ممنوعیت سفر به ۱۱ شهر و استان در تعطیلات پایان هفته

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند سه شنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۶
ممنوعیت سفر به ۱۱ شهر و استان در تعطیلات پایان هفته

رییس مرکز اطلاعات و کتترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ممنوعیت‌ تردد به سه استان شمالی و هشت شهر و جزیره مسافرپذیر در تعطیلات آخر هفته خبر داد.

آخرین اخبار ممنوعیت های تردد نوروز ۱۴۰۰ را اینجا بخوانید

سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، از اعمال ممنوعیت تردد در برخی از محورهای کشور برای تعطیلات آخر هفته خبر داد. این محدودیت‌ها به‌منظور پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا اجرا خواهد شد. وی در این رابطه تصریح کرد:

پلیس برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا عمل کرده و بر حسب مصوبه پیشین سفر خودروهای دارای پلاک غیر بومی به سه استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان ممنوع است. همچنین پلاک های غیر بومی اجازه ورود به شهرهای مسافرپذیر مشهد، قم، اصفهان، شیراز، بوشهر، بندرعباس، کیش و قشم را نیز ندارند.

سرهنگ شیرانی با تاکید بر این موضوع که ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز استان خوزستان و همچنین دیگر شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی در سراسر کشور هنوز پابرجاست، از شهروندان درخواست کرد تا برای اطلاع از وضعیت شهرهای ممنوع به اپلیکیشن ماسک و اطلاعیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توجه کنند. وی همچنین با اشاره به شرایط نامساعد برای انجام سفر در پایان هفته، تصریح کرد:

چراکه علاوه بر وضعیت و نگرانی‌ها بابت شیوع کرونا، سازمان هواشناسی نیز سطح هشدار نارنجی را نسبت به مداخلات جوی اعلام کرده و ما شاهد آخر هفته‌ای بارانی و کاهش دما در تعدادی از استان‌های کشور خواهیم بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره محدودیت‌های نوروزی نیز اذعان داشت:

محدودیت‌های ترافیکی نوروز با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام خواهد شد و تاکنون جزئیات قطعی آن اعلام نشده است. آنچه که گفته شد مربوط به حال حاضر است.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه