرید آنلاین بلیط الکترونیکی مراکز گردشگری بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در صورت ایجاد هرگونه اختلال طی فرآیند خرید
  • ذخیره شدن مشخصات بلیط‌ها در تلفن همراه کاربر و امکان بازیابی آن بدون نیاز به اینترنت (آفلاین)
  • بلیط‌های الکترونیکی تهیه شده از تاپ، دارای بارکد هستند که عبور از گیت ورودی مراکز گردشگری را برای کاربر راحت‌تر می‌کند.
  • سهولت خرید بلیط برای گردشگران غیر فارسی زبان (دارای منوی انگلیسی)
  • عدم نیاز به ایستادن در صف‌های طولانی (کمک به رعایت فاصله اجتماعی و عدم تشکیل فضاهای پرازدحام)

از کجاها می‌توانیم به اپلیکیشن تاپ دسترسی پیدا کنیم؟

برای دسترسی به اپلیکیشن تاپ و استفاده از تمام خدمات آن، فقط و فقط به یک گوشی تلفن همراه هوشمند و اینترنت (اینترنت همراه یا خطوط اینترنت ADSL) احتیاج دارید. شما به‌راحتی از طریق وب‌سایت تاپ، کافه بازار و مایکت می‌توانید در کمتر از یک دقیقه اپلیکیشن تاپ را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.

برای دانلود و نصب اپلیکیشن تاپ از یکی از منابع زیر اقدام کنید:

لینک دانلود اپلیکیشن تاپ از گوگل پلی:

https://play.google.com/store/apps/details?id=ir.tgbs.peccharge

لینک دانلود اپلیکیشن تاپ از مایکت:

https://myket.ir/app/ir.tgbs.peccharge

لینک دانلود اپلیکیشن TOP از کافه بازار :

https://cafebazaar.ir/app/ir.tgbs.peccharge

پس از نصب اپلیکیشن تاپ، منوی خدمات مختلف را مشاهده می‌کنید. منوی تاپ بسیار ساده و کاربردی است. کافی است روی هر یک از خدمات مورد نظر خود کلیک کنید و به‌ راحتی از آن استفاده کنید.

رپورتاژ

راهنمای مرحله به مرحله خرید آنلاین بلیط مراکز گردشگری با اپلیکیشن تاپ

خرید آنلاین بلیط با اپلیکیشن تاپ، ساده و البته سریع است. برای خرید بلیط مراحل زیر را به‌ ترتیب انجام دهید.

  • ابتدا در اپلیکیشن تاپ وارد بخش «ورودی اماکن گردشگری» شوید.
  • در این صفحه باید استان مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب استان دکمه تایید را لمس کنید.
  • در مرحله بعد دکمه «انتخاب‌های موجود در استان را لمس کنید و مرکز گردشگری مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید بیش از یک بلیط تهیه کنید، با لمس دکمه مثبت، تعداد نفرات را افزایش دهید. در مقابل تعداد نفرات، قیمت هر بلیط و در پایین صفحه مجموع مبلغ قابل پرداخت را مشاهده می‌کنید. تعداد نفرات مد نظر خود را انتخاب کنید و سپس دکمه تایید را لمس کنید.
  • در صفحه بعد اطلاعات مختصری از مکان گردشگری انتخابی خود را مشاهده می‌کنید. روی دکمه تایید کلیک کنید و وارد درگاه پرداخت شوید.
  • پس از پرداخت هزینه و اتمام خرید، اطلاعات بلیط‌های الکترونیکی خریداری شده در تلفن همراه شما ذخیره می‌شود و می‌توانید حتی بدون دسترسی به اینترنت، شماره بازیابی بلیط‌های خود را مشاهده کنید.

 

سخن پایانی

اپلیکیشن تاپ، متعلق به شرکت تابان آتی پرداز و از شرکت‌های زیرمجموعه «داده ‌پردازی بانک پارسیان» است. این شرکت مستقیما تحت نظارت شرکت‌های تجارت الکترونیک پارسیان، شاپرک و بانک مرکزی است. تاپ ضمانت شبکه بانکی کشور و بانک مرکزی را برای تضمین امنیت و کارایی خود دارد. پس با خیال راحت از تمام امکانات نقل و انتقالات مالی مانند کارت به کارت، خدمات چک، پرداخت قبوض و سایر خدمات تاپ استفاده کنید.

مهم‌ترین ویژگی تاپ، ساده‌سازی مبادلات مالی و فراهم کردن مجموعه‌ای از امکانات کاربردی در بستر فقط یک اپلیکیشن است. با تاپ، سرعت، امنیت و سادگی رابطه کاربری را تجربه کنید.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه