اعمال جریمه کنسلی برای مسافران در صورت لغو پروازهای نوروزی

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند دوشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۸
اعمال جریمه کنسلی برای مسافران در صورت لغو پروازهای نوروزی

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از اختصاص جریمه کنسلی برای استرداد بلیط، در صورت لغو پروازها در ایام تعطیلات به‌دلیل تشدید شیوع کرونا خبرداد.

مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، اعلام کرد که در صورت لغو پروازها در ایام تعطیلات به‌دلیل تشدید شیوع کرونا، استرداد بلیط به مسافران مشمول جریمه کنسلی خواهد شد. وی در این رابطه اذعان داشت:

ایرلاین‌ها در سال گذشته به‌دلیل شیوع کرونا در کشور و در راستای آن لغو پروازها با یک شرایط پیش‌بینی نشده روبه‌رو شدند؛ اما شرکت‌های هواپیمایی بلیط مسافران را بدون جریمه استرداد کردند؛ همین شرایط نیز در سال جاری وجود دارد با این تفاوت که این موضوع برای مسافران قابل پیش‌بینی است که امکان لغو پروازهایشان وجود خواهد داشت.

اسعدی سامانی با اشاره به اشراف مسافران به شرایط فعلی، تصریح کرد:

هر کس بلیطی را تهیه می‌کند، می‌داند که ممکن است شرایط به سمتی پیش برود که پروازها انجام نشود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تاکید بر عدم افزایش بلیط هواپیما در فروردین ماه، از مسافران درخواست کرد که از خرید بلیط خارج از تعرفه مصوب خودداری کنند.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با کمک موتور جست‌وجوی پرواز کجارو می‌توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنید.

مطالب مرتبط:

منبع تین نیوز

دیدگاه