امکان لغو برخی پروازها و استرداد پرداختی مسافران

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند پنجشنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۶
امکان لغو برخی پروازها و استرداد پرداختی مسافران

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از بازگشت کامل هزینه بلیط‌ها در صورت ممنوعیت یا محدود شدن پروازها از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

شرایط ناپایدار و افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا، سبب شد تا پروازهای استان خوزستان با محدودیت‌هایی مواجه شود. بر این اساس، امکان لغو و محدودیت پروازهای استان‌های مختلف از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در صورت قرمز شدن وضعیت در روزهای آتی وجود خواهد داشت. ازاین‌رو، تورج دهقانی زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به مسافران اطمینان خاطر داد که در صورت لغو یا محدودیت پروازها، هزینه بلیط به‌طور کامل به ایشان بازگردانده خواهد شد. وی در این رابطه گفت:

انجام شدن یا نشدن پروازهای داخلی و شرایط آن بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم‌گیری شده و سازمان هواپیمایی کشوری متولی اجرای آن است و دیگر دستگاه‌ها و نهادها ارتباطی ندارد. بنابراین مسلما در صورت لغو یا کنسل شدن بلیط هواپیما هزینه آن به‌صورت کامل به مسافران باز می‌گردد.

دهقانی زنگنه در خصوص چگونگی پروازهای استان خوزستان نیز تشریح کرد:

بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا با توجه به شرایط ویژه به وجود آمده در استان خوزستان از نظر اپیدمی شیوع ویروس کرونا، پروازهای ورودی و خروجی این استان با کاهش و محدودیت مواجه شده است، و نکاتی در این زمینه مورد توجه و تاکید قرار گرفت. یکی اینکه برای انجام پرواز از و به این استان مردم باید نتیجه منفی تست PCR را همراه‌شان داشته باشند، دوم اینکه پروازهای این استان با کاهش و محدودیت‌های خاصی مواجه شده است و نهایتا همه شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی موظف شدند تا به مسافران پیامک بزنند آن‌ها را به عدم انجام این سفر ترغیب کنند و این نکته را قید کنند که بدون هیچگونه کسری کل هزینه پرداختی آن‌ها برای خرید بلیط هواپیما در این مسیر مسترد خواهد شد.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با کمک موتور جست‌وجوی پرواز کجارو می‌توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنید.

مطالب مرتبط:

منبع کن نیوز

دیدگاه