مهاجرت به استرالیا و انواع ویزای استرالیا

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
مهاجرت به استرالیا و انواع ویزای استرالیا

دولت استرالیا در حوزه‌ها و اهداف مختلف ویزاهای متنوعی را تنظیم کرده است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مهاجرت به استرالیا یکی از مقاصد متقاضیان مهاجرتی است. اقتصاد پویا، فرصت‌های شغلی متنوع، امنیت و رفاه اجتماعی، وجود مراکز آموزش و دانشگاه‌های تراز اول بین‌المللی، سالانه افراد زیادب را جذب این کشور می‌کند. مهاجرت به استرالیا 2021 از روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. دولت استرالیا برای جذب هدفمند مهاجران، ویزاهای متنوعی را تنظیم و طراحی کرده است. انواع ویزای استرالیا شامل ویزای کاری، ویزای سرمایه‌گذاری، ویزای تحصیلی، ویزای توریستی، ویزای والدین، ویزای ازدواج، ویزای فرزند است. هر یک از انواع ویزای استرالیا شرایط متفاوتی را خواهند داشت. موسسه مهاجرتی یوکن استرالیا، با سال‌ها تجربه در خصوص اخذ انواع ویزای استرالیا، آماده ارائه خدمات مشاوره و انجام پرونده‌های مهاجرتی و اقامتی است. متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند از طریق وب‌سایت یوکن ucanemigrate.com  با مشاوران ما در تماس باشند.

انواع ویزای استرالیا

همان طور که در بالاتر به آن اشاره شده دولت استرالیا در حوزه‌های مختلف و با اهداف مختلف ویزاهای متنوعی را تنظیم کرده است. افراد دارای تخصص می‌توانند از طریق ویزای کار استرالیا یا ویزای اسکیل ورکر استرالیا، صاحبان صنایع و مدیران ارشد بیزینس‌ها می‌توانند از طریق ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا و دانشجویان بین‌المللی می‌توانند از طریق ویزای دانشجویی استرالیا جهت مهاجرت به استرالیا اقدام کنند.

قوانین مهاجرتی و انواع ویزای استرالیا هر ساله بازنگری و به‌روزرسانی می‌شود. شرایط انواع ویزاهای استرالیا جهت مهاجرت به استرالیا ۲۰۲۱ به شرح زیر است.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کاری

ویزای کار استرالیا مناسب افرادی است که دارای تجربه کاری متناسب با رشته تحصیلی خود دارند. ویزای کاری استرالیا در ساب کلاس‌های متنوعی تنظیم شده است. برخی از ویزاهای کاری استرالیا دارای لیست مشاغل مورد نیاز هستند. متقاضیان باید با بررسی مشاغل و تخصص‌های مورد نیاز ویزا، جهت مناسب‌ترین ویزای کاری متناسب با شرایط خود اقدام کنند. جهت اقدام برای ویزای کار استرالیا جدول امتیازبندی نیز تنظیم شده است و متقاضیان مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کاری باید از طریق فاکتورهای سن، تحصیلات، سابقه کار و نمره زبان امتیاز کسب کنند. برخی از انواع ویزای کاری استرالیا نیاز به داشتن جاب آفر دارند. متقاضیان برای اقدام برای این نوع ویزای استرالیا باید از یک کارفرمای استرالیایی متناسب با شرایط ویزای انتخابی، پیشنهاد کاری دریافت کنند.

 

ویزای مهاجرت به استرالیا از طریق کار به دو نوع ویزای موقت  و ویزای اقامت دائم تقسیم‌بندی می‌شوند. افرادی که موفق به دریافت ویزای موقت می‌شوند در ابتدا توسط این ویزا به استرالیا مهاجرت می‌کنند. این افراد پس از انجام تعهدات ویزای مربوطه می‌توانند ویزای خود را به ویزای اقامت دائم استرالیا تبدیل کنند. افرادی که برای ویزای اقامت دائم استرالیا اقدام می‌کند، از همان ابتدا کار اقامت دائم PR دریافت می‌کنند. در ادامه روش‌های مهاجرت به استرالیا از طریف انوع ویزای کاری را معرفی می‌کنیم.

ویزای کاری استرالیا (اقامت موقت)

  • ویزای کاری ساب کلاس ۴۰۰ استرالیا از طریق حمایت کارفرما
  • ویزای کاری ساب کلاس ۴۷۶ استرالیا از طریق فارغ التحصیلان دانشگاه‌های مورد تایید
  • ویزای کاری ساب کلاس ۴۸۵ استرالیا از طریق فارغ التحصیلان دانشگاه‌های استرالیا
  • ویزای کاری ساب کلاس ۴۸۲ استرالیا از طریق اسپانسر کارفرما

ویزای کاری استرالیا (اقامت دائم)

  • ویزای کاری ساب کلاس ۱۸۶ استرالیا از طریق اسپانسر شغلی
  • ویزای کاری ساب کلاس ۱۸۷ استرالیا از طریق حمایت کارفرما در مناطق کم‌جمعیت
  • ویزای کاری ساب کلاس ۱۸۹ استرالیا بدون نیاز به اسپانسر شغلی
  • ویزای کاری ساب کلاس ۱۹۰ استرالیا از طریق اسپانسر ایالتی استرالیا

همان طور که در بالا اشاره شد استرالیا دارای انواع ویزا، برای متقاضیان ویزای کاری این کشور است.  از آنجایی که شرایط هر یک از ویزاهای کاری با هم متفاوت و  هرکدام پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، بهترین روش در انتخاب مناسب ترین ویزا، مشاوره با افراد متخصص و دارای تجربه در این خصوص است. موسسه مهاجرت یوکن با سال‌ها تجربه در دریافت ویزاهای کاری موفق، آماده راهنمایی و مشاوره مهاجرتی است. همچنین متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت موسسه یوکن canemigrate.com شرایط هر یک از انواع ویزای استرالیا را بررسی کنند.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه‌گذاری

یکی دیگر از راه‌های مهاجرت به استرالیا، دریافت ویزای سرمایه‌گذاری است. مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه‌گذاری مختص افرادی است که دارای کسب و کار موفق یا مدیر ارشد یک بیزینس هستند. این ویزا به سرمایه داران، صاحبان صنایع و مدیران کسب و کارهای موفق این امکان را فراهم می‌کند تا به‌همراه خانواده جهت مهاجرت به استرالیا اقدام کنند. مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه‌گذاری توسط ویزای ساب کلاس ۱۸۸ امکان‌پذیر است. انواع ویزای استرالیا در روش سرمایه‌گذاری در شاخه ۱۸۸ به شرح زیر است.

  • مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای نوآوری
  • مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه‌گذاری معمولی
  • مهاجرت به استرالیاز از طریق ویزای سرمایه‌گذاری ویژه
  • مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه‌گذاری برتر
  • مهاجرت به استرالیا از طریق کارآفرینی

جهت بررسی شرایط هر یک از انواع ویزای سرمایه‌گذاری در استرالیا و اطلاع از جزئیات آن‌ها، به وب‌سایت موسسه یوکن استرالیا ucanemigrate.co مراجعه کنید.

رپورتاژ

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای دانشجویی

از آنجایی که اقدام برای ویزای کاری استرالیا نیاز به کسب امتیاز از جدول امتیازبندی استرالیا و همچنین وجود رشته و تخصص متقاضی در لیست مشاغل مودر نیاز استرالیا است، افرادی که امتیازات لازم را کسب نمی کنند، می‌توانند از طریق ویزای تحصیلی (ساب کلاس ۵۰۰ استرالیا) به این کشور مهاجرت کنند. پس از اتمام دوره تحصیلی به دانشجویان فارغ التحصیل ویزای کار داده می‌شود. در نهایت این افراد می‌توانند از طریق برنامه‌هایی که پیش نیاز آن‌ها تحصیل یا کار در استرالیا است، جهت اخذ اقامت استرالیا اقدام کنند. یکی دیگر از مزایای گرفتن ویزای دانشجویی استرالیا، مدت زمان کوتاه بررسی ویزای دانشجویی است. همچنین دانشجویان متقاضی تحصیل در استرالیا با نمره آیلتس کمتری، نسبت به نمره آیلتس لازم برای انواع ویزاهای کاری استرالیا، می‌توانند به این کشور مهاجرت کنند.

مهاجرت به استرالیا از طریق خانواده

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزاهای خانواده نیز یکی دیگر از راه‌های اخذ اقامت استرالیا است. انواع ویزای استرالیا برای خانواده شامل ویزای فرزند، ویزای نامزدی و ویزای همسر است. والدین افرادی که در استرالیا مقیم دائم هستند یا شهورند این کشور هستند، می‌توانند از طریق ویزای والدین برای خانواده خود درخواست اقامت کنند. همچنین افرادی که شهروند استرالیا هستند و با فردی خارج از کشور استرالیا ازدواج کنند، می‌توانند برای همسر خود درخواست اقامت دائم بدهند. جهت آگاهی از جزئیات و شرایط انواع ویزای خانواده در استرالیا به وب‌سایت موسسه یوکن استرالیا ucanemigrate.com  مراجعه کنید.

مهاجرت به استرالیا با یوکن

موسسه مهاجرت یوکن، ثبت شده در استرالیا تحت عنوان ucan immigration services با سال‌ها تجربه در اخذ انواع ویزای استرالیا و انجام پرونده‌های مهاجرت به استرالیا، آماده ارائه خدمات است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت موسسه مهاجرت یوکن استرالیا ucanemigrate.com ضمن مطالعه و بررسی انواع ویزای استرالیا، از طریق تلفن‌های موجود در وب‌سایت با مشاوران ما در تماس باشند.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه