شرایط بازدید از برج میلاد در نوروز ۱۴۰۰ اعلام شد

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند چهار شنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۳
شرایط بازدید از برج میلاد در نوروز ۱۴۰۰ اعلام شد

روابط عمومی برج میلاد از امکان بازدید نوروزی از این مجموعه در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد. بلیط‌فروشی نوروزی به‌صورت اینترنتی، محدود و بر اساس زمان‌بندی انجام خواهد شد.

روابط عمومی برج میلاد تهران از امکان بازدید نوروزی از این مجموعه در ایام نوروز ۱۴۰۰ خبر داد. بر اساس این اطلاعیه و با توجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رفاه حال شهروندان، بلیط‌فروشی صرفا به‌صورت اینترنتی و به تعداد محدود صورت می پذیرد. همچنین بازدید‌ها طبق زمان‌بندی معین انجام خواهد شد.

بنا براین اطلاعیه، بلیط‌‌فروشی شامل طبقات مختلف برج میلاد اعم از سکوی دید باز، موزه مشاهیر، سکوی دید بسته و گنبد آسمان است.

شایان ذکر است که بلیط خریداری شده تنها برای استفاده از همان سانس قابل ‌استفاده است و هرگونه غیبت یا تاخیر، به‌منزله انصراف بازدیدکننده تلقی خواهد شد. گردشگران موظفند تا چند دقیقه پیش از زمان مقرر، در محل بازدید حصور پیدا کنند. استفاده از ماسک نیز در طول بازدید از مجموعه برج میلاد، بلندترین برج ایران، الزامی است.

طبق اطلاعیه روابط عمومی برج  این مجموعه در روز شنبه ۳۰ اسفند ماه تعطیل است و بازدید از برج میلاد از روز اول فروردین ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ خواهد بود. علاقه‌مندان به بازدید از مجموعه فرهنگی- هنری برج میلاد از ابتدای نوروز ۱۴۰۰ می‌توانند با مراجعه به سایت برج میلاد، سایت تهران من، اپلیکیشن‌های «تاپ» و «شاپ» نسبت به خرید آنلاین بلیط برای بازدید در زمان مورد نظر اقدام کنند. 

مطالب مرتبط:

دیدگاه