چگونه بهترین تجهیزات سفر كمپینگ و طبيعت‌گردی را بخريم؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
چگونه بهترین تجهیزات سفر كمپینگ و طبيعت‌گردی را بخريم؟

در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی عرضه لوازم و تجهیزات طبیعت گردی، کمپینگ و کوهنوردی را معرفی کنیم.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شما هم به سفر های طبیعت گردی و کوهنوردی فکر می­ کنید؟ با تماشای عکس‌ها و استوری‌های مناطق بکر و دیدنی به تجربه اقامت در آن‌ها فکر کرده‌­اید؟ دوست دارید تجهیزات کاملی برای انواع سفر کمپینگ داشته باشید؟ امروز در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی عرضه لوازم و تجهیزات طبیعت گردی، کمپینگ و کوهنوردی را معرفی کنیم. فروشگاه اینترنتی زیگوکمپ که از مهر سال ۱۳۹۹ کار خود را به‌صورت محدود آغاز کرد و اکنون به سراسر ایران ارسال دارد.

معرفی فروشگاه اینترنتی زیگوکمپ

مهر ماه امسال و هم‌زمان با روز جهانی گردشگری، فروشگاه اینترنتی زیگوکمپ به‌طور رسمی افتتاح شد. زیگوکمپ سعی دارد با معرفی اجناس با کیفیت و خوش قیمت و ارائه مشاوره‌های کارشناسی، به علاقه‌مندان کمپینگ و طبیعت‌گردی کمک کند. خوشبختانه بخت با این فروشگاه آنلاین یار بود و خیلی زود توانست نظر عاشقان سفر را به خود جلب کند. محصولات زیگوکمپ در چهار دسته اصلی تجهیزات طبیعت‌گردی، پوشاک، کوله‌پشتی و تجهیزات خودرو با هزاران قلم کالا از برندهای مختلف در حال فعالیت است. در ضمن زیگوکمپ سفارشات مشتریان را به سراسر ایران ارسال می‌­کند.

چرا زیگوکمپ را انتخاب کنیم؟

زیگوکمپ با رویکرد تجربه زندگی در طبیعت پا به این عرصه گذاشت. رویکردی که رویای رفتن به سفر و لمس جاذبه‌های طبیعت و توجه به محیط زیست را در بر دارد. به همین دلیل تنها به فروش لوازم طبیعت گردی و کمپینگ نپرداخت. شما می‌­توانید با مراجعه به بخش تورهای زیگوکمپ، بهترین تورهای طبیعت‌گردی، کمپینگ و سافاری را نیز مشاهده کنید. با انتخاب هر مورد می­‌توانید مشخصات، قیمت و امکانات هر یک از تورها را به‌طور دقیق مطالعه کنید. ضمنا زیگوکمپ رفقای اهل مطالعه را فراموش نکرده و با ایجاد یک مجله اینترنتی گردشگری سعی کرده تا اطلاعاتی کاربردی درخصوص بومگردی، طبیعت‌گردی، قوانین کوهنوردی و فرهنگ‌سازی در این حوزه را در اختیارشان بگذارد.

رپورتاژ

چه مزیت رقابتی دارد؟

در وهله اول کیفیت اجناس و قیمت آن‌ها گویای همه چیز هستند. مورد بعدی تنوع کالاها و برندها است که زیگوکمپ سعی کرده تا با کنار هم قرار دادن برترین برندهای تولید کننده لوازم و تجهیزات گردشگری، هر قشری را به تجربه سفر ماجراجویانه دعوت کند. به‌علاوه ZigoCamp به‌صورت هفتگی تخفیفاتی را برای محصولات پیشنهاد ویژه در نظر می­گیرد. همچنین کاربران می­‌توانند به روش‌های مختلف سفارشات خود را تحویل بگیرند.

یکی از اقدامات جالب زیگوکمپ آفر خرید ویژه است. به این صورت که شما می­‌توانید کالایی که در سایت موجود نبوده یا تابه‌حال عرضه نشده را سفارش بدهید. زیگوکمپ نیز در کمترین زمان و با بهترین قیمت کالای مورد نظر را پیدا کرده و ارسال می­‌کند. شاید یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های فروشگاه اینترنتی زیگوکمپ تیم مشاوره فروش و پشتیبانی مشتریان آن باشد. تیمی متشکل از فارغ‌­التحصیلان رشته گردشگری که روزانه و در طول ساعات کاری آماده پاسخگویی به تمامی سوالات مشتریان هستند.

رپورتاژ

چگونه از زیگوکمپ خرید کنیم؟

پاسخ بسیار ساده است. کافی است با مراجعه به آدرس Zigocamp.com به دنیای کالاهای زیگوکمپ دسترسی پیدا کنید. شما می­‌توانید کالای مورد نظرتان را از طریق دسته‌­بندی‌ها پیدا کنید. در غیر این صورت گزینه جستجو آماده خدمت‌رسانی است. در نهایت مانند سایر فروشگاه‌های اینترنتی معتبر سفارش خود را ثبت و فرم لازم را تکمیل می­‌کنید. تبریک! خرید شما انجام شده و به‌زودی به دست‌تان خواهد رسید. ناگفته نماند که شما می­‌توانید وضعیت ارسال سفارش خود را به‌صورت آنلاین پیگیری کنید.

در آخر ...

فروشگاه اینترنتی زیگوکمپ توانست در مدت کوتاهی خود را میان عاشقان سفر جا بیندازد. اما قصه جایی زیباتر می‌شود که مردم با طبیعت مهربان‌تر باشند و با زندگی در طبیعت ارتباط بیشتر و عمیق‌تری بگیرند. ارتباطی که به درک مفاهیم مهم‌تر و جزئی‌تری از زندگی منجر می‌شود. ناگفته نماند که شما می‌­توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام زیگوکمپ از جدیدترین محصولات و تخفیف‌ها مطلع شوید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه