آنچه باید در مورد سفر با تور کانادا bestcanadatours بدانید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
آنچه باید در مورد سفر با تور کانادا bestcanadatours بدانید

در این مطلب شما را با نکته‌های مهمی که می‌تواند تجربه سفرتان را به کانادا خاطره‌انگیز کند مرور خواهیم کرد؛ خصوصا اگر برای اولین بار به کانادا سفر می‌کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

گاهی هیجان سفر و دیدن یک مقصد جدید اجازه نمی‌دهد به‌اندازه کافی درباره آن جایی که قرار است به آن برویم، بدانیم. هر کجای دنیا که باشد، شما با دانستن نکته‌هایی در مورد آن کشور می‌توانید سفری دلپذیرتر داشته باشید؛ بهتر برای گشت و گذارهایتان برنامه‌ریزی کنید و شاید مهم‌تر از همه با کمی دانستن در مورد فرهنگ و رسم و رسوم مردم آنجا با آن‌ها آشنا شده و دوست‌های جدید پیدا کنید. کانادا هم از این قاعده مستثنی نیست. این کشور دوست‌داشتنی و زیبا ویژگی‌های جالب‌توجهی دارد که باید قبل از سفرتان با آن‌ها آشنا شوید. تور کانادا یک تجربه خارق‌العاده برایتان خواهد بود؛ با ما در ادامه همراه باشید تا شما را با نکته‌هایی مهم آشنا کنیم؛ نکته‌هایی که می‌توانند تجربه سفرتان به کانادا را خاطره‌انگیزتر و بهتر کنند؛ به‌خصوص اگر برای اولین بار است که به این کشور سفر می‌کنید.

کانادا

یکی از اولین نکته‌هایی که قبل از تور کانادا باید به آن توجه کنید، وسعت بسیار زیاد این کشور است. انتظار نداشته باشید که در یک مدت کوتاه در سفرتان و حتی در مدت چند هفته بتوانید دومین کشور پهناور دنیا را به‌طور کامل پوشش دهید. حتی رفتن از یک شهر به شهر دیگر می‌تواند به‌اندازه سفر از یک کشور به کشور دیگر در جایی دیگر از دنیا باشد. اگر زمان محدودی دارید، بهتر است برای برنامه سفرتان یک یا دو استان نزدیک به هم را انتخاب کرده و تمام تمرکزتان را بر دیدن جاذبه‌های آن شهرها بگذارید. در خود شهرها هم باید برای انتخاب هتل‌ها دقت لازم را داشته باشید و هتلی را انتخاب کنید که به جاذبه‌های اصلی داخل شهرها نزدیک هستند.

برای اینکه نشان دهیم کانادا چه قدر بزرگ است، گفتن این نکته کافی خواهد بود که این کشور ۶ منطقه زمانی مختلف دارد. کانادا ۱۰ استان و سه قلمرو دارد. اگر بعد از گرفتن ویزای کانادا خود که معمولا به‌صورت ویزای مولتی پنج ساله است، خواستید بخش بزرگی از این کشور را ببینید، به شما توصیه می‌کنیم یک اتومبیل کرایه کنید. مسیرهایی هم وجود دارند که با راه‌آهن به هم متصل هستند، با این وجود راحت‌ترین و بی‌دردسرترین گزینه برای سفرهای خارج شهری و طولانی اتومبیل شخصی خواهد بود.

مهم‌ترین نکته‌ای که در زمان بستن چمدانتان برای رفتن به تور کانادا باید به آن توجه کنید، این است که لباس‌هایی بیاورید که بتوانید لایه به لایه بپوشید. حتی اگر تابستان به این کشور سفر کردید، ممکن است در مناطق کوهستانی هوای خیلی سرد را تجربه کنید. در ضمن وضعیت آب و هوا در نقاط مختلف این کشور و حتی در فاصله‌های کوتاه می‌تواند فوق‌العاده متفاوت باشد. ساحل استان بریتیش کلمبیا در بخش غربی کشور، آب و هوای معتدل‌تری دارد، حتی در زمستان؛ البته اگر برای یک سفر زمستانی به کانادا خود را آماده می‌کنید، لباس‌های خیلی خیلی گرم فراموش نشود؛ چراکه حتما به آن‌ها نیاز خواهید داشت.

بیشتر مردم کانادا به‌عنوان زبان اولشان به انگلیسی صحبت می‌کنند. فرانسوی هم زبان دوم رسمی کانادا و زبان متداول حدود ۲۰ درصد جمعیت این کشور است. البته کانادا جامعه‌ای چند فرهنگی دارد؛ پس برایتان عجیب نباشد اگر در نقاط مختلف کشور، به‌خصوص در شهرهای بزرگ، بتوانید زبان‌ها و لهجه‌های مختلف از نقاط گوناگون دنیا را بشنوید. فرانسوی در استان کبک رواج دارد و زبان رسمی این استان است؛ البته زبان عامیانه کبکی‌ها یک دنیا با فرانسوی پاریسی‌ها تفاوت دارد.

بله! کانادا شهرهای باحال، محبوب و مدرن زیادی مانند تورنتو، ونکوور و مونترال دارد؛ با وجود فرهنگ‌های گوناگون، غذاهای عالی و خوشمزه و کلی کار برای انجام دادن و کلی جاذبه برای دیدن، این شهرها مقصدهایی عالی برای سفر بعد از گرفتن ویزای کانادا هستند. با این وجود زیبایی واقعی کانادا در بیرون شهرهایش قرار گرفته است. به خاطر وسعت این کشور و البته جمعیت فوق‌العاده کمش، بیشتر این کشور طبیعتی بکر، دست‌نخورده و وحشی دارد؛ و تمامشان منتظر قدم‌های مشتاق شما برای کشف شدن در تور کانادا هستند. چه قدم زدن روی یک یخچال قطبی در کوهستان‌های راکی باشد، چه طبیعت‌گردی در میان جنگل‌های بارانی جزیره ونکوور یا کانوسواری در یکی از دریاچه‌های استان انتاریو، کانادا دریچه‌ای از دنیای گشت‌وگذار و بیرون‌گردی را به روی شما باز می‌کند که کمتر نمونه‌ای در تمام دنیا دارد. کانادا تعداد زیادی پارک ملی با انواع و اقسام فعالیت‌های تفریحی و منظره‌های خارق‌العاده و به‌یادماندنی دارد.

تیم هورتون از آن دست مجموعه‌هایی است که در تور کانادا خود نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید، چراکه در همه‌جا پیدا می‌شود. تقریبا هر شهری در این کشور (مهم نیست چه قدر کوچک باشد)، یک تیم هورتون دارد. این مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای به خاطر یک بازیکن مشهور هاکی نام‌گذاری شده‌اند و قهوه، ساندویچ و دونات‌های خوشمزه ارائه می‌دهند. اگر در سفرتان به‌دنبال یک قهوه و خوراکی سبک بودید، به سراغ نزدیک‌ترین تیم هورتون بروید و  استارباکس را بی‌خیال شوید. از کانادایی‌ها اگر بپرسید، یا عاشق تیم هورتون هستند یا از آن بدشان می‌آید؛ اما شما به‌عنوان یک گردشگر حداقل یک بار هم که شده به این رستوران سر بزنید تا بتوانید نظر خودتان را داشته باشید.

برخلاف همسایه‌های پایینیشان، کانادایی‌ها از سیستم متریک استفاده می‌کنند؛ البته این موضوع تنها در تئوری صادق است؛ در واقعیت اما این‌چنین نیست. فاصله‌ها و سرعت با واحد کیلومتر و کیلومتر بر ساعت بیان می‌شوند؛ اما اگر شما از یک کانادایی قدش را بپرسید او جواب‌تان را به فوت و اینچ خواهد داد. در مورد وزن هم، اگر راضی شود به شما بگوید، آن را با واحد پوند می‌گوید. برای دمای هوا کانادایی‌ها از سلسیوس استفاده می‌کنند؛ اما برای پخت و پز فارنهایت را ترجیح می‌دهند. قیمت بنزین هم بر اساس لیتر خواهد بود، نه بر اساس گالن.

کانادا شاید برای سیستم درمانی عالیش مشهور باشد؛ اما دقت کنید که این سیستم تنها برای کانادایی‌ها با قیمت پایین یا رایگان در دسترس است. اگر در تور کانادا صدمه ببینید یا نیاز پیدا کنید که به دکتر مراجعه کنید، باید هزینه بسیار بالایی را پرداخت کنید، در نتیجه حتما قبل از سفرتان برای خرید بیمه درمانی اقدام کنید؛ بیمه‌ای که هزینه‌های درمانی‌تان در مدت سفر را پوشش می‌دهد.

چه برای یک هفته چه برای چند ماه، تور کانادا یک سفر به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز برای شما و تمامی اعضای خانواده‌تان خواهد بود. ما در Best Canada Tours آماده‌ایم تا برای ساختن چنین خاطره‌ای شما را همراهی کنیم. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد برنامه سفرها، مقصدهایی که در تورها ترتیب داده شده‌اند و همچنین قیمت تورها به وب‌سایت ما مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه